son güncellemeden sonra garanti mobil uygulaması çalışmıyor, appgallerydeki yorumlarda da yazılmış. |
HUAWEI P60 PRO hk. (20. sayfa)
-
-
Son sürümdeyim, hiç bir sıkıntı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
AVM'de Huawei reyonunda öylesine birşey sorayım dedim görevliye, eleman daha muhabbete girerken peşin olarak "abi baştan söyliyim Google ile ilgili hiçbir şey çalışmaz, bildirimler bile sıkıntı çıkarır, çok fazla şikayet yağıyor, alternatif çalıştırma yöntemleri bi kişide işe yarayıp beş kişide patlıyor, yani alacaksan Google olayının hiçbir şekilde var olmadığını düşünerek al" dedi.
Huawei telefon alma niyetim yoktu ama bi arkadaşla beraber Huawei tablet aldık. Google servisleri olmaması büyük sıkıntı oluyor. uygulama içi işlemler yapılamıyor. basit bulut gerektiren uygulamalar (Kitap okuma uygulamasının kalınan sayfayı cihazlar arası senkronize etmesi falan) patlıyor. uygulama içi basit birşey satın alayım desen yapamıyorsun. reklam gösterecek uygulama gösterenediği için patlıyor.
ben Huawei tableti donanımına kıyasla çok ucuz diye aldım ve kendi işimi gördü çünkü yan cihaz bu benim için. ama tek bi telefonum Huawei olacak olsa hapı yutarım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Samsung’a rakip
-
ben gerçekten almak istiyorum, ama android auto olmayınca direk eleniyor huawei
-
Biz telofonu kullanmaktan eskittik daha hala Google çalışmıyor diyenler var.
-
Elektronik markette yönetici olarak çalışıyorum. Saçma sapan insanlara inanma yeter. Huawei can gerisi heyecan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
google servisleri ile ilgili bi sıkıntım olmadı şimdiye kadar
-
Android auto harici herhangi bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Garanti Bankası olayını da şimdi okudum, aktif kullandığım bankadır ve şirket için kurumsal da kullanıyorum (Hiç yoksa günde +10 işlem) orada da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Tabletten denedim onda da bir problem yok. Yalnız ne olur ne olmaz diye App Gallery dışında başka yerden banka uygulamalarını güncellemiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim cihaz Type-C girişinde sıkıntı var sanırım ama çözmedim ne olduğunu, Bilgisayara takınca bildirim ekranında seçenekler çıkmıyor, Hi Suite ile bağlanmıyor, Şarj oluyor gözüküyor ama ya olmuyor yada çok yavaş oluyor, Priz ile şarj olurken arada bağlantıyı kesip tekrar bağlanıyor filan, Sizce ne olmuş olabilir, Oksitlenmiş olabilir sanırım, olmadı yarın öbür gün servise götürüp göstereyim diyorum.
-
(İsmini açıklamak istemeyen servis yetkilisi):
Bize bu problem nedeniyle gelen/gönderilen cihazların çoğunun soket yuvası zamanla toz ya da benzeri şeylerle iyice haşır neşir olmuş halde oluyor. Temizleyip geri gönderiyoruz.
Bir kısmının data/şarj kablosu deformasyonlu, diğer kalan kısmın ise yuvası bozulmuş halde oluyor. Garantisi varsa ücretsiz, yok ise kallavi bir fiyat karşılığında tamir ediyoruz.
***
(İlgili servis yetkilisi hayali olduğu için kendisi ile hiç bir bağım yoktur.)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Komple bozuk olsa sanırım şarj'da almaz diye düşünüyorum, Daha önce yapmadığım için benim denemem daha kötü olur.
-
- İmkan varsa kabloyu başka bir adaptörle test etmek,
- (Vardır sanırım) Soğuk modda çalışan bir saç kurutucu ile yuvaya hava üfletilebilir. Diğer seçenek ise; ne olur ne olmaz diyerek telefonu kapatıp metal olmayan bir cisimle yuva civarına nazikçe dokunuşlar/dürtüklemeler yapmak.
Garantisi varsa ve servisi size yakınsa gün içerisinde servise götürüp topu onlara atmak tabi ki en sağlam yöntem :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Üç farklı kablo ile test ettim hocam hepsinde aynı durum şuan.
Bakalım yarın açıksa giderim sanırım kendim uğraşacağıma.
-
Küçük bir igne yada atacla soket yuvasını bir temizle belki için cebe sokmaktan toz onun benzeri şeyler girmiş birikmiş olabilir aynısını mate 50 pro da yaşadım temizleyince düzeldi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kürdan ile denedim biraz bastırmadan ama aynı durum başka kablo ile 66W şarj oluyor şuan için.
-
Arkadaşlar telefonun görüntülü aramasını nasıl kullanıyoruz?(3.parti uygulamaları kullanmadan şebekenin kendisinden)
consumer.huawei.comHD Görüntülü Arama Yapmak için VoLTE Kullanma | HUAWEI Destek Türkiyehttps://consumer.huawei.com/tr/support/content/tr-tr15793072/Yukarıdaki simge telefon rehberimde gözükmüyor hiç kimsede ve şebekeyi aradım tüm ayarlarım kullanıma açık ve izinli bu konuda şebekede.Telefondan aktif etmem gerek bilgisi olan var mıdır?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi güneyinbatısı -- 16 Temmuz 2024; 12:0:22 >
-
Şimdi benim geçenlerde bahsettiğim usb sorununda şöyle birşey oldu, Kasanın ön tarafında ki usb 2.0 lar görmüyor ama alt taraftaki 3.0'larda bağlantı kuruyor sorunsuz, Bu 3.0 bağlantıyı pek kullanmıyordum çok sabit olmadığı için veri aktarımı yaparken sorun olmasın diye öylesine bir taktım çalıştı
-
Selamun aleyküm. Bazı testlerde 8-9 saat görürken Reddit'de 5 saat ekran süresi verdiği yazılmış p60 Pro'nun. Gerçek ekran süresi nedir? MicroG üzerinden Chrome, YouTube, Discord, Instagram vb. kullanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Cundullah -- 17 Temmuz 2024; 21:5:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X