Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BL@DE

    ürünün garanti belgesine göre başvuru tarihinde 30 iş günü başlıyor 04.04.2009 cumartesi başvurduğuma göre pazar iş günü değil pazartesiden itibaren başladı içim rahat artık 11 mayıs pazartesi günü gerekeni yaparım artık cihaz isterse ulaşsın servise hatta ulaşmasın unutsunlar kargoda falanda zaman geçsin dolsun şu 30 iş günü bende daha arayıp sormayacam hatırlatmayayım 11 mayıs pazartesi günü hatırlatırım

    saygılar...


    Bl@de arkadaşım maalesef... :(

    30 iş günü olan yasal süre cihazınızın ilgili teknik servise teslim edildiği andan itibaren başlar..

    Cihazını Teknosaya ya da kargoya verdiğin günün hiç bir önemi yoktur.

    Kesin ve net olarak tekrar söylüyorum. 30 iş günü süresi cihazın servise teslim edildiği andan itibaren işlemeye başlar.

    Bir örnek vereyim. Ben Toshıba cihazımı İzmirdeki Toshıba yetkili servisi Aktepe Bilişim Hizmetleri Ltd Şti'ne teslim ettim. Aktepe Bilişim bilgisayarımı kendi imkanları ile onaramadı ve merkez TNB ye gönderme kararı aldı. Cihazı kargo ile Distribütör ve merkez servis TNB bilgisayara gönderdi. İşte bu aşamada benim cihaz isterse TNB nin eline 1 ayda ulaşsın, isterse kargoda kaybolsun ben hiç dert etmem.. Benim 30 iş günü olan sürem, cihazımı Aktepe bilişime teslim ettiğim an başlamıştır. Çünkü Aktepe Bilişim Toshıba yetkili servisidir..

    Gelelim senin olaya. Sen cihazını Teknosaya vermişsin. Teknosa da almış cihazı HP merkez servise yollamış. Teknosa HP nin yetkili servisi olmadığı için, 30 iş günlük yasal süre Teknosaya teslim etttiğin tarih itibari ile başlamaz. Cihazın Hp yetkili servisine teslim edildiği an başlar. Cihaz ilgili kargo şirketince Hp ye teslim edilir. Cihaz teslim edilirken Teslim tutanağı yapılacaktır. Cihaz teslim tutanağında hangi tarih yazıyorsa, yasal onarım süresi olan 30 iş günü, bu tutanaktaki bu tarih itibari ile başlar.

    Saygılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    arkadaslar saolun inş. sizde bi an önce kavuşursunuz laptoplarınıza.. öncelikle mağduriyet tabi edemez yasalar var ama yasaların verdiği sureyi sonuna kadar kullanıp bu kadar bekletmeleride yersiz milleti mesela ky yazdıktan sonra bir iki gun beklemek gereksiz çünkü pc serviste yatıyo o surede ben sordum ne yaptınız siz diye biz bişey yamadık dediler yani nerden baksanız bi iki gun adamların keyfine bekliyoruz kargolarıda inter kargo diye bi firma sanırım istanbuldan izmire kargo 3 gunemi gelir o yonleri kötü yani pc den bahsetmek gerekirse ısınıyo ısınıyo ısınıyo diğer compaq a göre baya bi fark var compaq daha az ısınıyodu yani onun dışında hp nin tek iyi yaptığı şey tasarımı çok güzel görünüşü falan iyi şimdilik sorunsuz çalışıyor makine bakalım inş. hep böyle kalır bu arada serviste geçen sureyi garantiyede biz arayıp ekletcekmişiz hatta faks la yollayın dediler teslim aldığımda verdikleri belgeyle fatura fotokopisini biz ürünün süresine ekleyelim dediler buda bi sorun herşeyi bize bırakıyolar yani kendi servisinde var halbuki aldıgıma dair belge ordan direk ekleyebilirler serviste kaldıgı sureyi garantiye ben bunlara kızıyorum iişte süründürüyolar

    bu ne saçmalık garantiyi bizmi ekleyeceğiz? orada kaydımız var zaten hangi numaya fakslayacağız bende yapayım bari hp bu neyapacağı belli olmaz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent06y


    quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    arkadaslar saolun inş. sizde bi an önce kavuşursunuz laptoplarınıza.. öncelikle mağduriyet tabi edemez yasalar var ama yasaların verdiği sureyi sonuna kadar kullanıp bu kadar bekletmeleride yersiz milleti mesela ky yazdıktan sonra bir iki gun beklemek gereksiz çünkü pc serviste yatıyo o surede ben sordum ne yaptınız siz diye biz bişey yamadık dediler yani nerden baksanız bi iki gun adamların keyfine bekliyoruz kargolarıda inter kargo diye bi firma sanırım istanbuldan izmire kargo 3 gunemi gelir o yonleri kötü yani pc den bahsetmek gerekirse ısınıyo ısınıyo ısınıyo diğer compaq a göre baya bi fark var compaq daha az ısınıyodu yani onun dışında hp nin tek iyi yaptığı şey tasarımı çok güzel görünüşü falan iyi şimdilik sorunsuz çalışıyor makine bakalım inş. hep böyle kalır bu arada serviste geçen sureyi garantiyede biz arayıp ekletcekmişiz hatta faks la yollayın dediler teslim aldığımda verdikleri belgeyle fatura fotokopisini biz ürünün süresine ekleyelim dediler buda bi sorun herşeyi bize bırakıyolar yani kendi servisinde var halbuki aldıgıma dair belge ordan direk ekleyebilirler serviste kaldıgı sureyi garantiye ben bunlara kızıyorum iişte süründürüyolar

    bu ne saçmalık garantiyi bizmi ekleyeceğiz? orada kaydımız var zaten hangi numaya fakslayacağız bende yapayım bari hp bu neyapacağı belli olmaz


    HP beim maikanın yerine yeni makina teklif ettiğinde garantisi ne olacak diye sormuştum. Garantisi eski makinanızın garanti süresi dahil olur cevabı almıştım. Buna itiraz ettiğimde müşteri temsilcisi Nurcan Hanımdan "yapabileceğim tek şey eski makinanızın serviste geçirdiği süreyi de garati süresine ekleyebilir ve garanti sürenizi 1 ay artırabilirim" cevabı almıştım. Yani diyceğim o ki yeni makinayı teslim almadan evvel bunu telefon ile halledebilirdiniz.




  • valla ben serviste kaldıgı sureyi gunu gunune ekletcem o yuzden pazartesi fakslıcam numarayı yazmıştım biyere bakıp yazarım buraya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu


    quote:

    Orjinalden alıntı: BL@DE

    ürünün garanti belgesine göre başvuru tarihinde 30 iş günü başlıyor 04.04.2009 cumartesi başvurduğuma göre pazar iş günü değil pazartesiden itibaren başladı içim rahat artık 11 mayıs pazartesi günü gerekeni yaparım artık cihaz isterse ulaşsın servise hatta ulaşmasın unutsunlar kargoda falanda zaman geçsin dolsun şu 30 iş günü bende daha arayıp sormayacam hatırlatmayayım 11 mayıs pazartesi günü hatırlatırım

    saygılar...


    Bl@de arkadaşım maalesef... :(

    30 iş günü olan yasal süre cihazınızın ilgili teknik servise teslim edildiği andan itibaren başlar..

    Cihazını Teknosaya ya da kargoya verdiğin günün hiç bir önemi yoktur.

    Kesin ve net olarak tekrar söylüyorum. 30 iş günü süresi cihazın servise teslim edildiği andan itibaren işlemeye başlar.

    Bir örnek vereyim. Ben Toshıba cihazımı İzmirdeki Toshıba yetkili servisi Aktepe Bilişim Hizmetleri Ltd Şti'ne teslim ettim. Aktepe Bilişim bilgisayarımı kendi imkanları ile onaramadı ve merkez TNB ye gönderme kararı aldı. Cihazı kargo ile Distribütör ve merkez servis TNB bilgisayara gönderdi. İşte bu aşamada benim cihaz isterse TNB nin eline 1 ayda ulaşsın, isterse kargoda kaybolsun ben hiç dert etmem.. Benim 30 iş günü olan sürem, cihazımı Aktepe bilişime teslim ettiğim an başlamıştır. Çünkü Aktepe Bilişim Toshıba yetkili servisidir..

    Gelelim senin olaya. Sen cihazını Teknosaya vermişsin. Teknosa da almış cihazı HP merkez servise yollamış. Teknosa HP nin yetkili servisi olmadığı için, 30 iş günlük yasal süre Teknosaya teslim etttiğin tarih itibari ile başlamaz. Cihazın Hp yetkili servisine teslim edildiği an başlar. Cihaz ilgili kargo şirketince Hp ye teslim edilir. Cihaz teslim edilirken Teslim tutanağı yapılacaktır. Cihaz teslim tutanağında hangi tarih yazıyorsa, yasal onarım süresi olan 30 iş günü, bu tutanaktaki bu tarih itibari ile başlar.

    Saygılar.


    yanlız üstadım ürünün garanti belgesindeki 3. maddeyi size aynen yazıyorum:

    ''Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda,tamirde geçen süre,garanti süresine eklenir.Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre,mala ilişkin arızanın servis istasyonuna,servis istasyonunun olmaması durumunda;malın satıcısı,bayii,acentası,temsilciliği,ithalatçısı veya imalatçısından birine bildirim tarihinden itibaren başlar.Sanayi malının arızasının yürürlükte bulunan ilgili yasal mevzuatta belirtilen süre içerisinde giderilmemesi halinde,imalatçı:malın tamiri tamamlanıncaya kadar,benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.''

    saygılar...




  • öncelikle arkadaşların hepsine umarım para iadesi temmenimle.. benim laptobunda bgun 24. işgünü inş. bu hafta gelmezde bende para iadesi hakkımı kullanırım. ama benim şöyle bi sorum olcaktı pcyle gelen windows işletim sistemini yedekleyemeden silindi gitti egerki para iadesi istersem sorun olurmu acaba _???????? şmdiden bana yardımcı olcak arkaşa tşekürler
  • bide gönderdigimden beri onarım takip merkezinde (52) diye bişey yazıyo aradığımda yurtdışından parça beklioyruz dediler, yakşalık bi ay olcak uzaydanmı geliyo bu parçalar anlamadım gitti, maşşallah servis bu kadar hızlıysa hp nin sahibine allah yardım etsinnn:)
  • Öncelikler merhabalar,
    10.02.2009 Tarihinde Teknosadan 2,280TL'ye almış olduğum HP DV5-1006 model ürünüm, ürünü aldıktan sonra batarya arızalı çıktı ve hemen geri gidip değiştirilmesini istedim, bana yeni bir batarya verdiler vermiş oldukları batarya benim kutumun üzürinde yazan bataryanın modeli ile uzaktan yakında alakası yoktu, ben bunu 29.03.09 tarihinde farkettim hemen teknosa'ya koştum, ama sadece bataryanın farklı model olmasından dolayı değildi gitmem, bataryam 5'dk'da hiç bir işlem yapmadan dengelide %10, %10 düşüyordu, bunu geç anlamış olmamın sebebi ürünü bataryasız kullanmam idi. Teknosa'ya gittiğimde yarın gelin gibi bir cevap aldım ama sonra bayağı bir uğraşıp bütün çalışanlarla görüştüm, benim niyetim bana modelimdeki bir batarya versinler ben gideyim ama onlar bu ona uyuyor herhangi bir sorun yok dediler ben onlara eğer bu bu şekilde servise giderse siz sorun yaşarsınız dedim, onlarda müdür onaylı olduğu için sorun olmaz dediler, ürünümü servise vermeyi kabul ettim. Ama reonlar arasında gezerken ürünümün teşhir ürünü olduğunu anladım koruma için koydukları demirlerin hizasında benimde laptoumun aynı hizasında çizikler vardı, zaten görevlilerde burası çok büyük bir mağaza 1-2 gün durmuş olabilir diyerek bunu onayladılar; bunlarla beraber ben çok fazla sinirlendim, ama ürünümün servise giderek değişme ihtimali olduğunu söylediler bu yüzden kabul ettim.
    Teslim ederken yanımda kutusunu ve hatta tüm herşeyini getirmiştim, hediyesi olan yazıcı hariç, görevli dediki ürünün kutusunu iyiki getirmişsin ürününü eğer kutusunda yollar isek sigortalı oluyor herhangi bir şekilde yolda gelicek zarar karşısında yeniliyorlarmış ürünü.

    Ürünümümün durumu 52. no'da siteden kontrol ettiğimde, eğerki ürünün yenisi veya üst modeli ile değişimi gibi bir işlem olursa hangi modeli verirler ?
    Açıkçası ben ürünümün teşhir ürünü öğrendiğim için HP'den bir geçikme ve yeni bir ürün istiyorum birde yukarıda bir arkadaşımız HP'de kullanılabilen bir çek veriyorlarmış ben öyle birşey istemiyorum üst model istiyorum bu mümkünmüdür ?
    İmla hataları için üzgünüm yardımcı olursanız sevinirim.
    İyi akşamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Korefakiri -- 11 Nisan 2009; 18:50:12 >




  • 30 iş günü doldugunda servisi ara ve yeni cihaz talep et. Verecekleri yeni cihaz zaten üst model olur ama hangisini verirler belli olmaz
  • Arkadaslar ben de Hp magdurlarındanım 30 iş günü dolunca para talebinde bulundum 3 gün içerisinde sizi arıyacaklar dendi fakat 5 gün oldu arayan yok! para alan arkadaslar varsa talep ettikten kaç gün sonra parayı aldınız merak ediyorummm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hsynshn

    Arkadaslar ben de Hp magdurlarındanım 30 iş günü dolunca para talebinde bulundum 3 gün içerisinde sizi arıyacaklar dendi fakat 5 gün oldu arayan yok! para alan arkadaslar varsa talep ettikten kaç gün sonra parayı aldınız merak ediyorummm

    onların aramasını beklersen daha çok beklersin. sürekli ara rahatsız et, sana koordinatör atayacaklar o koordinatöre ulaşman zor olacak her seferinde bir bahane uyduracaklar toplantıda vb. gibi.. ama sen ısrarla görüşmek istediğini belirt
  • pazartesi günü arıyacagım ama parayı ne kadar sürede verdiklerini merak ediyorum garanti belg. de yazmıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BL@DE


    yanlız üstadım ürünün garanti belgesindeki 3. maddeyi size aynen yazıyorum:

    ''Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda,tamirde geçen süre,garanti süresine eklenir.Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre,mala ilişkin arızanın servis istasyonuna,servis istasyonunun olmaması durumunda;malın satıcısı,bayii,acentası,temsilciliği,ithalatçısı veya imalatçısından birine bildirim tarihinden itibaren başlar.Sanayi malının arızasının yürürlükte bulunan ilgili yasal mevzuatta belirtilen süre içerisinde giderilmemesi halinde,imalatçı:malın tamiri tamamlanıncaya kadar,benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.''

    saygılar...


    Hangi ilde ikamet ediyorsunuz?
    İkamet ettiğiniz ilde HP yetkili servisi var mı?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Watari

    Öncelikler merhabalar,
    10.02.2009 Tarihinde Teknosadan 2,280TL'ye almış olduğum HP DV5-1006 model ürünüm, ürünü aldıktan sonra batarya arızalı çıktı ve hemen geri gidip değiştirilmesini istedim, bana yeni bir batarya verdiler vermiş oldukları batarya benim kutumun üzürinde yazan bataryanın modeli ile uzaktan yakında alakası yoktu, ben bunu 29.03.09 tarihinde farkettim hemen teknosa'ya koştum, ama sadece bataryanın farklı model olmasından dolayı değildi gitmem, bataryam 5'dk'da hiç bir işlem yapmadan dengelide %10, %10 düşüyordu, bunu geç anlamış olmamın sebebi ürünü bataryasız kullanmam idi. Teknosa'ya gittiğimde yarın gelin gibi bir cevap aldım ama sonra bayağı bir uğraşıp bütün çalışanlarla görüştüm, benim niyetim bana modelimdeki bir batarya versinler ben gideyim ama onlar bu ona uyuyor herhangi bir sorun yok dediler ben onlara eğer bu bu şekilde servise giderse siz sorun yaşarsınız dedim, onlarda müdür onaylı olduğu için sorun olmaz dediler, ürünümü servise vermeyi kabul ettim. Ama reonlar arasında gezerken ürünümün teşhir ürünü olduğunu anladım koruma için koydukları demirlerin hizasında benimde laptoumun aynı hizasında çizikler vardı, zaten görevlilerde burası çok büyük bir mağaza 1-2 gün durmuş olabilir diyerek bunu onayladılar; bunlarla beraber ben çok fazla sinirlendim, ama ürünümün servise giderek değişme ihtimali olduğunu söylediler bu yüzden kabul ettim.
    Teslim ederken yanımda kutusunu ve hatta tüm herşeyini getirmiştim, hediyesi olan yazıcı hariç, görevli dediki ürünün kutusunu iyiki getirmişsin ürününü eğer kutusunda yollar isek sigortalı oluyor herhangi bir şekilde yolda gelicek zarar karşısında yeniliyorlarmış ürünü.

    Ürünümümün durumu 52. no'da siteden kontrol ettiğimde, eğerki ürünün yenisi veya üst modeli ile değişimi gibi bir işlem olursa hangi modeli verirler ?
    Açıkçası ben ürünümün teşhir ürünü öğrendiğim için HP'den bir geçikme ve yeni bir ürün istiyorum birde yukarıda bir arkadaşımız HP'de kullanılabilen bir çek veriyorlarmış ben öyle birşey istemiyorum üst model istiyorum bu mümkünmüdür ?
    İmla hataları için üzgünüm yardımcı olursanız sevinirim.
    İyi akşamlar.



    Merhaba, İlgili Tüketici yasasına göre yeni alınan bir ürün 30 gün içerisinde arıza yapar ise, ürünü koşulsuz iade etme, ya da ürünü yenisi ile değiştirme haklarınız var. Ürünü yenisi ile değiştirme hakkınızı tercih ederseniz, en kötü ihtimalle sizin bilgisayarınızın aynı modeli veya muadili modeli verilecektir. Yapılan ilk teklifi kabul etmediğiniz taktirde büyük bir ihtimalle yeni bir teklif daha gelecek bu tekliftedeki bilgisayar daha da üst model olacaktır. HP nin uygulamaları arasında hediye ürün çeki gibi bir uygulama hiç duymadım. :S HP yeni ürün vereceklerse, bu yeni ürünü size en yakın HP servisine yolluyorlar, siz o servisten ürününüzü teslim alıyorsunuz. Eğer ki para iadesi hakkınızı tercih ederseniz sizden fatura fotokopisini faks geçmenizi istiyorlar. Bir de hesabınızın bulunduğu herhangi bir banka şubesinden alacağınız "İBAN" kodu bilgilerinin bulunduğu bir evrak alıp fakslamanızı istiyorlar. İstenilen evrakları yolladığınızda ortalama 10-15 günde falan paranız yatırılıyor...

    Süreç bu şekilde işliyor.

    Diğer bir olasılık, size verilen batarya farklı model olduğu için Hp den değişim veya iade konusunda ret yanıtı alabilirsiniz. Kullanıcı hatası deme ihtimalleri var. Sonuçta farklı model bataryayı verilmesi suçu HP nin değil, Teknosanın..


    Yanlız benim size sormak istediğim bir husus var. Neden bilgisayarı aldığınız fTekonosayı sıkıştırmadınız? Sonuçta size bilgisayarı hatalı teslim ettiler. Nacizane değerlendirmem, ürünü Teknosaya iade edebilirdiniz... Almak zorundalardı..

    Neyse, olan olmuş. Hayırlısı. Umarım sorununuz belentileriniz çerçevesinde çözülür.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hsynshn

    Arkadaslar ben de Hp magdurlarındanım 30 iş günü dolunca para talebinde bulundum 3 gün içerisinde sizi arıyacaklar dendi fakat 5 gün oldu arayan yok! para alan arkadaslar varsa talep ettikten kaç gün sonra parayı aldınız merak ediyorummm


    Benim Hp cihazım için 31'inci iş gününde aradılar. İki defa yeni ürün teklifi yaptılar. İlki benim makina ile eşdeğerdi, kabul etmedim. İkinci teklif daha üst modeldi onu da kabul etmedim. Para iadesi seçeneğini seçtim. İstedikleri belgeleri yolladıktan 1 hafta sonra paramı hesaba yatırdıklarına dair telefon ettiler.
  • Bende tam para iadesi aldım konuyu aktarıyım demiştim

    30 iş günü , 4-5.gün hp model araştırması , Para iadesi kabulüm , 13.gün ! Şikayetim var , yazdığım yazıyı görmüşler para iadesi yapıldı dediler ,

    H.p hesaba para yatırmış ilginç bu kadar erken beklemiyordum , yinede H.p vasatın altında bir marka , bir daha para almasalar bile bir ürün almam...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu


    quote:

    Orjinalden alıntı: Watari

    Öncelikler merhabalar,
    10.02.2009 Tarihinde Teknosadan 2,280TL'ye almış olduğum HP DV5-1006 model ürünüm, ürünü aldıktan sonra batarya arızalı çıktı ve hemen geri gidip değiştirilmesini istedim, bana yeni bir batarya verdiler vermiş oldukları batarya benim kutumun üzürinde yazan bataryanın modeli ile uzaktan yakında alakası yoktu, ben bunu 29.03.09 tarihinde farkettim hemen teknosa'ya koştum, ama sadece bataryanın farklı model olmasından dolayı değildi gitmem, bataryam 5'dk'da hiç bir işlem yapmadan dengelide %10, %10 düşüyordu, bunu geç anlamış olmamın sebebi ürünü bataryasız kullanmam idi. Teknosa'ya gittiğimde yarın gelin gibi bir cevap aldım ama sonra bayağı bir uğraşıp bütün çalışanlarla görüştüm, benim niyetim bana modelimdeki bir batarya versinler ben gideyim ama onlar bu ona uyuyor herhangi bir sorun yok dediler ben onlara eğer bu bu şekilde servise giderse siz sorun yaşarsınız dedim, onlarda müdür onaylı olduğu için sorun olmaz dediler, ürünümü servise vermeyi kabul ettim. Ama reonlar arasında gezerken ürünümün teşhir ürünü olduğunu anladım koruma için koydukları demirlerin hizasında benimde laptoumun aynı hizasında çizikler vardı, zaten görevlilerde burası çok büyük bir mağaza 1-2 gün durmuş olabilir diyerek bunu onayladılar; bunlarla beraber ben çok fazla sinirlendim, ama ürünümün servise giderek değişme ihtimali olduğunu söylediler bu yüzden kabul ettim.
    Teslim ederken yanımda kutusunu ve hatta tüm herşeyini getirmiştim, hediyesi olan yazıcı hariç, görevli dediki ürünün kutusunu iyiki getirmişsin ürününü eğer kutusunda yollar isek sigortalı oluyor herhangi bir şekilde yolda gelicek zarar karşısında yeniliyorlarmış ürünü.

    Ürünümümün durumu 52. no'da siteden kontrol ettiğimde, eğerki ürünün yenisi veya üst modeli ile değişimi gibi bir işlem olursa hangi modeli verirler ?
    Açıkçası ben ürünümün teşhir ürünü öğrendiğim için HP'den bir geçikme ve yeni bir ürün istiyorum birde yukarıda bir arkadaşımız HP'de kullanılabilen bir çek veriyorlarmış ben öyle birşey istemiyorum üst model istiyorum bu mümkünmüdür ?
    İmla hataları için üzgünüm yardımcı olursanız sevinirim.
    İyi akşamlar.



    Merhaba, İlgili Tüketici yasasına göre yeni alınan bir ürün 30 gün içerisinde arıza yapar ise, ürünü koşulsuz iade etme, ya da ürünü yenisi ile değiştirme haklarınız var. Ürünü yenisi ile değiştirme hakkınızı tercih ederseniz, en kötü ihtimalle sizin bilgisayarınızın aynı modeli veya muadili modeli verilecektir. Yapılan ilk teklifi kabul etmediğiniz taktirde büyük bir ihtimalle yeni bir teklif daha gelecek bu tekliftedeki bilgisayar daha da üst model olacaktır. HP nin uygulamaları arasında hediye ürün çeki gibi bir uygulama hiç duymadım. :S HP yeni ürün vereceklerse, bu yeni ürünü size en yakın HP servisine yolluyorlar, siz o servisten ürününüzü teslim alıyorsunuz. Eğer ki para iadesi hakkınızı tercih ederseniz sizden fatura fotokopisini faks geçmenizi istiyorlar. Bir de hesabınızın bulunduğu herhangi bir banka şubesinden alacağınız "İBAN" kodu bilgilerinin bulunduğu bir evrak alıp fakslamanızı istiyorlar. İstenilen evrakları yolladığınızda ortalama 10-15 günde falan paranız yatırılıyor...

    Süreç bu şekilde işliyor.

    Diğer bir olasılık, size verilen batarya farklı model olduğu için Hp den değişim veya iade konusunda ret yanıtı alabilirsiniz. Kullanıcı hatası deme ihtimalleri var. Sonuçta farklı model bataryayı verilmesi suçu HP nin değil, Teknosanın..


    Yanlız benim size sormak istediğim bir husus var. Neden bilgisayarı aldığınız fTekonosayı sıkıştırmadınız? Sonuçta size bilgisayarı hatalı teslim ettiler. Nacizane değerlendirmem, ürünü Teknosaya iade edebilirdiniz... Almak zorundalardı..

    Neyse, olan olmuş. Hayırlısı. Umarım sorununuz belentileriniz çerçevesinde çözülür.


    Biz ürünü ilk aldığımızda çıkan batarya sorununu hemen başka bir batarya alarak halletik, ama verilen batarya ayrı bir sorunlu bunuda yasal sürem yani 30 gün geçtikten sonra fark ettim zaten sorun burda, teknosa ile görüştüm üstlerine gittim onlarda diyorlarki; - Bu batarya bu ürünü oluyor eğer bir sorununuz var ise servise yolluyalım dediler. Bende mecbur kabul ettim eğerki HP servisi bunu sorun olarak bana yansıtırlarsa muhattabım tabiki teknosa bakalım zaman ne göstericek. Yasal sürem geçtiği için teknosa'da servise göndermekten başka birşey yapamadı. Zaten HP'nin şuanki muhattabı teknosa, birde şu çek işi çeki teknosa veriyormuş 30 işi günü dolunca, sadece teknosa'da kullanılabiliyormuş yukarıda bir arkadaş yazmış ondan okudum, birde bir arkadaşada teknosa aracılığı ileimiş ona ise yeni bir model seçin gibi birşey demişler.
    Teşekkürler, iyi günler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Am@deus

    Bende tam para iadesi aldım konuyu aktarıyım demiştim

    30 iş günü , 4-5.gün hp model araştırması , Para iadesi kabulüm , 13.gün ! Şikayetim var , yazdığım yazıyı görmüşler para iadesi yapıldı dediler ,

    H.p hesaba para yatırmış ilginç bu kadar erken beklemiyordum , yinede H.p vasatın altında bir marka , bir daha para almasalar bile bir ürün almam...


    Arkadaşım. Ben şu anda Toshıba A200 23 U kullanıyorum. Bu bilgisayarımdan önce G5000 serisi HP kullanıyordum. O kullandığım Hpnin hoparlör kısımlarındaki paslanmadan dolayı servise vermiştim ve servis 30 iş günü içinde onaramadığı için para iadesi almıştım. Şimdi Toshıba kullanıyorum da Toshıba aldığım güne lanet ediyorum. Bu şu an da HP den gördüğüm ilginin yarısını Toshıbadan göremiyorum.

    *Toshıba bilgisayarım bir gün 2 dakikada açılırken diğer gün 4 dakikada açılıyor.
    *güç tasarrufu modunda müzik dinleyemiyorum, ses gidip gidip geliyor.
    *Üst kapak (CD ekran) kasaya dengesiz temas ediyor, bu nedenle kasada ve kapakta tahriş izleri var.
    *Klavyem daha önce değiştirildi, şu an yine arıza yaptı harici klavye kullanıyorum.
    *Bilgisayarıma yaptığım her 3 recoveryden 1 tanesi kesinlikle başarısız oluyor.
    * a200 23 u gibi bir konfigrasyonu olan makina en küçük bir world dosyasını bile açarken donuyor kasıyor kilitleniyor. (Bütün güncelelmeler yapılmış..)
    ...... daha saymadığım ufak tefek onlarca sorun var.

    Hp hoparlörlerindeki paslanmadan dolayı ürünü iade alırken, ben Toshıbaya yukarıda yazdığım sorunları kabul ettiremiyorum. Adamlar belirtilen arıza görülmedi diyor. deli olacak kafayı yiyeceğim. İnan kahrettim artık kabullendim, mahkeme mahkeme dolaşmak istemiyorum, yoksa sonuna kadar uğraşacağım. Şu anda Toshıbayı bu şekilde kullanıyorum. Klavyede hala sorun var harici kalvye kullanıyorum.. Ha birde bu toshıbanın görmediği ama benim gördüğüm yukarıdaki sorunlar için Toshıbaya en az 20 kere telefon açtım her defasında kapatın biz size döneceğiz denilmesine rağmen bir defa bile beni aramadılar. EN az 20 kere de e posta yolladım hiç birine cevap vermediler. Sikayet var sitesine 4-5 sefer sikayet yazdım, yazdığım şikayetin altına müşterimiz bilgilendirildi yazdılar, halbuki yapılan bilgilendirme bana cep numaramdan ulaşamadıkları bu nedenle kendilerine cep numaramı yollamalarını belirtir e posta idi. 3 defa e posta ile cep numaramı yolladım, müşteri destek hattını arayıp numaramı verdim. Yine aramadılar. Habire size ulaşamıyoruz mesajı yolladılar.

    Sonuç olarak diyeceğim o ki ben bu Toshıbanın müşterilerine olan ilgisizliğini görünce HP yi mumla arar oldum. Şu an yeni bilgisayar alsam sırf Hp yöneticilerinin ilgisi nedeni ile HP alırım..

    Nacize önerim, Hp almam diyorsan en az onlar kadar ilgili başka bir markaya bak. Sonra ben gibi HP arar duruma düşme.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arama_Botu -- 12 Nisan 2009; 12:10:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu


    quote:

    Orjinalden alıntı: BL@DE


    yanlız üstadım ürünün garanti belgesindeki 3. maddeyi size aynen yazıyorum:

    ''Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda,tamirde geçen süre,garanti süresine eklenir.Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre,mala ilişkin arızanın servis istasyonuna,servis istasyonunun olmaması durumunda;malın satıcısı,bayii,acentası,temsilciliği,ithalatçısı veya imalatçısından birine bildirim tarihinden itibaren başlar.Sanayi malının arızasının yürürlükte bulunan ilgili yasal mevzuatta belirtilen süre içerisinde giderilmemesi halinde,imalatçı:malın tamiri tamamlanıncaya kadar,benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.''

    saygılar...


    Hangi ilde ikamet ediyorsunuz?
    İkamet ettiğiniz ilde HP yetkili servisi var mı?


    üstadım trabzonda ikamet ediyorum ve trabzonda hp yetkili servisi var yanlız hp yetkili servisiyle konuştuğumda cihaz burada tamir edilmeyecek onarım için göndereceğiz demişti sonuçta teknosanın yaptığını yapacaklardı hem bu yüzden hemde teknosadan almış olduğum için teknosayı tercih ettim.

    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BL@DE -- 12 Nisan 2009; 21:35:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu

    quote:

    Orjinalden alıntı: Am@deus

    Bende tam para iadesi aldım konuyu aktarıyım demiştim

    30 iş günü , 4-5.gün hp model araştırması , Para iadesi kabulüm , 13.gün ! Şikayetim var , yazdığım yazıyı görmüşler para iadesi yapıldı dediler ,

    H.p hesaba para yatırmış ilginç bu kadar erken beklemiyordum , yinede H.p vasatın altında bir marka , bir daha para almasalar bile bir ürün almam...


    Arkadaşım. Ben şu anda Toshıba A200 23 U kullanıyorum. Bu bilgisayarımdan önce G5000 serisi HP kullanıyordum. O kullandığım Hpnin hoparlör kısımlarındaki paslanmadan dolayı servise vermiştim ve servis 30 iş günü içinde onaramadığı için para iadesi almıştım. Şimdi Toshıba kullanıyorum da Toshıba aldığım güne lanet ediyorum. Bu şu an da HP den gördüğüm ilginin yarısını Toshıbadan göremiyorum.

    *Toshıba bilgisayarım bir gün 2 dakikada açılırken diğer gün 4 dakikada açılıyor.
    *güç tasarrufu modunda müzik dinleyemiyorum, ses gidip gidip geliyor.
    *Üst kapak (CD ekran) kasaya dengesiz temas ediyor, bu nedenle kasada ve kapakta tahriş izleri var.
    *Klavyem daha önce değiştirildi, şu an yine arıza yaptı harici klavye kullanıyorum.
    *Bilgisayarıma yaptığım her 3 recoveryden 1 tanesi kesinlikle başarısız oluyor.
    * a200 23 u gibi bir konfigrasyonu olan makina en küçük bir world dosyasını bile açarken donuyor kasıyor kilitleniyor. (Bütün güncelelmeler yapılmış..)
    ...... daha saymadığım ufak tefek onlarca sorun var.

    Hp hoparlörlerindeki paslanmadan dolayı ürünü iade alırken, ben Toshıbaya yukarıda yazdığım sorunları kabul ettiremiyorum. Adamlar belirtilen arıza görülmedi diyor. deli olacak kafayı yiyeceğim. İnan kahrettim artık kabullendim, mahkeme mahkeme dolaşmak istemiyorum, yoksa sonuna kadar uğraşacağım. Şu anda Toshıbayı bu şekilde kullanıyorum. Klavyede hala sorun var harici kalvye kullanıyorum.. Ha birde bu toshıbanın görmediği ama benim gördüğüm yukarıdaki sorunlar için Toshıbaya en az 20 kere telefon açtım her defasında kapatın biz size döneceğiz denilmesine rağmen bir defa bile beni aramadılar. EN az 20 kere de e posta yolladım hiç birine cevap vermediler. Sikayet var sitesine 4-5 sefer sikayet yazdım, yazdığım şikayetin altına müşterimiz bilgilendirildi yazdılar, halbuki yapılan bilgilendirme bana cep numaramdan ulaşamadıkları bu nedenle kendilerine cep numaramı yollamalarını belirtir e posta idi. 3 defa e posta ile cep numaramı yolladım, müşteri destek hattını arayıp numaramı verdim. Yine aramadılar. Habire size ulaşamıyoruz mesajı yolladılar.

    Sonuç olarak diyeceğim o ki ben bu Toshıbanın müşterilerine olan ilgisizliğini görünce HP yi mumla arar oldum. Şu an yeni bilgisayar alsam sırf Hp yöneticilerinin ilgisi nedeni ile HP alırım..

    Nacize önerim, Hp almam diyorsan en az onlar kadar ilgili başka bir markaya bak. Sonra ben gibi HP arar duruma düşme.

    Saygılar.

    Hp aramam

    Lenovo aldım gayet memnunum şikayet oranı çok düşük ayrıca şöyle bir durum var , Herhangibi sorunda adresinizden alıyorlar cihazı!!!

    Bu nokta çok önemli işinden gücünden geri kalmıyorsun

    Toshıba şikayet oranı yüksek zaten , keşke bu durumu araştırsaydınız Ayrıca toshıba notebook var bizde'de

    Notebook lenovo başlığında sağolsun iki arkadaşımız var , Lenovo servisin'de çalışıyorlar her konuda canı gönülden yardımcı oluyorlar lenovo'nun vermediği vista ve kurulum cd'lerini arkadaşlarımıza postaladılar , saygılar...




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.