Şimdi Ara

>>>>> HYUNDAİ MATRİX KULÜBÜ <<<<<

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
2
Favori
66.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ***HYUNDAİ MATRİX KULUBÜ***

    Hyundai Matrix Kulübüne Hoşgeldiniz

    Matrix Külübü Üyerimiz


    1-Erkud Matrix 1,6 team bronz gri
    2-AssasianQuery

    3-ö.rümcek





    Türkiye üretimiyle birlikte yenilenen görünüm ve eklenen yeni donanımlar
    Hyundai Assan İzmit Fabrikası’nda üretiliyor ve 60’tan fazla ülkeye sadece Türkiye’den ihraç ediliyor
    2 motor seçeneği ve 4 donanım paketinde toplam 16 ayrı ekipman versiyonu
    23.900 YTL ile 33.300 YTL arasında değişen fiyatlar

    Hyundai’nin tüm dünya için sadece İzmit Fabrikası’nda üretilen MPV-B segmentindeki modeli Matrix, yenilenen yüzüyle Türkiye ve dünya yollarına çıktı. Yeni tasarımıyla daha da çekici bir görünüme kavuşan Matrix’in, Türkiye ve Avrupa pazarında tüm özellikleriyle daha da fazla müşteriye ulaşması planlanıyor.

    İlk kez 2005 yılı Eylül ayında ülkemizde satışa sunulan ve 2007 Nisan ayından itibaren de sadece Türkiye’de üretilip dünya pazarlarına ihraç edilmeye başlanan Hyundai Matrix, yenilenen görünümü ve özellikleriyle 2008 yılı Mart ayındaki Cenevre Otomobil Fuarı’yla dünyaya tanıtıldı.

    Matrix kısa sürede, özellikle şehir içi kullanımda çocuklu aileler tarafından tercih edilen ve Türkiye binek araç pazarında yüzde 3.4 oranında bir paya sahip olan MPV’ler arasında kendine önemli bir yer edindi ve 2008 yılının ilk 7 aylık satışları itibariyle Türkiye’nin en çok tercih edilen 2’nci MPV’si konumunu sürdürdü. Gerek günlük işlerde gerek hafta sonu kaçamaklarında her türlü ihtiyaca cevap verebilecek özelliklere sahip olan Matrix, 25 yaş üstünde yer alan, A-B ve C sosyo-ekonomik statüsündeki çocuklu aileleri ve genç çiftleri hedefliyor. Matrix’in pratik, ekonomik, fonksiyonel, ergonomik, güvenli, sosyal, şehirli, rahat ve kendine güvenen bir karakteri bulunuyor.

    Tasarım

    Tasarımı Pininfarina tarafından çizilen ve yıllara meydan okuyan çekici görünümüyle satışlarını sürdüren Matrix, diğer Hyundai modellerine yakınlaştırılan çizgileriyle Hyundai’nin tasarım anlayışını iç ve dış dizaynında sunuyor.

    Özellikle genç aileler tarafından tercih edilen Matrix’teki yenilikler ön taraftan başlıyor. Çamurluklara kadar uzanan ve daha da büyütülen ön farlarla birlikte yeni tasarıma kavuşan radyatör ızgarası ilk bakışta dikkati çeken değişiklikler arasında yer alıyor. Matrix’in ön taraftaki yenilikleri tamponda da devam ediyor. Tasarımı yenilenen ön hava giriş kanalı daha da büyütülürken yanlardaki sis farları da daha belirgin hale getirilerek aracın kendine özgü bir havaya kavuşması sağlandı. Bu değişim, Matrix’in daha sportif hale getirilen ön kaputunda, ön çamurluklarında ve yeni tip jant kapaklarında da görülüyor. Arka tarafta ise en önemli değişiklik tamponda ve arka kelebek cam altında yapıldı. Sportif çizgilerle yeniden tasarlanan arka tamponda formu değiştirilen sis farları da dikkat çekiyor.

    Matrix, tasarım açısından ilk bakışta yüksek sürüş pozisyonu, her türlü açının rahat bir şekilde görülebildiği ve yola hakimiyeti tam anlamıyla sağlayan geniş ön camıyla dikkatleri üzerine çekiyor. 4060 mm uzunluğa, 1740 mm genişliğe ve 1635 mm yüksekliğe (tavan raylarıyla birlikte 1685 mm) sahip olan Matrix’in, 2600 mm’lik aks mesafesi sayesinde de oldukça geniş ve ferah bir iç hacmi bulunuyor.

    MPV sınıfındaki bir aracın sunduğu tüm avantajlara sahip olan Matrix’in iç tasarımındaysa yeni siyah renk ön konsola ve gri döşemelere yer verilirken orta konsolda bulunan radyo/CD çalara MP3 ve USB özelliği eklendi ve etrafındaki çerçeveler yenilendi. Matrix ile özdeşleşen ve kullanıcılar tarafından oldukça beğenilen göstergeler, orta konsoldaki bilgi ekranı, klima kontrolleri, dört kapıda elektrikli camlar, yüksek oturma pozisyonu, görüş açılarını artıran geniş camlar ve 40/60 oranında katlanan arka koltuklar gibi özellikler aynen korundu. Sunroof opsiyonel olarak sunulmaya devam ederken Matrix’in 345 litrelik bagaj hacmi, arka koltulklar tam olarak yatırıldığında 1.284 litreye çıkıyor.

    Motor Seçenekleri

    Hyundai Matrix Türkiye’de, common-rail direkt enjeksiyon teknolojili 1.5 litre CRDi-VGT dizel motor ve 1.6 litre benzinli olmak üzere iki farklı motor seçeneğiyle üretiliyor. 1.5 litre hacme sahip olan CRDi-VGT motor, 4000 d/d’de 110 PS maksimum güç ve 1900 ile 2750 d/d arasında tam 24 kgm’lik (235 Nm) tork üretiyor. Bu motorla 0’dan 100 km/s hıza 13.9 saniyede çıkan Matrix, 170 km/s’lik maksimum hıza ulaşıyor. Değişen aerodinami sayesinde yakıt tüketim değerleri düşürülen 1.5 CRDi-VGT motor, Matrix ile şehir içinde 100 km’de 6.3 litre ve şehir dışı kullanımda sadece 4.5 litre yakıt tüketiyor. 1380 kg’lık boş ağırlığı bulunan Matrix dizelin 100 km’deki ortalama yakıt tüketimi ise 5.2 litre.

    Hyundai’nin kendini kanıtlamış 1599 cc’lik benzinli motoru ise Matrix için 5800 d/d’de 103 PS maksimum güç ve 4500 d/d’de 14.4 kgm (141 Nm) maksimum tork üretiyor. Matrix’te 1.6 litrelik motor için 5 ileri manuel ve 4 kademeli otomatik şanzıman seçenekleri bulunuyor. Manuel şanzımanla 170 km/s maksimum hıza çıkan Matrix 1.6, 0’dan 100 km/s hıza 12.7 saniyede ulaşıyor ve 100 km’de ortalama 7.2 litre yakıt tüketiyor. Otomatik şanzımanlı Matrix 1.6 ise 14.2 saniyelik 0-100 km/s ilk hızlanmaya, 166 km/s’lik maksimum hıza ve 100 km’de 8.3 litre ortalama yakıt tüketimine sahip.

    Donanım seçenekleri

    Matrix’in Türkiye’de üretilmesiyle birlikte oldukça zengin ve birçok versiyon arasından tercih edilebilen donanım seçenekleri sunuluyor. Daha önce 3 ayrı donanım paketi sunulurken yenilenen araçla birlikte donanım paketleri 4’e yükseltildi.

    Türkiye’de üretilen Matrix’in Start, Team, Select ve Style olmak üzere dört farklı donanım seçeneği bulunuyor. Yeni eklenen başlangıç donanım seviyesi Start’ta sürücü havayastığı, elektrik kumandalı ön ve arka camlar, aktif gergili emniyet kemerleri, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, arka koltuklarda hareketli baş dayamaları, çocuk koltuğu sabitleme mekanizması (ISOFIX), immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve alarm, kaza anında katlanabilen direksiyon mili, gövde rengi kapı kolları ve tamponlar ve elektrik kumandalı yan aynalar sunuluyor. Team paketindeyse bu donanımlara ek olarak direksiyon yükseklik ayarı, manuel kontrollü klima, dört hoparlörlü radyo/CD/MP3 çalar, elektrik kumandalı ve ısıtmalı yan aynalar, ön sis farları, renkli camlar, fasılası ayarlanabilir cam silecekleri, arka cam sileceği ve isteğe bağlı olarak ABS fren sistemi alınabiliyor.

    Select paketindeyse, Start ve Team paketlerinin özelliklerine ek olarak ön yolcu havayastığı, standart ABS, metal görünümlü ön konsol, dijital bilgi ekranı, 6 hoparlörlü radyo/CD-MP3 çalar, bel ve yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, arka koltuklarda bardak tutacaklı kol dayama, bagaj içi filesi, gövde rengi yan dikiz aynaları, tavan rayı ve otomatik şanzımanlı versiyonda sürücü koltuğu kol dayaması alınabiliyor. Style paketindeyse tüm bu donanımlara ek olarak yan havayastıkları, deri kaplı vites topuzu ve direksiyon simidi, arka spoyler, elektronik kontrollü tam otomatik dijital klima, nem sensörü, arka spoyler, AQS hava kalite kontrol sistemi ve 15 inçlik jantlara sahip 195/55 R15 ebadındaki lastikler sunuluyor. Ayrıca elektrikli açılır tavan da isteğe bağlı olarak alınabiliyor.

    Türkiye’de üretilen Matrix’te Bronz Gri, Mika Bordo, Metalik Açık Gri, Safir Mavi ve Lacivert olmak üzere yepyeni 5 renk seçeneği sunulmaya başlandı. Toplam 9 farklı renk alternatifi bulunan Matrix’te ayrıca İnci Beyazı, Derin Siyah, Kum Beji ve Kristal Mavi renkleri arasından da seçim yapılabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkud -- 14 Ekim 2010; 17:04:41 >







  • Kullanıyorum . Tavsiyemdir. İmza Bekliyorum.. İlk Üye Olaym :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AssasianQuery

    Kullanıyorum . Tavsiyemdir. İmza Bekliyorum.. İlk Üye Olaym :)
    Matrix almayı düşünüyoruz, ancak 2. elde fiyatlarının aşağıda olması bizi kuşkulandırdı. Kronik sorunları olan bir araç mıdır? Bu araç hakkında hiçbir bilgimiz yok. Almaya karar verirsek (dizel düşünüyoruz) hangi modeli tavsiye edersiniz. Virajlarda emniyetli bir araç mıdır)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aysedeniz

    Matrix almayı düşünüyoruz, ancak 2. elde fiyatlarının aşağıda olması bizi kuşkulandırdı. Kronik sorunları olan bir araç mıdır? Bu araç hakkında hiçbir bilgimiz yok. Almaya karar verirsek (dizel düşünüyoruz) hangi modeli tavsiye edersiniz. Virajlarda emniyetli bir araç mıdır)


    2010 model 1,6 team benzinli fabrika çıkışlı tüplü 2,5 aydır kullanıyorum herhangi bir problemle karşılaşmadım yol tutusu sürüş keyfi güzel bir araba ailemiz geniş oldugu için bize ideal bi araba tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz ikinci el piyasası biraz durgun uzun süre binme niyetiniz varsa alınabilecek bir araba. dizel olayına gelince cok yol yapıyorsanız önerim dizel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkud

    quote:

    Orijinalden alıntı: aysedeniz

    Matrix almayı düşünüyoruz, ancak 2. elde fiyatlarının aşağıda olması bizi kuşkulandırdı. Kronik sorunları olan bir araç mıdır? Bu araç hakkında hiçbir bilgimiz yok. Almaya karar verirsek (dizel düşünüyoruz) hangi modeli tavsiye edersiniz. Virajlarda emniyetli bir araç mıdır)


    2010 model 1,6 team benzinli fabrika çıkışlı tüplü 2,5 aydır kullanıyorum herhangi bir problemle karşılaşmadım yol tutusu sürüş keyfi güzel bir araba ailemiz geniş oldugu için bize ideal bi araba tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz ikinci el piyasası biraz durgun uzun süre binme niyetiniz varsa alınabilecek bir araba. dizel olayına gelince cok yol yapıyorsanız önerim dizel olur.

    Alıntıları Göster
    matrix kullanan yokmu hiç 2 üye var sadece
    bencede aile arabası olarak alınabilecek bir araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    matrix kullanan yokmu hiç 2 üye var sadece
    bencede aile arabası olarak alınabilecek bir araç

    Alıntıları Göster
    S.a. internette gezerken tesadüf gördüm dayanamadım forma üye oldum 1.5 yıldır matrix kullanıyorum sıfır aldım verdiğin paraya göre kıyaslarsak alma derim işçilik berbat nereden çalacaklarını şasırmışlar içine aşırı ses alıyor ses önemli değil diyorsan yakıtı arabanın berbat durumda bagaj namına birşey yok ikinci el piyasası diye birşey yok ha iyi yönleri yokmu var tabikide yol tutuşu harika iç genişlik mükemmel kılkışı bile mükemmel lpg ile giderken 180km/s görüyor herhangi bir ağır sorun çıkarmadı dediğim gibi işçilik ve malzeme vasat matrix değil hyundaiden uzak dur derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty2580

    S.a. internette gezerken tesadüf gördüm dayanamadım forma üye oldum 1.5 yıldır matrix kullanıyorum sıfır aldım verdiğin paraya göre kıyaslarsak alma derim işçilik berbat nereden çalacaklarını şasırmışlar içine aşırı ses alıyor ses önemli değil diyorsan yakıtı arabanın berbat durumda bagaj namına birşey yok ikinci el piyasası diye birşey yok ha iyi yönleri yokmu var tabikide yol tutuşu harika iç genişlik mükemmel kılkışı bile mükemmel lpg ile giderken 180km/s görüyor herhangi bir ağır sorun çıkarmadı dediğim gibi işçilik ve malzeme vasat matrix değil hyundaiden uzak dur derim

    Baya bir menunuyetsizliğiniz var anlaşılan matrix den.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Ford Ranger Kulübü
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty2580

    S.a. internette gezerken tesadüf gördüm dayanamadım forma üye oldum 1.5 yıldır matrix kullanıyorum sıfır aldım verdiğin paraya göre kıyaslarsak alma derim işçilik berbat nereden çalacaklarını şasırmışlar içine aşırı ses alıyor ses önemli değil diyorsan yakıtı arabanın berbat durumda bagaj namına birşey yok ikinci el piyasası diye birşey yok ha iyi yönleri yokmu var tabikide yol tutuşu harika iç genişlik mükemmel kılkışı bile mükemmel lpg ile giderken 180km/s görüyor herhangi bir ağır sorun çıkarmadı dediğim gibi işçilik ve malzeme vasat matrix değil hyundaiden uzak dur derim


    3,5 ay oldu alalı matrix'imden memnunum. İşçilik istedigim kadar iyi olmasada motor performansı güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkud -- 15 Ekim 2010; 14:54:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkud

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty2580

    S.a. internette gezerken tesadüf gördüm dayanamadım forma üye oldum 1.5 yıldır matrix kullanıyorum sıfır aldım verdiğin paraya göre kıyaslarsak alma derim işçilik berbat nereden çalacaklarını şasırmışlar içine aşırı ses alıyor ses önemli değil diyorsan yakıtı arabanın berbat durumda bagaj namına birşey yok ikinci el piyasası diye birşey yok ha iyi yönleri yokmu var tabikide yol tutuşu harika iç genişlik mükemmel kılkışı bile mükemmel lpg ile giderken 180km/s görüyor herhangi bir ağır sorun çıkarmadı dediğim gibi işçilik ve malzeme vasat matrix değil hyundaiden uzak dur derim


    3,5 ay oldu alalı matrix'imden memnunum. İşçilik istedigim kadar iyi olmasada motor performansı güzel.

    İç hacimi nasıl büyükmü tatmin edici mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkud

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty2580

    S.a. internette gezerken tesadüf gördüm dayanamadım forma üye oldum 1.5 yıldır matrix kullanıyorum sıfır aldım verdiğin paraya göre kıyaslarsak alma derim işçilik berbat nereden çalacaklarını şasırmışlar içine aşırı ses alıyor ses önemli değil diyorsan yakıtı arabanın berbat durumda bagaj namına birşey yok ikinci el piyasası diye birşey yok ha iyi yönleri yokmu var tabikide yol tutuşu harika iç genişlik mükemmel kılkışı bile mükemmel lpg ile giderken 180km/s görüyor herhangi bir ağır sorun çıkarmadı dediğim gibi işçilik ve malzeme vasat matrix değil hyundaiden uzak dur derim


    3,5 ay oldu alalı matrix'imden memnunum. İşçilik istedigim kadar iyi olmasada motor performansı güzel.

    İç hacimi nasıl büyükmü tatmin edici mi?

    Alıntıları Göster
    Merhaba..
    2007 model Matriximin ilk sahibiyim. Bir arkadaş yorumlarında yerin dibine sokmuş arabayı. Ben katılmıyorum. Öncelikle aldığı fiyata Mercedes kalitesi mi bekliyordu acaba..? Arka koltuk diz mesafesi söz konusu iken Mercedesle bile yarışır bir araçtır. Bakımlarını düzgün olarak servisinde yaptırırsanız sizi asla üzmez. Adamlar 5 yıl 100.000 km garanti veriyorlar. Daha ne olsun. Görüntüsünün aksine muhteşem bir yol tutuşa sahiptir. Benim aracım Kore yapımı olanlardan ve eski kasa. Orijinalinde 195 55 15 lastikler vardı. Ben de hiç bozmadım. Motor performansı da gayet iyidir. Bagaj küçük demiş arkadaş. Alırken bakmayı mı unuttu acaba? Hatchback araç neticede. Vaktiniz olursa Opel corsa, astra ve benzerleri ile kıyaslayın bakalım. Kendi kategorisinde gayet yeterli bir bagaj. Gelelim yakıt tüketimine... Benim arabam dizel. 1 depo= 1240 Km yaptım. İnanmayan olursa ciddi bir iddia karşılığı ispatlarım. Bu biraz da kullanımla alakalı. Şöförlük sadece ehliyet sahibi olmakla olmuyor.KIsacası verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar veren bir araçtır. Sıfır öneririm ama bakımlı temiz bulabilirseniz gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recklessmaster

    Merhaba..
    2007 model Matriximin ilk sahibiyim. Bir arkadaş yorumlarında yerin dibine sokmuş arabayı. Ben katılmıyorum. Öncelikle aldığı fiyata Mercedes kalitesi mi bekliyordu acaba..? Arka koltuk diz mesafesi söz konusu iken Mercedesle bile yarışır bir araçtır. Bakımlarını düzgün olarak servisinde yaptırırsanız sizi asla üzmez. Adamlar 5 yıl 100.000 km garanti veriyorlar. Daha ne olsun. Görüntüsünün aksine muhteşem bir yol tutuşa sahiptir. Benim aracım Kore yapımı olanlardan ve eski kasa. Orijinalinde 195 55 15 lastikler vardı. Ben de hiç bozmadım. Motor performansı da gayet iyidir. Bagaj küçük demiş arkadaş. Alırken bakmayı mı unuttu acaba? Hatchback araç neticede. Vaktiniz olursa Opel corsa, astra ve benzerleri ile kıyaslayın bakalım. Kendi kategorisinde gayet yeterli bir bagaj. Gelelim yakıt tüketimine... Benim arabam dizel. 1 depo= 1240 Km yaptım. İnanmayan olursa ciddi bir iddia karşılığı ispatlarım. Bu biraz da kullanımla alakalı. Şöförlük sadece ehliyet sahibi olmakla olmuyor.KIsacası verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar veren bir araçtır. Sıfır öneririm ama bakımlı temiz bulabilirseniz gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Kaç litre depo 60 mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Kaç litre depo 60 mı?

    Alıntıları Göster
    Takımınız hayırlı olsun arkadaşlar.


    Bir ara ben de bakmıştım ancak gösterge panelinin ortada olması çok garibime gitmişti,direk Era'ya yönelmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Kaç litre depo 60 mı?

    Alıntıları Göster
    55 litre ama boğaz dahil 58 falan alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recklessmaster

    55 litre ama boğaz dahil 58 falan alıyor.

    Alıntıları Göster
    dizel matrixin triger kayışı kaç binde değişiy bilen varmı. bide değişim maliyeti nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    dizel matrixin triger kayışı kaç binde değişiy bilen varmı. bide değişim maliyeti nedir?

    Alıntıları Göster
    120 binde birmiş. ben sordum, bari ben cevaplıyayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    120 binde birmiş. ben sordum, bari ben cevaplıyayım

    Alıntıları Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67



    Alıntıları Göster
    Gaziantep'te hergün gözüme çarpmıyor değil. İnceleme videolarını izledim. Yorumları okudum. Kimse tipini beğenmiyor. Profesyönel inceleyenler aracın şehir içinde ciddi hakimiyet verdiğini, kullanışlı olduğunu söylüyorlar. Ama uzun yolda soru işaretleri sıralıyorlar. İkinci elde de pek tutulmadı. Ama binenler çok memnun.

    - Tipi çok takıntı değil benim için. Satıcıya gittim inceledim. Camların geniş, arabanın yüksek olması tam benlik.
    - Getz'e göre ve dışardan göründüğüne göre çok daha geniş bagaj hacmi var. Koltuklar katlanıp takla attırılıyor; bagaj genişliyor, arka koltuklar altında bile eşya gözleri çıkıyor. Arka koltuk diz mesafesi ileri geri ile ayarlanıyor ve bagaj hacmi değiştirilebiliyor. Honda jazz / Mitsubishi Cold / Nissan Note tarzında bir araç.


    Benim için ekonomi çok mühim. Aracı bana uygun buldum ama fiyatı ikinci el piyasa durumuna göre fiyat yüksek geldi. Benzer fiyatlarda çeşitli araçlar mevcut. HB takıntım da var. Sedan kullanışlı gelmiyor/sevmiyorum. Kullanıcılara sorularım olacak:

    - 1.6 Team ABS sıfır 27.300 TL artı servis LPG montajı 1.600TL ile alınır mı?
    - LPG tankını nereye yerleştiriyor servis (istetmeye mi, bagaja mı)?
    - 27.700 TL'ye full Dizel sıfır Getz mi alsak. Ve Getz bu paraya değer mi? Yani sıfır getz alınır mı?

    İkinci ele yanaşmadan hem fiyat hem yakıt açısından eko bir araç almak istiyorum. Az kullanıp çoooook uzun yıllar sonra satarım hesabındayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfabirecik

    Gaziantep'te hergün gözüme çarpmıyor değil. İnceleme videolarını izledim. Yorumları okudum. Kimse tipini beğenmiyor. Profesyönel inceleyenler aracın şehir içinde ciddi hakimiyet verdiğini, kullanışlı olduğunu söylüyorlar. Ama uzun yolda soru işaretleri sıralıyorlar. İkinci elde de pek tutulmadı. Ama binenler çok memnun.

    - Tipi çok takıntı değil benim için. Satıcıya gittim inceledim. Camların geniş, arabanın yüksek olması tam benlik.
    - Getz'e göre ve dışardan göründüğüne göre çok daha geniş bagaj hacmi var. Koltuklar katlanıp takla attırılıyor; bagaj genişliyor, arka koltuklar altında bile eşya gözleri çıkıyor. Arka koltuk diz mesafesi ileri geri ile ayarlanıyor ve bagaj hacmi değiştirilebiliyor. Honda jazz / Mitsubishi Cold / Nissan Note tarzında bir araç.


    Benim için ekonomi çok mühim. Aracı bana uygun buldum ama fiyatı ikinci el piyasa durumuna göre fiyat yüksek geldi. Benzer fiyatlarda çeşitli araçlar mevcut. HB takıntım da var. Sedan kullanışlı gelmiyor/sevmiyorum. Kullanıcılara sorularım olacak:

    - 1.6 Team ABS sıfır 27.300 TL artı servis LPG montajı 1.600TL ile alınır mı?
    - LPG tankını nereye yerleştiriyor servis (istetmeye mi, bagaja mı)?
    - 27.700 TL'ye full Dizel sıfır Getz mi alsak. Ve Getz bu paraya değer mi? Yani sıfır getz alınır mı?

    İkinci ele yanaşmadan hem fiyat hem yakıt açısından eko bir araç almak istiyorum. Az kullanıp çoooook uzun yıllar sonra satarım hesabındayım.

    Alıntıları Göster
    up




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan69

    up

    Alıntıları Göster
    Hyundai'nin tek tutmayan modeli Matrix oldu galiba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Hyundai'nin tek tutmayan modeli Matrix oldu galiba...


    Aslında tutmadı sayılmaz sanırım tamamen bayi stratejisi Kütahya Erden sayesinde şehir Matrix kaynıyor
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.