Şimdi Ara

Hyundai Elantra testi ve gözlemler ......

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
2.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dünyanın en büyük ilk üç otomobil üreticisinden birisi olma hedefinde emin adımlarla yürüyen Hyundai her yeni modeliyle bu amacına bir adım daha yaklaşıyor. Testimizin konuğu; Güney Koreli üreticinin C segmenti modeli Elantra beşinci jenerasyonu ile yollarda. Marka bu modeli konforun, sportifliğin ve prestijin birleşimi bir araç olarak tanımlıyor. Amerika’da büyük ilgi gören model toplamda 18 farklı ödüle layık görüldü. Avrupa’da ise işi tabi ki daha zor! Yeni Elantra 1.6 litrelik benzinli motor seçeneğinde manuel ve otomatik vites opsiyonları sunuyor.

    Tasarım
    Markanın akıcı tasarım felsefesini benimseyen model gerçekten iddia edildiği gibi sportifliği ve prestiji bir arada sunabilen bir tasarıma sahip. Keskin çizgilerin akıcı bir şekile sokulduğu gövde yapısında agresif bir hava hakim. Yeni Accent Blue’yu andıran ön tasarımda sportif tasarımlı far yapısı dikkat çekiyor. Yandan bakıldığında eğimli tavan sayesinde gayet şık bir görüntüye sahip Elantra’nın LED’li sinyale sahip aynaları da çok iyi görünüyor. Arka kısımda ise gövdeden bagaj kapağı içine doğru uzanan stop grubu göze çarpıyor. Elantra’nın arka tasarımı çok daha üst segment modelleri andırıyor. 4530 mm uzunluğa sahip Elantra, VW Jetta’dan 11.4 cm, Renault Fluence’den ise 9 cm daha kısa bir otomobil. Aracın 485 litrelik bagaj hacmi rakipleri ile benzer seviyede.

    İç mekan
    Dış tasarımdaki çizgilerin taşındığı iç mekanda yine sert bir tasarım hakim. Elantra’nın iç mekanına dinamik bir görüntü kazandıran tasarım kesinlikle sıradışı. Orta konsolda neredeyse tüm Hyundai modellerinde ortak kullanılan ses sistemi yerini almış. Mavi aydınlatmalar bu Hyundai modelinde de kendilerine yer bulmuş durumda. Kolay anlaşılır kumanda elamanlarına sahip klima sisteminin altında kapaklı bir göz bulunuyor. İçerisinde USB-İpod bağlantısını barındıran bu kısım çok iyi düşünülmüş. Orta konsolun en üstündeki dijital saat ise iyi görünmüyor. Bu kısım hiç olmasa daha iyi bile olabilirdi! Dikkatimizi hemen yeni direksiyon simidi çekiyor. Dört kollu tasarlanmış direksiyon simidinin üzerindeki çok sayıda düğme alışıldıktan sonra büyük rahatlık sağlıyor. Gözümüzü biraz daha aşağıya kaydırdığımızda ise alüminyum pedal takımı gözümüze takılıyor. Kırmızı siyah koltuk döşemeleri ve alüminyum görünümlü kısımlar da iyi görünüyorlar. Hyundai’nin bahsettiği sportiflik bu kısımlarda bize göz kırpıyor aslında.


    Araç içerisinde kullanılan malzemelere baktığımızda; konsolun üst kısmında yumuşak yapılı ve sınıf standartlarını karşılayan kalitede bir malzeme kullanılmış. Kapı içlerinin yapısı ve kullanılan malzemeler tatmin edici. Yeni Elantra anahtarsız giriş ve çalıştırma özelliği sayesinde sürücüsüne anahtar aratma derdi yaşatmıyor.







  • meraklılarına ithafen
  • Teknik Özellikler
    Motor: 1,6 D-CVVT
    Motor Hacmi: 1591 cc
    Silindir Adedi: 4
    Maksimum Güç: 132 hp 6300 d/d
    Maksimum Tork: 158 Nm 4850 d/d
    Performans
    0-100 km/s Hızlanma 11,6 s
    Maksimum Hız: 195 km/s

    Frenler
    Ön: Disk
    Arka: Disk

    Yakıt Türü Benzin
    Yakıt Tüketimi
    Şehir İçi: 9,4 lt
    Şehir Dışı: 5,6 lt
    Karma: 7,0 lt
    Test: 8,7 lt

    Boyutlar
    Uzunluk: 4530 mm
    Genişlik: 1775 mm
    Yükseklik: 1445 mm
    Dingil Mesafesi: 2700 mm
    Bagaj Hacmi: 485 lt
    Yakıt Depo Kapasitesi: 48 lt
    Boş Ağırlık: 1228 kg
    Lastik Boyutu: 205/55 R16
  • Hyundai'ye karşı bir ön yargım yok hatta bir kaç ay önce İX35'imi sattım.

    Malesef elentrada i30'un kalitesi yok.Kullanılan malzeme kalitesi bence düşük işçilikde pek aman aman değil benim gözlemlerim bu şekilde.
  • nereden alıntı onuda yazsaydın örneğin arabam.com ?
  • Civic varken Elantra'yı tercih etmem.
  • Yaşamaktan bıktım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Kazandibi -- 5 Temmuz 2012; 14:16:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    YAŞAMAKTAN BIKTIM

    Hayırdır hocam niye ? ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    YAŞAMAKTAN BIKTIM

    Hayırdır hocam niye ? ;)

    Biraz önce yan iş yerine gelen arkadaş yolda kaza yapmış ağır yaralı

    2 ambulans geçti yolda kaza yapmış umarım ağır değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    YAŞAMAKTAN BIKTIM

    Hayırdır hocam niye ? ;)

    Biraz önce yan iş yerine gelen arkadaş yolda kaza yapmış ağır yaralı

    2 ambulans geçti yolda kaza yapmış umarım ağır değildir


    Cok gecmis olsun. Allah acil sifalar versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O
    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi
    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O
    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi YAŞAMAKTAN BIKTIM
    Hayırdır hocam niye ? ;)
    Biraz önce yan iş yerine gelen arkadaş yolda kaza yapmış ağır yaralı 2 ambulans geçti yolda kaza yapmış umarım ağır değildir
    Cok gecmis olsun. Allah acil sifalar versin.
    arkadaşı tanımam fakat üzülüyor insan

    selam ile çıkmam lazım herkese iyi forumlar

    cevap olursa akşama dönerim




  • Allah yardımcısı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    YAŞAMAKTAN BIKTIM

    Hayırdır hocam niye ? ;)

    Biraz önce yan iş yerine gelen arkadaş yolda kaza yapmış ağır yaralı

    2 ambulans geçti yolda kaza yapmış umarım ağır değildir


    geçmiş olsun. acil şifalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Civic varken Elantra'yı tercih etmem.



    civic'ten daha iyi bir araç elantra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Civic varken Elantra'yı tercih etmem.



    civic'ten daha iyi bir araç elantra

    Hı hıı derler adama.

    Çocuk musunuz yaw?

    Elantra alan most fanatik olup çıkıyor başımıza.

    Tasarımını iki kavislendirince daha iyi araç mı olunuyor?

    1)

    Elantra 132 hp 10,7 saniye

    Civic 125 hp 9,7 saniye

    Performans olarak ciddi önce.

    2)

    Marka ve model algısı olarak da Civic çok önde.

    3)Yol tutuş olarak kıyaslamam zor lakin Vsa ve otomatik klima Civic'te standart.


    4)Tasarım ise göreceli bir kavram.

    Ayrıca iç mekan kalitesi olarak Elantra öyle aman aman bir araç değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Civic varken Elantra'yı tercih etmem.



    civic'ten daha iyi bir araç elantra

    Hı hıı derler adama.

    Çocuk musunuz yaw?

    Elantra alan most fanatik olup çıkıyor başımıza.

    Tasarımını iki kavislendirince daha iyi araç mı olunuyor?

    1)

    Elantra 132 hp 10,7 saniye

    Civic 125 hp 9,7 saniye

    Performans olarak ciddi önce.

    2)

    Marka ve model algısı olarak da Civic çok önde.

    3)Yol tutuş olarak kıyaslamam zor lakin Vsa ve otomatik klima Civic'te standart.


    4)Tasarım ise göreceli bir kavram.

    Ayrıca iç mekan kalitesi olarak Elantra öyle aman aman bir araç değil.

    sen üslubunla seviyeni ve zeka yaşını gösterdin. muhatabım değilsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Civic varken Elantra'yı tercih etmem.



    civic'ten daha iyi bir araç elantra

    Hı hıı derler adama.

    Çocuk musunuz yaw?

    Elantra alan most fanatik olup çıkıyor başımıza.

    Tasarımını iki kavislendirince daha iyi araç mı olunuyor?

    1)

    Elantra 132 hp 10,7 saniye

    Civic 125 hp 9,7 saniye

    Performans olarak ciddi önce.

    2)

    Marka ve model algısı olarak da Civic çok önde.

    3)Yol tutuş olarak kıyaslamam zor lakin Vsa ve otomatik klima Civic'te standart.


    4)Tasarım ise göreceli bir kavram.

    Ayrıca iç mekan kalitesi olarak Elantra öyle aman aman bir araç değil.

    sen üslubunla seviyeni ve zeka yaşını gösterdin. muhatabım değilsin

    Mwsajımda bir üslup var sen de oda yok, çünkü elinde done yok.

    Paso Fanatiklik.




  • Aktarım konusunda sıkıntıları olan bir araç..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Civic varken Elantra'yı tercih etmem.



    civic'ten daha iyi bir araç elantra

    Hı hıı derler adama.

    Çocuk musunuz yaw?

    Elantra alan most fanatik olup çıkıyor başımıza.

    Tasarımını iki kavislendirince daha iyi araç mı olunuyor?

    1)

    Elantra 132 hp 10,7 saniye

    Civic 125 hp 9,7 saniye

    Performans olarak ciddi önce.

    2)

    Marka ve model algısı olarak da Civic çok önde.

    3)Yol tutuş olarak kıyaslamam zor lakin Vsa ve otomatik klima Civic'te standart.


    4)Tasarım ise göreceli bir kavram.

    Ayrıca iç mekan kalitesi olarak Elantra öyle aman aman bir araç değil.

    Fanatiklik falan yok sizde her Hyundai konusunda muhalefet olmak zorundamisiniz ?

    Arkadas Elantra testini paylaşmış sen tutuyorsun cıvıc daha iyi araç !!!!

    Ne alaka cıvıc daha iyi o daha kötü....

    Bana göre elantra iyi sana göre cıvıc. Asıl seninki Fanatiklik

    Verilerini kendine sakla biz elantracilar mutluyuz. Önyargı bişey kazandırmaz...

    Bu arada cıvıc gercekten güzel aractir 1 sene kullandım ve cok memnundum...

    Ama elantrada cok iyi araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Aktarım konusunda sıkıntıları olan bir araç..

    Bunuda ilk defa duydum ve bı yasıma daha girdim !!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.