Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gerçektende çok şanslıymışsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: selazkopat61

    evet arkadaşlar bende bu serüvenin içindeyim.5 defa servis yüzü gördümbundan sonra görmemek için HP Mİ ASLA !!!!!! diyorum.1 yıl içerisinde 2 den fazla aynı parçanın değişmesi sonucu 8 gün önce para iadesi talebinde bulundum.bana atananan koordinatör şebnem hanımdı.gerçekten şebnem hanıma çok teşekkür ederim.buradakıi arkadaşları bayağı bekletmişler beni hiç bekletmedi.size 3 iş günü içerisinde arayacaklar denildi ve 3 gün içerisinde arandı.5 dak. içinde sizin mailinize para iadesi formunu gönderecem dedi gönderdi ve üstelik müsait olmadığı zamanlarda müşteri hizmetlerindeki murat beye beni aramasını istemiştim hemen aradı.ancak bir yerde ayıp etti.o da bana önerdiği ürün pavilion DV6-1000 modeliydi ki şu andaki fiyatı 1400 lira.üstelik pavilion dv6148eu model bilgisayarımın garantisinin bitmesine 1 hafta kalmıştı ve ben para iadesi talebinde bulunmuştum.ancak bir sorun daha vardı fatura benim üzerime değildi 2. el olarak 935 ytl ye almıştım.ne hikmetse notebooku aldığım adamın telefon numarasını silmemişim.adamın dürüst olduğunu bildiğim için para iadesini kabul ettim yoksa 1820 ytl yi riske hiçkimse almazdı.ben her yönden kazançlı çıktım.950 ytl ye almıştım şimdi 1820 ytl para alıcam diğeri ise hiç bekletilmedim.ama sloganım HP Mİ ASLA !!! DIR.bakalım bu hafta para yatarsa ASUS N50VN almayı düşünüyorum.dolar düşüyor kdv oranıda yüzde 8 e düşünce kendimi çok şanslı hissediyorum.ayrıca şunuda belirtmek istiyorum ne olursa olsun fatura sizin üzerinize olsun ve hp pavilion dv6*** serisinin ikinci elini almayın alan arkadaş benim kadar şanslı olmayabilir.diyelim ki pavilion serisinden 2. el olarak alıcaksınız kesinlikle seri ve model numarasını alıp hp den sorgulatıp servise gidip gitmediğini öğrenin.buda benden kısa bir hikaye
    SAYGILAR




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selazkopat61

    evet arkadaşlar bende bu serüvenin içindeyim.5 defa servis yüzü gördümbundan sonra görmemek için HP Mİ ASLA !!!!!! diyorum.1 yıl içerisinde 2 den fazla aynı parçanın değişmesi sonucu 8 gün önce para iadesi talebinde bulundum.bana atananan koordinatör şebnem hanımdı.gerçekten şebnem hanıma çok teşekkür ederim.buradakıi arkadaşları bayağı bekletmişler beni hiç bekletmedi.size 3 iş günü içerisinde arayacaklar denildi ve 3 gün içerisinde arandı.5 dak. içinde sizin mailinize para iadesi formunu gönderecem dedi gönderdi ve üstelik müsait olmadığı zamanlarda müşteri hizmetlerindeki murat beye beni aramasını istemiştim hemen aradı.ancak bir yerde ayıp etti.o da bana önerdiği ürün pavilion DV6-1000 modeliydi ki şu andaki fiyatı 1400 lira.üstelik pavilion dv6148eu model bilgisayarımın garantisinin bitmesine 1 hafta kalmıştı ve ben para iadesi talebinde bulunmuştum.ancak bir sorun daha vardı fatura benim üzerime değildi 2. el olarak 935 ytl ye almıştım.ne hikmetse notebooku aldığım adamın telefon numarasını silmemişim.adamın dürüst olduğunu bildiğim için para iadesini kabul ettim yoksa 1820 ytl yi riske hiçkimse almazdı.ben her yönden kazançlı çıktım.950 ytl ye almıştım şimdi 1820 ytl para alıcam diğeri ise hiç bekletilmedim.ama sloganım HP Mİ ASLA !!! DIR.bakalım bu hafta para yatarsa ASUS N50VN almayı düşünüyorum.dolar düşüyor kdv oranıda yüzde 8 e düşünce kendimi çok şanslı hissediyorum.ayrıca şunuda belirtmek istiyorum ne olursa olsun fatura sizin üzerinize olsun ve hp pavilion dv6*** serisinin ikinci elini almayın alan arkadaş benim kadar şanslı olmayabilir.diyelim ki pavilion serisinden 2. el olarak alıcaksınız kesinlikle seri ve model numarasını alıp hp den sorgulatıp servise gidip gitmediğini öğrenin.buda benden kısa bir hikaye
    SAYGILAR



    bende 850 2. el almıştım, şimdi değişimden 0 cihaz kullanıyorum 2100 tl fatura tutarı vardı, aldığım kişi bayandı ve tüm aramalarıma rahmen ulaşamadım galiba yanlış numara verdi bana 2100 tl bu devirde çok güzel para çok işime yarayacaktı.. ama olsun yinede mutluyum çünki 850 tl ye 0 cihazım oldu




  • ben bu kadar şeref... şirket görmedim aradım müşteri hizmetlerini yağmur hanımla görüşmek istiyorum dedim biraz bekletti şuan başka müşteriyle görüşüyor dedi kapattım hemen yine aradım yine aynı şekilde başka müşteriyle görüşüyor dedi bir fırça attınca hemen bağlayı verdi yani oyalamak için bu kadar şeref...lik yapılır neyse haftaya beni arayıp yeni model bilgisayar önerecekmiş ve 10 gün içinde gelecekmiş ben 28 OCAK ta gönderdim bilgisayarımı ve en az 3 hafta daha yenine kavuşamıcam

    bir daha hp asla almam çevremede aldırmam

    bu yazıyı okuyan varsa HP almak isteyen varsa sakın almasın bu kadar rezalet bir servis görmedim degişim için sizi 3 gün içinde arıyacagız diyorlar aramıyorlar koordinatore 1 hafta ulaşamadım insan gibi konuştuk olmadı bagırınca hemen bagladılar sinirden ne diyecegimi bilmiyorum kesinlikle HP ALMAYIN
  • bugün dv6755 laptobumu servise gönderdim... Sabah forumda dolanırken wcye gittim ve geldiğimde kapkara ekranda 'operating system not found' yazısı vardı ve hep öyle kaldı 1 haftadır fan durmadan çalıştığı gibi laptop bacaklarımı yakacak kdr ısınıyodu 1yıl garantisi ve teknokaskı vardı verdim bugün servise Hesabıma göre 9mayısta 30işgünü doluyor değil mi? Virüs olabilir yazılım garantiye girmez vista gitmiş dediler ama öyle olmadığı kabak gibi ortada İnş ellerinde kalır da bnde rahatça bağırıp çağırabilirim tel de
  • teşekkür ederim samurayx.
    levent06y
    aslında bende notebook kabul edecektim ancak önerdikleri notebook zaten piyasada 2 yıl garantili olarak 1350 ytl.benim bilgisayarın 1 hafta garanti süresi kalınca direk para iadesini istedim.İnşallah bu hafta içinde yatar da asus N50VN yi alırım.yoksa vatabilgisayarda kalmıyor.neden bilmiyorum ama bu model notebook u sadece vatanbilgisayar satıyor. HP Mİ ASLAA !!! HEHEHE


  • DUALARIMIZ SENİNLE serhatcikkk KARDEŞ
    HP Mİ ASLAA !!!
    quote:

    Orjinalden alıntı: serhatcikkk

    bugün dv6755 laptobumu servise gönderdim... Sabah forumda dolanırken wcye gittim ve geldiğimde kapkara ekranda 'operating system not found' yazısı vardı ve hep öyle kaldı 1 haftadır fan durmadan çalıştığı gibi laptop bacaklarımı yakacak kdr ısınıyodu 1yıl garantisi ve teknokaskı vardı verdim bugün servise Hesabıma göre 9mayısta 30işgünü doluyor değil mi? Virüs olabilir yazılım garantiye girmez vista gitmiş dediler ama öyle olmadığı kabak gibi ortada İnş ellerinde kalır da bnde rahatça bağırıp çağırabilirim tel de





  • Heralde sanıyorum bu hp illetine bulaşan herkes benle aynı görüşte 30 gün içinde gelse de sırf inadına oturup 2 saat denicm BIOStan tut sistemin herşeyini tek tek üşenmeden denicm inş olmaz İNŞALLAH! bu arada 30işgünü tespitim doğrumu snra bi hevesle gidip bağıracakken mors oLup dönmek var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selazkopat61

    teşekkür ederim samurayx.
    levent06y
    aslında bende notebook kabul edecektim ancak önerdikleri notebook zaten piyasada 2 yıl garantili olarak 1350 ytl.benim bilgisayarın 1 hafta garanti süresi kalınca direk para iadesini istedim.İnşallah bu hafta içinde yatar da asus N50VN yi alırım.yoksa vatabilgisayarda kalmıyor.neden bilmiyorum ama bu model notebook u sadece vatanbilgisayar satıyor. HP Mİ ASLAA !!! HEHEHE





    Kısaca hikayemi anlatmak isterim. Sıkılmadan okuyacağınız umarım.
    Vatan bilisayarda 2008 Nisan ayında % 32 indirim kampanyası oldu. Bilen bilir..
    O kampanyadan 2500 küsür liralık bilgisayarı 1780 liraya aldım 5 taksitle.. Tamda bu esnada yaklaşık 1 yıldır kullandığım Hp makinam hoparlörlerindeki paslanmadan dolayı serviste idi. Amacım yeni bilgisayar aldığım için Hp yi servisten çıkınca ikinci el olarak satmak idi.
    Neyse 30 iş gününde Hp bilgisayarı onaramadı, ben de dört ayağımın üzerine düştüm, deyim yerinde ise...
    Hp den beni aradılar. Yeni bir bilgisayar teklif ettiler. Teklif edilen bilgisayar benim onarılamayan, yaklaşık 1 yıl önce 1340 liraya aldığım bilgisayarımla hemen hemen aynı fiyatta idi. 1340 lira para iadesi almak varken, neden 1300-1400 liralık yeni bilgisayar alayım diye düşündüm.. Bu düşünce ile yeni bilgisayar teklifini kabul etmediğimi ilettim. Gerekçe olarak da "teklif ettiğiniz bilgisayarı beğenmedim" dedim Sanki benim eski, onarılamayn bilgisayarımdan daha kötü imiş gibi Bunun üzerine başka bir model teklif ettiler. Teklif edilen modelin piyasa fiyatına baktığımda gözlerime inanamadım. 1 yıl önce 1340 liraya aldığım makinanın yerine, 2000 liralık makina teklif edildi!!! 2000 liralık bu makinayı havada karada kabul edecem ama, yukarıda bahsettim ya Vatan bilgisayarın kampanyasından yeni notebok almışım zaten. Ne yapacağım iki tane yeni bilgisayarı... İnternete falan ilan verdim. Sıfır açılmamış kutusunda bilgisayar var dedim. 2000 liralık bilgisayara internetten en fazla 1400 liralık teklif geldi. Bu 2000 liralık bilgisayar teklifini kabul etmesem, hp zaten bana 1340 lira para iadesi yapacak.. E 60 lira içinde yeni bilgisayrı alıp satmakla uğraşmak işime gelmedi. Bunun üzerine içimin yağları cız ede ede Hp nin yeni bilgisayar teklifini ret ettim ve 1340 lira paramı aldım.. İşte hikayem budur.

    Size naçizane tavsiyem Yeni bilisayar teklifini hemen kabul etmeyin. Emin olun ki, bana teklif edildiği gibi size de daha üst bir model ikinci teklif olarak gelecektir. Sonra da teşekkürerinizi bekliyorum haa




  • arkadasım dediğine katılıyorum ilk teklif ettikleri daha düşük oluyo ikinci teklifleri ilkine göre çok daha farklı ve daha iyi olmakta kesinlikle ilkini begenmediyseniz ikinci bi teklif isteyin arkadaslar

    arkadaslar yaa bu faksı cektikten kaç gun sonra geliyo cihaz benimkinde hala 54 yazıyo cuma yolladım faksı ben bide izmirdeyim daha kısa surer diyodum gelmesi ama


    beyler şimdi baktım onarımınız devam etmektedir 0 yazıyor yarın alabilcem mi acaba ? ne anlama geliyor 54 ten sonraki 0 ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurayx -- 7 Nisan 2009; 18:46:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    arkadasım dediğine katılıyorum ilk teklif ettikleri daha düşük oluyo ikinci teklifleri ilkine göre çok daha farklı ve daha iyi olmakta kesinlikle ilkini begenmediyseniz ikinci bi teklif isteyin arkadaslar

    arkadaslar yaa bu faksı cektikten kaç gun sonra geliyo cihaz benimkinde hala 54 yazıyo cuma yolladım faksı ben bide izmirdeyim daha kısa surer diyodum gelmesi ama


    beyler şimdi baktım onarımınız devam etmektedir 0 yazıyor yarın alabilcem mi acaba ? ne anlama geliyor 54 ten sonraki 0 ?



    Bir arkadaşım yeni ürününü 1 hafta içinde servisten almıştı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu


    quote:

    Orjinalden alıntı: samurayx

    arkadasım dediğine katılıyorum ilk teklif ettikleri daha düşük oluyo ikinci teklifleri ilkine göre çok daha farklı ve daha iyi olmakta kesinlikle ilkini begenmediyseniz ikinci bi teklif isteyin arkadaslar

    arkadaslar yaa bu faksı cektikten kaç gun sonra geliyo cihaz benimkinde hala 54 yazıyo cuma yolladım faksı ben bide izmirdeyim daha kısa surer diyodum gelmesi ama


    beyler şimdi baktım onarımınız devam etmektedir 0 yazıyor yarın alabilcem mi acaba ? ne anlama geliyor 54 ten sonraki 0 ?



    Bir arkadaşım yeni ürününü 1 hafta içinde servisten almıştı.

    0 yazdıktan sonra en geç 1 hafta içinde eline ulaşır




  • valla pazartesiye kalmasın yaa cumaya kadar gelse iyi olur zaten yarın ararım sorarım işim var acele yollayın diye biraz sıkıştırayım
  • dv5 1100et .Beyler ben laptopu 1 ay önce bimeksten 300 tl peşin geri kalanı cardfinansa taksit yaparak şirketin üzerine fatura keserek almıştım.Laptop 20 gundur serviste.30 iş gununde laptop gelmezse para iadesi almayı dusunuyorum.Parayı nasıl öderler bana ?kredi kartınamı yüklenir.şirket hesabına mı nasıl olur fikri olan....
  • beyler 54 ten sonraki 0 yeni ürün kargoya verildi anlamındaymış bunuda ögrenmiş olduk yarın yada öbur gun almış olursunuz dediler bu hafta içinde alabilcem yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vardar052

    dv5 1100et .Beyler ben laptopu 1 ay önce bimeksten 300 tl peşin geri kalanı cardfinansa taksit yaparak şirketin üzerine fatura keserek almıştım.Laptop 20 gundur serviste.30 iş gununde laptop gelmezse para iadesi almayı dusunuyorum.Parayı nasıl öderler bana ?kredi kartınamı yüklenir.şirket hesabına mı nasıl olur fikri olan....


    Arkadaşım moralini bozmak istemem ama maalesef para iadesi konusunda olumsuz cevap alacaksın. İlgili Tüketici kanununda 30 iş günü olan yasal onarım süresi tüzel kişilikleri kapsamıyor. Bu süre sadece gerçek kişiler için.. Bilgisayar şirket adına kayıtlı ise yasal olarak 30 iş günü sonrasında para iadesi hakkının olmadığını biliyorum. Ama Hp insiyatif kullanırda paranı iade ederse ne ala. İstersen bi Sanayi Bakanlığı ve Tüketici dernekleri ile görüş.




  • arkadaşlar merhabalar teknosadan almış olduğum hp pavilion dv6755et-ks329ea laptobumu dokunmatik panelin çalışmaması şarj olmaması ve fanın sürekli hiç durmadan hızlı çalışması nedeniyle onarım için teknosaya verdim bir form verdiler ve hp onarım merkezinden cihazın durumunu takip edebilirsiniz dediler internetten laptobu sorgulattığımda ''onarımınız devam etmektedir (21)'' diyor bulunduğum şehir trabzon kargoyla yolladı laptobu teknosa servise ve laptobu teknosaya 04.04.2009 tarihinde teslim ettim servise gönderiş tarihi 06.04.2009 diyor verdikleri formda acaba bu (21) rakamı tam olarak ne anlama geliyor? zamanla değişirmi? laptobum aşağı yukarı ne kadar sürede yapılır? bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.

    saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BL@DE

    arkadaşlar merhabalar teknosadan almış olduğum hp pavilion dv6755et-ks329ea laptobumu dokunmatik panelin çalışmaması şarj olmaması ve fanın sürekli hiç durmadan hızlı çalışması nedeniyle onarım için teknosaya verdim bir form verdiler ve hp onarım merkezinden cihazın durumunu takip edebilirsiniz dediler internetten laptobu sorgulattığımda ''onarımınız devam etmektedir (21)'' diyor bulunduğum şehir trabzon kargoyla yolladı laptobu teknosa servise ve laptobu teknosaya 04.04.2009 tarihinde teslim ettim servise gönderiş tarihi 06.04.2009 diyor verdikleri formda acaba bu (21) rakamı tam olarak ne anlama geliyor? zamanla değişirmi? laptobum aşağı yukarı ne kadar sürede yapılır? bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.

    saygılar...


    Merhaba.

    Onarım için en fazla 30 işgünü (yaklaşık 35 gün) beklersin. 21 rakamı ne işe yarıyor bilmiyorum. Bir şey ifade ettiğini de düşünmüyorum..

    Bilgi:
    30 iş günü olan yasal onarım süresi bilgisayarın Hp servisine verildiği gün itibari ile başlar. Yani Teknosya verdiğiniz tarihin hükmü yok. Önemli olan Hp nin eline geçtiği tarih. Hp nin bilgisayarı teslim aldığı tarihten itibaren pazar günü hariç günleri say. 31'inci günde değişim veya para iadesi hakkını kazanırsın.
    Yani 06 Nisanda servise teslim edilen bilgisayarın 30 iş günlük yasal onarım süresi 11 Mayısta doluyor.

    Dip not:
    Hp ye göre iş günleri: p.tesi salı çarş. per. cuma.c.tesi
    Toshıbaya göre iş günleri: p.tesi salı çarş. perş. cuma.

    Yani HP kullanıcıları yasal onarım süresi hesaplamasında daha karlılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu


    quote:

    Orjinalden alıntı: vardar052

    dv5 1100et .Beyler ben laptopu 1 ay önce bimeksten 300 tl peşin geri kalanı cardfinansa taksit yaparak şirketin üzerine fatura keserek almıştım.Laptop 20 gundur serviste.30 iş gununde laptop gelmezse para iadesi almayı dusunuyorum.Parayı nasıl öderler bana ?kredi kartınamı yüklenir.şirket hesabına mı nasıl olur fikri olan....


    Arkadaşım moralini bozmak istemem ama maalesef para iadesi konusunda olumsuz cevap alacaksın. İlgili Tüketici kanununda 30 iş günü olan yasal onarım süresi tüzel kişilikleri kapsamıyor. Bu süre sadece gerçek kişiler için.. Bilgisayar şirket adına kayıtlı ise yasal olarak 30 iş günü sonrasında para iadesi hakkının olmadığını biliyorum. Ama Hp insiyatif kullanırda paranı iade ederse ne ala. İstersen bi Sanayi Bakanlığı ve Tüketici dernekleri ile görüş.



    Hade para iadesi olmazsa 30 iş günü dolduktan sonra yeni üründe mi vermiyorlar?Bir şekilde yapıcaz insallah...




  • AramaBotu kardeş ilgin ve cevabın için çok teşekkür ederim yanlız internette okuduğum bazı bilgilere göre 21 rakamı ürünün henüz kargoda olduğu daha hp servisine ulaşmadığını ifade ediyormuş gibi sonuçlara ulaştım ne kadar doğrudur bilmiyorum yanlız gönderiliş tarihi pazartesi acaba hala kargoda olma ihtimali varmıdır? hala hp servisine ulaşmamışsa cihaz yinede 06.04.2009 tarihinden itibarenmi başlıyor 30 iş günü?

    saygılar...
  • arkadaslar ben bilgisayrı verdm ama 18 mart ta hp yi aradım alın diye sora bana mesaj 22 sinde felan geldi hp yi aradıgımda bana 18 inde iş gününüz basladı dedi şimdi verildiği gün mü aradıgım gün müü ne oluyo kadın bana 18 inden itibaren 30 iş günü sayın dedi
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.