Şimdi Ara

HYOSUNG GT250R ALACAGIM NELERE DİKKAT ETMEM GEREKLİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
5.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MRB ARKADASLAR BU MOTORUN 2. EL İNİ ALMAYI PLANLIYORUM MOTOR 2007 MODEL VE 19.000 KM DE SATAN SAHIS 2-3 KERE MOTORU YATIRDIGINI VE ONUN İÇİN MOTORU KOMPLE BOYATTIGINI SOYLUYOR MOTORDA BİR PROBLEM YOK DİYOR VE FİYAT OLARAK 4500 TL DİYOR SİZCE FİYAT NASIL ( İLK MOTORUM OLACAK) VE MOTOR ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM



  • Bana sorarsan biraz daha ekleyip daha temiz bir model almalısın , büyük ihtimalle kazalıdır ve bir çok değişeni vardır ayrıca komple boyalı diyorsun , kazalı motor da pek ayar tutmaz ayrıca saterken de çok zorlanırsın uzun lafın kısası elinde patlama ihtimali çok yüksek fakat makinenin son sahibi olmak istiyorsan ve çıkaracağı arızalara katlanacaksan alınabilir..


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _DIESEL_ -- 25 Mart 2009; 14:52:04 >
  • PEKİ ARKADASIM BASKA BİR MOTOR DAHA VAR ODA 5500 TL İSTİYOR HİC KAZASI BOYANANI YOK DİYOR VE 5000 KM DE O ZAMAN BU 2. MOTOR DAHA MANTIKLI GİBİ DEĞİL Mİ ?
  • Ya her motor yatar dostum.Engellenebilecek bir şey değil.Gerçekten neden boyattığını öğrenmeye çalış.Ayar tutmaz değil,tutar sorun değil,ama kazalı mı değil mi?Kazaysa nasıl kaza?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oalptekin

    PEKİ ARKADASIM BASKA BİR MOTOR DAHA VAR ODA 5500 TL İSTİYOR HİC KAZASI BOYANANI YOK DİYOR VE 5000 KM DE O ZAMAN BU 2. MOTOR DAHA MANTIKLI GİBİ DEĞİL Mİ ?

    Tabi ki temiz olanı yani 2.seçeneği alman daha mantıklı ..
  • Motosiklet full boyalı ise ciddi anlamda kaza yapmış demektir ufak çapta olsa(valla yatırdım ama yerinde düştü vs..), rötüşla halledilirdi zaten öte yandan ciddi kazalı makinelerinde değişeni olur hiç bir ürün orjinali kadar sağlam olmadığı gibi bu tür değişen parçalar da ilerki zamanlarda sorun yaratır ve orjinali kadar dayanıklı olmaz hele ki yan sanayii parça kullanılmışsa tahminim öyle yapılmıştır 4.500 tl fiyat etiketinde bir motor için değişenini orjinal takması biraz akıl karı değil en basitinden grenajı dahil sattığı fiyatın hemen hemen yarısına eşdeğer mekanik olarak düşünemiyorum bile..'ayar tutmaz' deyiminden kastım budur...
    Son olarak bunların hepsi varsayımdan ibaret kesin olmuş veya olacaktır diyemem sadece yıllardır bu piyasada olmanın ve çakallığın bin türlüsünü görüp yaşamanın verdiği tecrübelerle akıl yürütmemden ve alacağın kişinin madur olmamasını istememden ibarettir...

    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _DIESEL_ -- 25 Mart 2009; 19:45:51 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _DIESEL_

    Motosiklet full boyalı ise ciddi anlamda kaza yapmış demektir ufak çapta olsa(valla yatırdım ama yerinde düştü vs..), rötüşla halledilirdi zaten öte yandan ciddi kazalı makinelerinde değişeni olur hiç bir ürün orjinali kadar sağlam olmadığı gibi bu tür değişen parçalar da ilerki zamanlarda sorun yaratır ve orjinali kadar dayanıklı olmaz hele ki yan sanayii parça kullanılmışsa tahminim öyle yapılmıştır 4.500 tl fiyat etiketinde bir motor için değişenini orjinal takması biraz akıl karı değil en basitinden grenajı dahil sattığı fiyatın hemen hemen yarısına eşdeğer mekanik olarak düşünemiyorum bile..'ayar tutmaz' deyiminden kastım budur...
    Son olarak bunların hepsi varsayımdan ibaret kesin olmuş veya olacaktır diyemem sadece yıllardır bu piyasada olmanın ve çakallığın bin türlüsünü görüp yaşamanın verdiği tecrübelerle akıl yürütmemden ve alacağın kişinin madur olmamasını istememden ibarettir...

    saygılar...



    Dost iyi demişsin de Hyosung TR piyasasında yeni sanmıyorum o kadar sahte yan sanayi parçası olduğunu,ayrıca büyük kazalı olmak zorunda değil,ufak çapta bir kazayı da boyamak için bazen tam boyama gerekebilir.

    Sana tavsiyem motor bloğunu iyice incele çizik çarıklar nasıl düşme ile mi olmuş yoksa alakasız hiç yere değmeyecek yerde var mı bir bak.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _DIESEL_

    Motosiklet full boyalı ise ciddi anlamda kaza yapmış demektir ufak çapta olsa(valla yatırdım ama yerinde düştü vs..), rötüşla halledilirdi zaten öte yandan ciddi kazalı makinelerinde değişeni olur hiç bir ürün orjinali kadar sağlam olmadığı gibi bu tür değişen parçalar da ilerki zamanlarda sorun yaratır ve orjinali kadar dayanıklı olmaz hele ki yan sanayii parça kullanılmışsa tahminim öyle yapılmıştır 4.500 tl fiyat etiketinde bir motor için değişenini orjinal takması biraz akıl karı değil en basitinden grenajı dahil sattığı fiyatın hemen hemen yarısına eşdeğer mekanik olarak düşünemiyorum bile..'ayar tutmaz' deyiminden kastım budur...
    Son olarak bunların hepsi varsayımdan ibaret kesin olmuş veya olacaktır diyemem sadece yıllardır bu piyasada olmanın ve çakallığın bin türlüsünü görüp yaşamanın verdiği tecrübelerle akıl yürütmemden ve alacağın kişinin madur olmamasını istememden ibarettir...

    saygılar...



    Dost iyi demişsin de Hyosung TR piyasasında yeni sanmıyorum o kadar sahte yan sanayi parçası olduğunu,ayrıca büyük kazalı olmak zorunda değil,ufak çapta bir kazayı da boyamak için bazen tam boyama gerekebilir.

    Sana tavsiyem motor bloğunu iyice incele çizik çarıklar nasıl düşme ile mi olmuş yoksa alakasız hiç yere değmeyecek yerde var mı bir bak.

    Sana katılıyorum ama bir yanlışı düzeltmemiz gerekir Hyosung uzun yıllar Türkiye piyasasında gt r modellerini de 2005'ten bu yana piyasada varlık göstermektedir sadece bu modellerin dahi piyasada 4 yıldır bulunduğunu düşünürsek yan sanayii yedek parça için yeterli bir süre sanırım ...
    Selametle...




  • Süre yeterli de şu var,hyosung çok ciddi miktarda satışı yapılan ir motor değil.

    Ufak tefek yan sanayileri elbette olacaktır,kimse orjinal takoza para vermek isemez örneğin,ama uzun yıllardır dediğiniz 2005,Honda ve Yamahanın kaç yıllık geçmişleri var onlarda bile her modelde yan sanayi yok,siz düşünün.



    Hyosung GT250R lar fiyatına göre kelepir.

    Max süratleri 170 gibi sanırım.Yanılmıyorsam tabi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Süre yeterli de şu var,hyosung çok ciddi miktarda satışı yapılan ir motor değil.

    Ufak tefek yan sanayileri elbette olacaktır,kimse orjinal takoza para vermek isemez örneğin,ama uzun yıllardır dediğiniz 2005,Honda ve Yamahanın kaç yıllık geçmişleri var onlarda bile her modelde yan sanayi yok,siz düşünün.



    Hyosung GT250R lar fiyatına göre kelepir.

    Max süratleri 170 gibi sanırım.Yanılmıyorsam tabi.

    Şöyle izzah edeyim şu anda sahibinden.com en çok giden model gt250r ekmek peynir gibi satıyor model hatta kendi segmentinde lider bu da ciddi miktarda satış yapılmasına bir etken çünkü rakibi yok ninja dahi karşısında tutunamadı...
    max süratleri tek kişi redlina girmeden 174 km/h gördüm fakat makinenin hala yol istiyordu krank muhabbeti aklıma gelince gazı kesmek zorunda kaldım ı....




  • Kazalı sanırım bu motor nasıl bir kaza geçirdiğini sor sonra başına patlamasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: IaMChak0

    Kazalı sanırım bu motor nasıl bir kaza geçirdiğini sor sonra başına patlamasın



    Demek istediğim de bu.



    Bu motor 174 km/h gider 178 gören de biliyorum ama o hızlarda çok güvenli olacağını düşünmüyorum,şahsi fikrimdir nedeni de orjinali üstünde sakura marka lastikle geliyor pek aprlak değil fren sistemi de ABS değil tekerlekler kilitlenmeye ve kaymaya müsait,ayrıca o kasayı 250 lik motorun nasıl taşıdığını da bilemiyorum,alt devirlerde bayılıyor olmalı o motor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: IaMChak0

    Kazalı sanırım bu motor nasıl bir kaza geçirdiğini sor sonra başına patlamasın



    Demek istediğim de bu.



    Bu motor 174 km/h gider 178 gören de biliyorum ama o hızlarda çok güvenli olacağını düşünmüyorum,şahsi fikrimdir nedeni de orjinali üstünde sakura marka lastikle geliyor pek aprlak değil fren sistemi de ABS değil tekerlekler kilitlenmeye ve kaymaya müsait,ayrıca o kasayı 250 lik motorun nasıl taşıdığını da bilemiyorum,alt devirlerde bayılıyor olmalı o motor.

    Saygısızlık olarak değerlendirmeyin fakat merak ediyorum bu modeli birebir kullandınımı yada artçı olarak yolculuk yaptınızmı?




  • HYOSUNG GT250R alacaksanız 2008 sonrası çıkan s&t kanuni GT250R almanızı tavsiye ederim. Hyo daki bazı eksiklikleri giderilmiş ayrıca 2.elini 6500 e bulmak mümkün bence biraz daha para verin kafanız rahat olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _DIESEL_


    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: IaMChak0

    Kazalı sanırım bu motor nasıl bir kaza geçirdiğini sor sonra başına patlamasın



    Demek istediğim de bu.



    Bu motor 174 km/h gider 178 gören de biliyorum ama o hızlarda çok güvenli olacağını düşünmüyorum,şahsi fikrimdir nedeni de orjinali üstünde sakura marka lastikle geliyor pek parlak değil fren sistemi de ABS değil tekerlekler kilitlenmeye ve kaymaya müsait,ayrıca o kasayı 250 lik motorun nasıl taşıdığını da bilemiyorum,alt devirlerde bayılıyor olmalı o motor.

    Saygısızlık olarak değerlendirmeyin fakat merak ediyorum bu modeli birebir kullandınımı yada artçı olarak yolculuk yaptınızmı?



    Ardçılığım var sayılır.Kullanmışlık yok malesef.


    Alt devir muhabbetine takıldıysanız,racinglerin genelinde olan bir durum bu hatta racing in ruhunda olan diyelim.7000 devre kadar kısık güç verip sonra daha fazla gücün saklanması olayı.




  • bence hyosung felan alma hele komple boyanmısını hıc alma..daha farklı modellerı arastır bence ıkı zamanlı motorlardan uzak dur ayrıca
  • Hocam tavsiye verirken altını doldurup da fikrinizi belirtin. Komple boyanmışını almamakta tabi fayda var da. Cümlenin gelişinden sanki uzak durulması gereken bir markaymış gibi yazmışsınız ki fena halde yanlış bir tavsiye olur o vakit. İki zaman konusuna gelirsek eğer motoru alıp Türkiye`deki kullanıcıların çoğunun yaptığı gibi ki yağını, bakımını unutacaksanız iki zamanlılardan uzak durmalı. Ama amiyane tabiri ile kız gibi bakacak, çocuk gibi şevkat gösterecekseniz yani gerçek anlamda motorcuysanız korkulacak makinalar değil iki zamanlılar. Tabi amatör biri için bu özen ve itina minimal olunca önerilmiyor doğal olarak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fisheye

    bence hyosung felan alma hele komple boyanmısını hıc alma..daha farklı modellerı arastır bence ıkı zamanlı motorlardan uzak dur ayrıca

    Öncelikle yorumun baştan aşağı yanlışlarla dolu,kuru kuruna bir görüşü savunmak yerine görüşünüzü destekler somut kanıtlar sunmlısınız ve kişisel görüşlerinizi kuralmışçasına yansıtmamalısınız bu makineleri almayı düşünecek arkadaşların selameti için..
    quote:

    bence hyosung falan alma

    Neden almasın?Almaması için bana sebep gösterebilirmisin?Bu fiyat aralığında bu segmentte alternatif varmı?
    quote:

    iki zamanlı motorlardan uzak dur

    Bu konuya yorum dahi yapma gereği duymuyorum nede olsa iki zamanlıdan anladığınız 'mobilet'.

    @reason666@
    quote:

    Bu motor 174 km/h gider 178 gören de biliyorum ama o hızlarda çok güvenli olacağını düşünmüyorum,şahsi fikrimdir nedeni de orjinali üstünde sakura marka lastikle geliyor pek parlak değil fren sistemi de ABS değil tekerlekler kilitlenmeye ve kaymaya müsait,ayrıca o kasayı 250 lik motorun nasıl taşıdığını da bilemiyorum,alt devirlerde bayılıyor olmalı o motor.

    Alt devirlerde kesinlikle 'bayılma' olarak tebir ettiğiniz durum olmuyor buna emin olabilirsiniz ayrıca her ne kadar racing gibi görünsede v motor kullanılmıştır bu da aynı kasanın çiftini dahi kaldıracak güçte olduğunun kanıtıdır.Fren lastik konusunu daha önce açıklamıştım zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _DIESEL_ -- 9 Nisan 2009; 15:58:47 >




  • neyse ben alıcıları etkilemek istemiyorum motoru zamanında kullanıp satan kullanıcılardan en net bılgılerı alır almak ısteyen
    iki zamanlı motorlarla ılgılı demek ıstedıgım cok serı cok hızlı tamamen pist icin yaratılmış motorlar oldukları için ömürleri kısa bakım maliyetleri yüksek katlanaırım dıyen varsa alabilir tabikii..
  • Madem konu açıldı iki zamanlılar için bakım maliyetleri fazladır ya da ömürleri kısa olur vb. noktalarına değinelim. En başta 125cc ve ya altı (Zamanında her ne kadar scooter da olsa BWS için de çok söylendi bunlar çünkü. Ancak şu an haşatı çıkmadığı sürece ya da tarz ve ya cc yükseltme ihtiyacı nedenleri dışında BWS lerine altın gibi bakar sahipleri. ) hacmindeki iki zamanlılar için özellikle söylenen bu görüşleri şu noktaları da değerlendirip öyle dikkate almak lazım. Gerek amatör olarak pistlerde takılan gerekse profesyonel yarışçılığa adım atacakların kullandıkları makinalar haşatı çıkarılıp daha sonra da hasbelkader toplanıp (RS125 dediğimde çoğu kişi hemen bilecektir) regüler yol kullanıcılarına tabiri caizse kaktırıldı. Tabi 125cc ve altı olan bu iki zamanlılar özellikle motora yeni başlayanları cezbetti. Neden mi? Evvela görece ucuzdular (Ucuzdular dediğim zamanlarda Türkiye`de motosiklet bu kadar yaygın değildi. Şu anki şartlarla karıştırmayın) ve HP leri alacak olan amatörleri cezbediyordu. Hatta 2Tlik bu motorlar az can yakmadı. Bu makinaları alanların bir de amatörlüğü eklenince üzerine zaten peltesi çıkmış bu 2T makinalar motorbloğu sorunlarıydı, dişli sorunlarıydı uğraşıp bir nevi mağdur oldular. Böylece 2T ler için bu bakış yaygınlaştı. Sonra 2T makinaların doğası gereği yağ diğer 4T lere göre yaşamsal önem taşır. Buna da yine ya amatörlükten ya da bir ara eklerim, değiştiririm vs gibi vurdumduymazlıklar neden oldu. Hatta 2T motora ne olacak ki diyip 4T koyup servis yolunu tutanlar da mevcuttu. Evet 2T ler demek serilik, performans ve pist olgularını beraberinde getiriyor. Fakat ömürleri kısa mevzusu yukarıda bahsettiklerimle beraber olmakta. Ayrıca şunu da belirtmek lazım 2 ya da 4 zamanlı motosiklet olsun yahut 4 tekerliler olsun pistlerde kullanılan araçların ömürlerinin caddelerde kullanılmaya göre kısa olmasından doğal bir şey yoktur herhalde. Çünkü genel olarak pistlerde yüksek devirde ve makinelerin sınırlarını zorlayan noktalarda kullanılır bu araçlar (Legalite dahilinde).




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.