Şimdi Ara

Huawei Teknik Servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
4.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 13 ocakta huawei gt3 mode telefon aldım. Kendi kendine kapandığı için iki gün önce teknik servise yolladım. Servis cihazın rootlu olduğunu anakart arızası olduğunu garanti dışı kaldığını söyledi ancak ben root yapmayı denemedim bile. Sadece bir kez yazılım güncellemesi yaptım. Servis ısrarla cihazın rootlu olduğunu söylüyor ben yapmadığımdan eminim. Cihazı hepsiburda aracılığıyla beşken elektronikten almıştım. Daha önce kullanılmış cihaz göndermiş olabilirlermi( müşteri hizmetleri bu konuda sim kartı ilk benim taktığımı söyledi). Yada güncelleme sırarında telefonda bi sorun olmuş olabilirmi. Nasıl bir yol izlemeliyim neler yapmalıyım. Cevaplar için şimdiden Teşekkürler.



  • Telefon kutularının açılma yerlerinde genellikle bir koruma bandı oluyor. Size telefon geldiğinde bu korumadan var mıydı?
  • drowen kullanıcısına yanıt
    vardı ama açılmamışsa nasıl rootlandı
  • root sayaci vardir telefonlarda oradan anlasilabilir atilip atilmadigi
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    root atmadım
  • ergunx kullanıcısına yanıt
    Root garantiyi bozmaz. Avrupanın bu konuda 2013 yılında yapılmış açıklaması var.

    Eğer Türkiyede bir servis herhangi bir şekilde Root'un garantiyi bozduğunu ima ediyor ise, ve telefon sizin adınıza faturalı ise direkt olarak üretici ile temasa geçin, büyük ihtimalle yardımcı olurlar.

    Telefonun garantisi Huawei Türkiye'mi yoksa İthalatçı Garantisi mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RockForLive -- 1 Nisan 2017; 16:24:16 >
  • RockForLive kullanıcısına yanıt
    Huawei Türkiye garantili müşteri hizmetleriyle kaç defa konuştum bi rootlanmışsın lan aq demedikleri kaldı servisin kararı nihai karar cihaz garanti dışı. Başka serviste başka teknikerle incelenmesini istiyorum yada ne zaman nasıl rootlanmış arastırılmasını istiyorum ben yapmadım diyorum başka servisimiz yok bu bilgileri veremeyiz diyorlar
  • Bu alete güncelleme gelmişti onu yükledikten sonra arızalandı. Güncelleme sırasında root erişimi açılıyor mu acaba. O yüzden rootlu gorunuyor olabilir mi?
  • ergunx kullanıcısına yanıt
    Rootlamadan anlamam ama, telefonun unroot yapılma şansı var mıdır acaba?

    Teknik servise garanti dışı onarım için fiyat istediniz mi? Belki fazla bir tutar söylemeyecekler.
  • drowen kullanıcısına yanıt
    Telefon garanti dışı kaldı bi kere ve yapmadığım bişey için unrootla uğraşıp riske atmak istemiyorum. Telefonun yarı fiyatını istediler anakart değişimi için 460tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergunx

    Telefon garanti dışı kaldı bi kere ve yapmadığım bişey için unrootla uğraşıp riske atmak istemiyorum. Telefonun yarı fiyatını istediler anakart değişimi için 460tl

    Android linux çekirdeği üzerinden geliştirilen mobil bir dağıtım olduğu için, aynen linux dağıtımları gibidir.

    Hafızası kullanıcı tarafından sıfırlanmadıkça herşeyin kaydını tutar.

    Etrafınızda Linux tabanlı sistemleri kullanmayı bilen birisi var ise sistem raporu çıktısı alıp, hangi tarihte ve hangi uygulamanın root işlemini gerçekleştirdiğini öğrenebilirsiniz.

    Bu belgeyi servise sunup, root'un kendiniz tarafından yapılmadığını kanıtlayabilirsiniz. Yalnız root'un yapıldığı tarih cihazı satın alış tarihiniz ile servise gönderim tarihi, yalnız cihazın sizin elinizde olduğu tarih ise hiçbirşey yapamazsınız.

    Kaldı ki Huawei Türkiye'de bu raporu anlayacak düzeyde yazılım bilgisi olan eleman çalışıyor mudur ? Orası da muamma.

    2. Olasılık size telefonu satan şahıs/şahıslar yapmış olabilir. Paralel ithalat telefonları getirdiklerinde imei çakma vs durumlarda root yapıyorlar, başka süreçler de var root yaptıkları.

    Ben yerinizde olsam hepsiburada.com ile iletişime geçerim yalnız root işlemini sizin yapmadığınızı kanıtlamanız gerekir.

    Bende Huawei P9 Telefon aldım gelmesini bekliyorum. Gelince eğer kutusu açılmış ise kesinlikle kabul etmeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RockForLive -- 2 Nisan 2017; 23:48:41 >




  • telefonu servisten al unroot yapip geri ver.Tek tikla yapiliyor artik.
  • Phantom II kullanıcısına yanıt
    cihaza root yapmadım. Bugün geri geldi kargodan aldım servis fişine model numarası yanlış yazılmış, raporda cihazda ezik olduğu yazıyor ama yok. Yanlış cihazı incelemeiş olabilirler. Sanırım bunlar kazanmam için yeterlidir
  • Huawei p9lite kullanan acil bakabilirmi
  • ergunx kullanıcısına yanıt
    Haydaa, yanlış hasta raporu vakası gibi olmuş sizinki :)
  • drowen kullanıcısına yanıt
    üstelik tamir istememe rağmen cihaz açılmış gibi ama emin değilim
  • RockForLive kullanıcısına yanıt
    Bugün geldi servisten kesinlikle root yok. Bir hata var ama teknisyendenmi sistemdenmi bilmiyorum. Zaten servis raporunda hatalar var yanlış cihazı incelemiş olabileceklerini düşünüyorum
  • Arkadaşlar Huawei p9lite 2017 modeli aldım cihazın şarj kafasını şarj sokete sokuyorum baş tarafı oynuyor sizce bu sorun varmıdır mesela başka şarj aleti denedim yinede oynuyor ?
  • Adem.trabzon.61 A kullanıcısına yanıt
    şarj kesilmiyorsa sorun yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergunx

    Bugün geldi servisten kesinlikle root yok. Bir hata var ama teknisyendenmi sistemdenmi bilmiyorum. Zaten servis raporunda hatalar var yanlış cihazı incelemiş olabileceklerini düşünüyorum

    Huawei Türkiye ile iletişime geçin. Kendilerine cihazınızın rootsuz olduğunu söyleyin ve gerekirse kanıtlayın.

    Dediğiniz gibi ya yanlış cihaz incelendi yada çamura yatıyorlar. Huawei onlara yaptırır cihazı öpe öpe yeter ki derdinizi anlatın.

    Tamam servis kötü olabilir, firma da keza en iyi firma değil ama göz göre göre insanları aptal yerine koyamazlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.