Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: aguven52 , ecelnico Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.595
Cevap
88
Favori
189.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    Tamamen yeni Corolla Cross


    - Herkes için bir Corolla var - dünyanın en çok satanının SUV versiyonu

    - Toyota Corolla Cross, Avrupa'nın en geniş SUV modellerini tamamlıyor

    - Aile müşterileri için gerçek SUV görünümü ve pratikliği

    - Toyota'nın daha yüksek yakıt ve emisyon verimliliği ile daha fazla güç ve daha fazla sürüş keyfi sunan beşinci nesil kendi kendini şarj eden hibrit elektrik sistemini kullanan ilk model

    - Yeni elektronik platform, yeni tam dijital 12,3 inç sürücü kombimetresini ve 10,5 inç yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranlı Toyota Smart Connect multimedya ve bilgi-eğlence paketini destekliyor

    - Zorlu koşullarda tutarlı ve kendinden emin performansa sahip AWD-I sürücüleri, daha fazla gönül rahatlığı ve emniyet ve güvenlik duygusu

    - T-Mate ile yüksek güvenlik seviyesi: En yeni nesil Toyota Safety Sense (TSS) ile yeni ve yükseltilmiş fonksiyonların kombinasyonu ve Havadan Güncellemeler (OTA) alma imkanının yanı sıra ek gelişmiş sürüş ve park yardım sistemleri


    Toyota'nın TNGA felsefesiyle geliştirilen, kendini kanıtlamış GA-C platformu üzerine inşa edilmiştir ve Corolla'yı kalıcı bir başarı haline getiren temel nitelikleri sunar. Corolla, 55 yıl ve 12 nesil boyunca 50 milyondan fazla küresel satışla dünyanın en çok satan otomotiv isim plakası olmaya devam ediyor.


    Corolla Cross'un eklenmesi, Toyota'nın oldukça rekabetçi Avrupa C-segmentindeki satış hedeflerini destekliyor. Şirket, 2025 yılına kadar %9 segment payına eşdeğer 400.000 yıllık satış hedefliyor.


    Yeni model, Toyota'nın hibrit performansında yaptığı en son gelişmelerden, dijital teknolojilerin uygulanmasından ve güvenlik sistemlerinin kapsamından yararlanıyor. Corolla Cross için T-Mate, havadan ilk kez güncellenebilen en yeni nesil Toyota Safety Sense (TSS) paketini ve diğer aktif sürüş ve park yardım sistemlerini birleştirerek sadece sürüşü daha kolay ve güvenli kılmakla kalmaz, aynı zamanda ayrıca çeşitli senaryolarda tüm araç yolcularını ve diğer yol kullanıcılarını korumak için.


    Bu, hem daha fazla güç hem de daha fazla verimlilik sağlayan Toyota'nın hibrit elektrik teknolojisinin beşinci nesline sahip ilk modeldir. 1.8 ve 2.0 litrelik hibrit benzinli motorlarla sunulan aktarma organları, sürücünün gaz kelebeği kullanımı ile otomobilin hızlanması arasında daha yakın ve daha doğal bir ilişki ile Avrupa sürüş senaryolarına uyan daha tatmin edici bir sürülebilirlik için kalibre edildi. GA-C platformunun kanıtlanmış dinamik kalitesi, sürüş ödüllerine katkıda bulunur.


    1.8 litrelik versiyon yalnızca önden çekişlidir; 2.0 litre Toyota'nın virajlarda ve kalkışlarda daha da güvenli performans sağlamak için daha güçlü (40 DIN hp ve 84 Nm) arka elektrik motoruyla yükseltilmiş akıllı dört tekerlekten çekiş (AWD-i) seçeneğini sunar.


    Model, Toyota'nın sürücünün hem içerik hem de görünüm için kişiselleştirebileceği yeni 12,3 inç tam dijital kombimetresinin (tüm versiyonlarda standart) ilk görünümünü işaret ediyor. Benzer şekilde, standart olarak sunulan daha hızlı yanıt, 12,3 inç dokunmatik ekran, bağlı hizmetlere erişim ve kolay akıllı telefon entegrasyonu ile yeni bir Toyota Smart Connect multimedya ve bilgi-eğlence sistemi de var.


    Corolla Cross' boyutları, onu son derece rekabetçi Avrupa C-SUV segmentinin kalbine yerleştiriyor; Toyota'nın model yelpazesinde, boyut olarak C-HR ve RAV4 arasında yer alıyor. Araç 4.460 mm uzunluğunda, 1.825 mm genişliğinde, 1.620 mm yüksekliğinde ve 2.640 mm dingil mesafesine sahip.


    Yük kapasitesi 433 litredir ve arka koltuklar katlandığında maksimum 1.337 litreye çıkar.


    Ön konsolda bir USB-A bağlantı noktası ve kablosuz şarj cihazı ve arka yolcular için iki USB-C bağlantı noktası ile birlikte kabin genelinde birden fazla depolama noktası vardır.


    Corolla Cross, Toyota'nın kendi kendini şarj eden hibrit elektrik sisteminin beşinci neslini kullanan dünya çapındaki ilk modeldir. Teknolojinin piyasaya çıkışından bu yana geçen 25 yılda sürekli iyileştirme programı, daha güçlü ve sürüşü daha tatmin edici, aynı zamanda yakıt ekonomisi ve emisyonlar açısından daha verimli bir sistem üretti.


    Yeni model, önden çekişli 1.8 ve 2.0 litre güç aktarma organları ve ayrıca 2.0 litre için isteğe bağlı akıllı dört tekerlekten çekiş (AWD-i) ile sunuluyor. 1,8 sistemi, 140 hp ve 9,9 saniyede 0-100 km/s hızlanma sağlar . 2.0 sistemi için maksimum güç 197 hp ve 0-100 km/s'yi FWD için 7,6 saniyeye ve AWD için 7,5 saniyeye düşürür.


    Yeni lityum iyon hibrit akü daha küçük ve daha hafiftir ancak daha yüksek bir çıktıya sahiptir. Önceki sistemde kullanılan pil takımıyla karşılaştırıldığında, ağırlık %14 oranında azalırken, çıkış gücü %14 oranında arttı.


    Gelişmiş Toyota Güvenlik Algısı (TSS)


    Bu artırılmış algılama yeteneği, Çarpışma Önleme Sistemini (PCS), olası kafa kafaya çarpışmaların tanınması da dahil olmak üzere daha fazla kentsel trafik senaryosunda etkili hale getirir. Kavşak Çarpışma Önleme Desteği artık iki şeritte yaklaşan trafiğin yanı sıra yan taraftan aniden giren bisikletlileri ve araçları tespit edebiliyor.


    Acil Direksiyon Yardımı'ndaki (ESA) iyileştirme, sürücünün yaya, bisikletçi, park halindeki araba veya - algılama geliştirmeleri sayesinde - motosikletçi gibi bir tehlikeden kaçınmaya çalışırken aracı trafik çizgisi içinde tutmasına yardımcı olur. Ayrıca, yeni bir Hızlanma Bastırma işleviyle, düşük hızda hareket ederken gaz pedalının ani, istenmeyen kullanımına karşı bir koruma vardır.


    Tam Menzilli Adaptif Hız Kontrolü (ACC), sürücüye daha doğal hissettirecek şekilde çalışmak üzere daha hızlı yanıt vermek üzere revize edildi. Örneğin, daha erken algılama sayesinde araçlar otomobilin şeridine girdiğinde daha kademeli bir yavaşlama olur. Sürücü, daha rahat bir boşluk oluşturmak için daha uzun bir araçtan araca ayarı seçebilir ve ACC'nin viraj hızı azaltma işlevi daha erken devreye girerek bir virajdan geçerken daha yumuşak hız ayarı sağlar.


    Diğer iyileştirmeler arasında, bir aracın yanlış tarafında kasıtsız sollamayı ("üstleniş") önleyen Sollama Önleme Desteği; ve sürücünün otomobiller arasındaki trafik şeridine güvenli bir şekilde yeniden katılmasına yardımcı olan Ön Yavaşlama/Dönüş Sinyali Bağlantılı Kontrol.


    Şerit İzleme Yardımı (LTA) da daha doğal davranmak için geliştirildi.


    İlk olarak, Direksiyon Kontrollü Şeritten Ayrılma Uyarısı (LDA), sürücünün bir engelden kaçınmaya çalıştığını anlayacak ve sürücünün kasıtlı olarak bir şerit çizgisini geçtiğine karar verirse şeritten ayrılma önlemeyi geçici olarak iptal edecek şekilde ayarlandı. yaya veya diğer yol kullanıcıları gibi engellerden kaçının.


    İkinci olarak, Şerit Merkezleme işlevi iyileştirildi, böylece diğer yol kullanıcıları tarafından geçerken, kendi araçlarına yakın gitmeleri durumunda, otomobil bitişik şeritte giden araçlara karşı güvenli bir mesafe koyacak şekilde kendini yeniden konumlandıracak - bu, işlevi otoyolda kullanırken ekstra gönül rahatlığı.


    ACC ve LTA çalışırken, Acil Sürüş Durdurma Sistemi (EDSS) sürücü girişlerini izleyecektir; bunlar belirli bir süre sonra durursa, bir uyarı sesi verir ve sürücü yanıt vermezse, aracı yavaşça durdurun, dörtlü ikaz ışığını etkinleştirin ve acil servislere kolay erişim sağlamak için kapıların kilidini açın.


    Yol İşareti Yardımında (RSA) da iyileştirmeler var. Artık hız sınırlayıcıyı trafik işareti bilgisine uyacak şekilde kolayca ayarlamak için kullanılabilir. Bu, okulların veya yaya bölgelerinin yakınında araç kullanırken faydalı olabilir.


    İlk kez, TSS , en son özellikler ve iyileştirmelerle Havadan güncellenebilir. OTA kullanılarak etkinleştirilecek olan ana özelliklerden biri Proaktif Sürüş Yardımıdır (PDA). Proaktif Sürüş Yardımı (PDA), Engel Beklenti Yardımı (OAA), Yavaşlama Yardımı (DA) ve Direksiyon Yardımını (SA) içerecektir.


    Engel Öngörü Asistanı (OAA), engellere yönelik tehlikeyi erken bir aşamada algılar. Direksiyon ve/veya fren desteği sağlayarak riski artırmamak için engellere fazla yaklaşmadan sürüşü destekleyen bir fonksiyondur.


    Yavaşlama Asistanı (DA), öndeki araç veya viraja yaklaşma gibi yavaşlamanın gerekli olduğu durumlarda, gaz pedalı bırakıldığında yumuşak yavaşlamayı destekler.


    Direksiyon Yardımı (SA), öndeki virajı algılar ve uygun direksiyonu kolaylaştırmak için direksiyon destek kuvvetini ayarlar.


    T-Mate park ve sürüş yardımı


    Corolla Cross' Toyota T-Mate işlevleri, park etmeyi ve sürüşü daha kolay ve daha güvenli hale getirmeye yardımcı olur. Yüksek sınıf, sürücünün yalnızca çevreyi kontrol etmesi ve çalıştırması gereken, aracı sorunsuz bir şekilde park yerine hareket ettirmek için bir dizi 4 Panoramik Görüş Monitör kamerası ve 12 ultrasonik sensör kullanan yarı otonom Toyota Teammate Gelişmiş Park sistemine sahiptir. Sistem, ev ve ofis park yeri gibi düzenli olarak kullanılan noktaları ezberleyebilir ve seri park yerlerine ilk giren ve çıkan manevraları yapabilir.


    T-Mate, sürücüyü Panoramik Görüş Monitörü (PVM) gibi işlevlerle destekler ve düşük hızda manevra yaparken aracın yakın çevresinin çok yönlü bir görünümünü verir; Kör Nokta Monitörü (BSM) ve Otomatik Frenlemeli (RCTAB) Arka Çapraz Trafik Uyarısı, sollama veya geri giderken trafik ve tehlike uyarısı; ve Arka Koltuk Hatırlatma Sistemi (RSRS) – sürücü hareket etmeden önce arka kapıyı açıp kontrol etmelerini isterse, araçtan çıkmadan önce geride hiçbir şey veya kimsenin bırakılıp bırakılmadığını – örneğin bir çocuk veya bagaj – çalan bir uyarı .


    Güvenli Çıkış Yardımı (SEA) ile araçtan inerken ekstra bir koruma katmanı vardır. Bu, arkadan yaklaşan herhangi bir trafiği (bisikletliler dahil) kontrol etmek için Kör Nokta İzleme (BSM) radarını kullanır ve herhangi bir şey algılanırsa bir uyarı ışığı yanıp söner. Bir kapı açılmaya çalışılırsa, araç bilgi ekranında ilave uyarı ışıkları yanıp söner ve bir uyarı sesi duyulur.


    Kabin, bir çarpışma sırasında ön yolcular arasında teması önlemeye yardımcı olmak için yolcu koltuğunun yanından açılan bir ön orta hava yastığı da dahil olmak üzere sekiz SRS hava yastığı ile standart olarak donatılmıştır.



    Yeni dijital kokpit


    Corolla Cross, tüm versiyonlarda standart olarak sağlanan, sürücü gösterge panelinde yeni 12,3 inç dijital kombimetre kullanan ilk Toyota modelidir.


    Tüm Corolla Cross modellerinde standart olarak sunulan cihaz, 10,5 inç yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranla geliyor. Paket, gerçek zamanlı trafik olayı bilgilerine sahip bulut tabanlı navigasyon, yerleşik bir sesli aracı; ve (kablosuz) Apple CarPlay ve (kablolu bağlantı) Android Auto aracılığıyla akıllı telefon entegrasyonu. Hizmetlere dört yıllık abonelik, Corolla Cross'un satış fiyatına dahildir.


    Ayrıca, daha hızlı bir işlemci kullanan ve yerleşik bir navigasyon sistemi ile sabit hız kamerası konumları ve hava durumu uyarıları gibi kullanışlı işlevler sağlayan Toyota Smart Connect + seçeneği de bulunmaktadır.


    MyT uygulaması, sürüş verileri, hibrit koçluğu ve araç durumu gibi faydalı bilgilere, ayrıca bir "arabamı bul" işlevine ve dörtlü flaşörlerin uzaktan etkinleştirilmesine erişim sağlar. Smart Connect Paketi ile, kapı kilitleme/kilit açma ve pencere açma/kapama gibi ek uzaktan kumanda işlevleri, ekranın buzunu çözmek, kabini yolculuktan önce ısıtmak veya soğutmak için klima kontrolünün uzaktan çalıştırılması ve aktif direksiyon simidi dahil olmak üzere ek uzaktan işlevler eklenir. ve koltuk ısıtıcıları.


    1.8 litrelik versiyon başlangıçta yalnızca İsrail ve Türkiye'de mevcut.

    Corolla Cross'un Avrupa satışları, pazara bağlı olarak 2022 Sonbaharında başlayacak.



    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Aralık 2023; 15:5:31 >







  • Merhaba,


    29 Kasım itibariyle Toyota Corolla Cross Passion donanım Milenyum gri aracımı teslim aldım.

    Araç için lansman günü sıraya adımı yazdırdım ve mevcuttaki araçlardan seçmemi sağladılar. Lansman fiyatı olan 927000 TL'den anlaştık ve bu fiyattan aracımı teslim aldım. 2020 yılında Kocaelindeki bir bayiden aldığım corolla aracıma her türlü aksesuarı eklemişlerdi. Ben de seve seve almıştım :) Bu bayii herhangi bir aksesuar eklemeye zorlamadan aracı teslim etti.


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    Toyota seçmemin nedeni öncelikle aracın fiyat'ı ve karşılığında verdikleri ve Toyota markasına duyduğum güven. Daha önce 2017 model Honda FC5 model aracımda yaşadığım göçük problemlerinden dolayı Honda ile yaşadığım problemleri, Honda aracımı sattıktan sonra aldığım 2020 model LPG'li Toyota Corolla Dream Multidrive S aracımı kullanırken yaşamadım. Corolla aracımda çıkan problemleri Toyota garanti kapsamında hep çözdü. Bu nedenle Toyota markasına karşı bende bir güven oluştu. Yetkili servise gidildiği sürece, 10 yıl aracın garantisi devam ediyor.


    İngiltere'de yaşadığım yıllarda Uber işi yapan bir çok kişi Prius kullanıyordu. Bir Uber şöförüne Prius'u sormuştum. Araç nasıl? Pillerde sorun oluyor mu diye. Adam 400000 km'de ve hiç problem çıkartmadı demişti. Bu konuşma da benim aklımda hep kaldı ve bu kadar adam bu aracı boşuna kullanmıyor diye de hep düşündüm.


    Şimdi sırasıyla aracımı aldıktan sonra geçen 4 günde deneyimlediğim şeyleri kendi çapımda paylaşmak isterim.


    Performans ve Yakıt Tüketimi


    İstanbul Kartal'da yaşıyorum ve her akşam çocuğumun antremanları için trafiğin en yoğun olduğu saatlerde Ataşehir'e gidiyorum. Ortalam 20-30 Km/Saat hızla her akşam yaptığım bu yolculukta, daha önce sahip olduğum Corolla aracım 12 litre yakıt tüketirken, Corolla Cross aracımla 4.5 - 5 litre arası yakıt tüketimi yakalamaktayım. Daha önce Hybrid bir araç deneyimi olmayan biri için gerçekten çok iyi bir değer. Araca alıştıkça bu değeri daha da düşürebileceğimi düşünüyorum çünkü her ne kadar ben trafik sevmesem de araç trafik seviyor :) .


    Genel olarak Toyota memur arabası olarak geçse de Cross bu ön yargıyı kıracaktır bence. Daha önce corolla hybrid için yapılan yorumları okurken hep 1.8 motorun gitmediği şikayetini görüyordum, aynı yorumları Cross için de okudum. insanlar ne bekliyor ya da nasıl arabalar kullanıyor bilmiyorum ama benim gibi ekonomi yapmak isteyen biri için performansı süper. 0-100 hızlanması 10 saniye yazıyor ve bastığınızda bunu bir şekilde sağlayacağını hissediyorsunuz. Evet bir Lamborghini Urus değil ama :) fiyatının karşılığını veriyor.



    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU


    Donanım

    Araçta adaptif hız sabitleme, şerit takip, cam tavan, otomatik açılıp kapanan bagaj kapağı, bir sürü airbag, kablosuz şarj..vb gibi bir çok donanım mevcut. Aracı çözmeye çalışıyorum ama şu ana kadar özellikleri beni çok etkiledi.


    Şerit takip çok güzel çalışıyor. Makul hızlarda virajları dönebiliyor mu diye denedim ve gördüm ki döndü. Evet kontrolü tamamen bırakamazsınız ama destek vermesi insanı güvende hissettiriyor.


    Adaptif hız sabitleyici ise aracı düzgün şekilde ilerletiyor. Öndeki araca göre hızlanma durma kısımlarında sistem güzel çalışıyor.


    Multimedia güzel ve kullanışlı. Hız olarak da iyi. Kablosuz apple car play olması da çok güzel.


    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU



    Fiyat

    Her akşam yaptığım yorucu yolculuktan dolayı Hybrid bir araç almayı kafama takmıştım. Bu nedenle önce CH-R ve Yaris Cross almak için araştırmalar yaptım. CH-R'ın içini çok basık buldum, Yaris Cross 'u ise bayilerde bulamadım. Ben de Corolla Hybrid gelir diye beklemeye başladım. Bekleme sırasında Hyundai Tuscon, Kia Sportage ve Nissan Qashqai hybrid modellerini inceledim ama üçünün de fiyatı 1 milyon üstü olunca inceleme aşamasını geçemedim. Suzuki s-cross ve Renault Captur'u ise test sürüşünde deneme fırsatım oldu. Bu araçlar mild-hybrid olarak geçiyormuş. Fiyatları makul olsa da yakıt tüketimi konusunda beklentimi karşılamadılar. Bu sırada kriterlerime uyan Corolla Cross tanıtıldı ve şimdi şansa olduğunu anladığım şekilde aracı alabildim.


    Eksileri

    1. Aracın önden görünüşü çok güzel. Araç heybetli ve kaslı görünüyor ama arka stoplar bence önü kadar güzel değil.
    2. Ya insan bir park sensörü koyamaz mı bu araca? Sadece en üst pakette mevcut. Bu kadar basit bir özelliğin bu araçta olmaması ayıp.
    3. MTV


    Sonuç olarak insanlar beğenmese de, o kadar para o araca verilir mi dese de, hızlı bir şekilde artan fiyatları gördükten sonra aracımı değiştirmek için olan son şansımı kullandım. Bu aracı alabilmiş olmaktan dolayı çok mutluyum. Araç almak isteyen herkesin bu aracı denemesini tavsiye ederim. Evet bayilerde yok ama yeni yılda daha çok bulunacaktır bence.

    Hocam kaput amortisörü ile manuel cam kolunu nasıl bir tutuyorsunuz? Cam kolu aracı kullandığınız her daim elinizin altında olan bir şey. Onun manuel olması kabul edilemez.


    bunun yerine led far yok deseniz, android auto yok deseniz, multimedya yok deseniz anlarım da kaput amortisörü aracı kullanırken ihtiyaç duyulacak bir şey değil.

    Sağlık sorunu nedeniyle aktif katılım yapamadığım şu son 1 haftanın özellikle son 3 gününde yapılan paylaşımlar çok güzel. İnsanlar farklı düşünecekler ve bu düşünceleri paylaşacaklar ki hayat tek düze kalmasın.


    Corolla cross bir c sınıfıdır. Chr ile ortak platform olması onun uzatılmış hali olduğu anlamına gelmez. Zira baştan ağırlık merkezi tasarlanmış düşürülmüş 4 kişilik aile kullanımına odaklanarak komponentler yeniden yerleştirilmiştir. Ona bakacak olursanız ön sürücü yolcu omuz mesafesi corolla cross un rav4 e çok çok yakındır. Bu rav4 ü dar bir araba yapmaz.Rav4 ü corolla cross da yapmaz. YouTube’a video çeken editörlerden chr dingil açıklığı üzerine inşa edildiğini öğrendiniz diye chr ın uzunu demek corolla cross u çizen test eden geliştirenlere en baştan haksızlıktır. Corolla sedan da chr da tnga-c platformu üzerine inşa edilmiştir. Corolla sedan şimdi chr ın uzatılmış versiyonu mudur?


    Özetle corolla cross c suvdur. Chr ile platform ortağıdır. Bu onu onun uzunu kısası yapmaz.E210 corolla sedan da chr ile platform ortağıdır. Bu onu b sedan yapmaz.



    Chr iç kabin malzeme kalitesi olarak özenilmiş bir araçtır. Ama genç ve yaşlı çiftler için üretilmiştir. 4 kişilik ailelere yetersizdir.Corolla cross 4 kişilik ailelere yetecek kadardır fazlası değildir.Amacı ekonomidir. Altında pil önünde elektrikli motor vardır. Bu arabadan güya ekonomi mantığıyla yapılmış kıyısından hibrit olan alman mild hibritleri gibi kabin içine yatırım bekleyemezsiniz.

    Hava emişine ve manifold basıncına göre gaza yüklenirseniz corolla cross bağırır. Yüklenip yüklenip en önemli kabiliyeti yüksek sıkıştırma yoğun hava az yakıt olan bir aracı manifoldu hava doldu basıncı arttı ötüyor diye eleştirmek kişinin araç hakkında bilgisi olmadığını gösterir.

    Toyota hibritlerindrn çok uzun mekanik ömür ve sorunsuzluk ve az yakıt tüketimi bekleyebilirsiniz ama görece motor sesi ve yol gürültüsü hep olacaktır.Bunları bekleyenleri Lexus a alalım.

    6 Kasım 2022’de İstanbul Anadolu yakasındaki Nataş’a yazılmıştım. 26. sıradaydım otomobil bekliyordum. Her ay da gidip soruyorum (acil ihtiyacım yok ama sıra gelince alırım niyetiyle) 2-3 araç geliyor şu an 15. sırada diye oyalayıp duruyorlardı. Geçenlerde gittim artık iyice abarttılar. Satış danışmanı Halil adında bir şahıs gayet pişkin bir şekilde, otomobilleri eşimize dostumuza tanıdığımıza satıyoruz, siz gelmeyin biz istersek sizi ararız, ne yapalım sizi son sıraya mı atalım şeklinde konuşunca ben de haliyle “e o zaman neden sıraya alıyorsunuz, insanlarla alay etmek için mi?” diye sorunca “Size ne söyleyeyim istiyorsunuz madem araçlarla ilgili bu kadar bilginiz var başka bayiden neden almıyorsunuz, siz olsanız bu kadar talep olan bir otomobili patronun arkadaşları, ailesi beklerken başkasına satar mısınız” şeklinde sesini yükseltti. Ben de dedim Toyota Türkiye’ye bu konuyu dile getireceğimi belirttim. Sonra, Cengiz adındaki satış müdürü geldi, o da aynı şekilde biz sıradan gitmiyoruz, liste dışında satış yapıyoruz dedi. “O zaman neden liste topluyorsunuz, biz tanıdığımıza otomobil satıyoruz, başka satmıyoruz boşuna sıraya girmeyin diye bilgi verin otomobil alacağımızı sanarak beklemeyelim” dedim. Bana “uzatma artık, araç maraç yok sana, çıkın gidin” dedi. 😃
    Başka bir yerden çalışan olduğunu düşündüğüm biri geldi “Coşkun müdür silin bu adamı listeden dedi” diye bilgi verdi.
    Yıllardır eşimin aracını Toyota Nataş’a bakıma götürürdüm. Bu olaydan sonra ne Toyota’dan otomobil alırım, ne de çevremdekilere kullandırırım.
    Böyle mafya olan bayileri denetlemeyen Toyota Türkiye de kendi kaybeder. Neyse ki Tesla online satışta öncü oldu diğer firmalar da benzer satış sistemine geçiyorlar.
    Bu mafyavari işletmeler de böylece tarih olur. 3-5 fazla verip Tesla siparişi verdim.
    İnsanlar artık alelelen usulsüzlük yaptığını açık açık söylemekten çekinmez olmuş. Toyota, bayilerini denetlemediği müddetçe de bunlar bu kafayla devam eder.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota Corolla Cross: Bilmeniz Gereken Her Şey

    Toyota Corolla Cross, kompakt bir SUV olup, hem şehirde hem de arazide mükemmel bir sürüş deneyimi sunar. İşte bilmeniz gerekenler:

    Kullanıcı Yorumları

    Corolla Cross kullanıcıları, aracın güvenilirliği, yakıt verimliliği ve ferah iç mekanından oldukça memnunlar. Birçok kullanıcı, yüksek sürüş pozisyonunu ve geniş görüş alanını da takdir ediyor.

    Hybrid Yakıt Tüketimi

    Corolla Cross'un hibrit versiyonu mükemmel yakıt verimliliği sağlar. Kullanıcılar, şehir içi sürüşlerde 100 kilometrede 4,3 litre gibi etkileyici yakıt tüketimleri bildiriyor.

    Park Sensörü

    Corolla Cross, park etmeyi kolaylaştıran standart arka park sensörlerine sahiptir. Ayrıca, isteğe bağlı 360 derecelik kamera sistemi, dar alanlarda manevra yaparken ekstra görüş sağlar.

    Kullanım Yorumları

    Genel olarak, Corolla Cross kullanıcıları araçlarından çok memnun. Sağlamlığını, pratikliğini ve fiyat-performans oranını övüyorlar.

    Kronik Sorunlar

    Volkswagen T-Cross ile ilgili yaygın kronik sorunlar arasında elektriksel arızalar, süspansiyon sorunları ve şanzıman problemleri yer alır. Corolla Cross'un ise bilinen ciddi kronik sorunları yoktur.

    Toyota Corolla Cross Kullanıcı Yorumları

    Bir Corolla Cross kullanıcısı şunları söyledi: "Aracım çok güvenilir ve yakıt tasarruflu. Şehir içi sürüşlerde ortalama 100 kilometrede 5 litre yakıt tüketiyorum."

    Bir diğer kullanıcı ise şunları paylaştı: "Corolla Cross'un ferah iç mekanı ailem için mükemmel. Ayrıca, park sensörleri sayesinde park etmek çok kolay."

    Sonuç

    Toyota Corolla Cross, pratiklik, güvenilirlik ve yakıt verimliliğini arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Kullanıcılar, aracın yüksek sürüş pozisyonunu, geniş görüş alanını ve park sensörlerini takdir ediyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ABD fiyatlarına göre corolla ile ch-r arasında olmalıydı ama ch-r ın üstüne konumlandırıldı ki bunlar lansman fiyatı. Normal fiyatlardan işi zor, lansman fiyatıyla (bulunabilirse) ne satarsa satar, sonrası rutine biner, bu fiyatlarla piyasayı (İddiaları öyleydi sanırım) domine edebileceğini sanmıyorum.


    Bu fiyatlarla rotayı tekrar Egea Cross Wagon tarafına çeviririm ya da Bayon bakarım. Aradaki fark uçurum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 1 Kasım 2022; 14:26:57 >
  • Bu araç tutar.

  • Radarımda olan bir araç. Önlerden yerimizi alalım.

  • Önlerden yerimizi alalım almasına da ben bunu alana kadar şimdi ki tofaş olur
  • bagaj küçük geldi ve araç arkadan aşırı tipsiz. alır mıyım bilmiyorum. alınırsa toyota sorunsuz diye alınır ama egea da fena değil.

  • Ekim ayında Türkiye'de dendi ne gelenvar ne giden.

    Bize satılan 4. Nesil hybrid olarak gelecek genel yorum sınıfında her konuda ortalarda bir model olduğu.

    İki büyük artısı var bir Toyota 2 yakıt tüketimi şehir içi 4.5 gerçek değer deniyor.

    Ön yolcu koltuğu çok kötü denmiş 2 ayrı incelemede o çok enteresan.
  • 1 nesil önceki Hyundai Tucsonu görmüş gibi oldum dışarıdan
  • 1.8 olanın tork değerleri nedir acaba?
  • Araçlar geldi. Adana'da bayi lansmanı ve eğitimleri bu hafta. 1-2 kasım'da da basın lansmanı yapılacak ve fiyatı açıklanacak.

  • lazloo kullanıcısına yanıt
    145nm torka sahip fakat bu önemli değil 122 olan bile 145 torklu gibi gitmiyor çünkü elektirik motoru sürekli destek veriyor birleşik tork değeri verilmiyor fakat araştırdığım kadarıyla düşük hızlarda gaz açışlarında 250-350nm ile ivmeleniyor
  • Bagaj çok küçük geldi
  • Turbo benzinli motorla gelmediği sürece hayal kırıklığı olur.

  • Ritter_Ali kullanıcısına yanıt
    Gelişmeleri takip
  • 900 u gececekmi bakalim

  • Fiyatlar

    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU
  • Fiyatları rekabetçi.B Suv fiyatıma c Suv hibrit satıyorlar.Araç fazla miktarda gelirse çoğu b-c suv u toprağa gömer.
  • E hani nerede araçlar? Var mı bayilerde gidip alabiliyor muyuz?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.