Arkadaşlar merhaba, p smart 2019 model cihazım 3 defa servise gidip geldi, tabiri caizse cihazın işine ettiler, şuan şarj oluyor gibi görünüyor ama şarj yükselmiyor, kablo adaptör powerbank bir sürü farklı donanım denendi, değişen bişey yok, accubattery pro uygulaması ile baktığımda anlık şarj sürekli eksi mah olarak görünüyor, canı isterse 1.200 mah lara çıkıyor zaman zaman, gelelim olaylara 1. Ghost screen durumundan anakart değişimi oldu, bu durumdan sonra şarj sorunu yaşamaya başladım 2. Şarj sorunundan garantiye gönderdim, batarya ve Slave board denilen alt soket kısmı değişti, ama sıkıntı aynen devam ediyor 3. Aynı durumdan tekrar gönderdim, sadece Slave board değişim yapılıp geri geldi, arıza devam ediyor. Asıl sıkıntı parça değişiminden sonra anakart bağlantı flexlerinde temassızlık olması, cihaz geldiğinde %30 şarjla geldi kurulum yapıp şarja taktım, tamam dedim bu defa olmuş, derken %59 da çakılı kaldı, ara ara şarj alıyor kullanmaya çalışıyorum, hemen akabinde çağrı merkezini aradım, durumu anlattım Ebru hanım adında biriyle görüştüm, 3 defa parça değişimi olduğu görünüyor, arıza devam ediyorsa değişim yada ücret iadesi hakkım olacağı bilgisini verdi, pazartesi tekrar göndermeyi düşünüyorum, ne olur ne biter birlikte göreceğiz, değerli fikirlerinizi almak için buraya yazmak istedim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim