Şimdi Ara

# HTC WİNDOWS PHONE 8X ANA KONU # ORJİNAL WP 8.1 GÜNCELLEMESİ GELDİ # (456. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.578
Cevap
24
Favori
192.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 454455456457458
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rza_35

    Evet doğru oda baya üstü :D Hadi bakalım hayırlısı ozaman

    Hocam verirler mi ki o da var yani cihaz sadece Amerika da satılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halfmoon37

    Değiştirmiyorlar beyler ben çok uğraştım olmadı sanırım 6 kere mi ne gitti servise.

    Nasıl değiştirmezler hocam öyle şey mi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MegaWindows kullanıcısına yanıt
    Değiştirmediler forumda o zamanlar yazıyordum sürekli illa ki görmüşsünüzdür her ay düzenli servise gidiyordu telefon. Bir kere anakart değişti, kulaklık girişi bozuldu onu değiştirdiler sanırım düzeltmişlerdi. Bir kere batarya değişti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halfmoon37

    Değiştirmiyorlar beyler ben çok uğraştım olmadı sanırım 6 kere mi ne gitti servise.

    5 den fazla servisde işlem görmesi, direk değişim veya para iadesi demektir.
    hemen elinizdeki servis raporlarıyla tüketici hakem heyetine başvurun derim.
    %100 alırsınız.
    değişim ya aynısı ile
    veya aynısı yoksa ;
    ya bir üst modeli verirler veya para iadesi.
  • Servisler çakal değiştirmeyiz diyorlar bilerek. Aynı parçanın 6 kere değişmesi lazım diyorlar. Toplam gitmesi bişey değiştirmez diyorlar. Ama tüketici mahkemelerine başvurduğunuz zaman kazanıyorsunuz. Onlarda biliyor öyle olduğunu fakat mahkemeyle uğraşmak istemeyen okadar çok insan var ki. Ne tuttursak kardır diyerek işi yokuşa sokuyorlar. Ama yılmadan mahkemeye başvurun her türlü haklısınız. Ayıplı mal sattıkları için değiştirmek zorundalar 5 kere servise giderse. Eskiden 3 diye biliyorum, çünkü başıma geldi 3 kere servise verdim telefonu 3.de yenisini yolladılar. Fakat şimdi 5 diyorlar bazıları 6 bile diyor ama araştırmak lazım. Mahkeme işi uzun sürüyor ama telefonu zaten o şekilde kullanıyorsn sana bir zararı yok başvur hakkını ara. Her türlü ayıplı ürünse kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWindows

    Cihazımın 4. Servise gidişi olacak 3-4 tane problemi var acaba değişim cihazı verildiğinde Htc 8x mi verirler bunu sormamın sebebi üretiminin tamamen durmuş olması sizce ne verirler
    Edit:
    Lumialarda cihaz olmadığında üst model veriyorlarmış dun forumda okudum bir arkadaş 820yi servise vermiş 930 almış şansa bak

    Kardeşimin bir haftalık 820 sinin camı çatladı.145 tl masraf çıktı 830 yolladılar.


    Bu arada telefonumu elden çıkartmayı düşünüyorum.Kasa çok temiz durumda ekranda çizik var ve garantisi 31 mayıs 2016 da bitecek.Sizce ne kadar eder?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dorthonion92 -- 26 Ekim 2015; 0:18:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RobZombie92

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWindows

    Cihazımın 4. Servise gidişi olacak 3-4 tane problemi var acaba değişim cihazı verildiğinde Htc 8x mi verirler bunu sormamın sebebi üretiminin tamamen durmuş olması sizce ne verirler
    Edit:
    Lumialarda cihaz olmadığında üst model veriyorlarmış dun forumda okudum bir arkadaş 820yi servise vermiş 930 almış şansa bak

    Kardeşimin bir haftalık 820 sinin camı çatladı.145 tl masraf çıktı 830 yolladılar.


    Bu arada telefonumu elden çıkartmayı düşünüyorum.Kasa çok temiz durumda ekranda çizik var ve garantisi 31 mayıs 2016 da bitecek.Sizce ne kadar eder?

    Eğer cihazda sıkıntı yoksa yazılım veya donanım anlamında 750-800 gibi bir fiyat çıkabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rza_35

    Servisler çakal değiştirmeyiz diyorlar bilerek. Aynı parçanın 6 kere değişmesi lazım diyorlar. Toplam gitmesi bişey değiştirmez diyorlar. Ama tüketici mahkemelerine başvurduğunuz zaman kazanıyorsunuz. Onlarda biliyor öyle olduğunu fakat mahkemeyle uğraşmak istemeyen okadar çok insan var ki. Ne tuttursak kardır diyerek işi yokuşa sokuyorlar. Ama yılmadan mahkemeye başvurun her türlü haklısınız. Ayıplı mal sattıkları için değiştirmek zorundalar 5 kere servise giderse. Eskiden 3 diye biliyorum, çünkü başıma geldi 3 kere servise verdim telefonu 3.de yenisini yolladılar. Fakat şimdi 5 diyorlar bazıları 6 bile diyor ama araştırmak lazım. Mahkeme işi uzun sürüyor ama telefonu zaten o şekilde kullanıyorsn sana bir zararı yok başvur hakkını ara. Her türlü ayıplı ürünse kazanırsınız.

    Ben 2010 dan beri para iadesi alırım çözülmeyen her sorun için yaklaşık 4 telefonun para iadesi aldım. Hatta bu telefonu bile para iadesi aldıktan sonra aldım :) Bu telefon kadar sorunsuzu olmadı hiç :) Memnunum. Servise 10 kere versen yine tamir eder. Kendi söküğünü kendin dikicen. Şuan htc one m8s ve 8x combosu ile çok memnun bir hayatım var:)

    Edit:Bugün servise verdim cihazı bataryasını değişsinler 17 ay oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi invisible -- 26 Ekim 2015; 17:42:02 >




  • Htc 8x ten nedense sıkılmaya başladım Beyler Birisi Nokia Lumia 925 - 930 takas istese veririm belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleyküm arkadaşlar , sanırım servisteki cihazımın geleceği yok bari 8x ' ime birşeyler yapayım.

    Cihaz kafayı yedi gibi birşey taşınabilir açılmıyor , marketten birşey inmiyor (beklemede modunda kalıyor) batarya desen zaten yerler de ne güncelleme alabiliyorum ne birşey . Bu Stock Rom muhabbetini (yani 8.1 ' i baştan kurmayı) detaylı bir şekilde tecrübeli birisi anlatabilirmi ? (kesin çalışıyor demi bunu da servise verirsem kullanacak cihazım kalmıycak)

    Ayrıca Windows Phone 8 e dönmenin bir yolu varmı ?

    Şimdiden teşekkürler iyi forumlar....
  • 2014 haziranda almıştım 8x'i yani yaklaşık 1.5 yıl oldu iyi kötü kullandık, android telefon aldığım için 3 aydır da eşim kullanıyor telefonu fakat pil ömrü gerçekten rezalet oldu artık %25 oranında dolu olan kendi kendine bitiyor artık telefon kullanılmaz hale geldi anlayacağınız. dün temiz bir lumia 1320 aldım 6" wp hakikaten harika görünüyor beyler. İçim gitti desem yeridir şimdi ki hedefim lumia 1520 almak uygun fiyata temiz birşey bulursam iyi olacak

    telefonu kvk ya elden teslim mi kargo ile mi gönderiyoruz arkadaşlar? birde daha önce de yollayanlar vardı pil şikayetleriyle. Sonuç olarak ne oldu ve kaç günde geldi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser

    2014 haziranda almıştım 8x'i yani yaklaşık 1.5 yıl oldu iyi kötü kullandık, android telefon aldığım için 3 aydır da eşim kullanıyor telefonu fakat pil ömrü gerçekten rezalet oldu artık %25 oranında dolu olan kendi kendine bitiyor artık telefon kullanılmaz hale geldi anlayacağınız. dün temiz bir lumia 1320 aldım 6" wp hakikaten harika görünüyor beyler. İçim gitti desem yeridir şimdi ki hedefim lumia 1520 almak uygun fiyata temiz birşey bulursam iyi olacak

    telefonu kvk ya elden teslim mi kargo ile mi gönderiyoruz arkadaşlar? birde daha önce de yollayanlar vardı pil şikayetleriyle. Sonuç olarak ne oldu ve kaç günde geldi?

    Ben Kahramanmaraş'tayım kargoya verdim hocam MNG kargoyla verebilirsiniz isterseniz çünkü anlaşmalılar bende de %20 de kapanıyordu pil değişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser

    2014 haziranda almıştım 8x'i yani yaklaşık 1.5 yıl oldu iyi kötü kullandık, android telefon aldığım için 3 aydır da eşim kullanıyor telefonu fakat pil ömrü gerçekten rezalet oldu artık %25 oranında dolu olan kendi kendine bitiyor artık telefon kullanılmaz hale geldi anlayacağınız. dün temiz bir lumia 1320 aldım 6" wp hakikaten harika görünüyor beyler. İçim gitti desem yeridir şimdi ki hedefim lumia 1520 almak uygun fiyata temiz birşey bulursam iyi olacak

    telefonu kvk ya elden teslim mi kargo ile mi gönderiyoruz arkadaşlar? birde daha önce de yollayanlar vardı pil şikayetleriyle. Sonuç olarak ne oldu ve kaç günde geldi?

    Hocam öncelikle geçmiş olsun aynı şekilde benim pil yerlerde ama kullanacak başka cihazım olmadığı için gönderemedi bir türlü Sorunuza gelcek olursak :

    Şehrinizde kvk yetkili servis var ise (kvk'nın resmi sitesinde yerleri ve adreseri mevcut) direk elden oraya verebilirsiniz ama yok ise şayet MNG kargo ile şehrinize en yakın kvk teknik servise cihazın içerisnde buluna tüm kağıtları , aksesuarlarını , fatura örneği yada faturanın kendisini b,rde sorunların yazılı olduğu bir kağıdı da koyarak KARŞI ÖDEMELİ olarak gönderin. Ben konyadan pil ekran ve bir kaç sorun ile ankaraya 3 defa gönderdim hepsi en az 1 ayda geldi. 25-30 gün içerisnde telim ederler.




  • MegaWindows kullanıcısına yanıt
    Benimkide şuan değişiyor. Benim cihazda %20 de kapanıyordu :) Bekliyorum keratayı. Şuan işlemde. Pazartesi salı alırım
  • arkadaşlar şarj cihazının usb kablosu bozuldu yerine bitane aldım ama hiç randıman alamıyorum ondan. yerine hangisini alabilirim acaba bi fikir verebilir misiniz bana ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekimm042

    arkadaşlar şarj cihazının usb kablosu bozuldu yerine bitane aldım ama hiç randıman alamıyorum ondan. yerine hangisini alabilirim acaba bi fikir verebilir misiniz bana ?

    Hocam randıman tutmuyor derken ? usb kablosu değilmi altı üstü ?

    Benimde usb kablosunda kopuk vardı servise verirken onu da yazmıştım oda değiimişti.
  • Bir süredir Android telefon alayım diye bakınıyorum. C5 Ultra, Xperia M5, LG G4 derken hepsinin forumunda acayip sorunları var. Bir yandan sorunsuz 8X'imi değiştirmek çok mantıksızmış gibi geliyor. Keşke şu uygulamalara biraz özen gösterseler.

    Bu arada usb kablo benim de bozuldu. Orijinal olmayan bir kablo taktığımda şarj etme süresi çok uzadı. Kısa bir Nokia kablosu buldum, onunla şarj ediyorum.
  • Arkadaşlar, 8X imi KVK Bakırköy 'e gönderdim. Kendi kutusu içinde, faturası, garanti kitapçığı ve cihazda gözlemlediğim arızalarla beraber iletişim bilgilerimin yer aldığı bir not koydum. Fatura tarihi 1 Şubat 2014 olmasına rağmen, servisten şöyle bir mesaj geldi:Sn.Musterimiz; xxxxxxxxx Form Nolu cihazinizda garanti suresi dolmus olup,islemlerine baslayabilmemiz icin tarafinizdan 1150 TL islem bedeli onayi beklenmektedir. İtiraz etmek için telefondan ulaşmaya çalıştım, lakin ne merkez müşteri hizmetleri ne de bakırköy servisinin telefonlarına cevap veren kimse olmadı. 11820 li, dakikası 3 lira olan ücretli hattan, müşteri hizmetlerine ulaşabilirmişim. Ben de ısrarla aramıyorum, 10dk görüşsek, 30 lira yazacak, yazık. Böyle nalet bir kuruluşa daha denk gelmemiştim ben. Ne yapmamı önerirsiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaskoo_87

    Arkadaşlar, 8X imi KVK Bakırköy 'e gönderdim. Kendi kutusu içinde, faturası, garanti kitapçığı ve cihazda gözlemlediğim arızalarla beraber iletişim bilgilerimin yer aldığı bir not koydum. Fatura tarihi 1 Şubat 2014 olmasına rağmen, servisten şöyle bir mesaj geldi:Sn.Musterimiz; xxxxxxxxx Form Nolu cihazinizda garanti suresi dolmus olup,islemlerine baslayabilmemiz icin tarafinizdan 1150 TL islem bedeli onayi beklenmektedir. İtiraz etmek için telefondan ulaşmaya çalıştım, lakin ne merkez müşteri hizmetleri ne de bakırköy servisinin telefonlarına cevap veren kimse olmadı. 11820 li, dakikası 3 lira olan ücretli hattan, müşteri hizmetlerine ulaşabilirmişim. Ben de ısrarla aramıyorum, 10dk görüşsek, 30 lira yazacak, yazık. Böyle nalet bir kuruluşa daha denk gelmemiştim ben. Ne yapmamı önerirsiniz?

    Hocam geçmiş olsun duyunca çokta şarşırmadım açıkçası , çünkü aynısını banada yaptılar ve benden 777 TL para istediler.

    Hocam öğrendiğim kadarıyla eğer şuan tüketici haklarına giderseniz yüklü miktarda para alabilirsiniz (ben vaktim olamdığı için gitmemiştim şuan çok pişmanım keşke gitseydim). Tüketici haklarına gitmeye karar verdiyseniz hemen HTC müşteri hizmetlerini arayın (şuan kapalıdır ama) ve durumu anlatın. (belkide onlar hemen kvk ile iletişime geçer ve tamir işlemleri devam eder) Onlardan garanti tarihinin bitmediğini öğrenin emin olun öyle gidin.

    Yok ben uğraşamam derseniz kvk cihaz takip bölümüne girerseniz orda ücreti kabul etmediğinizi belirten yönergeler olacak onları izleyin cihazınız size geri gönderilecektir.

    Siz ne yapmıştınız diye sorarsanız : ben HTC mh yi aradım durumu izah ettim (ama ben aradığımda ücreti kabul etmemiştim ve cihaz bana geri gönderilecekti) E-Mail olarak fatura kopyalarını falan gönderdim. Sonrasında benden cihaz geldiği zaman tekrardan göndermemi ve onalara haber etmemi böylelikle onlarda kvk ile iletişime geçip tamir işlemleri tamamlanması için yardım edeceklerini söylediler. Dediklerini yaptım bir sıkıntı çıkmadı cihaz geldi ertesi gün tekrar gönderdim cihaz tamir oldu. Ama bana kalırsa tüketici haklarında bir şansınızı deneyin çünkü bu apaçık dolandırıcılık. Bunları yaparak sorununuzu çözersiniz iyi forumlar.....




  • Z3 alsam mı diye düşünmeye başladım ne güncelleme ne başka bi'şey var arkadaşlar ama 8X i de hala çok seviyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 454455456457458
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.