Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam teleservice ise sıkıntı yok ben gonderdigimde 3 gun sonra elimdeydi telefon ve oda ne imei aynı ama telefon farklı bildiğin yeni telefon gelmişti 6 aylıkti gonderdigimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KVK'ya kasa açıklığı ve kamera pembeleşmesi sorunlarıyla yolladığım HTC One telefonum bugün elime ulaştı, onarım yaklaşık 3 hafta sürdü.Cihazın sorunları tamamen giderilmiş.Arka kapaktaki beats yazısı soyulmuştu ve birkaç çizik vardı, arka kapağı komple değiştirmişler telefon sıfır gibi olmuş.Servisten memnun kaldım diyebilirim.
  • Htc one x kvk pil değişimi garanti kapsamında yapıyor mu Veya ne kadara değişebilirim? One x i olan varsa pili nasıl benim telefonda çok hızlı azalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yudevil kullanıcısına yanıt
    Hocam bende yaklaşık 3 hafta evvel kamara probleminden dolayı teleserviceye göndermiştim. Orta kasa ve arka kapak değişmişti telefon çok güzel olmuştu ama hoparlör kapaklarına dokunmamışlardı. Özellikle alt hoparlör kapağı çok darbe almış göze kötü gözüküyordu.Geçen gümüş rengi htc one'si olan arkadaşımın cihazı servise gönderdik sadece kamerayı değişmişler kasa olduğu gibi duruyor.Kasasını açmaya çalıştıkları yerlerde izler falan darbeler var onunki çok temiz gelmedi servisten.İnşallah benim hoparlör kullanıcı hatası diye birşey demezler.Geldiğinde cihazı satacağım zaten hayrını göremedim aletin.
  • Hocam cihazı pil probleminden dolayı garantiye gönder .Yanına not yazarken iyice belirt çok vasat gittiğini servis değiştirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgasubasi

    Hocam bende yaklaşık 3 hafta evvel kamara probleminden dolayı teleserviceye göndermiştim. Orta kasa ve arka kapak değişmişti telefon çok güzel olmuştu ama hoparlör kapaklarına dokunmamışlardı. Özellikle alt hoparlör kapağı çok darbe almış göze kötü gözüküyordu.Geçen gümüş rengi htc one'si olan arkadaşımın cihazı servise gönderdik sadece kamerayı değişmişler kasa olduğu gibi duruyor.Kasasını açmaya çalıştıkları yerlerde izler falan darbeler var onunki çok temiz gelmedi servisten.İnşallah benim hoparlör kullanıcı hatası diye birşey demezler.Geldiğinde cihazı satacağım zaten hayrını göremedim aletin.

    Demekki sansla ilgili üstad tamamen dediğim gibi teleservice maltepe Şubesi olması lazım ben mersin deyim burayı o kabul ediyor. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün hoparlör cızırtısı nedeniyle 4.kez servise vermişdim ve değişim talep etmiştim bugun htc ilede canlı destek üzerinden görüştüm ve servise değişim bilgilendirmesi yapmasnı rica ettım bikaç saat sonra htc'den cihazın değişiminin onaylandıgına dair mail geldi

    Sizde her servise gönderdiğinizde htc'ninde servisi bilgilendirmesi açısından htc ile canlı sohbet üzerinden görüşün derim

    Gelen mail;


    Merhaba orhan yıldız,

    Cihazınızın değişim işlemi gerçekleşecektir,En kısa zamanda size bilgilendirme yapılacaktır orhan bey

    Saygılarımızla,

    Burak

    HTC




  • yudevil kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk cihazımı aras kargo ile ben ödeyerek ataşehir şubesine göndermiştim hemen 2. gün kayıta alınmıştı.Geçen arkadaşın cihazı yurtiçi kargoya verdik üzerine ataşehir diye yazdık adamlar maltepe şubesine göndermişler kutu geldiğinde üzerinde forward falan filan yazıyodu sanırım maltepeden tekrar ataşehir şubesine aktarılıyor bu arada zaman kaybı oluşuyor çünki arkadaşımın cihazı 6. gün kayıtlara alınmıştı.Şimdi hoparlör için bende yurtiçi kargoya verdim ve onlarda maltepe şubesine göndermişler bakalım ne olacak hayırlısı
    ilgi ve alaka içinde teşekkür ederim bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyıldız

    Dün hoparlör cızırtısı nedeniyle 4.kez servise vermişdim ve değişim talep etmiştim bugun htc ilede canlı destek üzerinden görüştüm ve servise değişim bilgilendirmesi yapmasnı rica ettım bikaç saat sonra htc'den cihazın değişiminin onaylandıgına dair mail geldi

    Sizde her servise gönderdiğinizde htc'ninde servisi bilgilendirmesi açısından htc ile canlı sohbet üzerinden görüşün derim

    Gelen mail;


    Merhaba orhan yıldız,

    Cihazınızın değişim işlemi gerçekleşecektir,En kısa zamanda size bilgilendirme yapılacaktır orhan bey

    Saygılarımızla,

    Burak

    HTC

    Hocam sizin cihaz neden 4. kez servise gitti tamir edilmeden mi geliyor yoksa tamir edildikten hemen sonra tekrarmı patlıyor hoparlör ?




  • Tekrar patlıyor sürekli aynı üst tarafda cızırtı baslıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanyıldız -- 5 Nisan 2014; 11:45:11 >
  • orhanyıldız kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam.
    Cihaz garantiden gelsin tekrar patlamasını beklemeden satıp kurtulayım.Bir dahada HTC'ye tövbe.
  • Dedim ya hocam sanırım şans işi biraz da bizimkinde hiç sıkıntı yok hatta öncekinde ölü piksel vardı biraz da kasa açıklığı degistik iyi oldu yani inşallah sizinki de iyi gelir ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sefiluzman kullanıcısına yanıt
    naptılar senin cihazı düzelttiler mi
  • Merhabalar, bende m7 kullanıcısıyım ve bilgilendirme amaçlı konumu buraya da yazmak istiyorum. Htc one servis süreci Linkteki sorunlarla cihazı servise vermiştim. Bugünden itibaren 14 iş günü oldu bekliyoruz bakalım.
  • Bugün telefonu kvk'ya teslim ettim ve kesin olarak değişim talep ettiğimi belirttim. Yaz aylarında 1-1,5 ay geçmeden telefon geri gelmiyordu. Şu sıralar süreç daha hızlı mı acaba?
  • mulholland dr. kullanıcısına yanıt
    Hocam kamera yüzünden değişime verdiyseniz üzülerek söylüyorum ki elinize yine sorunlu telefon gelecek. Bu modelde fabrika üretiminde hep sorunlu olan lens kullanıldı. Şuan servise tamire verilen cihazlara omnvision lensler takılıyor. Kamera için verdiyseniz keşke tamir amaçlı verseydiniz.
  • Telefonumu "pembe kamera" probleminden dolayı yaklaşık 1 hafta önce garantiye verdim. Telefon bugün elime ulaştı, kamera onarılmış gayet iyi çalışıyor ama aramalarda karşıya ses gitmiyor ki böyle bir problem kesinlikle yoktu. Servis raporunda arama kontrölü yapıldı yazıyor. Şimdi tekrar telefonu garantiye verip günlerce beklemek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım ? ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail. -- 19 Nisan 2014; 0:49:09 >
  • tüketici hakem heyetine başvurdum bekliyorum.
  • sefiluzman kullanıcısına yanıt
    göndermedin yani servise
  • Arkadaşlar telefonu yollayalı 4 gun oldu telefonun sıkıntısı suydu sarjı bitmeden sarj olmuyordu bilgisayar da görmuyordu baska sarj aletleriyle de denedim ama yine olmadı ve de telefon kapalıyken ve kullanmıyorken de sarjı cok gidiyordu bu sorunu forumda pek gormedim yasayan varsa servise yolladıktan sonra ne oldu tesekkur ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kormikaze -- 21 Nisan 2014; 22:04:44 >
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.