Şimdi Ara

hp servis (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
7.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: h2001

    arkadaş faturan YTL üzerinden düzenlenmiş ise yasa gereği YTL ödenir...


    o zaman kara geçerim . çok teşekkürler bilgi için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc


    quote:

    Orjinalden alıntı: h2001

    arkadaş faturan YTL üzerinden düzenlenmiş ise yasa gereği YTL ödenir...


    o zaman kara geçerim . çok teşekkürler bilgi için



    Evet kara geçtin ama bunu kar olarak düşünmemelisin. Çünkü mesela bilgisayarın serviste durduğu süre içerisinde eskidi yeni modelleri çıktı. Yani o gün sen o parayla en iyi bilgisayarı alabildiysen bu günde yine en iyi bilgisayarı alırsın

    biraz karışık oldu ya neyse




  • @kostebek Felsefik bi cümle olmuş ama doğru



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoKuZuNCuKaPI -- 12 Kasım 2007; 11:44:40 >
  • bugün aradım müşteri hizmetlerini ve bana 3 iş günü içerisinde ulaşılıp para iadesi sürecinde yardımcı olacak kişinin beni bilgilendireceği söylendi. yeni bir kayıt numarası verildi.

    benzer şeyler sizde de yaşandı mı ?

    teşekkürler...
  • Aman aramalarını bekleme yarın ilk işin müşteri hizmetlerini aramak olsun. Banada yedek dizüstü vermek için 72 saat içinde arayacağız dediler ertesi sabah 9 da aradım akşam 17:30 'a kadar gidip alabilirsiniz dediler. Yani onların sana ulaşmasını bekleme kayıt numarasını ve sana o kayıt numarasını veren müşteri temsilcisinin adını unutma. Bunlar HP nin müşteri hizmetlerinin rutin işlemleri yoksa ben para iadesi için uğraşmadım henüz. Allah banada nasip ederde uğraşırım inşallah :D Birde cumartesi günlerinin işgünü sayılması çok güzel az bir sürem var bu durumda:D
  • arkadaşlar bugün hp'den telefon geldi. bilgisayarımın hazır olduğunu ve gelip alabileceğimi söylediler. Fakat ben para iadesi talebinde önceden bulunmuştum şimdi nasıl olcak ? para iadesi talebim geçerlidir değil mi hala? yoksa cihazımı almak mı zorundayım.?
    teşekkürler...
  • bugün pavilion servis portalına girip baktım onarımınız devam etmektedir (2,0) yazıyor bu ne demek?
    daha önce onarımınız devam ediyor (2,52) yazıyordu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yanikomer

    arkadaşlar bugün hp'den telefon geldi. bilgisayarımın hazır olduğunu ve gelip alabileceğimi söylediler. Fakat ben para iadesi talebinde önceden bulunmuştum şimdi nasıl olcak ? para iadesi talebim geçerlidir değil mi hala? yoksa cihazımı almak mı zorundayım.?
    teşekkürler...


    Hayır hayırrrr sakın alma para iadesi hakkını kullanıyorsun. unutma YASAL hakkın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc

    bugün pavilion servis portalına girip baktım onarımınız devam etmektedir (2,0) yazıyor bu ne demek?
    daha önce onarımınız devam ediyor (2,52) yazıyordu


    Normalde (2,0) diye onarımın ne olduğu tespit edilirken yazar ama... Senin sanırım yapamamışlar tekrar onarım tespitini yapıyorlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc

    bugün pavilion servis portalına girip baktım onarımınız devam etmektedir (2,0) yazıyor bu ne demek?
    daha önce onarımınız devam ediyor (2,52) yazıyordu


    Normalde (2,0) diye onarımın ne olduğu tespit edilirken yazar ama... Senin sanırım yapamamışlar tekrar onarım tespitini yapıyorlar


    inşallah öyledir acaba anakart geldi başka sorun var ona mı bakıyorlar

    az bir zaman kaldı 30 iş gününe, tamir falan istemiyorum ben




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc


    quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc

    bugün pavilion servis portalına girip baktım onarımınız devam etmektedir (2,0) yazıyor bu ne demek?
    daha önce onarımınız devam ediyor (2,52) yazıyordu


    Normalde (2,0) diye onarımın ne olduğu tespit edilirken yazar ama... Senin sanırım yapamamışlar tekrar onarım tespitini yapıyorlar


    inşallah öyledir acaba anakart geldi başka sorun var ona mı bakıyorlar

    az bir zaman kaldı 30 iş gününe, tamir falan istemiyorum ben


    Kaç gün kaldı belli olmaz o adamlara bakka yapıverirler 30. gün
    Şey Allah korusun yani




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc

    bugün pavilion servis portalına girip baktım onarımınız devam etmektedir (2,0) yazıyor bu ne demek?
    daha önce onarımınız devam ediyor (2,52) yazıyordu

    52 yurtdışından parça bekliyor demek bunu biliyorsunuz. 0 olması da parçanın geldiği anlamına geliyor malesef. Benim arkadaşın bilgisayarıda ben vermiştim teknik servise benimkinde hala 52 yazıyordu onun ki 0 olmuştu aradım sordum arkadaşınkinin parçalar gelmiş montajı yapılacamış. Umarım 30. iş gününden önce yapamazlar. Para iadesi talebinden sonra birde tamir ediyorlar ne denir buna artık bilmem. Bu konu hakkında geniş bilgi verebilecek olan varmı para iadesi talebinden sonra tamir edilirse "almıyorum kardeşim 30 iş günü geçti bende iade talebinde bulundum" diyebiliyoruz dimi?
  • gene hp ye kalacağız anlaşılan
  • 30 işgünün dolması para iadesi için yeterli sebeptir, malın bu süreden sonra tamir edilmesi para iadesi talep hakkını ortadan kaldırmaz...tavsiyem 30 işgünün dolmasını müteakip, iki gün içinde para iadesi konusunda görüşmelerden netice alamazsanız doğrudan satıcı firma ve garantör firmaya ihtarname göndermenizdir. Bilmediğinizi anlarlarsa oyalayacaklardır...Buna izin vermeyin...

    ,


    quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc

    bugün pavilion servis portalına girip baktım onarımınız devam etmektedir (2,0) yazıyor bu ne demek?
    daha önce onarımınız devam ediyor (2,52) yazıyordu

    52 yurtdışından parça bekliyor demek bunu biliyorsunuz. 0 olması da parçanın geldiği anlamına geliyor malesef. Benim arkadaşın bilgisayarıda ben vermiştim teknik servise benimkinde hala 52 yazıyordu onun ki 0 olmuştu aradım sordum arkadaşınkinin parçalar gelmiş montajı yapılacamış. Umarım 30. iş gününden önce yapamazlar. Para iadesi talebinden sonra birde tamir ediyorlar ne denir buna artık bilmem. Bu konu hakkında geniş bilgi verebilecek olan varmı para iadesi talebinden sonra tamir edilirse "almıyorum kardeşim 30 iş günü geçti bende iade talebinde bulundum" diyebiliyoruz dimi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h2001 -- 13 Kasım 2007; 23:21:34 >




  • Valla 3-4 gün kaldıysa ben o servisin bu parçaları 3-4 günde takacağını ummuyorum dvd-rw ı bile 1 haftada takıyorlar. Ama diğer arkadaşa olduğu gibi olabilir sen para iadesi talebinde bulunursun 31. iş günü 1-2 gün sonra arar mal hp yaptık gel al der. İnşallah hiç birimizinki tamir mamir olmazda kurtuluruz. Benim ki tamir olsada kullanmayı düşünmüyorm hevesmi bıraktılar.

    Edit: cevap için sağol @h2001 içime su serptin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoKuZuNCuKaPI -- 13 Kasım 2007; 23:19:17 >
  • Rica ederim., servisle başı dertte olan arkadaşlar gelişmeleri burada bildirebilirse sevinirim.Alacağım başka bir laptop sonra benimki 30. işgünü yapılacak elimde kalacak diye korkuyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h2001 -- 13 Kasım 2007; 23:24:40 >
  • benimki 22. iş gününde, inşallah takamazlar da paramı alırım. kablosuz ağ adaptörü de bozuktur inşallah
  • ben yeni sayılırım daha. 3.kez serviste ve 8. iş gününde :D tamir olmaz inşallah. Allah herkese para iadesi nasip etsin :D bu arada bayramlar ve 29 ekim iş günü sayıldı mı. kız arkadaşmınki de serviste de. 10 ekimde vermiştik.
  • bayramlar ve 29 ekim iş günü sayılmıyor,
    kız arkadaşınız laptopu 1-2 gün içinde 30 iş gününü dolduracak sanırım
    para iade hakkınıza az kaldı
  • Allah'ım sen bütün HP mağdurlarına para iadesi nasip et yarabbim!!!!

    AMİN


  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.