Şimdi Ara

HP servisi benle kafamı buluyor???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Malın; teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçıdan birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumların da, ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır. Eğer değişimi mümkün olamıyorsa iadesi alınacaktır

    Bu gün HP servisini aradım ve bana dedikleri eger farklı servis kayıtlarında 4 den fazla farklı parca degişimi yapılırsa para iadesi hakkınız doguyor.

    benim şu anda 6 farklı parca degişmiş ve tek bir servis kayıtında oldugu için para iadesi isteme hakkım bulunmuyormus

    BU KONU HAKKINDA BİLGİSİ OLAN ARKADASLARIN YARDIMINI BEKLİYORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sismayy -- 31 Ocak 2008; 13:51:08 >







  • dostum bence tüketici hakem heyetine başvur.bir dilekçe yazman gerekecek.sonuçta bu senin en doğal hakkın
  • Şimdi cihazını bir daha verirsen ve değişen parçalardan herhangi birinin tekrar değişmesi gerekirse iade hakkın doğuyor. Bana öyle dedi temsilci. Aynı problemin 2 kez olması gerekiyor. Ama senin 30 iş günü dolmamışmıydı ya?
  • ya arkadaşlar tek çare 30 iş gününün dolması yoksa çok zor iade yapıyorlar bu hp'ye nerden bulaştım bilmiyorum artık makina bozulsa bile servise yollamıyorum çünkü benim sinirim bozuluyor o zaman geçmiş olsun kardeşim
  • şimdide 30 iş günü oldumu olmadımı onu arastırıolar güya dün beni arayacaklardı galiba çürük laptopu bana kakalıcaklar
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990

    Şimdi cihazını bir daha verirsen ve değişen parçalardan herhangi birinin tekrar değişmesi gerekirse iade hakkın doğuyor. Bana öyle dedi temsilci. Aynı problemin 2 kez olması gerekiyor. Ama senin 30 iş günü dolmamışmıydı ya?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    şimdide 30 iş günü oldumu olmadımı onu arastırıolar güya dün beni arayacaklardı galiba çürük laptopu bana kakalıcaklar
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990

    Şimdi cihazını bir daha verirsen ve değişen parçalardan herhangi birinin tekrar değişmesi gerekirse iade hakkın doğuyor. Bana öyle dedi temsilci. Aynı problemin 2 kez olması gerekiyor. Ama senin 30 iş günü dolmamışmıydı ya?




    30 iş günü dolduysa denen kafanı yoruyorsun ki? Gereği yapılır. Peşini BIRAKMA!




  • 30. iş günü akşamında onarım tamamlandı diye msj geldi o yüzden hiç bir şey kesin degil
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    şimdide 30 iş günü oldumu olmadımı onu arastırıolar güya dün beni arayacaklardı galiba çürük laptopu bana kakalıcaklar
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990

    Şimdi cihazını bir daha verirsen ve değişen parçalardan herhangi birinin tekrar değişmesi gerekirse iade hakkın doğuyor. Bana öyle dedi temsilci. Aynı problemin 2 kez olması gerekiyor. Ama senin 30 iş günü dolmamışmıydı ya?




    30 iş günü dolduysa denen kafanı yoruyorsun ki? Gereği yapılır. Peşini BIRAKMA!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    30. iş günü akşamında onarım tamamlandı diye msj geldi o yüzden hiç bir şey kesin degil
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    şimdide 30 iş günü oldumu olmadımı onu arastırıolar güya dün beni arayacaklardı galiba çürük laptopu bana kakalıcaklar
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990

    Şimdi cihazını bir daha verirsen ve değişen parçalardan herhangi birinin tekrar değişmesi gerekirse iade hakkın doğuyor. Bana öyle dedi temsilci. Aynı problemin 2 kez olması gerekiyor. Ama senin 30 iş günü dolmamışmıydı ya?




    30 iş günü dolduysa denen kafanı yoruyorsun ki? Gereği yapılır. Peşini BIRAKMA!




    İnşalalh alırsın paranı kardeş. Bende şimdi görüştüm HP ile. Benim cihaz bu gün İstanbul'a kargolanacak inşallah. Peki ne olacak ondan sonra dedim? Arıza tespiti yapılsın ondan sonra daha net konuşuruz dedi. Bekliyorum şimdi.




  • bu hp den bişey alınmaz var ya lanet olsun herkes dertli kardeşim ya bu ne biçim firma
  • Arkadaşlar aynı hata ikinci kezdemi iade hakkı doğar üç değilmiydi...Yoksa benim ikinci wireless bozukluğum...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.