corolla cross ile qashqai epower kıyaslasak onunda gücü çok fazla. ve bir üst segment gibi kalıyor. 850.000 bandında ne ile kıyaslayalım? |
TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU (4. sayfa)
-
-
Ortalama hız 51, ayrıca araç C hatchback. Örneğin aynı şartlarda Tiguan ve Toyota Cross cuma akşamı köprü trafiğine girse Tiguan 9-10 . Corolla 5-5.5 arası maksimum yakar. Zaten belirtildiği üzere hybridler şehir içi için tasarlanmış uzun yolda bu avantajını kaybetmektedir. Uzun yolda tek artısı atkinson motorundan doğan verimliliktir, o da çok fark yaratmayacaktır. Dediğim gibi yolun yarısı açık yarısı orta az trafikte bile oranlar ortada. Üstelik Polo 1200 kg civarında b hatchback , diğeri 1500 kg C suv. Sürtünme ve rüzgar dirençleride tamamen farklı.
-
Nerede oturduğunuzla trafik durumunuzla ilgili. Her sabah akşam trafik saatinde Beylikdüzü maslak yapıyorsanız Tam hybrid . İstanbul dışında oturuyorsanız trafik yoksa Golf manuel bile olur.
Sadece benim düşüncem mild hybridlerin bir pazarlama aldatmacası olduğunu düşünüyorum. Geleceğin araçlarının ilk önce plug in hybrid ve sonra tam hybridler olduğunu düşünüyorum. Sarı site alsatçı ilanlarını da incelerseniz crosslar favoriye eklendiği gibi yukarı fiyattan hemen satılıyor. Bayi talepleri Nisan A ötelenmiş.
ha araba mükkemmel mi değil bir çok eksiği de var ama mantıklı bir araç.
-
quote:
Orijinalden alıntı: oquzdagcorolla cross ile qashqai epower kıyaslasak onunda gücü çok fazla. ve bir üst segment gibi kalıyor. 850.000 bandında ne ile kıyaslayalım?
yıllık 10 bin km yapan birinin hibritle işi olmaz hocam. yerinde olsam keyfimden hiç taviz vermem qasqhai 4x4 alırım. araba çok güzel yol tutuş falan harika.
eğer illa ki az tuketeyim diyorsan PSA nin 1.2t motorları
vw nin 1.0 tsi tam sana göre.
ona göre seçimini yap derim.
1.8 motor daha çok trafikte zaman geçiren yıllık 20 25 bin km yapanlara yönelik
-
Videoları izlemedim, corolla cross sahibinin kıyaslaması hakkında yorum yaptım.
Şahsi fikrim sizin için hiç bir mantıklı yanı yok. Bana da uygun değil mesela. Günlük trafikte işe gidip gelen, şehir içi çok km yapanlara hitap ediyor.
Yokuşlu, bol inişli çıkışlı yerde de ekonomik olur. Yoğun trafik ya da iniş çıkışlı güzergahlar tüketimi yukarı taşıyor. Hibritte daha az taşıyor.
-
Eski hibritler öyleydi. Hatta belli bir hızın üstünde elektrik motoru devreye girmiyordu. Yeni nesillerde uzun yolda da avantajlı. Sadece benzin motoru çalışıyor gibi düşünmeyin. Hatta uzun yolda iniş çıkış çoksa verim daha da artıyor. Potansiyel enerjiyi yokuş inerken depoluyor, çıkışta kullanıyor.
Tabii yine de şehir içi gibi fark olmaz. Şehir içi fark 4-5 litrelere çıkarken şehir dışı 1-2 civarı olur.
-
Geçen gün otomobil günlüklerim kanalında opel crossland incelemesini izliyordum, 1.2T 6 vites otomatik, videonun bir yerinde ekranı gösterirken tüketime baktım 12 l/100 km yazıyordu.
Forumda da birkaç konuda denk geldim 1.0 ya da 1.2 motorlar özellikle düşük ortalama hızlarda epey yüksek ve hatta 1.6 atmosferik gibi tüketiyorlar.
Ben de 1.2 crossland takip ediyorum ama bu yüksek tüketimleri görünce de tırsıyorum açıkçası.
Şu an 1.6 atmosferik otomatik kullanıyorum ve çok fark olmayacaksa 1.0 ya da 1.2 almanın avantajı olacak mı düşünüyorum.
Şu an kendi aracımda 2 ayrı tüketim takip ediyorum, uzun süreli olanda 36 km ortalama hız ve 7.5 lt yakıt tüketimi, ş.içinde 20 km ortalama hız ve 10 lt yakıt tüketimi var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 20 Kasım 2022; 14:34:43 > -
bahsettiğiniz gösterge anlık olan.1.2 t 1.0 tsi motorların ekonomik olduğu defalarca kanıtlandı
ha 4 lt ile gezemezsinz öyle bir dünya yok ama suv segment aracın 6lt ile gezebilmesi çok çok iyi
-
Herkese Selamlar, aracini alan arkadaslar yeni yorumlarinizi merakla bekliyorum. Acikcasi cogu arac galericiler ve al satcilarin eline dustugu icin yollarda goremiyoruz. Sizlerin deneyimlerini duymak guzel olur. Sevgiler, -
YouTube’da bir tane bile Flame, Flame X-Pack incelemesi yok yahu
-
2 litre tasarruf edeceğim derken dünya kadar masrafa gebe olursunuz benden söylemesi. Elinizde hem bir otomatik cvt sanzuman. Hem 1.8 bir motor hemde bir elektrik ünitesi bulunuyor. Yıllar geçtikçe saatli bombaya dönüşür o araç. 2008 1.4 hibrit civiclerin hali ortada. Araştırın isterseniz. Ha birde vergisi cabası
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer -- 25 Kasım 2022; 15:35:9 > -
2001 yılından beri üretilen Priuslar hala yollarda, yurtdışında tüm taksiciler bir milyon kilometreye kadar Prius ve Rav4 Hybrid araçlar kullanıyor. Hybrid araçların bakım masrafları da daha düşük. Ezbere yorum yapıyorsunuz, elinizde gerçek veri varsa paylaşmanızı bekleriz
-
Gerçekler acıdır beyefendi. Hemen rahatsız oldunuz bir sıkıntı var demekki. Ezbere konuşmuyorum. Bizzat işin içinden birisi olarak konuşuyorum -
Madem işin içindesiniz, veri paylaşın görelim. Ben size veri olarak 2001 yılından beri hiçbir kronik arıza vermeden yollarda milyonlarca kilometre yapan Toyota Prius araçları sunuyorum. Aynı 1.8 motor, aynı e-CVT şanzıman. Siz ne sunuyorsunuz?
-
Avrupa'da bahsettiğiniz bu araçlara birçok kez bindim. Araçlar hoşaf olmuş durumda.pil deaktive şekilde kullanılıyorlar. Ezbere yorumu siz yapıyorsunuz -
Zaten onlara gelene kadar butun araclar galerici ve al satci ekibine gitti. Sari site haftaya 100 arac olur.
-
Evet, bir cümle bile veriniz yok demek ki zira Priusları deaktif pille kullanamazsınız :) iyi günler dilerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max_Kolesne -- 25 Kasım 2022; 15:52:54 > -
Bu trollere neden cevap yaziyorsunuz ki ? Once arastirmayi ogrenip sonra yazsalar ne guzel olacak. Toyota’nin hybridini bile yerden yere vurduk. Keske azicik okusalar ve deneyimleseler biraz. Yazdiginiz her sey dogru.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X