Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuksel1985

    arkadaslar sordum kımse yanıtlamadı ht36 hdr microfon varmı bu seride nasıl anlıcaz bunu


    xda'dan okuduğum kadarıyla hdr mikrofon olup olmadığını anlamanın doğrudan bir yolu yok.
    bazı arkadaşlar yüksek ses veren iyi bir subwoofer'ın dibine girip sesi kaydet, kaydettiğin seste bozulma yoksa hdr mikrofon var demektir yazmışlar.

    htc mayıs ayında kendi sitesinden hdr mikrofon özelliğini kaldırdı. ht36 2013 yılı 6. ayı üretimi demek.
    benim tahminim bizde hdr mikrofon yok.

    gerçi olmaması benim için bir şey ifade etmiyor. ben karşı tarafı net duyuyorum, karşı taraf da beni.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2306134
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2281485



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi congman -- 26 Haziran 2013; 8:46:44 >




  • dun avea dan bır arkadasla konustum servıs konularında bılgılı kendısı bana servısde maksımum tamir süreci 20 iş günüdür yanı cumartesı ve pazarlar cıkmıs olarak 20 gün değişim ise 30 iş günüdür gene aynı sekilde hafta sonları cıkmıs olarak htc de ısrarla 4-6 hafta arası mecburi yasal süre var dedi sürekli demekki adamlar maksımum sureyı baz alıyorlar kvk bu konuda tele servıce gore daha bılınclı daha yaygın onun ıcın stokluda calısınca ınsanları bekletmıyor fazla tele servıce benım cıhazım bugun ıtıbarıyle son durumu ;

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-29
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-29
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lovelesss -- 26 Haziran 2013; 9:06:58 >
  • congman kullanıcısına yanıt
    bi kayıt yaptım ama cok parlak bı kayıt degıldı cok uzuldum buna sımdık
  • evet ya arabada kayıt yaptım bas pört pört ediyor kayıtta demekki yok hdr microfon iyice sogudum cıhazdan yemin olsun satıp s4 alacagım en sonunda
  • :( maalesef 3. değişim sonucu gelen telefonumdada 2 adet kafam kadar ölü piksel ayrıca üstte ve altta kasa açıklığı çıktı....

    bu sefer kvk kozyatağı servis müdürü olan hanımefendi ile görüştüm tatmin edici cevaplar verdi inşallah sorunsuz yeni cihazı 5 gün içinde bana ulaştırcaklar hadi hayırlısı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jrvirus -- 26 Haziran 2013; 11:23:54 >
  • Hasan: Merhaba, nasil yardimci olabilirim?
    Murat Peçe: Merhaba Hasan Bey
    Murat Peçe: cihazımın imei numarası 35***** 27.05.2013 tarihinde kargoya verdim kasa açıklığı ve ölü piksel sorunları nedeniyle 31.05.2013 tarihinden beri Doa değişimi bekliyorum . Bir değişiklik var mı bilgi almak istiyorum
    Murat Peçe: ?
    Hasan: Cihaiz hangi teknik servis egonderdiniz?
    Murat Peçe: Teleservice maalesef :S
    Murat Peçe: ?
    Hasan: Kontrol ediyorum
    Hasan: Murat Bey degsim islemi uzun surdugu icin beklemk zorunda kailiyoruz.
    Hasan: degsim islemi 4-6 hafat kadar surebiliyor bazen
    Hasan: cihaz ureticiden HTC ana merkezden beklenmektedir.
    Murat Peçe: Bu dediğiniz 4-6 hafta beklemeden cihazları eline geçenler var hatta benden sonra servise verip eline geçenler var
    Murat Peçe: Ve Türkiye'de yasal süre 20 iş günü
    Murat Peçe: Teleservice 20 iş günü içinde teslim etmeniz gerikiyor dediğimde gidin mahkemeye yasal olarak arayın hakkınızı diyor
    Murat Peçe: sizde bu şekildemi düşünüyorsunuz ?
    Hasan: Evet eger siz isterseniz mahkemeye bas vurabilirisniz
    Murat Peçe: sabır
    Murat Peçe: şaka gibi 2.000 tl bir cihaza veriyosun ve o markanın Amiral gemisi diye adlandırdığı cihazı alıyosun görmüş olduğun muameleye bak
    Hasan: Ben bu konuda ikinci kez mail ataiyorum Murat Bey
    Hasan: 2 gun oncede atmistim yine attim
    Murat Peçe: o maillere kimse bakmıyor sanırım
    Murat Peçe: ben sizle 1 ay içinde çok kez konustum mail yoluyla 1 hafta içinde gelicek dediniz 2 gün içinde servis size dönücek dediniz 20 iş günü içinde vericez dediniz şimdi 4-6 hafta
    Murat Peçe: 6. haftanın sonunda geliceğinede inanmıyorum şuan
    Hasan: Murat bey bu durumdan bizde uzgunuz vallahi defalarca mail attigimiz halde bir bilgi alamiyoruz
    Hasan: Bunun icin tuketici haklarina bas vurmaniz daha iyi olur yada bekleyecegiz amlesef
    Murat Peçe: peki yarın gidip tüketici mahkemesine başvuruyorum ve gidip kvk garantili markası htc olmayan bir cihaz alıcam ve bana bu saatten sonra cihaz göndermeyin
    Murat Peçe: kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeCHe -- 26 Haziran 2013; 12:06:42 >




  • sabah bende tele servıce ıle konustum adamlar yapacak bısı yok htc bıze suan makına yollamıyor ve bız sıze donemıyoruz makına konusunda muhatab htc dedı

    htc aradım selcuk bey ıle konustum dogru muhatabınız bızız ama maalesef ana merkez suan makına yollamıyor onun ıcın bızde beklıyoruz dedı

    mahkemeye verecem dedığımde ıse 1 hafta daha beklemenızı onerırım sonra gelmez ıse basvurun dıyor ama dıkkat 20 iş gunu gecınce tuketıcı haklem heyetı bakmıyor
  • karar verdim yeniden yoliiyacagım canımı sıkıyor bıraz tıtız bı ınsanım kusursuz olsun ıstıyorum zaten hdr mic yokmus bunda ıyıce sogudum
  • htc cevrim ici sohbette ali diye elemanla konusam anakonuda mevcut yalniz bunla yetinmedim daha doa degisimim onaylanali 2 gun oldu htc yi aradim ve yaklasik 20 dakka bi elemanlabgorustum en gec haftaya cihazlarin dagitima basanacagini soyledi hergunariyacagim hic bekleyeem 4-5 hafta gerekirse bursadan lkip istanbula bile giderim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasım 2012'de Htc Evo 3D'yi kronik kasa problemi ile yemin etmiştim HTC'ye. Çevreme de HTC asla aldırmıyorum. Dünyanın en sorunlu şirketi.
  • yaklasık 30 dakka kadar once bagcılar tuketıcı hakem heyetıne resmen basvurumu yaptım gorevlı ısrarla parayı aldığınız yer olan vodafone odemek zorunda dedı bende servıs bıze cekmenız gerekıyor dedığımde bayagı ısrar ettı ılla servıse yollamayalım dıye bende abıcım herkes servıse yollarken ben neden vodafone dan ısteyecem paramı onlar bıle tele servıce cekılecek ıhtar dedı dedım zor bela kabul ettı adam posta ıle sıze sonucu bıldırılecek dedı gereklı evrakları aldı ınsallah paramızı alırız artık buarada son durum servıs de;

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-29
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-29
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.
  • lovelesss kullanıcısına yanıt
    Hakkında hayırlısı inşallah en kısa sürede sonuçlanır dava ve paranı alırsın.

    EVRAK : Fatura , Taşıma irsaliyesi ve birde dilekçe yazıyoruz sanırım başka evrak gereklimi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeCHe -- 27 Haziran 2013; 12:31:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeCHe

    Hakkında hayırlısı inşallah en kısa sürede sonuçlanır dava ve paranı alırsın.

    EVRAK : Fatura , Taşıma irsaliyesi ve birde dilekçe yazıyoruz sanırım başka evrak gereklimi ?

    1.fatura fotokopisi
    2.dilekçe
    3.tasıma irsaliyesi
    4.ihtarname fotokopisi
    5.ihtarname ulastı evragı
    6.servis onarım formu
    7.kimlik fotokopisi

    ben bunları teslım ettım adam sankı tele servıce de calısıyor ne kadar uğrastı alamazsın bosuna bızı uğrastırma dıye normalde tuketıcı hakem heyetınde lımıt 1090 tl
    dedı 1999 tl bızı asıyor desede bende okadar kısı basvurmus nasıl basvurdu dedım bırde tele servıce den tuketıcı yazısı cıktısı aldım onları gosterdım adama forumdan ornekler gosterdım bana sen forumlara ınanma oralası yalan dolan dıyor :) dedım haklısın abı sen ısleme koy ben gerısını hallederım dedım zor bela kabul ettı artık cevabını beklıcez

    buarada sabah htc ıle yenıden konustum bana soylenen 6 haftayı bekleyın bende dedım sıze gore hava hos oturduğunuız yerden 6 hafta bekle dıyorsunuz mıllet 2000 tl odemıs bırde parasıyla rezıl olmus dedım adam baska bır sorunuz varmı deyınce kapattım yuzune hala pıskın pıskın




  • arkadaşlar ısrarla htc ve kvk ile görüşmem sonucu telefonu 19,06 da kvk ya doa değişimi için verdim 24,06 da doa onaylandı ve az önce aldığım mesaj

    Sayın Müşterimiz ; Cihazının onarımı için üreticiden talep edilmiş olan parça servisimize ulaşmıştır. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.

    bana bu kadar ısrarcı olma diyen arkadaşlarım htc yi ve servisinizi durmadan arayın sizlerinde cihazları öncelikli gelecektir eminim
  • ben bugun tuketıcı hakem heyetıne basvurdum onumuzdekı hafta para ıadesı beklıyorum bugun ıtıbarıyle 31 gundur telefonsuzum gerçi s4 aldım gecen hafta ama htc one da odemesı gelsede su tele servıce adını bır daha duymasam
  • 28.05.2013 de kvk kozyatagına verdim cihazımı hala yeni cihazımın gelmesini bekliyorum internet üzerinden cihaz takibide yapamıyorum sadece kvk mh görebiliyo durumu htc mh cihazın değişim kararına bile ulaşamıyo yazıklar olsun kvk ya
  • Kvk da bugün gündüz imeimi sorguladım doa değişimi onaylandı yazıyordu. Şimdi sorguladım tamir işlemleri devam etmekte yazıyor. Dün de bir üst birimde tamir işlemleri devam ediyor yazıyordu. Bu ne ya :D
  • Az önce htc destekten ali ile yazıştım yazışmalarımı aktarıyorum ;

    Ali: Hangi servise gonderdiniz?
    Mesut Özcan: kvk ankara
    Ali: Kontrol ediyorum, lutfen bekleyiniz.
    Ali: "CİHAZIN PANELLER ARASINDA BULUNAN BOŞLUK NORMAL STANDARTLARDA OLDUGU VE PEROFMANSI ETKİLEMEYECEĞİNDEN DOLAYI İADE EDİLMİŞTİR"- yazmakta.
    Mesut Özcan: normal standartlarda derken?
    Mesut Özcan: bildiğin açıklık var
    Mesut Özcan: 2000 lira verdiğim telefonun kasa açıklığını görmek zorundamıyım?
    Ali: Efendim cihaziniz size geldiginde resmini cekiniz ve bizimle paylasiniz biz incelleyip size yardimci olalim.
    Ali: Mesut bey ben size inaniyorum.
    Ali: Servis incelemis boyle yazmis buyuzden ben size cihazinizin resmini bizimle paylasmanizi rica etdim.
    Mesut Özcan: ali bey biliyorum bu konudan başınız çok ağrıyor yalnız. gerçekten htc nin yaptığı yanlış. servislerin zaten allah be... versin yani ellerine düştünmü kurtulmak imkansız. yalnız htc gibi bir firma samsung ile yarışmak isterken neden panel açıklığı olan cihaz satar?
    Mesut Özcan: buna anlam veremiyorum
    Mesut Özcan: bakın s2 note note2 aldım
    Mesut Özcan: bir de htc kullanalım dedik
    Mesut Özcan: telefonu alalı 1 hafta oluyor neredeyse
    Mesut Özcan: daha kullanmadım =)
    Mesut Özcan: resmini size çeksem ne değişecek onuda merak ediyorum. teknik servis panel açıklığı normal standartlarda demiş. siz servis değilsiniz sonuçta üretici firmanın var mı böyle bir yetkisi değişim için.
    Ali: Sizi cok iyi anliyorum,malesef bu konua baya sikayet aliyoruz bu yuzden ust birimer birseyler yapacakalrdir.
    Mesut Özcan: son sorumada cevap alırsam sizi daha fazla meşgul etmeyeceğim
    Ali: Tabi.


    Yani anlayacağınız yeni bir yöntem geliştirmişler sanırsam =) Şimdi gelsin tekrar yollayacağım. Sonra tekrar. SOnrada paramı iade alacağım.




  • yassean1905 kullanıcısına yanıt
    Yarın kargolanır ozaman . Bizde hala bir değişiklik yok yarın tekrar konuşalım bakalım .
  • benim alalı 1 gün oldu fa35 serisinden ailk gün hiç bir problemi yoktu sabah kalktığımda karşı taraf sesimi almıyordu sadece kulaklıkları taktığımda sesim gidiyor karşı tarafa fabrika ayarlarına geri döndürdüm sorun hala devam ediyor kvk garantili versem korkuyorum ya daha kotu olucak diye acaba bisüre yeni android sürümü çıkana kadar kulaklıkla idare edersem yeni sürümde düzelirmi ?kahretsin böyle işi bidaha asla htc asla
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.