Şimdi Ara

Huawei HG255s - WiFi Errors - Slow Throughput - (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
13
Favori
36.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wifi sorun kronik , tüm hg255s lerde mevcut olduğu anlaşılmıştır ilgili firma hauwei topu iss ye iss olan sol ise umursamıyor ve hauweiden destek alın deniyor veya sorununuzu ilettim denip geçiştiriliyor çok israr edlirse hg255s yenisiyle hg255s değiştiriliyor sorun aynen devam ediyor.
    bu tarih itibariyle ne sorunu düzelten bir FW gelmemiştir umursayan yokbirde utanmadan aylık 7tl kira istiyorlar bozuk cihaza. sorun donanımsalsa toplatın cihazları.
  • Huawei HG255s - WiFi Errors - Slow Throughput -
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorsan -- 6 Ocak 2019; 0:49:56 >
  • zaq999 kullanıcısına yanıt
    hocam bende bu modeme sahibim wifi sıkıntısı dışında kabloda da sıkıntısıda yaşıyorum acaba sizde de böyle bir sorun var mı?

    bilgisayarı kablo ile bağlayınca tek başına hiç bir sıkıntı yok ama 2. girişe ps4 bağlıyorum ps4 arada sırada lan kablosu takılı değil hatası veriyor

    1 ve 2. girişlerin yerini değiştirip bağladım pc 2 ps4 1 yaptım bu sefer pc de internette donmalar oluyor acaba bu sıkıntıyı yaşayan başkası varmı?

    yani 2 giriş kullanamya kalktığımda 1 çalışyor 2 sapıtıyor

    *bu arada superonline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk95a -- 18 Ocak 2019; 23:4:36 >
  • berk95a B kullanıcısına yanıt
    Evet benzer sorun mevcut. Ve bunu hiç bir şekilde musteri hizmetlerine anlatamıyorsun. Hg255s modem (vodafonenet)

    Bende şu oluyor mesala, lan portuna 2 adet cihaz taktığım zaman (pc ve ps), otomatik olarak wifi bağlantısı olan tüm cihazlari ağdan atıyor.

    Yani lan portuna 2 cihaz taktığın anda wifi kapanıyor gibi düşünün. Bu şekilde 1 lan portu kullanılmaya zorlanıyorum. Vodafone asla ilgilenmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 25 Şubat 2019; 21:33:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta perşembe günü Vodafone'a bununla ilgili şikayet bildiriminde bulundum.
    Ethernet portlarında bir sorun olmadığını, 2.4GHz ve 5GHz Wireless bandında sıkıntı olduğunu; eğer ellerinde temin edebilecekleri başka marka ve model Gigabit Ethernet portuna sahip olan cihaz varsa değişimini talep ettim. Aramadan, sormadan herhangi birşey yapmadan, Cumartesi günü; sorununuz çözülmüştür diye mesaj geldi :) Gerçekten şaka gibi.

    Ben zaten uzun zamandır Wireless için Asus RT-N12 D1 cihazımı Ethernet portu ile HG255s'e bağlanıp yayın yapıyordum. HG255s'de Ethernet portlarında herhangi bir sıkıntı yok.

    Başka bir odaya da Wireless to Wireless bağlantı sağlayaracak, Zyxel WAP3205 v3 cihazı ile alan genişletme yapıyorum.

    İki cihazın da 5GHz desteği yok ama, en azından sorunsuz bir şekilde wireless kullanabiliyorunm.
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    TP-LINK 4 portlu çok ucuz 2 harici antenli 300mbps router yapmış ondan al...
  • upnp yi kapatın sanırım atma sorunu çözülüyor.
  • Hocam pek bilgim yok bu konularda ama kablosuzda ani ping çıkması packet loss oluyor. 250 tl ye tp link router aldım ona bağlandım onda da durum aynı. Parası önemli değil ben neyi satın alırsam 2-3 diş çeken yerde ani ping çıkması olmaz- paket kaybı olmaz?(paket kaybı kabloluda olmuyor)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Huawei HG255s - WiFi Errors - Slow Throughput - bu resimdeki normal bir değer değil sanırım. Superonliney ne demem lazımda sorunsuz bir modem versinler bana?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, aynı modeme sahibim. Kablosuz üzerinden speedtest, youtube gibi yerlerde hızım yüksek görünüyor fakat bir siteden driver vs indirmeye kalktığım zaman hızım kademeli olarak yavaşlıyor ve inme işlemi duruyor. Torrentte de herhangi bir hız sorunum yok. Yukarıda bahsedilen MTU değişikliğini denemek istedim fakat modem içerisinde menüsünü bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?
  • flypoint F kullanıcısına yanıt
    Malesef yardımcı olunacak durum servis sağlayıcısını değişmek olur.Bende sol kullanırken durum böyle idi 100 mbps internetim indirme yapınca başta 100 başlıyor sonra 20-24 e düşüyordu.Kendi cihazımı kullansamda durum aynı.Sorun cihaz değil sorun sağyacının böyle yapması.Siz test başlatınca 100 iyi tamam diyorsunuz.Ama iş büyük dosya indirmeye gelince çuvallıyor.Kandırıldığınızı hissediyorsunuz.Bunu iki yıl çektim.Sonrasında vodafone geçtim.Buda testlerde 80-90.Ama internetten indirme yapınca 70 oluyor 20 değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ben açıkcası internet hızımdan memnundum taa ki işgüzar bir bayiinin evdekileri kandırıp, size ücretsiz olarak tv+ bağlayacağız diyip hali hazırdaki modemimi değiştirmesine kadar. Yeni modem HG255s tam bir felaket. TT'ye geçmeyi düşündüm fakat fiber altyapısı maalesef yok ve verebildiği hız max 10mbps. Vodafone ise SOL'dan farklı değil diye düşünüyorum. Türknet'i düşündüm fakat o da TT altyapısı kullandığı için alabileceğim hız gene 10mbps. Evdekiler de tv+'dan çok memnun. Ne yapacağımı bilemez durumdayım açıkcası.
  • flypoint F kullanıcısına yanıt
    Şayet ücretsiz olarak vereceğiz diyip para almaya başladılarsa cayma bedelsiz iptal edip ödediğimiz tv+ ücretini hakem heyeti yoluyla alabilirsiniz.Ayrıca interneti vodafonedan alıp ayrıca tv+ hizmeti alınabiliyordu yanlış hatırlamıyorsam sorup cevabını alabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Paketinize ek ücretsiz demişler fakat evde kurulumu tamamladıktan sonra sözleşme imzalatmışlar. Sözleşmeye göre paket değişikliği yapılmış ve ücret 5TL azalarak daha düşük hızlı pakete geçirmişler. Durumu farkedip SOL u aradığımızda ise sözleşmede imza olduğu için paketinizi değiştiremiyoruz tarzı hiç yardımcı olmayan bir cevap aldık.

    Vodafone da aynı modemi veriyor sanıyorum. Siz memnun musunuz hizmetinden?
  • flypoint F kullanıcısına yanıt
    Çok memnun değilim ancak sola kıyasla daha iyi.Tercih edeceksem vodafone tercih ederim yine.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam. Vodafone'u düşüneceğim.
  • flypoint F kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • flypoint F kullanıcısına yanıt
    Evdeki windows bilgisayarlarda tamamen aynı sorunu yaşıyorum diğer cihazlarda sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibariyle harici router takarak bağlantıyı sağladım tüm cihazlarda sorun çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.