Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ankara hp servisine gidip cihazımı teslim aldım darısı8 diğer arkadaşların başına

    14 saat şarzda kalması gerekiyormuş
  • demmekki yeni ürün kargoya verilince mesaj geliyor cebe
  • bende aldım ürünü
  • Beyler bende 7 gün önce laptopu servise bıraktım.Yurt dısından hardisk sipariş verdik diyorlar.Daha önce de hardisk arızası olanlar tahmını 1 ay mı beklediler acaba?
  • Benimde Dvd ve Hdd değişimi için sipariş istenilmişti 30 işgününde gelmeyince ürün değişimi istedim
  • Arkadaşlar selam,

    beni de aranıza alır mısınız :)

    Compaq f500 serisi laptopumu wireless ı calısmıyor ve pili de yaklaşık 10 dk sürüyor gerekçesi ile bugün ( 10.03.09 ) teknosa aracılığı ile servisine yolladım.

    Şimdi f500 serisinde bu problem çoğu kişide varmış sanırım. Benim 30 günlük servis süresi ne zaman doluyor yardımcı olabilir misiniz? Ayrıca Teknosa dan bana verilen servis forumunda ne bir şifre ne de ürün modeli yazıyor. Şifreyi nereden alabilirim? Hp nin servis portalında şifre vs. soruyor. Hangi bilgileri oraya girmem gerektiğini bilen var mı? Ürünümün servis durumunu nasıl kontrol edebilirim?

    Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler..
  • yeni laptop gelırse direk satmak en ıyısı galıba .bu hp nın butun malları çin malı herhalde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vardar052

    yeni laptop gelırse direk satmak en ıyısı galıba .bu hp nın butun malları çin malı herhalde

    Hocam neredeyse hepsi Çinde üretiliyor yeni mi öğrendin
  • valla bende bekliyorum hala 52 yazıyor 28 mart ta 30. iş günü doluyor 30 martta arıycam bakalım yapamazlarsa o zamana kadar :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurayx -- 12 Mart 2009; 0:34:27 >
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Teknosa'dan almış olduğum bilgisayarımı arızası nedeni ile yine Teknosa müşteri hizmetlerindede yardım alarak Kocaeli internet depoları'na 28.01.2009 tarihinde gönderdim. defalarca teknasaya telefon açıp akibetini öğrendim en sonunda bana 09.02.2009 tarihinde bilgisayarımın gönderildiğini söylediler kargoları aradım,kendilerini o kadar aradım en sonunda bir müşteri hizmetleri yetkilisi ürünün bana değil 09.02.2009 tarihinde HP'ye gönderildiğini yanlış ifade kullandıklarını söyledi. ilgili arızaların dilekçemde yazdığım gibi tespit edildiğini giderilmesi içinde HP'ye gönderildiğini bildirdi. Teknosadan takip etmeye başladım daha sonra siz HP ile irtibata geçin dediler başladım HP'ye onlarda ilgili arızaların (hard disk,ekran kartı göçtü,anakart uçtu,powerden bir ses geliyor F16 mübarek) giderilmesi için yurtdışından parça beklediklerini söyledi
    ler. halen arızamın tamirinin devam ettiğini söylediler (52)

    şimdi sizlerden öğrenmek istediğim ben bu ürünü 28.01.2009 tarihinde teknosaya gönderdiğim tarihten itibarenmi başlıyor 30 iş günü yoksa , HP'nin 10.02.2009 tarihinde teslim almış oldukları günden itibarenmi başlıyor. baştan bu yana forum mesajlarında yazdığı gibi 30 iş günü pazarları hariç ise önümüzdeki pazartesi 30. iş günü dolmuş oluyor.

    nasıl eder ve ne gibi bir yol izleyerek değişim yapabilirim zaten bilgisayarın değişmeyecek tek parcası kasası ve dvd righter kalıyor :)

    saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cossy

    Arkadaşlar selam,

    beni de aranıza alır mısınız :)

    Compaq f500 serisi laptopumu wireless ı calısmıyor ve pili de yaklaşık 10 dk sürüyor gerekçesi ile bugün ( 10.03.09 ) teknosa aracılığı ile servisine yolladım.

    Şimdi f500 serisinde bu problem çoğu kişide varmış sanırım. Benim 30 günlük servis süresi ne zaman doluyor yardımcı olabilir misiniz? Ayrıca Teknosa dan bana verilen servis forumunda ne bir şifre ne de ürün modeli yazıyor. Şifreyi nereden alabilirim? Hp nin servis portalında şifre vs. soruyor. Hangi bilgileri oraya girmem gerektiğini bilen var mı? Ürünümün servis durumunu nasıl kontrol edebilirim?

    Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler..

    arkadaşım cihazın hp servise giriş tarihinden başlar, cep telefonuna mesaj gelmesi gerekiyor mesaj geldiği günden başlar. hesap yaparken cumartesileri de sayıyorsun pazar günleri sayılmıyor...




  • çok sevinçliyim arkadaşlar 2. el aldığım laptoptan sıfır harika bir cihazım oldu dv-5 1230et
  • levent güle güle kullan bendede 6362ea vardı bakalım bana ne önercekler bekliyorum hala.1170ea olsa fana olmaz ama bakalım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cossy

    Arkadaşlar selam,

    beni de aranıza alır mısınız :)

    Compaq f500 serisi laptopumu wireless ı calısmıyor ve pili de yaklaşık 10 dk sürüyor gerekçesi ile bugün ( 10.03.09 ) teknosa aracılığı ile servisine yolladım.

    Şimdi f500 serisinde bu problem çoğu kişide varmış sanırım. Benim 30 günlük servis süresi ne zaman doluyor yardımcı olabilir misiniz? Ayrıca Teknosa dan bana verilen servis forumunda ne bir şifre ne de ürün modeli yazıyor. Şifreyi nereden alabilirim? Hp nin servis portalında şifre vs. soruyor. Hangi bilgileri oraya girmem gerektiğini bilen var mı? Ürünümün servis durumunu nasıl kontrol edebilirim?

    Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler..


    Aynı Makinadan bende vardı ve aynı sorunları yaşadım :) 30 iş günü dolduktan sonra baya bi uğraş verdim sonuçta dv5- 1210 aldım ... Şifreyi servisten al ..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eray.soylu

    levent güle güle kullan bendede 6362ea vardı bakalım bana ne önercekler bekliyorum hala.1170ea olsa fana olmaz ama bakalım.

    çok teşekkür ederim erayinşallah istediğin cihazı alırsın, benim eski cihaz 6390 dı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecegelen06 -- 11 Mart 2009; 15:56:35 >
  • arkadaşlar 5 şubatta verdim servise bi bakar mısınız hesabım doğrumu yarın aricam çünkü eğer doğruysa teşekkürler
  • Yarın sabah ara Caner bakalım sana ne önerecekler?
    Bu arada ben pavilion.servisportal.com'dan sorgulattım(eski pcyi)Ürününüz, kargo ile teslim edilmiştir yazıyor ne anlama geliyor bu şimdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caneruysal

    arkadaşlar 5 şubatta verdim servise bi bakar mısınız hesabım doğrumu yarın aricam çünkü eğer doğruysa teşekkürler

    CANER senin günün bugün dolmuş yarın arayabilirsin
  • eyw hocam msn e ekleyebilir misin beni işin yoksa: caner.820@hotmail.com
  • bugün aradım arkadaşlar 30 işgünü doldu dedim kayıt nosunu sordu bana dediği şu: ürününüz yurt dışından parça beklio(geçiştirmeye çalıştı) ben de dedim ürün değişimi istiyorm bakalım ne wercekler
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.