< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Huawei Freebuds 3/Freebuds Pro Kullanıcı Kulübü|Ana Konusu (9. sayfa)
-
-
Müşteri hizmetlerine yazdım ardından teknik servis ile konuştum kulaklığınızda arıza olması muhtemel dedi bide bende şöyle bir sorun vardı geldiğinde s beden silikon takılı ve silikonların olduğu haznenin üzerinde bant yoktu. Ondan bugün servise değişim talebiyle göndereceğim yapmazlarsa iade edeceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Freebuds pro almak istiyorum. Ama iphone kullaniyorum tavsiye eder misiniz?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: metin10oktay
Freebuds pro almak istiyorum. Ama iphone kullaniyorum tavsiye eder misiniz?Hayır android tel olursa evet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam selamlar,
Kutuda ve kulaklık silikonlarında bahsettiğiniz durum bende de mevcut ama gelen kutu, internetteki kutu açılımı videolarındaki kutulardan farklı bir görsel ve iç yapıda olduğu için özellikle iç kısımda değişiklik yaptıklarını düşünmüştüm.
Bahsettiğiniz performans konusunda soru işaretleri ise bende de var.
O nedenle, eğer servis değişimi kabul edip kulaklığınızı değiştirir ise, hem kutu hem de performans olarak bir değişiklik görür iseniz haber verirseniz sevinirim.
Bir de şuan freebuds pro kullanan arkadaşlara bir sorum olacak; Kulaklık kutusunda iken, hiç kullanmasanız da 24 saatte kutunun şarjı ne kadar azalıyor yazabilirler mi acaba? Bana çok fazla geldi ama.. Şöyle ki;
Ben üç gün üst üste hiç kullanmadan denedim, ortalama 24 saatte kutunun şarjı %10 düşüyor kulaklığı hiç çıkarmasanız bile.
-
Hocam 14 gün iade şeyini geçirdiyseniz sıkıntı. Ben aldığımın ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini değişim olmazsa iade alalım siz yeniden satın alın dediler. Kutu olayında da güncelleme kaynaklı demişlerdi ona son güncellemeyle düzeldi biraz falan diyorlardı ama o kadar deneyimleme şansım olmadı açıkçası
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müzik yada telefonla konusurken disarki ses tam kesiliyor. Ne bekliyorsunuz kulaklik takip aktif olmadiginda ses duymamayimi? Onu istiyorsaniz husran olur bu kulaklik. Ben serviste müzik dinledigimde yanimdaki dahil hic kimsenin sesini duymuyorum. Fantaziye gerek yok olmasi gerektigi gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
14 gün yarın doluyor bende :)
Aslında kulaklığın performansını tam deneyimleme şansım olmadı. Malum pandemi koşulları nedeniyle seyahat durumları olmuyor, hatta 8 aydır evden çalışan şanslı kesimden olunca dışarı bile nadir çıkıyorum, o nedenle özellikle anc performansından emin olamama sebebim de aslında bu.. Hiç çalışmıyor değil tabi ama insan bir kuşkuya kapılıyor.
Servis konusunda da işte tereddütlerim mevcut. Boşa zaman kaybı yaşamayalım diye.. Dediğiniz gibi eğer sizden bir değişim haberi alırsak, bize de bir yol göstermiş olursunuz. Değişim olmaz da iade alırlarsa bile sonuçta bir hata olduğunu kabul etmiş olacaklar. Siz eğer olur da yeni bir adet alırsanız, onun hakkında da yorumunuzu bizden esirgemeyin lütfen :)
Şarj kutusunun durumu ile ilgili de şunu söyleyebilirim, son güncelleme öncesi 24 saatte hiç kullanmadan giden şarj ortalama %20 idi. Son güncelleme ile bunu %10'a düşürdüler ama bu bile bana fazla geliyor.
Diğer arkadaşlarda da böyle mi merak ediyorum açıkçası, eğer bu da sadece bendeki bir sorun ise buradan ben de bir değişim/iade isteyebilirim direk.
Arkadaşlardan bilgi bekliyorum.
-
Tabii ki ölüm sessizliği beklemiyoruz hocam :) tiz ya da tekrar etmeyen sesleri, insan seslerini kesmesi beklentimiz dışı ama işte anc sanki o kadar övüldüğü gibi de ya değil ya da bir sorun var.. İşte o sorunun olmadığını, sadece kulaklığın bu kadar performans gösterebildiğini tasdik için uğraşıyoruz.
Apple da airpods pro'lardan sorunlu olanlara değişim programı başlatmışken, biz de Huawei tarafında şanssız azınlıktan olmayalım, sıkıntılı bir kulaklığımız olmasın o kadar para vermişken diyoruz :)
Peki siz de sanırım freebuds pro sahibisiniz, bu şarj kutusunun, kullanmazken harcadığı şarj miktarı konusunda ne düşünüyorsunuz? Ya da test etme şansınız var mı?
-
Sarj freebuds 3 aliskanlik haftada bir sarj ederdim. Bunuda öyle dikkat etmedim bakarim. Yanliz son guncellemede ses yuksekligi bir tik geriledi gibi bilemiyorum. Ses bana yeterli ama ilk aldigimda daha bir gürdü sanirim dinledigimlede ilgili olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servisten haber gelir gelmez buraya yazıp bilgilendireceğim. Benim sıkıntım ancde ölüm sessizliği değildi sıkıntım airpods prodan iyi ancsi var denilmesine rağmen ikisini de denediğimde arasında dağlar kadar fark olmasıydı. Ayrıca kulak silikonları ve kirli kutuyu görünce riske atmak istemedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gelen kutuda neye dikkat etmemiz gerekiyor? Kullanılmamış ve iade edilmemiş ürün olduğunu anlamanın bir yolu var mı acaba? Kutunun değiştiği söyleniyor, kimi küçük silikon uçlar takılı geldi demiş. Bilgi verebilirseniz sevinirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürün serviste incelenmiş yeni yazılım atılmış ve donanımsal ve yazılımsal herhangi bir sıkıntı gözükmemiş. Çok kararsız kaldım iade yapıp yapmama konusunda yerine alabileceğim bir kulaklık yok o fiyata. Ürün gelince tekrar deneyip bilgilendiririm sizi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bence iade et alacaklarsa. n11de kupon satışından takip et kupan al ve 11.11de tekrar satın alırsın. yaklaşık 500tl karın olur
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kulaklık geri alıyorlarsa yazıklar olsun o firmaya mailde atıcam zaten kulaklık hijyen işi o zaman kıçındaki donuda degiştirsin. Kulaklık birinin kulagına girdimi çocugum tkatıgı hariç benim için çöpquote:
Orijinalden alıntı: kikiru
Gelen kutuda neye dikkat etmemiz gerekiyor? Kullanılmamış ve iade edilmemiş ürün olduğunu anlamanın bir yolu var mı acaba? Kutunun değiştiği söyleniyor, kimi küçük silikon uçlar takılı geldi demiş. Bilgi verebilirseniz sevinirim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam zaten hoparlörü de sayarsak 1000 gibi bir fiyata geldi çeklerle kodlarla banka kuponlarıyla. Bidaha o fiyata alamam muhtemelen. Hijyen olayını da söyleyeyim. Müşteri hizmetleri bana kullanılmış ve iade ürün olma olasılığının sıfır olduğunu iade alınan ürünlerin huawei deneyim mağazasında teşhir ürünü olarak kullanıldığını söyledi. Ancak yine de rahatsız olduysanız iade alalım geldikten sonra dediler. 1 hafta deneyimleyeceğim ona göre kararımı vereceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende Freebuds Pro için, Hoperlör+depozito indirimi+bonus kampanyası+kasım indirimi+miband 3e ile gaza gelip gümüş renginden siparişi verdim.Telefon android olduğu için tercih ettim.950-1000 TL arasına geldi bana kulaklık.Yurt dışında da kullananlar oldukça memnun incelediğim kadarıyla.Bakalım umarım memnun kalırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 9 Kasım 2020; 12:18:45 > -
Hayırlı olsun
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X