Şimdi Ara

HYUNDAI ELANTRA ANA KONU (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.080
Cevap
68
Favori
818.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gdi motor mu bilen varmı?
  • Diğer başlığa yazdım burayada ekleyim:

    40 bin tl'dan başlıyor(net değil 39.900 gibi de olabilirmiş).Xenon far yok halojen merceksiz(öyle hatırlıyorum) far ki yukarda ki resimler de de görünüyor,sunroof düşünülmüyor(hiç gelmeyebilir),geri görüş kamerası yok(ilk videolarda görmüştük),üst sınıfın adı prime sadece onda shiftronic vites kullanılıyor(6 ileri edc, dsg gibi hyundai'nin kendi çift kavrama vitesi) yani mode donanımda shiftronic alamıyorsunuz,buğu çözücü gibi bir donanım eklemişler sanırım otomatik çalışıyor,6 hava yastığından bahsettiler üst donanım 8 olabilir net bilgi yok gelince öğreniriz,ön koltuklar da ısıtma var soğutma yok,usb girişi aux in girişi zart zurt var,üst donanımda bile bluetooth yok,park sensörü var sadece arkada prime donanımda olabilir mode'la ilgili bilgi verilmedi,araç 132 bg benzinli dizel önümüzdeki seneye kadar yok,ortalama yakıt tüketimi 6,8 bu shiftronic vites için manuel daha düşük tahmin ediyorlar.6 ileri otomatik olanı kullanmışlar jetta dsg, avensis otomatik, renault megane (bir araba daha vardı unuttum) ile karşılaştırma yapılmış vites geçişlerini kusursuz bulmuşlar neredeyse standart 4 ileri kadar iyi denildi, dinamik stabilite programı direksiyona bile hafif kumanda veriyor dediler (hafif kontralarla düzeltme yapıyor diye tahmin ediyorum bakarız)

    Kaynak falan diye bik bik ler birileri onuda belirteyim.Dün gittikleri test sürüşü ve bilgilendirme toplantısından aldıkları dokümanları telefonda bana okudu madde madde.Beni ilgilendiren iki donanım vardı xenon far ve sunroof ikisininde olmadığını öğrenince zaten megane siparişini iptal etmemeye karar verdim.Arabanın hala tipini çok beğeniyorum kaliteli olduğuna da inanıyorum zira elantra kullanan 2 arkadaşım var bu mirası töhmet latında bırakmazlar tahminim.Ama megane siparişini iptal etmemeye karar verdim alacak arkadaşlara hayırlı olsun.Unutmadan full donanım otomatik 52 bin tl yada lansman olarak 50 bin tl denildi ama 52 bin kuvvetle muhtemel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Diğer başlığa yazdım burayada ekleyim:

    40 bin tl'dan başlıyor(net değil 39.900 gibi de olabilirmiş).Xenon far yok halojen merceksiz(öyle hatırlıyorum) far ki yukarda ki resimler de de görünüyor,sunroof düşünülmüyor(hiç gelmeyebilir),geri görüş kamerası yok(ilk videolarda görmüştük),üst sınıfın adı prime sadece onda shiftronic vites kullanılıyor(6 ileri edc, dsg gibi hyundai'nin kendi çift kavrama vitesi) yani mode donanımda shiftronic alamıyorsunuz,buğu çözücü gibi bir donanım eklemişler sanırım otomatik çalışıyor,6 hava yastığından bahsettiler üst donanım 8 olabilir net bilgi yok gelince öğreniriz,ön koltuklar da ısıtma var soğutma yok,usb girişi aux in girişi zart zurt var,üst donanımda bile bluetooth yok,park sensörü var sadece arkada prime donanımda olabilir mode'la ilgili bilgi verilmedi,araç 132 bg benzinli dizel önümüzdeki seneye kadar yok,ortalama yakıt tüketimi 6,8 bu shiftronic vites için manuel daha düşük tahmin ediyorlar.6 ileri otomatik olanı kullanmışlar jetta dsg, avensis otomatik, renault megane (bir araba daha vardı unuttum) ile karşılaştırma yapılmış vites geçişlerini kusursuz bulmuşlar neredeyse standart 4 ileri kadar iyi denildi, dinamik stabilite programı direksiyona bile hafif kumanda veriyor dediler (hafif kontralarla düzeltme yapıyor diye tahmin ediyorum bakarız)

    Kaynak falan diye bik bik ler birileri onuda belirteyim.Dün gittikleri test sürüşü ve bilgilendirme toplantısından aldıkları dokümanları telefonda bana okudu madde madde.Beni ilgilendiren iki donanım vardı xenon far ve sunroof ikisininde olmadığını öğrenince zaten megane siparişini iptal etmemeye karar verdim.Arabanın hala tipini çok beğeniyorum kaliteli olduğuna da inanıyorum zira elantra kullanan 2 arkadaşım var bu mirası töhmet latında bırakmazlar tahminim.Ama megane siparişini iptal etmemeye karar verdim alacak arkadaşlara hayırlı olsun.Unutmadan full donanım otomatik 52 bin tl yada lansman olarak 50 bin tl denildi ama 52 bin kuvvetle muhtemel.


    hıocam tamam ama arabam.com da elantra 41.800 tl den baslıo dediler . acıkcası uzuldm sunroof ve bluetooth un olmamasına bizi salak yerine koyuolar resmen iyiki megane almşsnz




  • Ya üstat aslında megane aldım diye havalara uçtuğum falan yok.Ancak neredeyse kafa kafaya fiyat açıklamışlar biri benzinli diğeri dizel.İkisi de çift kavrama vites.Bluetooth örneğin renault kaldırmış nisandan sonra.Yok efendim deprem oldu kaldırdık diyorlar.Mesaj attım renault'ya gelen yazıyı göstersem ağlarsınız,yarı insan yarı robot yani humanoid'e yazdırmışlar.

    Ayrıca bu motor gdi bildiğim kadarıyla.Buna şu sıra tüpte takılamıyor,benzin fiyatları ne olur bilemem.Ben alsamda tüp taktırmazdım ama satarken sorun çıkabilir.Şunuda düşünmek lazım 50-52 tl benzinli bir ara. buna takılacak tüpte en az 2500 tl ki 3 bin gibi bir rakam bekleniyor(lpi falan prince brc uğraşıyor) oldu mu sana araba 54-55.E ben ne anladım bu münasebetten(edepli hali bu deyimin,diğer halini biliyorsunuz)

    Kısacası ölüp bitmiyorum aldığım arabaya her şeyi kesip kuşa çevirmişler ama el mecbur.Ben yine c4 alırdım ama onda da hala cam tavanda diretiyor citroen vazgeçtim,peugeot'da aynı şekilde biliyorsunuz.E bazı mühim donanımları da bunda buldum(benim için mühim) o yüzden aldım.Ancak aklım hala elantrada,of bişeyi beceremiyorlar ya




  • benm anlamadıgım accente bile bluetooth koyan firma neden üst sınıf aracından bu özelligi esirger anlamak cok cok cok güç :( hadi sunroof neysede bluetooth benm için önemli bi özellk . su donanım listesi bi cıksada anlasak işin aslını astarını ama ne olrsa olsn 41.800 cok yuksek bi rakam baz donanım için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Ya üstat aslında megane aldım diye havalara uçtuğum falan yok.Ancak neredeyse kafa kafaya fiyat açıklamışlar biri benzinli diğeri dizel.İkisi de çift kavrama vites.Bluetooth örneğin renault kaldırmış nisandan sonra.Yok efendim deprem oldu kaldırdık diyorlar.Mesaj attım renault'ya gelen yazıyı göstersem ağlarsınız,yarı insan yarı robot yani humanoid'e yazdırmışlar.

    Ayrıca bu motor gdi bildiğim kadarıyla.Buna şu sıra tüpte takılamıyor,benzin fiyatları ne olur bilemem.Ben alsamda tüp taktırmazdım ama satarken sorun çıkabilir.Şunuda düşünmek lazım 50-52 tl benzinli bir ara. buna takılacak tüpte en az 2500 tl ki 3 bin gibi bir rakam bekleniyor(lpi falan prince brc uğraşıyor) oldu mu sana araba 54-55.E ben ne anladım bu münasebetten(edepli hali bu deyimin,diğer halini biliyorsunuz)

    Kısacası ölüp bitmiyorum aldığım arabaya her şeyi kesip kuşa çevirmişler ama el mecbur.Ben yine c4 alırdım ama onda da hala cam tavanda diretiyor citroen vazgeçtim,peugeot'da aynı şekilde biliyorsunuz.E bazı mühim donanımları da bunda buldum(benim için mühim) o yüzden aldım.Ancak aklım hala elantrada,of bişeyi beceremiyorlar ya




    hocam üst donanımın manuel viteslisini sorucaktm bn . . varmı acaba bu konuda bilgnz




  • Arkadaslar araç kısaca böyle :) Fiyat aralıgı 41.800-49.800


    Hyundai?nin bugüne kadar en çok satılan modellerinden biri olan ve markanın dünya çapındaki gelişiminin en temel örneği konumundaki Elantra, tamamen yenilenen tasarımı ve gelişen teknolojisi ile Türkiye?de satışa çıktı. Markanın karakteristik çizgileri ile sportif ve şık bir tasarıma ulaşan Elantra, 1, 6 litrelik 132 Hp gücündeki benzinli motor seçeneğine sahip. 6 kademeli düz veya yine 6 kademeli otomatik vites seçeneğine sahip Yeni Elantra, tüketicilere Mode ve Prime olmak üzere yine iki farklı donanım tercihi sunuyor. Kısa sürede satılmaya başlandığı ülkelerde bir çok ödül kazanan Elantra özellikle otomotiv sektöründe en çekişmeli rekabetlerin yaşandığı Amerika Birleşik Devletleri?nde rakiplerine karşı büyük başarılar elde etti. Birçok bağımsız kuruluş tarafından ?En İyi' mertebesinde ödüllendirilen Yeni Elantra, özellikle düşük yakıt tüketimi ve sorunsuzluğu ile otoritelerden geçer not aldı. Yeni Elantra, ?Yılın Otomobili, 2011?in En İyi Yeni Modeli, En İyi Şehir Aracı, En İyi Kompakt Sedan' gibi ödüllerin yanında ayrıca ?2011 Yılının En Ekonomik Aracı ve 2011 Yılının En Çevreci Otomobili' gibi ödüllerle de hem düşük yakıt tüketimi hem de düşük emisyon değerleriyle başarısını taçlandırdı.

    ?New Thinking. New Possibilities. ? Yeni Yaklaşım. Yeni Olanaklar' anlayışı çerçevesinden tüketicilere ulaşılabilir premium otomobiller sunmaya odaklanan Hyundai, Yeni Elantra?da yüksek malzeme kalitesi ve gelişmiş teknolojisi ile sınıfının üstünde bir otomobil sunuyor. 3 sınıfı bir araya getiren Yeni Elantra, aile yaşantısında konforu, özgürlüğünü sevenler için sportif karakteri, iş hayatında da prestiji ile tüm beklentilerin karşılığı niteliğinde bir otomobil. Sportif Çizgilerin Şık ve Modern Yorumu

    Hyundai?nin akıcı tasarım felsefesi çerçevesinde geliştirilen Yeni Elantra, gövde tasarımındaki keskin çizgiler ile sportif ama aynı zamanda da prestijli ve modern bir görünüme sahip. Sportif sürüş karakteri ve güçlü motorunun dışa vurumu olan belirgin hatlar, Yeni Elantra?nın tasarımında öne çıkıyor. Markanın karakteristik yüzü olan altıgen panjur Yeni Elantra?nın da tasarımında kullanıldı. Hyundai?nin yeni tasarım anlayışı çerçevesinde geliştirilen keskin bakışlı bir kartalın gözlerini andıran far tasarımı Yeni Elantra?nın gücünün ve sürüş dinamiklerinin bir diğer dışa vurumu. Yan tasarımda önden arka aydınlatma grubuna kadar uzanan belirgin çizgi, eğimli C sütunu ve geniş çamurluklar sportif görünümü desteklerken aynı zamanda da otomobile heybetli bir coupe görünümü kazandırıyor. Arka kısımda ise difüzör, spoyler görünümlü Yükselen bagaj kapağı ve gövdeye doğru uzanan arka stop grubu ihtişamı ve sportif karakteri bir arada sunuyor. Coupe?yi andıran sportif tasarımı ile sadece 0, 28?lik sürtünme katsayısına sahip Yeni Elantra, bu değer ile de rakiplerini geride bırakıyor. Ödüllü iç mekanda yine markanın karakteri haline gelen Y görünümü hakim. Sadece Prime donanım paketinde Super vision gösterge panelinin standart olarak sunulduğu iç mekanda şık ve kullanışlılık ön planda tutulmuş. Baştan sona akıcı çizgilerin hakim olduğu iç mekan tasarımında da sportif ve prestijli bir alan sunan Yeni Elantra?nın mavi iç mekan aydınlatmaları da Hyundai markasının bir diğer karakteristik özelliği. Kapı cepleri, ön konsol, ön kol dayama ve geniş torpidosu ile kullanışlı saklama gözleri sunan Yeni Elantra?da ayrıca önde ve arkada bardak tutucuları yer alıyor. Yeni Elantra?nın direksiyon, orta konsol ve kapılardaki kumanda kolları ile ise herşey elinizin altında. Kullanışlı olduğu kadar geniş boyutları ile aynı zamanda ferah bir yaşam alanı sunan Yeni Elantra, 4530 mm?lik uzunluğa, 1775 mm?lik genişliğe ve 1445 mm?lik yüksekliğe sahip. Dış boyutları ile paralel olarak dingil mesafesi de uzatılan Yeni Elantra?nın bu sayede iç mekanında geniş bir yaşam alanı elde edildi. Bu sayede önde ve arkada sınıfının en uzun diz ve omuz mesafesinin sunan Yeni Elantra, 485 litrelik de bagaj hacmi ile rakiplerinin karşısında öne çıkıyor. Güvenlik

    Sınıfında aktif ve pasif güvenlik seviyesi ile öne çıkan Yeni Elantra?da önde sürücü ve yolcu hava yastıkları ile yan ve perde hava yastıkları hem Mode hem de Prime donanım seviyesinde standart olarak sunuluyor. ABS, ESP, BAS (Fren destek sistemi), VSM (Araç stabilite yönetim programı) ve soğutmalı fren disklerinin tüm donanım paketlerinde standart olarak sunulduğu Yeni Elantra?da ayrıca Immobilizer, Park sensörü, otomatik kilitlenen ve kaza anında otomatik açılan kapı kilitleri de standart. Yeni Elantra?da standart olarak sunulan VSM (Vehicle Stability Management ? Araç Stabilite Yönetim Programı) ile birlikte farklı yüzeylerde meydana gelen, ani fren ve yön değişiklikleri esnasında aracın yön kontrolü sağlanmış oluyor. VSM, dört tekerlek üzerinde oluşan, birbirine eşit olmayan çekim kuvvet dağılımını dengelerken elektrik destekli direksiyon üzerinde ters yönde kuvvet uygulayarak sürücüyü de doğru yönde direksiyon hareketine yönlendirerek yardımcı oluyor. Bu sayede aracın yoldaki ve viraj içindeki çizgisi optimum seviyede korunmuş oluyor.

    Yeni Nesil Çevreci Motor

    Yeni Elantra Türkiye?de şimdilik sadece tek motor seçeneği ile satışa sunuldu. 1. 6 litrelik benzinli motor seçeneğine önümüzdeki yıl bir de dizel seçeneği eklenmesi planlanıyor. 1, 6 litrelik yeni nesil Gamma Serisi motor D-CVVT (Dual Continuosly Variable Valve Timing ? Çift Sürekli Değişken Süpap Zamanlama Sistemi) teknolojisine sahip. Çok noktadan enjeksiyonlu 132 PS güç ve 158 Nm Tork değerlerine sahip motor, yüksek güç ve düşük tüketimi aynı anda sunuyor.

    Aynı motor ile 6 ileri otomatik ve yine 6 ileri düz vites seçeneklerine sahip Yeni Elantra?nın ödüllü motoru; düz vites seçeneği ile ortalama 6, 4 litre, otomatik vites seçeneğinde ise ortalama 7, 0 litre yakıt tüketiyor. Düz vites seçeneğinden 148gr/km olan karbondioksit emisyonu otomatik vites seçeneğinde ise 162 gr/kg.

    5 Yıl Garantili Ultra Servis

    Yeni Elantra da Türkiye?de 5 Yıl Garantili Ultra Servis programı dahilinde satışa sunuluyor. Hyundai?nin 2004 yılından bu yana Türkiye?de satılan tüm modelleri için uygulanan 5 Yıl Üretici Mekanik Garantisi ve Ücretsiz Yol Yardım Hizmeti?nin yanı sıra artık 5 yıl boyunca her yıl bir defa tüm Hyundai araçlarına Hyundai Yetkili Servisleri?nde ücretsiz check-up hizmeti verilecek.

    Sürüş

    Yeni Elantra, genişleyen boyutları, dingil ve iz mesafesiyle oldukça stabil ve dengeli bir sürüşe sahip. Önde kullanılan McPherson kollar sayesinde tam bağımsız süspansiyon yapısı daha hassas bir direksiyon ve kontrollü manevra kabiliyeti sunuyor. Hafifletilmiş mukavemetli çelik ile tasarlanan şasi sayesinde daha güvenli ve aynı zamanda daha hafif bir gövde elde edilmiş. Arkada kullanılan çift torsiyonlu süspansiyon ise sürüş güvenliği ile ve sportif sürüşü aynı anda sunuyor.

    Donanım

    Yeni Elantra?nın Mode ve Prime Paketleri?nde güvenlik donanımları aynı seviyede. 6 adet hava yastığı, ABS, ESP, BAS ve VSM?nin tüm donanım seviyelerinde standart olarak sunulduğu Yeni Elantra?da soğutmalı fren diskleri, hıza duyarlı kilitlenen ve kaza anında otomatik olarak açılan kapı kilitleri, aktif gergili emniyet kemerleri ve park sensörü de standart.

    İç mekanda elektrikli ön ve arka camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve alarm, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, radyo/CD ve MP3 çalar, USB ve iPod bağlantısı, derinlik ve yükseklik ayarlı çok fonksiyonlu direksiyon, klima, 60/40 katlanan arka koltuklar ve ön kol dayama standart olarak sunulurken, Prime donanım seviyesinde ayrıca, çift bölgeli otomatik klima, anahtarsız giriş ve çalıştırma, kumaş-deri kombinasyonlu döşeme, deri kaplı direksiyon ve vites topuzu ile alüminyum pedallar bulunuyor.

    Dış mekanda ise elektrikli ısıtmalı yan aynalar, krom çerçeveli ön ızgara ve gövde rengi tampon ve kapı kolları, sinyalli ve gövde rengi yan aynalar, ön ve arka sis lambaları, çamurluk paçalıkları ve renkli camlar Yeni Elantra?nın tüm donanım paketlerinde standart olarak sunulurken, üst donanım seviyesi olan Prime Modeli?nde ise 16 inç?lik alüminyum alaşım jantlar ile yağmur ve far sensörü bulunuyor. Prime donanım seviyesinde ayrıca opsiyonel olarak geri görüş kamerası tercih etmek mümkün.

    Renk Seçenekleri ve Fiyatlar

    Hyundai Yeni Elantra?da Siyah İnci, Kurşun Gri, Metalik Mavi, Lacivert, Bronz, Beyaz, Koyu Kırmızı ve Gümüş Gri olmak üzere 8 farklı gövde rengi ile Siyah, Bej ve Gri olamak üzere 3 farklı döşeme rengi seçeneği sunuluyor. Mode ve Prime olmak üzere 2 farklı donanım paketi satılan Elantra?da Mode paketiyle birlikte isteğe bağlı olarak 6 kademeli manuel ya da 6 kademeli otomatik şanzıman alınabiliyor. Prime paketiyse ilk etapta sadece otomatik şanzımanla satılıyor. Donanım ve şanzıman kombinasyonları ile toplam 3 farklı alternatif sunan Yeni Elantra?nın fiyatları 41 bin 800 TL ile 49 bin 800 TL arasında değişiyor. (




  • yolda görürsek blue dan nasıl ayıracağız ???
  • Arkadaşlar tork 158 e mi düşmüş? 167 olmazsı gerekiyordu!
    158 ise GDI motor için az gerçekten... Yollarda mode donanımlısını sıkca görürüz...
  • Hyundai ESP'yi standart yaptı sanırım; tebrik etmek lazım...

    Biraz daha iyi iç tasarım ve birazcık daha iyi fiyatla gelse idi, sınıf lideri olurdu. Dizel geldikten sonra satışlar ne olacak bakalım...
  • prime da dahi cruise control yağmur sensörü yokmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garin

    prime da dahi cruise control yağmur sensörü yokmuş

    sanırm yukardaki bilgileri okumadınız . . cruise control tum donanımlarda standart . yagmur sensoru prime donanımda veriliıor
  • Araç güzel fiyatı cazip , ancak Motor seçeneklerinin içerisine Dizel motor girmediği sürece ülkemdeki benzin fiyatları da + 4TL civarlarında olduğu sürece bu aracın kaderi Yeni Cerato gibi olacaktır...

    Bakın bir önceki jenerasyon Cerato nun hem benzinli hemde dizel versiyonları geldi ülkemize ve çılgın satış rakamlarına ulaştı.. Ama yeni jenerasyon sadece benzinli motor ile geldi sonuç ortada , Kia stefanelli ile anlaşıp kendi garantisinde bu kitleri takmayı bile kabul etti ancak araç satışları eski Cerato yu mumla aratır duruma geldi...

    Diyeceğim , Hyundai Türkiye ne yapıp edip bu aracın CRDI motorlusunu getirtmelidir. İşte o zaman aracın satışları artacaktır.

    Fluence Dynamique 1.5 dCi 105 bg 50 K ya satıldığı ülkemizde Prime donanımlı bir CRDI Avante nin bu fiyatlara yakın bir fiyata satılması tüketiciler için büyük bir çeldirici olacaktır... Balon balığı suretindeki Fluence yerine çok daha modern tasarımlı Avante tercih sebebi olacaktır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Araç güzel fiyatı cazip , ancak Motor seçeneklerinin içerisine Dizel motor girmediği sürece ülkemdeki benzin fiyatları da + 4TL civarlarında olduğu sürece bu aracın kaderi Yeni Cerato gibi olacaktır...

    Bakın bir önceki jenerasyon Cerato nun hem benzinli hemde dizel versiyonları geldi ülkemize ve çılgın satış rakamlarına ulaştı.. Ama yeni jenerasyon sadece benzinli motor ile geldi sonuç ortada , Kia stefanelli ile anlaşıp kendi garantisinde bu kitleri takmayı bile kabul etti ancak araç satışları eski Cerato yu mumla aratır duruma geldi...

    Diyeceğim , Hyundai Türkiye ne yapıp edip bu aracın CRDI motorlusunu getirtmelidir. İşte o zaman aracın satışları artacaktır.

    Fluence Dynamique 1.5 dCi 105 bg 50 K ya satıldığı ülkemizde Prime donanımlı bir CRDI Avante nin bu fiyatlara yakın bir fiyata satılması tüketiciler için büyük bir çeldirici olacaktır... Balon balığı suretindeki Fluence yerine çok daha modern tasarımlı Avante tercih sebebi olacaktır..

    Hocam bırak balon balığını...Kurbağa mübarek...




  • 49,800 tl ye 5000 daha koysam skoda octavia dizel dsg alıyorum.

    Ben bu fiyatlara tutulmaz araba hyundai ye geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Arkadaşlar tork 158 e mi düşmüş? 167 olmazsı gerekiyordu!
    158 ise GDI motor için az gerçekten... Yollarda mode donanımlısını sıkca görürüz...


    Motor GDI motor değil.1,6 litrelik yeni nesil Gamma Serisi motor D-CVVT (Dual Continuosly Variable Valve Timing – Çift Sürekli Değişken Süpap Zamanlama Sistemi) teknolojisine sahip. Çok noktadan enjeksiyonlu 132 PS güç ve 158 Nm Tork değerlerine sahip motor. DOHC CVVT motorlarada tüp oluyor zaten .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkimore -- 9 Haziran 2011; 11:47:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbtaskale

    49,800 tl ye 5000 daha koysam skoda octavia dizel dsg alıyorum.

    Ben bu fiyatlara tutulmaz araba hyundai ye geçmiş olsun.


    Şakamısın ya DSG dediğin yarı otomatikin hyundaidaki karşılığı DCT ve bu özellik bu araçta var, üstelik DSG den daha stabil olduğu sarsıntısız olduğu söyleniyor DCT nin. Octavia gibi hantal, eski görünümlü aracı alacaksan al diyeceğimiz yok sana. Ayrıca bu aracın en önemli avantajı yeni CVVT motorla geliyor ve tüp uyumlu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore


    quote:

    Orijinalden alıntı: mbtaskale

    49,800 tl ye 5000 daha koysam skoda octavia dizel dsg alıyorum.

    Ben bu fiyatlara tutulmaz araba hyundai ye geçmiş olsun.


    Şakamısın ya DSG dediğin yarı otomatikin hyundaidaki karşılığı DCT ve bu özellik bu araçta var, üstelik DSG den daha stabil olduğu sarsıntısız olduğu söyleniyor DCT nin. Octavia gibi hantal, eski görünümlü aracı alacaksan al diyeceğimiz yok sana. Ayrıca bu aracın en önemli avantajı yeni CVVT motorla geliyor ve tüp uyumlu.

    Şaka sensin sanırım!CVVT değil direkt enjeksiyon olacak şu an direkt enjeksiyonlara tam uyumlu kit yok türkiyede...

    Biz hyundai de çift kavrama şanzıman yok demiyoruz.

    Ama sıfır piyasası olan araca 50000 bayılacağıma %10 daha verip hem dizel hem çift kavrama hemde az ve ya çok piyasası olan bir alman arabası alırız diyorum.Hemde elegance..

    Ayrıca 50000 tl ye alacak araba çooook.

    Görünüm aramak kişiye göre değişir sen sportif seviyorsun diye herkes sportif sevecek diye bir şey yok.




  • GDI olarak gelmedi. Şu an ceratoda kullanılan motorun güçlendirilmiş hali. Gamma 1,6 CVVT

    LPG uyumlu...

    Ama hepimiz GDI bekliyorduk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    GDI olarak gelmedi. Şu an ceratoda kullanılan motorun güçlendirilmiş hali. Gamma 1,6 CVVT

    LPG uyumlu...

    Ama hepimiz GDI bekliyorduk...

    Pardon o zaman.Yakıt ekonomisi nasıl?
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.