Şimdi Ara

HTC-Kapanıp Açılma Sorunu ve Teleservise Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonum Htc Desire 816. Üç kez kapanıp açılma sorunu yüzünden servise gönderdim, ilk ikisinde yazılım guncellediler bazı testler yapıldı diye yazmışlar. Sonuncuda da "cihazinizda arıza tespit edilemediginden onarım yapılmamıştır" yazmışlar. Resmen telefon elime bozuk olarak gönderiliyor her seferinde.

    Htc yetkilisi ise ya tekrar gönderin ya da bize kanıt lazım telefonunuz kapanırken videosunu çekin arizanin diyerek komik bi yorumda bulundu. Zaten aylardır telefonu kullanamıyorum hala aynı şeyleri söyleyip duruyorsunuz çalıştığınız servise bakın ne kadar berbat bir firma dedim. Teleservice çok büyük bir firmadir gibi şeyler söyledi. Ben de bir daha htc yazan hiçbir şey almayacagimi htc yi de çevremde kimseye aldirmayacagimi söyleyerek telefonu kapattım.

    Bu sorun için yardımcı olabilecek var mı? Kendi kendine kapanmış olarak buluyorum her gün bikaç kez. Ilk sorun başladığında şarj birdenbire %1 oluyordu. Batarya değişimi istedim onu da yapmadılar, sorun yokmuş malum. Bu sorun neyden kaynaklı olabilir? Bu sorunu yaşayıp çözen var mı yardımcı olursanız çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fableprinces -- 14 Nisan 2016; 16:48:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • soğuk lehim falan olabilir mi acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlamadım biraz açar misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fableprinces kullanıcısına yanıt
    Yeni telefon al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler çok yardımcı oldunuz köftecişakir bey...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htc nin dediği gibi yap video çekmeye çalış, onlar ok derse servis değiştirmek zorunda,
  • Kapanma anında direk çekemem ki birdenbire kapanıyor o anda video çekmem imkansız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • telefon sizde mi şu an bilmiyorum.

    sizdeyse veya geri isteyin, kvk kartal teknik servisine yollayın. yaşadığınız sorunları kağıda yazıp belirtin. KVK yetkilileri size yardım olacaktır.

    Teleservice bildiğim kadarı ile el değiştirdi,daha önce sorunsuz iş yapıyorlardı ama şimdi çok bozdular..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :Fatih:

    telefon sizde mi şu an bilmiyorum.

    sizdeyse veya geri isteyin, kvk kartal teknik servisine yollayın. yaşadığınız sorunları kağıda yazıp belirtin. KVK yetkilileri size yardım olacaktır.

    Teleservice bildiğim kadarı ile el değiştirdi,daha önce sorunsuz iş yapıyorlardı ama şimdi çok bozdular..



    Tesekkurler cevap icin. Bu sefer de Kvl'ya gondericem umarim cozulur Kvk ile ilgili de cok kotu yorumlar okudum ama insallah cok uzun surmez aylardir kullanamadim telefonu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fableprinces


    quote:

    Orijinalden alıntı: :Fatih:

    telefon sizde mi şu an bilmiyorum.

    sizdeyse veya geri isteyin, kvk kartal teknik servisine yollayın. yaşadığınız sorunları kağıda yazıp belirtin. KVK yetkilileri size yardım olacaktır.

    Teleservice bildiğim kadarı ile el değiştirdi,daha önce sorunsuz iş yapıyorlardı ama şimdi çok bozdular..



    Tesekkurler cevap icin. Bu sefer de Kvl'ya gondericem umarim cozulur Kvk ile ilgili de cok kotu yorumlar okudum ama insallah cok uzun surmez aylardir kullanamadim telefonu..

    Benim telefon da 1 ay boyunca telervise 3 kez gidip geldi boş yere yapmadılar. Kvk ya yolladım yapıldı geri geldi.

    Teleservice ile yaşadığınız problemlerden dolayı, htc müşteri temsilcileri kvk ya yollamam gerektiğini söylediler diye belirt kağıtta.daha etkili olur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fableprinces kullanıcısına yanıt
    öncelikle geçmiş olsun müşteri hizmetleri ile oldukça sert konuşun mağdur olduğunuzu belirtin daha önce htc ile çok sorun yaşadım sert tutum sayesinde 3 kez cihaz degistirdim. bol şans

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :Fatih:


    quote:

    Orijinalden alıntı: fableprinces


    quote:

    Orijinalden alıntı: :Fatih:

    telefon sizde mi şu an bilmiyorum.

    sizdeyse veya geri isteyin, kvk kartal teknik servisine yollayın. yaşadığınız sorunları kağıda yazıp belirtin. KVK yetkilileri size yardım olacaktır.

    Teleservice bildiğim kadarı ile el değiştirdi,daha önce sorunsuz iş yapıyorlardı ama şimdi çok bozdular..



    Tesekkurler cevap icin. Bu sefer de Kvl'ya gondericem umarim cozulur Kvk ile ilgili de cok kotu yorumlar okudum ama insallah cok uzun surmez aylardir kullanamadim telefonu..

    Benim telefon da 1 ay boyunca telervise 3 kez gidip geldi boş yere yapmadılar. Kvk ya yolladım yapıldı geri geldi.

    Teleservice ile yaşadığınız problemlerden dolayı, htc müşteri temsilcileri kvk ya yollamam gerektiğini söylediler diye belirt kağıtta.daha etkili olur .

    Aynen oyle yaptim nota sorunlari uc kez teleservise gidip yapilmdan geldigini yazdim cagri merkezi bu kez size gondermem gerektigi soyledi dedim umarim bu sefer olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzurtmen

    öncelikle geçmiş olsun müşteri hizmetleri ile oldukça sert konuşun mağdur olduğunuzu belirtin daha önce htc ile çok sorun yaşadım sert tutum sayesinde 3 kez cihaz degistirdim. bol şans

    Htc musteri hizmetleri ile surekli irtibat halindeyim zaten surekli sert konustum hatta markanizi bi daha asla kullanmicam kimseye de tavsiye etmicem dedim sinirlerim bozulmus artik iyice dusunun :D degisim yapilmasi icin bikac kez parca degisimi yapilmasi ve sorunun hala duzelmemis olmasi gerekir dediler siz nasil ikna ettiniz degisime acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fableprinces kullanıcısına yanıt
    benim cihaz yeniydi ilk ayda sorun oldu ama teleservice hizmeti çok yavaş olduğu için 2-3 ay da 6 kere servise gönderip 3 sıfır cihaz aldım sorun hepsinde vardı. mümkünse daha sorumlu biriyle gorusmeyi deneyin burcu hanim diye biri aramışti beni hakkı var ilgilenmişti de ama sorun cozulmeyince çünkü sorun kronikti hakem heyeti ile para iadesi aldım.email atmaniz daha iyi olur çünkü email HTC merkez tarafından inceleniyorda. ama serverlarin yavaş bugün atsamiz yarın dönerler muhakkak irtibat No bırakın bol şans hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzurtmen

    benim cihaz yeniydi ilk ayda sorun oldu ama teleservice hizmeti çok yavaş olduğu için 2-3 ay da 6 kere servise gönderip 3 sıfır cihaz aldım sorun hepsinde vardı. mümkünse daha sorumlu biriyle gorusmeyi deneyin burcu hanim diye biri aramışti beni hakkı var ilgilenmişti de ama sorun cozulmeyince çünkü sorun kronikti hakem heyeti ile para iadesi aldım.email atmaniz daha iyi olur çünkü email HTC merkez tarafından inceleniyorda. ama serverlarin yavaş bugün atsamiz yarın dönerler muhakkak irtibat No bırakın bol şans hocam.

    İnsallah o asamaya gelmez cihaz sorun cozulsun onarilsin bana yeter zaten 7 ay garantisi kaldi yenisini verceklerini sanmiyorum
    Sagolun ilginiz icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KVK 1 gün içerisinde telefonunu tamir edip yolladı. Pazartesi gönderdiğim telefon perşembe günün elime ulaştı. Mekanik parça değişimi yapıldı yazmışlar. Galiba batarya değişti. Birde şarj aleti değişimi yapılmış. Eğer benimle aynı sorunu yaşayan olursa kesinlikle Kvk' ya göndersin.
    Bunca zamandır teleservice denilen saçma firmayla neden uğraşıyordum acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.