Şimdi Ara

hp servis (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
7.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AMİN
  • AMİİİİİİİN
  • dün de tahmin ettiğim gibi korktuğum başıma geldi, servisi aradım.
    evet; 17 ekimde teslim ettiğim cihazımı 14 kasımda yapmışlar. hızlarına diyecek lafım kalmadı

    anakart değişmiş, fan temizlenmiş, bios update yapılmış, işletim sistemi yüklenmiş (tabi yüklenecek orjinal aldık) gelip alabilirsiniz dedi müşteri hizmetlerindeki bayan

    yalnız ben arayıp cihazımın durumunu soruyorum, onlara kalsa haber verecekleri yok.

    şimdi müsait bi zamanda gidip cihazı alacağım. yalnız almadan önce orada iyice bi kontrolden geçireceğim.
    malum, servise giden cihaz başka problemler çıkararak geri dönebiliyor.

    sen çok büyüksün hp




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpdinc

    dün de tahmin ettiğim gibi korktuğum başıma geldi, servisi aradım.
    evet; 17 ekimde teslim ettiğim cihazımı 14 kasımda yapmışlar. hızlarına diyecek lafım kalmadı

    anakart değişmiş, fan temizlenmiş, bios update yapılmış, işletim sistemi yüklenmiş (tabi yüklenecek orjinal aldık) gelip alabilirsiniz dedi müşteri hizmetlerindeki bayan

    yalnız ben arayıp cihazımın durumunu soruyorum, onlara kalsa haber verecekleri yok.

    şimdi müsait bi zamanda gidip cihazı alacağım. yalnız almadan önce orada iyice bi kontrolden geçireceğim.
    malum, servise giden cihaz başka problemler çıkararak geri dönebiliyor.

    sen çok büyüksün hp


    normalde gözün aydın falan derler ama sözkonusu HP olunca geçmiş olsun diyebiliyorum ancak. önceki msj ını okudum da 2,52- 0,2 olmuş. yurtdışından parça gelmiş ve takmaya başlamışlar yani. 0,2 olunca tekrar korkacaksın zaten. benimki hala 2,52. sabırla bekliyoruz...




  • teşekkür ederim,

    cihaza yükledikleri bios f.37 yani en son bios değil, ne biçim teknik servis anlamadım
    en son biosu yükledim, güncelleştirmeleri de yaptım. şimdilik problem gözükmüyor, bi ara pil performansını da kontrol edeceğim

    unutmadan, eskiden xp ingilizce vardı, şimdi bana sormadan türkçe yüklemişler . ben türkçe istemiyorum, bunu ingilizceye çevirmenin yolu var mı?
  • bugün aradım hp yi ve para iadesi konusunda bilgi almak istedim. kayıt numaramı alınca cihazımın tamir edilmiş olduğunu gördüler. zaten hazır gelin alın gibisinden bi şeyler dediler. ben de 30 işgününün geçtiğini ve bunun yasal hakkım olduğunu söyledim. sonra bana cihazın tamirinin zaten 30. işgününde tamamlandığını söyledi telefondaki şahış. o anda kafam attı. halbuki bana iki iş günü sonra haber vermişlerdi. bunu onlara sesimi yükselterek bir kez daha anlattım. etkilenmiş olacaklar ki biraz zaman istediler. heralde başka yerlerle görüştüler. sonrasında tamam para iadesi yapabileceklerini ama bunun yurtdışına bağlı çalıştıklarından ve yoğunluktan dolayı 2 ayı (!) bulabileceğini söylediler. yeni cihaz teminin ise 1 hafta içerisinde olabileceğini söylediler. benim cihazım dv6148 di bana dv6645 vereceklerini söylediler üst modeliymiş. ben de bu sıkıntıya bi 2 ay daha katlanmamak için bu teklifi kabul ettim. şu an ise hala beklemekteyim. Allah bu yollara kimseleri düşürmesin! inşallah bu cihaz hiç bi sorun çıkmadan yıllarca gider.




  • arkadaşlar servisle ilgili hikayemi anlatayım tüm arkadaşlara tecrübe olsun:

    04 Eylül 2007 tarihinde bilgisayarım yurtdışındayken bozuldu. (Almanya) Oradaki HP teknik servisiyle iletişime geçtim telefon ile. Seri numarasından cihazımın nereden alındığını, ne zaman alındığını vs. kontrol edip garantisinin devam ettiğini görünce bana adresimi vermemi özel kurye yollayıp aldıracaklarını söylediler. Onarımın ne kadar süreceğini sorduğumda minimum 3 hafta olacağını söylediler. Bende o tarihten yaklaşık 4 hafta sonra Türkiye'ye döneceğim için; onarımın uzaması durumunda bilgisayarım orada kalır vs. diye hiç riske girmeden bozuk bir şekilde bilgisayarı öylece taşıdım yanımda 1 ay boyunca.

    Türkiye'ye döndüğümün ertesi günü ilk iş olarak servise gittim. (04 Ekim) Servise verirken bildiğiniz üzere harddiskimdeki belgeler önemsizdir diye bir data onay yazısı imzalattırıyorlar. Bu yazıyı imzalamayacağımı söyledim fakat o yazıyı imzalamadan onarım yapmayacaklarını söylediler. Fakat Windows oturumumda şifre koruması olduğu için belgelerimin olduğu klasörü görmemi ve dosyaları almamı engelliyordu Windows. O halde harddiskimi alayım sizin zaten harddiskimle işiniz yok dedim onu da kabul etmediler. Fakat call center'ı arayıp onarım notlarına "Format gerektiren bir onarım işlemi durumunda bilgisayarımın onarılmadan geri verilmesi talep ediyorum" olarak not düşürün dediler ve bana yazıyı imzalattılar. Ve bilgisayarı verdim.

    Ben her ne kadar HP'nin ününü gerek buradan gerek arkadaş çevremden bilsem de belki küçük bir arızadır hemen giderir verirler diye beklemeye koyuldum. Zira bilgisayarımın herşeyi tam bir şekilde çalışıyordu. Sadece ekrana görüntü gelmiyordu. Hatta Skype, MSN vs. otomatik olarak oturum açıyor ve bunun sesini duyuyorduk. Teknik servis elemanına da gösterdim bunu ama yinede harddiskimi alamadım. Ve bu arızanın oluşmasınıda anlatayım. Bir akşam oturuyordum. Bilgisayarımı duş almaya gittiğim için kapattım (hangi akla hizmetse bırak açık kalsın) Duş aldım geldim ve bilgisayarı açmaya çalıştığımda ekrana görüntü gelmiyor ve 1 uzun 2 kısa 3 bip sesi veriyordu.

    Neyse gel zaman git zaman anladım ki HP yasal süreyi sonuna kadar kullanacak. Bunun üzerine derhal genel müdürlükle irtibata geçtim ve işlerimin durma noktasına geldiğini, tarafıma yedek bir bilgisayar ve kendi cihazımın harddiskinin verilmesini talep ettim. Talebinizi aldık biz sizi bilgilendireceğiz dedi telefondaki görevli. Ertesi gün oldu aramadılar, ben aradım ve yedek cihazı ve harddiskinizi servis merkezinden alabilirsiniz dediler. (Burada vurgulamak istediğim şey işin peşini bırakmamanız ve sürekli kovalamanız.)

    Yedek bilgisayarı ve benim harddiskimi veren kişiye 0216 579 79 00 noldu telefondan ulaştım. Burası genel müdürlüklerinin numarası. 444 03 07 dekiler sanki robotmuş gibi isteklerimin mümkün olmadığını ellerinden gelen birşey olmadığını söylüyorlardı.

    Neyse gittim yedek cihazı ve harddiskimi aldım. Getirdim IDE dönüştürücüyle vs. belgelerimi aldım içerisinden harddiskimin ve 1 hafta sonra götürüp geri verdim. Zira verirlerken özellikle en geç şu tarihte geri getireceksiniz diye imza attırdılar. Şuanda daha halen verdikleri eski kasa Pavilion ile yazıyorum yazımı.

    Ve hikayemizin sonuna geliyoruz; dün tam ben onları arayıp 31nci iş gününün dolduğunu söyleyecekken; iti an çomağı hazırla misali onlar beni aradı. Kayıtlarını incelediklerini, verdiğim cihazımın yasal süre olan 30 iş günü bittiği halde onarılamadığını ve bu nedenle yeni bir cihaz alma ya da paramın iadesini talep etme hakkımın olduğunu söylediler.

    Yanlız; eğer yeni cihaz istersem işlemim birkaç gün içinde hallolacakken, paramın iadesini talep etmem halinde bunun 1 ayı bulabileceğini söylediler. (İçimden oha dedim, burada 1 haftada parasını alanları okudum vs. ama fatura şirket adına kayıtlıydı ondan dolayı arayan bayanın gerçekleri söylüyor olabileceğini düşündüm.) Peki o halde dedim 1 ay alması beni etkilemez beklerim nasıl olsa verdiğiniz yedek bilgisayarla işimi görüyorum dedim fakat görevli bu sefer; para iadesi talebinde bulunduğum anda yedek cihazı teslim etmek zorunda olduğumu söyledi. Bende .ike .ike bu bilgisayarı alacaksın diyorsunuz yani dedim. Bayan hayır öyle demiyoruz ama elimizden gelen birşey yok dedi.

    Tekliflerini yolladılar her ne kadar HP'den nefretlik gelmişsede teklifleri cazip görünüyordu. Ve dün onay yazısını imzalayıp yolladım. Benim bozulan bilgisayarımın özellikleri "dv6097ea":

    AMD X2 TL-56 1.6 Ghz
    2 GB Ram
    120 GB Harddisk
    vs.vs. zaten bunlar standart

    Bana teklif ettikleri cihaz "dv6650et":

    Intel Core2Duo T7500 2.2 Ghz
    2 GB Ram
    250 GB Harddisk
    + parmak izi okuyucusu
    + HDMI çıkışı
    vs.vs. zaten bunlar standart


    Bu cihazın fiyatını incelediğim ortalama 1600$ + KDV lik bir fiyatla satıldığını gördüm. Benim cihazımın fatura tutarı ise 1638 YTL'idi. Ve verdikleri cihazı alıp satsam bile karlı olacağımı düşündüğüm için kabul ettik tekliflerini. Ama sanırım satmaya kıyamam ben bu cihazı her ne kadar nefret etsek, gıcık olsakta sorun çıkarmadığı sürece manyak cihaz be kardeşim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihhk -- 14 Kasım 2007; 22:59:38 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fatihhk

    arkadaşlar servisle ilgili hikayemi anlatayım tüm arkadaşlara tecrübe olsun:

    04 Eylül 2007 tarihinde bilgisayarım yurtdışındayken bozuldu. (Almanya) Oradaki HP teknik servisiyle iletişime geçtim telefon ile. Seri numarasından cihazımın nereden alındığını, ne zaman alındığını vs. kontrol edip garantisinin devam ettiğini görünce bana adresimi vermemi özel kurye yollayıp aldıracaklarını söylediler. Onarımın ne kadar süreceğini sorduğumda minimum 3 hafta olacağını söylediler. Bende o tarihten yaklaşık 4 hafta sonra Türkiye'ye döneceğim için; onarımın uzaması durumunda bilgisayarım orada kalır vs. diye hiç riske girmeden bozuk bir şekilde bilgisayarı öylece taşıdım yanımda 1 ay boyunca.

    Türkiye'ye döndüğümün ertesi günü ilk iş olarak servise gittim. (04 Ekim) Servise verirken bildiğiniz üzere harddiskimdeki belgeler önemsizdir diye bir data onay yazısı imzalattırıyorlar. Bu yazıyı imzalamayacağımı söyledim fakat o yazıyı imzalamadan onarım yapmayacaklarını söylediler. Fakat Windows oturumumda şifre koruması olduğu için belgelerimin olduğu klasörü görmemi ve dosyaları almamı engelliyordu Windows. O halde harddiskimi alayım sizin zaten harddiskimle işiniz yok dedim onu da kabul etmediler. Fakat call center'ı arayıp onarım notlarına "Format gerektiren bir onarım işlemi durumunda bilgisayarımın onarılmadan geri verilmesi talep ediyorum" olarak not düşürün dediler ve bana yazıyı imzalattılar. Ve bilgisayarı verdim.

    Ben her ne kadar HP'nin ününü gerek buradan gerek arkadaş çevremden bilsem de belki küçük bir arızadır hemen giderir verirler diye beklemeye koyuldum. Zira bilgisayarımın herşeyi tam bir şekilde çalışıyordu. Sadece ekrana görüntü gelmiyordu. Hatta Skype, MSN vs. otomatik olarak oturum açıyor ve bunun sesini duyuyorduk. Teknik servis elemanına da gösterdim bunu ama yinede harddiskimi alamadım. Ve bu arızanın oluşmasınıda anlatayım. Bir akşam oturuyordum. Bilgisayarımı duş almaya gittiğim için kapattım (hangi akla hizmetse bırak açık kalsın) Duş aldım geldim ve bilgisayarı açmaya çalıştığımda ekrana görüntü gelmiyor ve 1 uzun 2 kısa 3 bip sesi veriyordu.

    Neyse gel zaman git zaman anladım ki HP yasal süreyi sonuna kadar kullanacak. Bunun üzerine derhal genel müdürlükle irtibata geçtim ve işlerimin durma noktasına geldiğini, tarafıma yedek bir bilgisayar ve kendi cihazımın harddiskinin verilmesini talep ettim. Talebinizi aldık biz sizi bilgilendireceğiz dedi telefondaki görevli. Ertesi gün oldu aramadılar, ben aradım ve yedek cihazı ve harddiskinizi servis merkezinden alabilirsiniz dediler. (Burada vurgulamak istediğim şey işin peşini bırakmamanız ve sürekli kovalamanız.)

    Yedek bilgisayarı ve benim harddiskimi veren kişiye 0216 579 79 00 noldu telefondan ulaştım. Burası genel müdürlüklerinin numarası. 444 03 07 dekiler sanki robotmuş gibi isteklerimin mümkün olmadığını ellerinden gelen birşey olmadığını söylüyorlardı.

    Neyse gittim yedek cihazı ve harddiskimi aldım. Getirdim IDE dönüştürücüyle vs. belgelerimi aldım içerisinden harddiskimin ve 1 hafta sonra götürüp geri verdim. Zira verirlerken özellikle en geç şu tarihte geri getireceksiniz diye imza attırdılar. Şuanda daha halen verdikleri eski kasa Pavilion ile yazıyorum yazımı.

    Ve hikayemizin sonuna geliyoruz; dün tam ben onları arayıp 31nci iş gününün dolduğunu söyleyecekken; iti an çomağı hazırla misali onlar beni aradı. Kayıtlarını incelediklerini, verdiğim cihazımın yasal süre olan 30 iş günü bittiği halde onarılamadığını ve bu nedenle yeni bir cihaz alma ya da paramın iadesini talep etme hakkımın olduğunu söylediler.

    Yanlız; eğer yeni cihaz istersem işlemim birkaç gün içinde hallolacakken, paramın iadesini talep etmem halinde bunun 1 ayı bulabileceğini söylediler. (İçimden oha dedim, burada 1 haftada parasını alanları okudum vs. ama fatura şirket adına kayıtlıydı ondan dolayı arayan bayanın gerçekleri söylüyor olabileceğini düşündüm.) Peki o halde dedim 1 ay alması beni etkilemez beklerim nasıl olsa verdiğiniz yedek bilgisayarla işimi görüyorum dedim fakat görevli bu sefer; para iadesi talebinde bulunduğum anda yedek cihazı teslim etmek zorunda olduğumu söyledi. Bende .ike .ike bu bilgisayarı alacaksın diyorsunuz yani dedim. Bayan hayır öyle demiyoruz ama elimizden gelen birşey yok dedi.

    Tekliflerini yolladılar her ne kadar HP'den nefretlik gelmişsede teklifleri cazip görünüyordu. Ve dün onay yazısını imzalayıp yolladım. Benim bozulan bilgisayarımın özellikleri "dv6097ea":

    AMD X2 TL-56 1.6 Ghz
    2 GB Ram
    120 GB Harddisk
    vs.vs. zaten bunlar standart

    Bana teklif ettikleri cihaz "dv6650et":

    Intel Core2Duo T7500 2.2 Ghz
    2 GB Ram
    250 GB Harddisk
    + parmak izi okuyucusu
    + HDMI çıkışı
    vs.vs. zaten bunlar standart


    Bu cihazın fiyatını incelediğim ortalama 1600$ + KDV lik bir fiyatla satıldığını gördüm. Benim cihazımın fatura tutarı ise 1638 YTL'idi. Ve verdikleri cihazı alıp satsam bile karlı olacağımı düşündüğüm için kabul ettik tekliflerini. Ama sanırım satmaya kıyamam ben bu cihazı her ne kadar nefret etsek, gıcık olsakta sorun çıkarmadığı sürece manyak cihaz be kardeşim




    değişim yapmasaydın diyorum. 1 ay daha bekleseydin para iadesi için .Yazıktır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h2001 -- 14 Kasım 2007; 23:03:15 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: h2001


    değişim yapmasaydın diyorum. 1 ay daha bekleseydin para iadesi için .Yazıktır...



    öylede zaten 2-3 aydır bilgisayar düzenimin içine gittiler, şimdi 1 ay da para iadesi için beklersem hepten fıttırırım.
    şimdi güzel bi cihaz araştırıyorum. bulursam ve kafama yatarsa kolisini açmadan verdikleri cihazı satıp alacağım.
  • Valla ben para iadesini beklerim her ne olursa olsun inşallah dolarda 30 iş günü bakalım. Benim alacağım bilgisayarın fiyatıda düşer ozamana hatta daha iyi modeller çıkar beklerim ben 1-2 ay çünkü üst modeli alsamda o da bir gün bozulaacak büyük ihtimalle yine aynı sorun yine bekle 1 ay oo uğraşamam. Yinede saygı duymak lazım verilen karara adamlar kat be kat üstün bilgisayarlar teklif etmiş. Benim 6189EU ya ne verirler acaba Pazarlık yapsak :D
  • Cumartesinin iş günü oldugunu gösteren bi yönetmelik falan varmı .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonaskar

    Cumartesinin iş günü oldugunu gösteren bi yönetmelik falan varmı .

    Ben bakmadım mevzuatlara ancak bizzat HP müşteri hizmetlerini arayıp sordum üstelik buradaki arkadaşın biride öyle söyledi bu yüzden onlarda hesaplarken öyle hesaplıyorlardır bu konuda içiniz rahat olsun.
  • cumartesii kesin işgünü olarak sayılıyo merak etmeyin.
  • arkadaşlar bu arada yeni ürün talebim sonucu elime ulaştı. benim makina 6148 idi yeni cihaz 6645. gayet iyi bi makina ama şimdilik inşallah bi daha uğraşmayız servislerde
    amiiin....!!!
  • Hayırlı uğurlu olsun. Allah bir daha hp teknik servisine düşürmesin.
  • Selamlar,

    bende 22 ekimde hp dv5198ea pavillion bilgisayarımı servise vermiştim. Bugün arayıp cihazı tamir edemediklerini yerine DV6650et vereceklerini söylediler. Bunun yerine ben paramı geri mi istesem acaba? Şimdi faturasına baktım kdv dahil 3214ytl ödemişim. Nakip para iadesi almam kur bakımından çok daha karlı olacak sanırım. Ben geçen sene haziranda kur 1,55 gibi birşeyken almıştım. Şimdi 1.2...:))
    B.Kerem
  • @bkerem kesinlikle para iadesi tavsiye ederim. şimdi o paraya ne bilgisayarlar alırsın. hem dolar düştü hem fiyatlar. verdikleri bilgisayar da o kadar para etmiyo zaten...
  • Bende para iadesi tavsiye ediyorum kesinlikle çünkü o paraya neler alınmazki ya 6650et de neymiş ekran kartı ofsayt bi kere
  • Dün sabah Hp aradi, bende onlara cihaz değişimi değil, para iadesi istediğimi söyledim. Ve ardından fatura ve bir dilekçe faksladım. Faksı gönderdiksen sonra birkaç kez benim konumla ilgilenen bayana ulaşmaya çalışsamda başaramadım. Not bırakıp duruyorum..:))
    Bu arada yeni makineler bakmaya başladım. Bir yanıt alsam daha parayı iade almadan yeni bir makine alacam ama daha parayi iade edecekleri teyidini alamadım. Beklemekteyim.

    Toshiba A200-1VL yada ASUS F3Sa düşünüyorum. Ne önerirsiniz? Yada başka marka/modeller?

    syglr
    B.Kerem
  • slm kardeşim bu bilgisayardaa ne sorun çıktıda servise gönderdiğin konusunda bilgi alabilr miyim ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: bkerem

    Selamlar,

    bende 22 ekimde hp dv5198ea pavillion bilgisayarımı servise vermiştim. Bugün arayıp cihazı tamir edemediklerini yerine DV6650et vereceklerini söylediler. Bunun yerine ben paramı geri mi istesem acaba? Şimdi faturasına baktım kdv dahil 3214ytl ödemişim. Nakip para iadesi almam kur bakımından çok daha karlı olacak sanırım. Ben geçen sene haziranda kur 1,55 gibi birşeyken almıştım. Şimdi 1.2...:))
    B.Kerem

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.