Şimdi Ara

Hyundai BAYON Ana Konu (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.304
Cevap
68
Favori
149.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arda_yaman kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ben de aşırı hız yapan biri değilim. Otoyolda 130'u geçmem. Ancak inceleme videolarında sollama yaparken dahi zorlandığını bazen sollama yapacak kadar itiş sağlamadığını söylediler. Bu bazen ihtiyaç oluyor otoyollarda. O yüzden çekiniyorum. Senede 10 bin km uzun yol 10 bin km şehiriçi kullanımım oluyor ortalama
  • selam. gitmiyor diyenlere bakma hocam 1900 km yaptım. araç tıkır tıkır gidiyor. yokuşta tırmanıyor. yazılan çizilen gibi abartılı bir performans eksiği yok. şehir içinde de gidersin uzun yolda yaparsın. gitmiyor yazanların çoğu abartılı yorumlar yapıyor diye düşünüyorum.

  • Chili pepper C kullanıcısına yanıt
    Selam, artı olarak 8000-10000 km sonra motorun daha da açılacağını düşünüyorum.

    Kısacası performanstan kastın ne olduğuna bağlı. Uçayım, kaçayım, makasa gireyim vb. kullanım aracı tabi ki değil, sakin kullanıma uygun kişiler için bir sorun teşkil etmeyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaferfb -- 15 Ağustos 2021; 12:57:14 >
  • Peki tüketim nasıl?
  • cemagrba C kullanıcısına yanıt
    Şu an 980 km oldu 5.7 karma ortalama tüketim. Yaklaşık 250 km si şehir içi kalanı uzun yol. Daha önceki mesajlarımda da bahsetmiştim ilk uzun yolda 480 km de ortalama 4.2 yakmıştı, klimasız. İkinci uzun yolda yaklaşık 250 km de ve çoğunlukla inişli çıkışlı yolda klimalı 5.6 idi. İkisinde de full yük vardı. Şu ana kadar beklediğimden az görünüyor.
  • Blizzard Days kullanıcısına yanıt

    Tüketiminden çok bu versiyonu, ben de merak ediyorum hocam. Fakat 1.0 motor da çok performanslı değil gibi geliyor bana. Şimdi 23 bin TL. farka değer mi acaba? Tamam şanzıman da farklı, MTV yıllık vergisi düşük ama 1.0 120 beygir, Tork'da 172 yerine 200 felan olsaydı, epey performans farkı olurdu ama kararsızım.

  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    ya bu yapılan çekilen videolar gerçekten artık kötü etkilemeye başladı insanları. sırf bu yüzden 1 aydır izlemiyordum ama dün bir video izleyeyim dedim hazır incelemeler de çıkmışken ve kendi deneyimlerimi de kıyaslamak açısından. İşin ehli gibi göründükleri için AutoClub inceleme videosunu izledim,
    https://www.youtube.com/watch?v=dPJPJ-2QGXI&feature=youtu.be

    yasak ise söyleyin lütfen kaldırabilirim. özellikle videonun orta bölümlerinde sürüş deneyimlerinden bahsettikleri bölümde şunu vurguluyorlar; "şehir içi aracı olmak için tasarlanmış" hatta diğer kişi de uzun yol arabası değil deyince öteki beyfendi hemen "öyle bir şey yok, her araba hem şehir içi hem şehir dışı arabası olarak kullanılabilir. olay tamamen sizin beklentilerinizde bitiyor" . gerçekten izlediğim en samimi ve deneyimlerimi paylaşan video olmuş. Evet şehir içi arabası gerçekten de. Ne İzmir'in dik yokuşlarında beni üzdü ne de Ankara yokuşlarında ki ben Konya'da yaşıyorum. Evet şehirler arası yolda 3 kişi, 3 orta boy valiz, neredeyse 50 kiloya yakın kurban etiyle İzmir yollarında rahatlıkla gittim hatta 133km hızla radara bile yakalandım =) Yokuşları 120 ile çıkamadım belki evet araba yavaşladı çıkarken vites düşürdü, gaza biraz daha bastım ama bunları bilerek aldım.

    Demek istediğim bu fiyatlarda elde edilen bu ülkede malesef bu. Gene videounun sonlarına doğru çok güzel irdelemşler bu mevzuyu da.
    Yazıyorsunuz google'a en yakın Hyundai , test randevusu diye. Oluşturuyorsunuz randevunuzu arıyorlar ve gidip kullanıyorsunuz. Malesef bunu başka kimse çözemez.
    Sürüş deneyimi kişiye özel bir olay. Benim beklentim farklıdır sizin ki farklı. Yanlış anlamayın lütfen. Sayısal bir değer değil ki harcam gibi söyleyelim anlayın.

    Ha ben gene turbolu modeli almazdım çünkü bu model bana gayet yeterli. Bir tık üzüldüğüm nokta üst paketi alıp hayalet ekran ve daha büyük multimedya ekran ile ön park sensörlerim olabilirdi ama malesef güvenlik sistemleri bile bu ülkede ücrete tabi olduğu için aynı motor bile olsa fiyat 60bin daha fazlaydı ben alırken. Yapacak bir şey yok malesef...




  • arda_yaman kullanıcısına yanıt

    Elbet performans farklılıkları vardır ancak, 1.0 motorun da, öyle ağım şahım bir gücü yok. Turbo olması avantaj tabii. Alt devirlerde maksimum torkunu üretebiliyor. Keşke 23 Bin TL. fazla verseydim, dedirtecek bir farkı var mı? Test edip göreceğim bakalım.

  • silversmith S kullanıcısına yanıt

    turbolu araba kullanmadım daha önce ama farkı deneyin ve görün. Lakin bence o farka değecek bir güç değişimi olacağını sanmıyorum. Tabi ki karar sizin, gönlünüzce olur umarım. Şu Türkiye koşullarında sıfır araba almak zaten cesaret o yüzden kuşkularınız çok iiyi anlıyorum.

  • arda_yaman kullanıcısına yanıt

    2 el değeri de önemli. Bayon'un yıllar sonra devamı üretilecek mi belli değil. Corsa gibi küçük arabalara da (Büyük araca ihtiyacım yok) bakıyorum. Kafamda deli sorular. Teşekkür ederim, cevaplarınız için.

  • Halit Bolkan otomobil gazetecilerinin babasıdır. Yanında yetişenler de (örneğin ilk mesajdaki "kim geçer" YouTube kanalının sahibi Yalın Gülmez) hem işlerinin ustası hem de dürüst insanlar. İkisini de sadece yaptıkları işten tanıyorum ama bunun dışında da ikisini de çok seviyorum. Objektif, detaylı incelemeleri çok doyurucu. Gerektiği kadar mühendislik konularında da iktisadi konularda da bilgilendiriyorlar.
    ÖTV düzenlemesi sonrası, eğer bu aracı almayı düşünenler varsa üst donanım paketini tercih etmeli bence. Aradaki farka değer bence. Hatta 1.0 turbo motor elite donanım alırdım ben olsam. %80 ÖTV vermemek için bu donanım seviyesini tercih ettiğimi belirtmiştim; o dönemde vergi dilimleri bu şekilde olsaydı bu araç yerine galiba Corolla hatchback alırdım. Araçtan memnunum ama Corolla alsaydım daha mutlu olurdum.
  • Arkadaşlar bu Ötv değişikliği sonrası Bayon fiyatlarında durum ne oldu acaba? Yani ilk çıktığı zamanki fiyatlara mı dönüldü? Jump modeli sanırım manuel ve diğer modeller otomatik oluyor. Manuel olan fiyat/performans açısından diğer markalara göre avantajlı mıdır? Mesela Stonic ile kıyaslanabilir mi? Ayrıca bagaj hacmi aile açısından nasıl sizce? Ben de şu anda Konya'dayım ve Bayon'u da biraz merak ettim açıkçası.

  • Motor performansını merak edenler için aydınlatıcı olabilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=K4Y-ypOljps&feature=youtu.be
  • Chili pepper C kullanıcısına yanıt

    Bu araca gidiyor diyen hayatinda baska arac kullanmamistir.

  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Gittiği kadarıyla üstadım buna yetebildik yapacak bir şey yok.
  • Merhaba arkadaşlar ikinci ele para yetmediği için ben de sıfır araçlara yöneldim. Bayonun fiyat performansı beni cezbediyor. İncelemeye gittiğimde style için kapora verdim ancak istemezsem kaporanın iade edilebileceğini söylediler. Son zamanlarda sıfır araç alanlar ekstralar için istenen abartı fiyatlardan şikayetçiler. Sizler de ekstralar seramik kaplama, bağaz havuzu v. s. talep ettiler mi? Muhtemelen liste fiyatından 7 bin civarı fazla isteyecekler. Diğer aklıma takılan husus ise konuda da bahsi geçen yakıt ve çekiş performansı. Memnun olduğunuz veya keşke böyle olsaydı dediğiniz durumlar var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Estimatoreng -- 25 Ağustos 2021; 22:23:50 >
  • Estimatoreng E kullanıcısına yanıt
    Keşke gittiğinizde test aracı sürseydiniz.
    Çekiş ve performansla alakalı deneyimlerimizi ilk posttan itibaren 4 sayfadır paylaşıyoruz.
    Bütün bunlara rağmen gelip hala “bu araca gidiyor diyen araba kullanmamıştır” diye yorumlar geliyor. Can sıkıyor kendine küfür ettiriyor. Olay tamamen sizin beklentinize kalmış, motor tork güç belli ortada, turbo yok atmosferik. Şehir içinde yeterli, şehirler arasında da yokuşta zorlanıyor.
  • Estimatoreng E kullanıcısına yanıt

    Şehir içinde ani hızlanma istendiğinde turbo motorlu aracın yarıdan fazla gaz ile yaptığını bu araç tam gazla ve bir-iki saniye sonra yapıyor. Belki biraz da fazla yakıyor bu esnada. "Çekiyor mu? gidiyor mu?" soruları sadece bu araç için değil her yeni araç için gereksiz. Pist performansı isteniyorsa fazla para verilip daha performanslı(!) bir araç alınır. %80 ÖTV ödememek için, amacım şehir içinde A noktasından B noktasına konforlu ve güvenli bir şekilde gitmek olduğu için bu aracı aldım ve memnunum. "2 litre daha az benzin yaksın, beni koltuğa yapıştırsın(ne işe yarıyorsa?)" diyerek araç baksaydım 10 binlerce lira fazla para ödeyecektim.

  • Araçlara gitmiyor yada gidiyor demek için ne verip ne alındığına bakmak lazım. Yani nimet külfet dengesi değerlendirilmeli. Hızlı gitsin isteyen arkadaşımız Bugatti Veyron alabilir örneğin. Üzmez. Tr şartlarında bu aracın fiyat performans dengesi iyidir ve tercih edilebilir bir araçtır.  

  • arda_yaman kullanıcısına yanıt
    İlk fırsatta test edeceğim. Dediğiniz gibi hepsini okudum ancak bazı yorumlar insanın aklını çeliyor. Bugün araç kiralamam gerekiyordu. Özellikle i20 kiralamak için rezervasyon yaptım. Bayonla hemen hemen aynı biraz kullanayım diye. İlk önce i20 çok yakıyor dizel egea verelim falan dediler. Meğer i20 yi önce kiralayan henüz firmaya teslim etmemiş. Bu yüzden toyota chr hibrit verdiler. Chr iki tane i20 satın alır ve çok şık, donanımlı bir araç, 3-4 lt yakıtı ile çok da ekonomik ancak asla bana hitap etmedi. Bagaj hacmi çok dar ve içi çok basık resmen boğdu beni. Ayrıca uzun yolda resmen zıplaya zıplaya gittim. Dediğiniz gibi beklentiler, ihtiyaçlar herkese göre değişiyor. Bayona i20 ye gitmiyor diyenler i20 N 'e bakabilirler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.