Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BL@DE

    AramaBotu kardeş ilgin ve cevabın için çok teşekkür ederim yanlız internette okuduğum bazı bilgilere göre 21 rakamı ürünün henüz kargoda olduğu daha hp servisine ulaşmadığını ifade ediyormuş gibi sonuçlara ulaştım ne kadar doğrudur bilmiyorum yanlız gönderiliş tarihi pazartesi acaba hala kargoda olma ihtimali varmıdır? hala hp servisine ulaşmamışsa cihaz yinede 06.04.2009 tarihinden itibarenmi başlıyor 30 iş günü?

    saygılar...



    Rica ederim arkadaşım ne demek. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu..
    Kargo şirketleri genelde 1, en fazla 2 iş günü içinde bilgisayarı gönderilen adrese teslim ediyor..
    30 iş günü hesaplaması bilisayarın servise teslim edildiği gün itibari ile başlar. Sen ne zaman verirsen ve kargoya, 30 iş gününün hesaplanmaya başlayacağı tarih, kargo şirketinin senin bilgisayarı HP servisine teslim ettiği gündür.

    Ayrıca bahsini ettiğin 21 rakamı bence anlamsız bir rakam.. Bilgisayarın hala kargoda olduğunu ifade etmesi bana mantıksız geliyor. Neden 21 yazsın ki, kargoda diye yazsa daha anlamlı ve anlaşılır olurdu. İstersen bunu HP servisine bir sor. 0212 4440307.. Öğren de, biz de öğrenelim bari




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tfn_67

    arkadaslar ben bilgisayrı verdm ama 18 mart ta hp yi aradım alın diye sora bana mesaj 22 sinde felan geldi hp yi aradıgımda bana 18 inde iş gününüz basladı dedi şimdi verildiği gün mü aradıgım gün müü ne oluyo kadın bana 18 inden itibaren 30 iş günü sayın dedi


    Bilgisayarı HP ye teslim ettiğin tarihten itibaren 30 iş gününü saymaya başla.
  • ne biçim bi kargoymuş bu yaa ist ten izmire hala gelemedi 2 gundur sıfır yazıyo ne biçim iş bu yaa yarın bari gelse sinir oldum
  • bugun geri 54 oldu bundan sonrada ky yazcak sanırım ooo bu yavaslıkla giderse bana haftaya anca vercekler yeni laptobu ne biçim iş yapıyolarsa bida arıycam şimdi
  • AramaBotu kardeş tekrar teşekkür ederim bugünde bir değişiklik olmadı ''onarımınız devam etmektedir (21)'' yazıyordu bende vermiş olduğunuz numaradan hp'yi aradım sordum baktılar ve cihaz servise gitmemiş hala teknosayla görüşün dediler teknosa gönderiş tarihi olarak 06.04.2009 demiş formda bu üçüncü gün hala gitmemiş cihaz sizin demenize görede kargo en fazla iki gün sürüyor nasıl yolluyor teknosa anlamadım bu arada 21 rakamına açıklık gelmiş oldu birde teknosayı arayıp görüşeyim bakalım ne diyecekler bu işe

    saygılar...




  • heleşükür şimdide ky oldu bugun alabilcemmi bakalım derken aradım koordinatoru yoktu beni aramasını istedim şimdi aradı koordinator diyo en geç salı alırsınız teslim için hazırlanıyo şuan diyo ne hazırlıkmış bu yaa alt tarafı kurulumunu yaparlar oda bilemedin 1 saat neymiş bu yaww



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurayx -- 9 Nisan 2009; 14:11:34 >
  • evet teknosayı aradım teknosa biz ürünü yolladık hp servisinin çalışma sistemi farklıdır yolladıktan 3-4 gün sonra kargodan teslim alırlar cihazı bunu size söylemedilermi diyor anlıyacağınız birbirine atıyorlar işi olan bizim gibi aldanıp ürünleri alan müşterilere oluyor neredeyse bir hafta olacak laptobu teslim edeli laptoba daha servise varmak nasip olmadı bu yavaşlıkla hp ile işimiz var demektir.

    saygılar...
  • arkadasım elden versende değişen bişey olmuyorki her şekilde çok ağır işleyen bi servis anlayışları var servise bi düştünmü en az 2 ay unut sen o cihazı oda yapabilirlerse değişim içinde ayrıca bi 10 iş gunu bekletiyolar yenisini verceklerinde para iadesi desen o ayrı bi sorun allah servise düşürmesin ne diyim yeni gelcek laptop ta bile servise ulaşır ulaşmaz müşteriye teslim etmiyolar kontrol yapılıyo teslim için hazırlanıyo diyolar tamamda kardeşim en fazla guncel driverları kurar verirsin oda tas çatlasın 1 saat yaa daha baska neyini kontrol edicek bu servis yeni laptobun anlamadım gitti 2 gun serviste beklicek bide off hp alan ellerim kırılsaydı yaww adamların yuzune karsı dedim acer var kardeşimde cok memnun dedim acer la bunu kıyaslamayın diyo kendi servis elemanları bile bunu diyo yani

    valla beyler ben yarın gidicem servise almaya ürünü istediği kadar ky yazsın isterlerse yarın değiştirmesinler o yazıyı gider orda allem edeer kallem eder alırım ben yeni pc yi bide hafta sonunumu bekleyim geçsin diye zaten kaç ay oldu laptop yok ben gitmezsem bunların hızlanacağı yok keşke bugun gidip alsaydım ama yarın görür onlar neyini kontrol ediyolarmış merak ettim sorcam onlara koca bi gunde driverlarınımı güncelleyemediniz diye yada ne yaptınız diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurayx -- 9 Nisan 2009; 19:55:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    arkadasım elden versende değişen bişey olmuyorki her şekilde çok ağır işleyen bi servis anlayışları var servise bi düştünmü en az 2 ay unut sen o cihazı oda yapabilirlerse değişim içinde ayrıca bi 10 iş gunu bekletiyolar yenisini verceklerinde para iadesi desen o ayrı bi sorun allah servise düşürmesin ne diyim yeni gelcek laptop ta bile servise ulaşır ulaşmaz müşteriye teslim etmiyolar kontrol yapılıyo teslim için hazırlanıyo diyolar tamamda kardeşim en fazla guncel driverları kurar verirsin oda tas çatlasın 1 saat yaa daha baska neyini kontrol edicek bu servis yeni laptobun anlamadım gitti 2 gun serviste beklicek bide off hp alan ellerim kırılsaydı yaww adamların yuzune karsı dedim acer var kardeşimde cok memnun dedim acer la bunu kıyaslamayın diyo kendi servis elemanları bile bunu diyo yani

    çok haklısın dostum bu ne yavaşlıktır böyle anlamadımki şimdi yine baktım hala değişen birşey yok 30 iş günü dolar dolmaz ben gerekeni yaparım dediğin gibi Allah kimseyi servislerin eline düşürmesin

    saygılar...




  • kardes valla 30 iş gunu dolsada sorun inan ya istanbuldan izmire ne kadar teslim edersiniz bi ürünü maksimum 2 gün ordan kargolasa buraya gelse falan filan bunlar cuma kargoladık diyo bi hafta geçcek ürün gelmiş şimdide teslim edilmek için hazırlanıyomuş ne hazırlıksa bir - iki gun suruyo bilgisayarı bastan toplasan en fazla 2 saat yaa anlamadım valla burdan alcak arkadasları uyarıyorum bulaşmayın kardeşim hp ye kafanız rahat olsun tasarım diyorsanızda acer larda tasarımda iyileşme gösteriyo artık gidin onlardan alın kafanız rahat etsin
  • Arkadaşlar kafanız rahat olsun. Ben Hp kullandım. Hikayemi yukarıda anlattım. Hp mağdur etmez sizi merak etmeyin.
    Ben şu an Toshıba kullanıyorum. HP yi şu anda mumla arıyorum inanın. Hatta o kadar büyük konuşuyorum ki, Toshıbanın garantisi yaklaşık 1 yıl sonra dolacak, garanti bittikten sonraki ilk arızada Toshıbayı çöpe atacağım. Bu kadar büyük konuşuyorum. Hp de gördüğüm müşteri memnuniyetinin yarısını Toshıbada görebilsem, razıyım. Ama nerde....
  • hele şükür alabildim yeni laptobumu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    hele şükür alabildim yeni laptobumu


    hadi gözün aydın samurayx.. güle güle kullan cihaz hakkndaki yorumlarını bekleriz
  • çok sevindim samurayx kardeş gözünüz aydın şimdi yine kontrol ettim yine değişen birşey yok hala (21) olarak gözüküyor yani cihaz daha serviste bile değil kargoda bekliyor acaba hp kargodan almak için davetiye falanmı istiyor? çok sinirlerim bozuldu laptobu teknosaya vereli yarın bir hafta oluyor daha serviste bile değil cihaz yok böyle birşey ne yapmaya çalıştıklarını anlamadım hp

    saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    hele şükür alabildim yeni laptobumu


    Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullan. Ben demedim mi sana HP seni mağdur etmez diye.
    Darısı Toshıbazedecilerin başına diyelim.
    Darısı benim başıma.

    Bl@de arkadaşım; eğer makinan hala kargoda ise bu bence HP nin değil kargonun suçu. Kargo bilgisayarı götürse HP mecburen almak zorunda. İstersen Teknosa ile irtibata geç ve hangi kargo şirketi ile hangi şube ile yollamış bir sor.
    Bazen çevremde görüyorum, aynı sizin gibi bilgisayarını servise aldığı yer aracılığı ile gönderen arkadaşları.. Bence bu tamamen zaman kaybı. Baktınız makinada sorun mu var, güzelce ambalajını yapın, kargo şirketine sigortalı olarak gönderim yapılması için verin. Araya aldığınız firma gibi bir aracı koyuyor olmanız tamamen zaman kaybı. Ben şahsen bilgisayar gibi hassas benzer cihazlarımın kutularını ve tüm kutu içeriğini köpüğüne iç naylonlarına varıncaya kadar garati süresince saklarım. Herhangi bir arıza ile karşılaştığımda bulunduğum bölgede servis yoksa bu sakladığım ambalajına güzelce koyar kargo servise ile gönderirim...

    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arama_Botu -- 10 Nisan 2009; 20:08:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    hele şükür alabildim yeni laptobumu

    Hayırlı olsun samurayx
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu

    quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    hele şükür alabildim yeni laptobumu


    Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullan. Ben demedim mi sana HP seni mağdur etmez diye.
    Darısı Toshıbazedecilerin başına diyelim.
    Darısı benim başıma.

    Bl@de arkadaşım; eğer makinan hala kargoda ise bu bence HP nin değil kargonun suçu. Kargo bilgisayarı götürse HP mecburen almak zorunda. İstersen Teknosa ile irtibata geç ve hangi kargo şirketi ile hangi şube ile yollamış bir sor.
    Bazen çevremde görüyorum, aynı sizin gibi bilgisayarını servise aldığı yer aracılığı ile gönderen arkadaşları.. Bence bu tamamen zaman kaybı. Baktınız makinada sorun mu var, güzelce ambalajını yapın, kargo şirketine sigortalı olarak gönderim yapılması için verin. Araya aldığınız firma gibi bir aracı koyuyor olmanız tamamen zaman kaybı. Ben şahsen bilgisayar gibi hassas benzer cihazlarımın kutularını ve tüm kutu içeriğini köpüğüne iç naylonlarına varıncaya kadar garati süresince saklarım. Herhangi bir arıza ile karşılaştığımda bulunduğum bölgede servis yoksa bu sakladığım ambalajına güzelce koyar kargo servise ile gönderirim...

    İyi günler.

    haklısınız üstadım bu ne böyle 1 hafta olmuş hala hp'nin eline geçmemiş cihaz kargodamı birşey oldu ne oldu anlamadım hp'yi arıyorum henüz bize ulaşmadı diyor teknosayla görüşün diyor teknosayı arıyorum biz yolladık hp almadı diyor birbirlerinin üzerine atıyorlar suçu hayır merak ettiğim konu şu şimdi üstadım bu cihaz hp'nin eline geçmedi hala acaba 30 iş günü hala başlamadımı? yoksa gönderiliş tarihi olan 06.04.2009 tarihinde başladımı? eğer gönderiliş tarihinde başlamışsa umrumda değil ama cihaz hp'de olmadığı için başlamamışsa 1 hafta boşa beklemişim demektir.

    saygılar...




  • arkadaslar saolun inş. sizde bi an önce kavuşursunuz laptoplarınıza.. öncelikle mağduriyet tabi edemez yasalar var ama yasaların verdiği sureyi sonuna kadar kullanıp bu kadar bekletmeleride yersiz milleti mesela ky yazdıktan sonra bir iki gun beklemek gereksiz çünkü pc serviste yatıyo o surede ben sordum ne yaptınız siz diye biz bişey yamadık dediler yani nerden baksanız bi iki gun adamların keyfine bekliyoruz kargolarıda inter kargo diye bi firma sanırım istanbuldan izmire kargo 3 gunemi gelir o yonleri kötü yani pc den bahsetmek gerekirse ısınıyo ısınıyo ısınıyo diğer compaq a göre baya bi fark var compaq daha az ısınıyodu yani onun dışında hp nin tek iyi yaptığı şey tasarımı çok güzel görünüşü falan iyi şimdilik sorunsuz çalışıyor makine bakalım inş. hep böyle kalır bu arada serviste geçen sureyi garantiyede biz arayıp ekletcekmişiz hatta faks la yollayın dediler teslim aldığımda verdikleri belgeyle fatura fotokopisini biz ürünün süresine ekleyelim dediler buda bi sorun herşeyi bize bırakıyolar yani kendi servisinde var halbuki aldıgıma dair belge ordan direk ekleyebilirler serviste kaldıgı sureyi garantiye ben bunlara kızıyorum iişte süründürüyolar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurayx -- 10 Nisan 2009; 23:25:35 >




  • ürünün garanti belgesine göre başvuru tarihinde 30 iş günü başlıyor 04.04.2009 cumartesi başvurduğuma göre pazar iş günü değil pazartesiden itibaren başladı içim rahat artık 11 mayıs pazartesi günü gerekeni yaparım artık cihaz isterse ulaşsın servise hatta ulaşmasın unutsunlar kargoda falanda zaman geçsin dolsun şu 30 iş günü bende daha arayıp sormayacam hatırlatmayayım 11 mayıs pazartesi günü hatırlatırım

    saygılar...
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.