Şimdi Ara

# HTC WİNDOWS PHONE 8X ANA KONU # ORJİNAL WP 8.1 GÜNCELLEMESİ GELDİ # (466. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.578
Cevap
24
Favori
192.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pc dili ıngilizce.
    Usb li açık şekilde bağla
    Program boot al dicek
    Kapatıp ilk titremede kombinasyonu uygula

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mga93


    quote:

    Orijinalden alıntı: seyitonbaşi

    YARDIM

    Arkadaşlar, telefona orjinal romu yüklerken yarıda usb kablosu bağlantısı koptu şuan telefon hiç açılmıyor. Aygıt yöneticisi qhusb_dload olarak görünüyor .Telefonu nasıl kurtarabilirim?

    PC ile usb telefonla bağlanan. Sonra ses kısma ve güç butonu kombinasyon yap o sıra yine yüklemeyi dene.

    hocam,denedim sadece telefon titriyor ekran hiç açılmıyor.
  • Androide geçmek istiyorum ama bu telefonun ses kalitesinden çok memnunum.1200 tlye kadar model tavsiyesi verebilecek olan var mı?Telefonu tanıdığınız için size sormam daha iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zenfone 2.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RobZombie92

    Androide geçmek istiyorum ama bu telefonun ses kalitesinden çok memnunum.1200 tlye kadar model tavsiyesi verebilecek olan var mı?Telefonu tanıdığınız için size sormam daha iyi olacak.

    Lg g3 32gb

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler yardım rica ediyorum

    telefonu geçen hafta kvk ya göndedim, kvk bu sabah mesaj attı ve garanti tarihi bitmiş onarımı 550 tl diye

    htctürkiye ile web den yazıştım imei yi yazdım onlar da garanti bitmiş diyorlar.. kafayı yedirtecekler bana

    ne yapmalıyım
  • grimser G kullanıcısına yanıt
    Nerden aldıysanız orasıyla bi görüşün derim. Size kullanılmış ya da teşhir ürün satılmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser

    beyler yardım rica ediyorum

    telefonu geçen hafta kvk ya göndedim, kvk bu sabah mesaj attı ve garanti tarihi bitmiş onarımı 550 tl diye

    htctürkiye ile web den yazıştım imei yi yazdım onlar da garanti bitmiş diyorlar.. kafayı yedirtecekler bana

    ne yapmalıyım

    Aynı durumu L925 ile yaşadım. Büyük ihtimalle teşhir ya da kullanılmış ürün satıldı size de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • grimser G kullanıcısına yanıt
    Fatura yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevaplar için teşekkürler beyler

    kullanlmış olabilir mi bilmiyorum, kutudan çıkarttığımda hiç öyle hise kapılmamıştım neyse fatura tarihim de haziran 2014

    az önce hızlıal ile konuştum tamam siz bize gönderin dediler neyse ki malının arkasında durdu, kvk'dan geri gelince hızlıal'a göndericem.
  • Bende Haziran 2014 te Hızlıal dan aldım, demek ki, bi katugilli çevirmişler. Allah vere de, garantilik işim olmaz.
  • grimser G kullanıcısına yanıt
    Dostum kvk ya gonderdiğimde banada garantisi bitti demişlerdi ancak hizlial ile görüşüp imei yazılı halde olacak şekilde aslı gibidir kaşesi vurup mail olarak atsınlar sana, evinede kargoluyorlar faturanı tekrar aynı şekilde. Cihazın tekrar garanti altına alınmış olur.
    Aynı olay benimde başıma geldi kvkyı hizliali ve htcyi epey sıkıştırarak kısa surede çozume kavuşturdum. 1hafta gibi bir sure diliminde cihaz elime geri dondu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internalinferno kullanıcısına yanıt
    hızlıal bana da teklif etti isterseniz faturanızı imeili olarak size gönderelim diye, dedim yok kvk dan gelsin siz ilgilenin lütfen diye onlar da ok dediler

    sanıyorum ki benim gibi hızlıal'dan alan hemen herkes de aynı problem oldu ve olacak bu yüzden aklınızda olsun beyler

    Allah'tan öyle bir aciliyetim yok zaten ikinci telefondu
  • grimser G kullanıcısına yanıt
    hizli al zaman uzatır. Sen faturanı al elden tekrar ver.

    Bu arada bizim 8xlerin hepsinin datası kafayı yemiş. Hepimizin bitti. fatura ile bakıyorlar.
    Hatta benim imei ye htc tr türkiye ürünü değil bu dedi :) Güney afrika imiş.

    bu arada sorun ne idi 540 tl çıkarmışlar.
  • invisible kullanıcısına yanıt
    uzatsın çok mühim değil telefon sıkıntımız yok çok şükür yerine 1320 almıştım hanıma o da işini görüyor

    2. satıra yuh diyorum artık ama bir nane olduğu belliydi bu kadar ucuza alabildiysek mutlaka bi katakulli oluyor her daim..

    bariz bişey yoktu, olağan şeyler

    -pil gitmiyor
    -power tuşu takılıyor
    -kasa da çizikler var

    manyaklar bunlara 550 tl istedi, bir de mesaj atmışlar akşam gördüm kargoyla bana geri göndericekler ya onun da 10 tl ücreti varmış.

    yani görünen o ki sana servis diyenin ecdanını diye sövmek geliyor içimden ama neyse diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser

    beyler yardım rica ediyorum

    telefonu geçen hafta kvk ya göndedim, kvk bu sabah mesaj attı ve garanti tarihi bitmiş onarımı 550 tl diye

    htctürkiye ile web den yazıştım imei yi yazdım onlar da garanti bitmiş diyorlar.. kafayı yedirtecekler bana

    ne yapmalıyım

    aynısı benim başıma geldi. kvk benden faturanın üzerine imei numarası girilmiş ve tarafımızca kaşalenmiştir ibareli örneğini istedi. bende bunu hızlıal.com'dan talep ettim. onlar da gönderdi ve 1 gün sonra imei sorguladığımda garanti dahili olduğu yazıyordu ve ücretsiz şekilde istediğim tamirler yapıldı.
  • aldığım günden bu yana telefonda bir çekim sorunu vardı, şebeke az çekiyordu, 2G/3G değişimleri sıkıntılıydı en sonunda dayanamayıp servise verdim istanbula gönderdiler mekanik tamir edip göndermişler, telefon bu sefer hiç çekmiyor şebekeye bağlanması en az 1-2 dakika ve eskisinden daha beter olmuş nasıl becerdiler bilmiyorum. Bugün yeniden servise verdim aynı arızlar ile ve değişim de istedim. Başına böyle birşey gelen varmı? değişim ile yine 8x mi verdiler yoksa android bir telefon mu öneriyorlar, bu tarz bir işlem ile karşılaşan arkadaşların yorumlarını bekliyorum, bende ona göre tavrımı alayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayatgezi

    aldığım günden bu yana telefonda bir çekim sorunu vardı, şebeke az çekiyordu, 2G/3G değişimleri sıkıntılıydı en sonunda dayanamayıp servise verdim istanbula gönderdiler mekanik tamir edip göndermişler, telefon bu sefer hiç çekmiyor şebekeye bağlanması en az 1-2 dakika ve eskisinden daha beter olmuş nasıl becerdiler bilmiyorum. Bugün yeniden servise verdim aynı arızlar ile ve değişim de istedim. Başına böyle birşey gelen varmı? değişim ile yine 8x mi verdiler yoksa android bir telefon mu öneriyorlar, bu tarz bir işlem ile karşılaşan arkadaşların yorumlarını bekliyorum, bende ona göre tavrımı alayım.

    birebir aynısını veriyorlar.
  • grimser G kullanıcısına yanıt
    hizli al kapanacak dostum. Fatura örnğini falan al.
  • hayatgezi kullanıcısına yanıt
    Ben son 1,5 ayda 4kere gonderdim. 2.gonderdigimde kutunun alt bolmesinde ki faturaya bulamadilar. Belki bakmadilar bile. Sonra maille fotosunu gonderdim faturanin onyda kale almadilar. Fiyati reddedince Geri geldi tel. Kutunun altindan cikartip direktelefonyn uatune sardim faturayi. Gps ve hapollor sikintiliydi. Hasta hoparlor deki sikinti servisten geldikten son basladi. Ana kart degisimi istedim. Degistirdiler saolsunlar. Ama bu sefer tel 2 gunde 8-9 defa kendi kendine kapandi. Sonra bi daha yolladim. Sonrada htc nin online destegiyle konuatum. V.I.P bakim talep edelim flan dedi. Acaba tuketici haklarina bas vursam para iadesi alabilir miyim ki? 3 ocakta da garantisi doldu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.