Şimdi Ara

Hyundai BAYON Ana Konu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.176
Cevap
67
Favori
142.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Style paket - 1.4, otomatik vitesli aracı 223.400 'e aldım. İki gün önce teslim aldım. Almayı düşünenler varsa, merak edilenler konusunda yardımcı olabilirim.


    İlk izlenimlerim:


    Konfor: Sarsıntıdan, gürültüden hoşlanmayan biri olarak ilk izlenimim olumlu. Konfor ilk tercihim olduğu için aklımda öncelikle C5 aircross, c3 aircross, VW Tiguan, T-Roc, Kamiq vb modeller vardı aklımda ama Bayon modelini bayinin dışında görünce merak edip içeri girip sordum ve %50 ÖTV diliminde olması, yerden yüksek olması sebebiyle bu aracı tercih ettim. Yukarıda saydığım modeller kadar konforlu bir araç değil belki ama kesinlikle tatmin edici. Kalın yol şeritlerinde dahi altınızda rahatsız edici bir titreşim hissettirmiyor. Orta seviye bozukluklarda da şu ana kadar başarılı bir sönümleme yaptığını söyleyebilirim.


    Gürültü: Ankara trafiğinde motor sesi neredeyse hiç duyulmuyor. Ara hızlanmalarda kulağa hoş gelen atmosferik motor sesi duyuluyor. Yuvarlanma sesi fazla. Hankook lastiklerle verildi araç. Bunun da etkili olduğunu düşünüyorum. Motorun sesinin duyulmaması da bunda etkili olabilir ama daha önce premium bir araç kullanan biri olarak beni çok rahatsız etti. Davlumbaza yalıtım yaptırmayı düşünüyorum. Rüzgar sesi konusunda yorum yapmıyorum henüz 100km/s üstü hızlara çıkmadığım için.


    Yakıt tüketimi: Sadece Dikmen 'den inerken 5-6 lt 'leri görebiliyorum. Dönüşte 10,5-12,6 Lt; düz yolda 10-10,6 lt ortalama görüyorum. Klima sürekli açık. LPG merak edenler için; Ata bayisi Landirenzo LPG montajı için 6600, Akbak bayisi 8500 TL fiyat verdi. Akbak "ruhsat dahil" dedi. Henüz taktırmaya karar vermediğim için diğer bayinin fiyata ruhsatı dahil edip etmediğini sormadım. Motorun LPG 'de sorunsuz olduğu söyleniyor. Fabrika verisi şehir içi 9,4lt...


    İç mekan: Sunroof küçük de olsa ferah hissettiriyor. Tavan yüksek. Koltuklar sert ancak rahatsız değil. Tabi, C3a veya c5a koltuklarıyla kıyaslanamaz bile. Kol dayama yerleri yumuşak. Fazlasını da aramıyorum. Torpido gözü geniş. Soğutmalı değil.

    Dışarıdan SUV gibi görünmese de içeriden yüksek bir araç hissiyatı veriyor. Arka koltuklar dik ve ön koltuklardan daha konforsuz, hatta sert. C sütunu kalın da olsa geri manevralarda görüşü engellemiyor buradaki küçük cam bölümün de katkısıyla. İki çocuklu bir aile rahat edebilir ancak üç kişi arkada rahat rahat uzun yolculuk yapamaz. İki çocuk koltuğu koymak isteyen arkadaşlarsa bir üst sınıfa bakmalı. Konsol hizası orta bölmenin siyah, tavan ve alt kısımların beyaz olması da ferahlık hissini destekliyor. Bu arada arka camın (dikiz aynasından bakınca), önceki nesil clio gibi küçük bir görüş alanı var. Bagaj çok çok iyi. Yükleme eşiği ağır valizlerde belinizi zorlayacak kadar yüksek değil.


    Multimedya: Orta bölümde kablosuz şarj alanı bulunuyor ve telefonunuzu bu alandan eşleştirebiliyormuşsunuz. Benim telefon uyumlu değil. Radyo dinleme şansım oldu. Gençken müzikle uğraştım. Kulağım fena değildir. Ses kalitesi tatmin edici. Yüksek seslerde bozulma var. Bass seven arkadaşlar için yetersiz. Onlar BOSE donanım paketini belki bir denemeli. Geri görüş kamerası sınıfı için çok çok iyi. Çözünürlük ve yükseklik tam istediğim gibi.



    Sürüş: Düz yolda, şehir içinde bir eksiklik hissetmedim ancak Öveçler, Dikmen yokuşlarını çıkarken ya sağa çekip kamyonetlerin arkasından gideceksiniz ya da gazı kökleyeceksiniz. Başka türlü hızlanmıyor araç . Gazı kökleyince ne oluyor diye soracak olursanız aslında 100 beygirden beklenecek şekilde sizi tepeye fırlatmasa da bunaltmadan tırmanıyor. Yakıt tüketimi çok artıyor tabi. Ben yokuş çıkarken sollama yapmaya gerek görmediğim, eve 3-4 dakika geç gitmekte bir sakınca görmediğim için bana fazlasıyla yeterli geldi.Araç yüklü şekilde denemedim henüz.

    Vites oranları iyi seçilmiş. Bekletmiyor, bağırtmıyor ve yumuşak şekilde hızlandırıyor aracı. Vites geçişleri sessiz ve yumuşak. Fren pedalı şimdilik sert ama kademesini sevdim. Bazı araçlarda bir noktadan sonra sertleşiyor ve istemeden ani fren yapıyorsunuz, ayağınızın altında hissetmiyorsunuz ama bu araçta frenleme kontrolü çok rahat. Aracın kalkarken ve dururken neredeyse hiç titremediğini, yumuşak bir sürüşü olduğunu burada da belirtmem gerekiyor sürüşte huzur arayan arkadaşlar için.



    Fiyat listesi (Ağustos)

    Hyundai BAYON Ana Konu


    Genel olarak bu fiyata alınabilecek en doğru araç buydu bulabildiklerim arasında. Donanım zengin; bu fiyata sunroof, ambiyans aydınlatma, yağmur sensörü, geri görüş kamerası, 8" multimedya, led gündüz farları, kablosuz şarj bulunuyor. Bunun dışında standart bir B sınıfı ve bildiğiniz Hyundai! Bayilerde araçlar hızla tükeniyor, haberiniz olsun. Ben gittiğimde teslim almak için sıra bekledim. Üst paketi henüz gelmemişti. Teslim alırken tekrar sordum; "henüz gelmedi ama -kurtarırsa- belki indirim yapıp %50 ÖTV dilimine girebilir" dediler ancak aksesuarsız satacaklarını zannetmiyorum.

    Sorularınız varsa yardımcı olayım. Alan arkadaşlar, haberleşelim, aksesuar, detailing konusunda yardımlaşalım.



    Hyundai BAYON Ana KonuYalın Gülmez - Kim Geçer?youtube
    Hyundai'nin en yeni yerlisi, B sınıfı SUV Bayon satışa sunuldu. Bu videoda, 1,4 litrelik motoru ve otomatik şanzımanıyla Bayon'un size uygun olup olmadığının cevabını arıyoruz.
    https://www.youtube.com/watch?v=KpuRUdMNs6I&feature=youtu.be


    https://www.euroncap.com/en/results/hyundai/bayon/43817

    Hyundai BAYON Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BallıBey -- 30 Kasım 2021; 11:27:40 >







  • 25.11.2022 tarihinde teslim almış olduğum 2022 Hyundai Bayon 1.4 MPİ Elite A/T - Atlas Beyazı aracımı 2 haftadan biraz uzun bir süredir kullanmaktayım. Aracım şuanda yaklaşık olarak 650 Km civarında. Benim için aracın yeni olması, tam otomatik olması ve sessiz (Yalıtım olarak bence yeterli) olması benim için bir nimet diyebilirim. iç hacim ve bagaj (411 Lt) eski aracım C-Max'a göre dar ama bagajı sadece yılda 2 defa uzun yolda kullanacağım için benim için bir sorun teşkil etmiyor ki Bayon'un bagaj genişliği de hiç fena sayılmaz. C-Max' a göre iç hacmi görece daha küçük olduğundan, cam tavan yerine de sunroof olduğu için muhtemelen yaz aylarında araç içi klima ile daha çabuk soğuyacak. Bu aylarda ise motor birkaç dakika içerisinde optimum çalışma sıcaklığına geldiğinden dolayı kaloriferi hemen açıp aracın içini ısıtabiliyorum. Burada araç yeni olduğundan dolayı yalıtımının da daha iyi olması göz önünde tutulmalı. C-Max hem iç hacim genişliği, + cam tavan ve dizel olması sebebi ile şehir içi kısa mesafede ısınması ve soğuması pek mümkün olmuyordu. Bayon'un 40 Litre benzin deposu var ama ben en fazla 32 Litre benzin koyabildim. Şuanda şehir içinde 9 - 10 litre şehir dışında ise 5.5 - 7 litre arasında yolun durumuna göre yakıyor. Aracı yoğun olarak şehir içi kullandığım için 100 beygirlik 1.4 MPİ atmosferik motorun performansı fazla fazla yeterli. Şehir dışında ise düzde bir sorun yok ama rampalara geldiğinde mecburen vites düşürme oluyor. Hızı kesiliyor. Sollamaları turbo dizel C-Max' da ki gibi elbette yapamıyorum. Ama performans beklentim çok yüksek olmadığı için çok sorun olmuyor ve araca alışılabiliyor. Bu arada araç 1.4 MPİ atmosferik motora sahip ama dizel motor gibi bozulması veya arızalanma riski çok daha az. (Bozulsa bile en azından garantisi var:)) Bu nedenle sorunsuz olacaktır diyebilirim. Şanzıman 6 ileri tork konvektörlü ve motorla uyumlu sarsıntısız ve hızlı geçişleri var. Araçtaki şerit takip asistanı, şerit ortalama sistemi, uzun far asistanı ve çarpışma önleyici sistemler işini iyi yapıyor. Şerit takip ve çarpışma sisteminde siz müdahale etmezseniz araç müdahalesini yapıyor. Direksiyona zıt yönde tork uyguluyor veya frene basıyor. İsterseniz müdahaleleri kapatmak mümkün. Araçta arahtasız giriş çalıştırma, ön ve arka led farlar, kablosuz Apple /Android Car Plar gibi donanımlar çok kullanışlı. Araç zaten donanım olarak fazla fazla yeterli, pek eksik bir özellik gözüme çarpmadı. Hele ki sınıfını ve fiyatını göz önüne aldığımızda tam bir f/p aracı diyebilirim. Esasen Hyundai motorun performans açığını donanım ile kapatmaya çalışmış. Araç yerden 18 Cm yüksek olması sagnak yağışlarda yolarda biriken sulardan geçme konusunda pek tedirgin olmuyorsunuz ve rahatça geçebiliyorsunuz. Aracın arkasında torksiyon çubuğu (Malum maliyetler) var ve lastikler 17 inç ve yanakları 55 mm olup süsyansyonlar mecburen biraz sert ayarlanmış. Ama öyle dan dun edip de amortisörlerin çalışma sınırlarını aşmıyor. Bu konuda C-MAx çok daha sert bir araçtı (17 inç jantlar vardı ve lastik yanaklar 50mm idi.) ama arka bağımsız süspansiyon ile geliyordu. Aklıma geldikçe yazacağım arkadaşlar.

    Arkadaşlar bu fren kanırması sesiyle ilgili olarak servis garanti kapsamında benim arka balataları değişti, sabahları olan kanırma sesi gitti fakat bu kez aynı ses bazen düşük hızlarda frene dokununca ve daha şiddetli olarak ortaya çıktı. Yani en azından ısınınca yok olan ses bu kez gün içerisinde de ara ara olmaya başladı.

    Bununla alakalı olarak Hyundai Genel Merkez nezdinde talep oluşturdum. 1 hafta sonra bugün dönüş yaptılar ve fabrika uzman kalite ekibi tarafından yapılan değerlendirmede sesin normal olduğuna ve herhangi bir sorun olmadığına kanaat getirilmiş.  Kanırma sesi dediğim de kamyon frenlemesi gibi. Öyle böyle değil.


    Servisin bu işi beceremeyeceğini bildiğim için çözümü ben kendim aradım ve buldum arkadaşlar. Özel servisteki ustama durumu anlattım. Kendisiyle test sürüşü yaptık. Serviste olmayan titizlikle arabanın arkasına oturdu, kapıları açtı, sağa geçti, sola geçti, dışarıdan dinledi ve aracı lifte kaldırdı. Yaptığı kontrolde disk ile takılan balatanın tam uyumlu olmadığını, balatanın üst kısmındaki bir bölgenin diske tam oturmayarak diskin üst kısmına çok hafif temas ettiğini, her temasta da bu ara ara olan gıykk gıykk sesin ortaya çıktığını ve hızlanma/ısınmayla birlikte geçtiğini tespit etti.


    Sonrasında açıkçası pek de ümidim olmayarak Hi-Q markasının (bilenler bilir, Kore malı kaliteli bir balatadır) SP1401 modelini taktık ve arabadan soğutan o lanet olası ses geçti. 1 haftadır aracı deniyorum, hem soğukta, hem sıcakta, düşük hızda, hafif dokunarak yani sesi yapabileceği tüm kombinasyonlarda denedim ve ses falan kalmadı.


    Fren aksamıyla ilgili olarak değişimleri aşırı fahiş fiyatlar nedeniyle ben hiçbir zaman yetkili serviste yapmadığım için fren aksamının garantiden çıkması gibi bir endişem de yok. Zaten fren aksamına ilişkin parçaları kendim temin edip dışarda taktırıyorum hep.


    Sonuç olarak Hyundai meseleyi bal gibi biliyor fakat ölü taklidine devam ediyor. Olacaklar şu şekilde gerçekleşecek. Bu sıkıntı soğuklarda olduğu için 1-2 aya havalar düzelecek ve şikayetlerin üstü kapanacak. Kasım ayı gibi tekrar yakınmalar başlayacak. Bu sırada araçların bir çoğu kilometre yapacak ve servisten şu kadar kilometre kullanmışsınız, balata sarf malzemedir, kullanıcı hatası olmuştur, sıcak diske su gelmiştir, eğmişsinizdir gibi türlü bahaneler sunup ancak ücretli değişim yapabileceğiz diyecekler. O sırada da uğraşır da iyileştirilmiş tam uyumlu balata getirtirlerse parayla satacaklar. Belki disk bile satmaya kalkacaklar. Bu dediklerimi unutmayın, aynen de böyle olacak.


    Bu arada Hyundai servisleri de büyük oranda bitik durumda. Doğru dürüst kaliteli usta yok. Arıza tespiti yok. Ezbere 1-2 şey yapıyorlar ve tamamına yakını sonuçsuz. Sorun çözecek kalibrede usta yok. 3 bin TL karşılığında 3 adet filtre ve yağ değiştirmekten başka bildikleri maalesef yok. Diğer markalarda durum nedir bilmiyorum ama Hyundai için üzücü bir durum.


    @albayrak06


    @omergurcu

    @Tornovido

    ▄ ▄


    Gecen ay 2024 model elıte paket 1.4 bayon aracımı aldım , önceki aracım 2021 cool paket (boş paket) kıa rıo idi.. 15 gunluk kıyas ve ılk ızlenım olarak artı ve eksılerını kendımce paylasıyorum. Benım gıbı alım kararı oncesı arastırma yaparken buraları okuyan/okuyacak kimselere faydası olabilir amacı ile sıraladım.




    + Bana gore artıları..



    * Fıyatına gore donanımı gayet ıyı,hayalet ekran,anahtarsız çalıştırma,on arka sensor,sunroof,far asistanı,yağmur sensörü,şerit takip ve gerı gorus kamerası vb.


    * koltukların gerek malzemesı gerek ebatları(baldır ve bel destekleri) gayet ıyı


    * cok yakıyor denılmıs fakat fazla agresıf kullanmadıkca ben 7.4 - 7.8 / 100 km cıvarlarında şehir içi olarak yakıt verisi elde ettim.yazın ya da uzun yolda muhtemelen 7 litre altına da ınebilir ama o zaman klima hesapları bozacaktır.


    * uzerınde gelen contınental lastıkler oldukca ıyı.


    * aydınlatma sıstemlerı ve donecegınız alanda yanan sis farları pratıklık saglıyor karanlıkta


    * sanzıman tepkılerı,hıssıyatı,vıtes gecıslerındekı yumusaklık segmentının ustu sayılabilir


    * bagaj ve ıc mekan hacmı,arka koltuk diz mesafesi oldukca yeterlı


    * multımedya ozellıklerı,sadelıgı,dokunma tepkısı ve 6 speakerlık ses sıstemı tatmınkar


    * aynaların buyuklugu gorus acısından oldukca rahat


    * gerı gorus kamerasının kalıtesı bırcok segment rakıbıne(opel,reno,fiat kullandım) gore daha kalıtelı


    * arka yolcuya da bır tane usb yuvası verılmıs olması


    * yol bılgısayarı menusunden oldukca detaylı ayarlara hakımıyet ve gosterge menusu cesıtlılıgı


    * kol dayama/ambıyans aydınlatma / işlevsel pondizot gibi çok elzem olmasada minik keyif verici detayların olması




    - Bana göre eksileri..



    * amortısorler bıraz sert,hem konfor acısından hemde 2-3 sene sonraya on takımların durumu acısından olumsuz buldum.17 ınc lastıkte bu derece cukurlar hıssettırmez dıye dusunmustum.Imkanı,oluru varsa bir tık daha kalın yanak lastikle bunu bir tık azaltmayı dusunuyorum,olur mu bılemıyorum.


    * oncekı aracım (2021 kıa rıo) boş paket olmasına ragmen yan yolcu koltugunda yukseklık ayarıda vardı, 3 yıl ust model ve dolu paket bayonda bunun kesıntıye ugratılmıs olması sasırttı,sonucta uzun yolculukta onemlı ve malesef yok


    * stepne lastık olmaması


    * dıreksıyon kalınlığı ve kullanılan derı malzeme yıne oncekı aracıma göre bir tık daha düşük kalitede,dandik değil ama yıne en ust paket araçta boyle olması beni üzdü.


    * bayıde,ucretlı olarak kaput altı ızolasyon yaptırmak ıstedım,fakat 1.0 turbolarda olan bu ızolasyon/yalıtım ıcın olmaz,garantıyı bozar dendi bu bana çok saçma geldi.




    ▄ ▄ şu an için verılen paraya karşılık alınanlar acısından olumlu buldum,sorunsuzluk,dayanıklılık acısından zaman geçtıkçe bakacagız. Kıa rıo ıle 3 yıl 0 sıkıntı ile geçmişti, umarım bayon ile de mutlu mesut geçiniriz. ▄ ▄

    Sizlere şirket aracım 1,0 cvt clio aracım ile bayon 1,4 elite aracımı kıyaslamak istedim. Belki almak isteyenler için kıyas anlamında faydası olur.


    Tabii ki araçların biri hatcback biri b suv ama aynı segment olduğu için ve fiyatları yakın olduğu için kıyaslanabilir diye dusundum. Ozellikle dacia stepway arac almayi dusunenler icinde bu kiyaslama faydali olacaktir.


    MOTOR

    Clio turbo motor ile daha iştahlı ve daha ivmelenmesi iyi. Ama clioda klima derecesi soguk yuksek fanda calisirken motor tekliyor. O biraz can sıkıcı. Hatta bir kere stop etti araç. Rampalarda 4-5 kişi klima açık sanki arac gitmicekmiş gibi oluyor bu durum bayonda yaşanmiyor. Sanirim turbo devreye girmeyince motor kucuk oldugu icin araba gitmiyor. Ama dedigim gibi genel olarak daha istahli keyifli olan taraf motor anlaminda clio. Fakat uzun omurlu sorunsuz motor bayon 🙂


    YOL TUTUŞ

    Clio yol tutusta segmentine gore basarili bir arac. Ama bayon beni biraz sasirtiyor. bana daha diri ve direksiyonda daha guvenli geliyor. 160-170 gibi hizlarda bayon daha diri gidiyormus gibi geliyor halbuki alti yuksek arac olarak daha savurgan olmasi gerekirmis gibi dusunuyodum. bu durum 1,3 tce icon modelerinde aynimidir onu bilmiyorum.


    MALZEME KALİTESİ

    Clio tartismasiz bence daha iyi. Fakat koltuk kalitesi bayonun daha iyi ve rahat geldi. Birde kapı kapanma hissi bayonun daha iyi.


    FREN

    Şirket aracimda arkalar kampana. Ondanmidir bilmiyorum bayonun frenleri acik ara cliodan daha iyi.


    SUSPANSİYON

    Clio sehir icinde cok daha iyi. Bayon sehir icinde gariptir tak tuk hissettiriyor ama toprak yolda daha iyi hissiyati var.


    YAKİT

    Neredeyse uzun yol ve sehir icinde ayni yakiyolar diyebilirim ikisiylede ayni yolu ayni hizlarla gittim ikisinin degerleri birbirine cok yakin.


    Sehir ici 8 civari uzun yol 6 civari.


    Simdilik aklima gelenler bunlar, saygilar.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai BAYON: Kullanıcı Yorumları ve Değerlendirmeleri

    Hyundai BAYON, kompakt crossover segmentinde iddialı bir model olarak karşımıza çıkıyor. Peki, kullanıcılar Hyundai BAYON hakkında neler söylüyor? Bu soruyu cevaplamak için kullanıcı yorumlarını ve değerlendirmelerini inceledik.

    Genel Olarak Olumlu Yorumlar

    Hyundai BAYON, genel olarak olumlu yorumlar alıyor. Kullanıcılar, aracın şık tasarımı, geniş iç mekanı ve yakıt verimliliği gibi yönlerini övüyor. Ayrıca, BAYON'un şehir içi ve uzun yolculuklar için uygun olduğu belirtiliyor.

    Hyundai BAYON Yorumları

    • "Hyundai BAYON, şehir içi için ideal bir araç. Küçük ama ferah ve kullanımı kolay."
    • "BAYON'un yakıt tüketimi oldukça düşük. Uzun yolculuklarda bile ekonomik bir sürüş sunuyor."
    • "Aracın tasarımı çok şık ve modern. Özellikle ön ızgarası ve LED farları dikkat çekiyor."
    • "İç mekanı geniş ve ferah. Arkada bile rahatça oturabilirsiniz."

    Hyundai BAYON Kullanıcı Yorumları

    • "BAYON'u birkaç aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Şehir içinde çok pratik ve yakıtı az yakıyor."
    • "Aracın bagajı oldukça geniş. Ailemle hafta sonu gezilerine rahatlıkla çıkabiliyorum."
    • "BAYON'un bilgi-eğlence sistemi kullanımı kolay ve sezgisel. Apple CarPlay ve Android Auto desteği çok kullanışlı."
    • "Aracın güvenlik özellikleri de etkileyici. Adaptif hız sabitleyici ve şerit takip asistanı gibi özellikler sürüşü daha güvenli hale getiriyor."

    Sonuç

    Hyundai BAYON, kullanıcılar tarafından genellikle olumlu yorumlar alan bir modeldir. Aracın şık tasarımı, geniş iç mekanı, yakıt verimliliği ve güvenlik özellikleri kullanıcıların beğenisini topluyor. Ancak, bazı kullanıcılar yol gürültüsünün fazla olduğunu veya iç döşemenin kalitesinin daha iyi olabileceğini belirtmektedir. Yine de, genel olarak Hyundai BAYON, şehir içi ve uzun yolculuklar için uygun ve ekonomik bir seçenek olarak değerlendiriliyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hayırlı olsun, lastikler Hankook olacaktı zira "Hancock" olsa duramazsınız
  • Hyundai BAYON Ana Konu Doğru. Akşam izlediğim filmin etkisindeyim herhalde hala. Hyundai BAYON Ana Konu  Teşekkür ederim.

  • Tucson kullanicisiyim, bayon ilk basta soguk gelse de bence tuttu.
    Hyundai creta modelini yuzde 50lik dilimde ve otomatik olarak (hindistan ve amerika kitasinin bsuv modeli) getirse piyasayi domine ederdi. Ancak avrupa icin bayonu tercih etti
  • satışlardan görüleceği üzere gayet başarılı araç. performans olarak çok beklenti olmaması lazım onun dışında gayet güzel hayırlı olsun.

  • Aksesuar eklemeden 224 bine veren bir bayi var mı şu anda ?
  • Geçen ay Ankara Konya yolundaki (ATA)ve Etimesgut (adını hatırlamıyorum) bayi veriyordu. Bu ay ne yaptıklarını bilmiyorum.

  • Merhabalar hangi bayiden aldınız ? Ve liste fiyatindan yüksek fiyattan almissiniz ek aksesuar mi aldınız yokss onlar zorla mi ekledi ?

  • bende aracın elite paketini aldım. karşılıklı bilgi alışverişi yapabiliriz.

  • Akbak'tan aldım. Liste fiyatı 223.400 idi, ben de 223.400 'e aldım. Estetik paketi (3500 TL) satmaya çalıştılar ama ben o olmadan aldım.

    @Apoly




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BallıBey -- 11 Temmuz 2021; 18:4:9 >
  • TheSerial kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Ben gittiğimde sadece style ve style design paketleri vardı. Teslim alırken de "elite gelmedi, gelirse de 1-2 adet gelir" dediler. Siz kaça aldınız?

  • BallıBey kullanıcısına yanıt

    bende alabildiğime hala şaşkınım. 40 kişi adını listeye yazdırmış ama hepsi style paket bekliyordu. bazılarından kaparoda alınmıştı. ben showrooma girdiğimde araç tanımlandı bayiye. pazarlık yapma esnasında diğer araç daha görülmeden satıldı telefonda bende diğerini aldım. 250 bin tl'ye aldım. pahalı mı ucuz mu hiç bilmiyorum. baya bir pazarlık yaptım ama piyasada hiç ama hiç sıfır araç yok. bulunca kaçırmamak için aldım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BallıBey

    Akbak'tan aldım. Liste fiyatı 223.400 idi, ben de 223.400 'e aldım. Estetik paketi (3500 TL) satmaya çalıştılar ama ben o olmadan aldım.

    @Apoly

    Anladım hocam. Bakalım bulabilirsem ben de alacağım. Temmuz araçları haftaya gelecek belli olacak dedi cevremdeki bayiler onları bekliyorum. Sizin aracınız hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasiz belasiz binmeyi nasip etsin

  • Hayırlı olsun. Aslında aracı teslim almadan önce inceleme videoları gelmeye başlayınca hemen hepsinde "Hyundai bize dedi ki; 'bayilerimiz 2700 TL indirim yapar ve elite paket de %50 ÖTV dilimine, 235'e satılır'" diyordu ama ilk mesajımda belirttiğim gibi bayiler bu fiyata bırakmamış.

    @Apoly , teşekkür ederim. Dilediğiniz gibi olur umarım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BallıBey

    Hayırlı olsun. Aslında aracı teslim almadan önce inceleme videoları gelmeye başlayınca hemen hepsinde "Hyundai bize dedi ki; 'bayilerimiz 2700 TL indirim yapar ve elite paket de %50 ÖTV dilimine, 235'e satılır'" diyordu ama ilk mesajımda belirttiğim gibi bayiler bu fiyata bırakmamış.

    @Apoly , teşekkür ederim. Dilediğiniz gibi olur umarım.

    daha gelmediği için o şekilde söylüyorlar fakat liste fiyatı 280'lerde olan hiçbir aracı 230'lara artık bırakmıyorlar. sadece hyundai değil neredeyse tüm bayiler aynı politikayı izliyorlar %50-%80 bandı arasında kalmış araçlarına. bayilerin resmen kazanç kapısı olmuş ama bizde mecburen alıyoruz. scoda scala'ya da 250 dediler mesela. diğer araçlarda zaten bayilerin ellerinde araç yok. nasıl bir piyasa bu anlamadım gitti.





  • hayırlı olsun kazasız belasız kullanın, ben de gecen hafta kia stonic cool 1.4 otomatik aldım 228 bin e. hyundai nin boyle bir arabası olduğunu bilmiyordum, fiyatı daha uygunmuş stonic e göre. hemen hemen aynı araç galiba.

  • Teşekkür ederim. Stonic ile kardeş denebilir. İkisi de aynı çatı altındaki iki küçük sınıfın altyapısından yükseliyor galiba (kia'dan emin olamadım). Stonic de kullandım; Bayon'da iç mekan algısı biraz daha ferah. Bayon süspansiyonları da biraz daha yumuşak ayarlanmış gibi geldi bana.

  • TheSerial kullanıcısına yanıt

    Ben de geçtiğimiz cuma günü 5 farklı bayi aradım sadece 1 bayide 1 tane style paket kota kalmıştı. C.tesi anlaştım, dün ödemeyi yaptım siparişi verdiler. Bu süreçte satış danışmanının yanındayken en az 4 kişi arayıp bayon sormuştur. Tabi benim satın aldığım bayi de liste fiyatının dışına çıkmış, 240 dediler 238 e anlaştık. Ekstra olarak cam filmi, kaput çamurluk koruma, seramik kaplama ve led ön far verecekler. Sanırım aradaki fiyat farkı bu ekstralar üzerinden gösterilecek. Bir tanıdığım haziranın son haftası 226 bin tl ye sipariş vermişti.

  • zaferfb kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Seramik kaplama, cam filmi vs ben de araştırdım. Cam filminde 2-3 marka dışında kötü malzeme, kötü yapışkan, göz sağlığı ve kanserojen madde başlıkları altındaki nedenlerle pek yapılması tavsiye edilmiyor. İmkan varsa yaptırmayın veya sadece cam filmini dışarıda tutsunlar. Seramik kaplama öncesi de kil ve demir tozu temizliği yapılması önemli. Halen bilgi topluyorum. Karar verip uygun bir zamanda hepsini dışarıda yaptıracağım.

  • BallıBey kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Cam filmi için 250 - 300 tl lik bir ürün yaptıracaklarını düşünmüyorum, servisler genelde daha profosyonel firmalar ile çalışıyorlar ancak yine de soracağım. Seramik kaplama için de aynı şey geçerli. Seramik kaplama genel olarak çok tartışılan bir konu zaten. Her iki uygulamanın nerede yapılacağı hakkında bilgi isteyeceğim, öncelikle teslim tarihinin netleşmesini bekliyorum.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.