Şimdi Ara

Bir tüketim testi de benden(2011 subaru impreza 1.5)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç 2011 subaru impreza 1.5hb otomatik.(Yaklaşık 1400kg )

    3 Yetişkin, 1 bebek. Bagaj dolu(430litre) ve iki küçük valiz arka koltukta.

    Güzergah hiç otobana girilmeden Pendik, İzmit, Sakarya, Düzce, Bolu, Yedigöller, Nallıhan. Dönüşte de Nallıhan, Mudurnu, Abant, Mudurnu, Taşkesti, Akyazı, Sakarya, İzmit, Pendik.

    Gezme amaçlı olunca sakin, ekonomi modunda kullandım. 120'yi hiç geçmedim.

    Yer yer trafik vardı, uzun kırmızı ışıklar vardı. Yedigöller yolunu bilenler bilir, virajlı ve dik rampalı bir yol. Boludan sonra 40km boyunca yokuş. Çoğunlukla 2. viteste çıktım, daha hızlı çıkamıyor zaten :)

    Abant'ta yine aynı şekilde dik inişleri, çıkışları olan, yüksekte bir yer.

    Dönüşte Taşkesti üzerinden gittik. Orada da 1400metre rakımı gördük. Yine inişler, çıkışlar. Manzarası harikaydı.

    Yola çıkarken lpg'yi fulledim. 2.29tl'den 31 litre.
    320km sonra Mudurnu'da tekrar fulledim. 30litre de orada aldım. 2.56tl'den.
    Dönüşte'de Sakarya'da fulledim. 2.49tl'den.

    Toplada 210tl yakıt aldım ama son yakıt sonrası 150km kadar kullandım.

    Yaklaşık 180tl'lik lpg ile 770km yol almış oldum. Değerler bana gayet başarılı geldi.

    Evden çıkarken sıfırladığım ortalama 3 gün sonra eve geldiğimde 7.2 gösteriyordu.

    Aracı merak edenler için.

    Aracı kısa süre işimi görsün düşüncesiyle aldım. İlk başlarda iç plastiği, performansı 3.0 lexustan sonra çok kötü geliyordu ama araca alışınca sevmeye başladım. Şu an değiştirecek olsam gider aynı aracın 2.0 olanına bakardım, o derece memnunum :)

    Araç çok konforlu. Süspansiyonlar tam bağımsız, yumuşak yapıda, 65 yanaklı 15 lastiklerle de birleşince çok konforlu. Yedigöller, abant yolunda vs bozuk yollarda ayağımı gazdan bile çekmedim. Çukur tümsek vs bana mısın demiyor. Birçok c segment araç kullandım ama içlerinde en iyilerinden.

    Bu kadar yumuşak bir araba aynı zamanda çok da iyi yol tutuyor. Bağımsız süspansiyon, hisli direksiyon, boxer motor, sağlam şase, tekerlerin yerleşimi vs vs derken araba yoldan da kolay kolay çıkmıyor. Subarular gerçekten tam sürücü otomobili. Direksiyon hissini şimdiki c segment araçlarda bulamadım.

    Performans vasat. Bu aracın hakkı 2.0'dan aşağısı değil. Araç yaklaşık 1400kg, 4 ileri otomatik. Lpg ve yüklü olunca araba gitmiyor, birçok yokuşu 50 60 ile çıktım:) Bağırtsam 2. viteste 80 90'la da çıkar ama lpg ile motoru zorlamak, süpapların ömrünü kısaltmak istemedim :)

    120km/h ile giderken 3bin devir çeviriyor 4 ileri olmasına rağmen. Bu hızda çok stabil ve sessiz.

    Şanzımanın manuel ve sport modu var. Yokuşlu yerlerde manuel kullanmak büyük rahatlık. Diğer türlü sürekli vites düşürüp yükseltiyor.

    İç mekan geniş, ferah. Bagajı da c segment hb'ler arasında en genişlerden.

    İç plastiği çok sert. Yumuşak yer bulmak zor. Kalitesiz görünüyor. İşçilik sorunu yok. Bozuk yolda ses gelen yerler var. Bebek arabasından falan da sesler geliyor, çok önemsemiyorum. Döşeme kalitesi ise çok başarılı. Kadifemsi, tay tüyümsü kaliteli bir kumaş kullanmışlar.

    Ya benim aracımda sıkıntı var ya da radyo çekimi çok kötü. 1-2 tane radyo dışında bulamıyorsunuz.

    Yalıtım fena değil. Bozuk yolda lastik sesi alıyor ama bir toyota, honda gibi değil. 2011 aurise göre daha sessiz bir araç.

    Sorusu olan varsa yanıtlarım.

    Bir tüketim testi de benden(2011 subaru impreza 1.5)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 3 Mayıs 2017; 16:39:50 >







  • bence değerler çok iyi, bagaj yeterli geliyor mu size?
  • kurtköyde mi oturuyorsunuz
  • LPG yerine benzin ile kullansaydiniz performans ve yakit konusunda asiri bir fark olusurmuydu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    bence değerler çok iyi, bagaj yeterli geliyor mu size?

    Bagajı normalde rahat yetiyordu ama lpg takınca biraz yükseldi. Yedek lastik var. Bebek arabası da biraz büyük. Bir de düzgün şekilli valiz gibi değil, yerleştirmesi zor oluyor o yüzden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurtköy değil ama yakın.

    @beybiger


    Benzinde biraz daha iyi ama öyle aşırı bir fark yok. %15gibi bir fark vr diyebilirim. Lpg ekstra ağırlık yapıyor araca. Benzin deposu da doluydu :( 40 litre kadar yükü boşuna yük ettim mecburen. Yakıt konusunda da litre bazında pek fark olmazdı ama fiyat olarak iki katı yakardı :)

    @tfsiapollo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 3 Mayıs 2017; 10:55:36 >
  • subaru imprezza efsanedir.
  • İnceleme için teşekkürler. Piyasası nedir bu aracın
  • Temizlik, km durumuna göre 30bin, 42bin arası değişiyor. B segment otomatik araçlardan daha uygun.
  • Ölmeden boxer motor bir Subaru' ya sahip olmak istiyorum. 4 çeker ve Boxer keyfini sürmek istiyorum. 1 hafta Legaxy Outback kullandım. 3,0 V6. Daha uzun süre keyif yapmak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkTime

    Ölmeden boxer motor bir Subaru' ya sahip olmak istiyorum. 4 çeker ve Boxer keyfini sürmek istiyorum. 1 hafta Legaxy Outback kullandım. 3,0 V6. Daha uzun süre keyif yapmak istiyorum.

    3.0 h6 outbackler çok uygun fiyata satılıyor. İlanları her gün takip ediyorum. O fiyatlara alınacak en keyifli, en iyi araba benim gözümde. İmprezayı eşim çok kullanıyor, şehir içinde çok rahat, pratik. Benim de gönlümde outback var ama şu an biraz ihtiyaç fazlası.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Şu an kullandığım araç Audi A4 3,0 V6 Avant (SW). Bu aracı alırken arkadaşımda 3,0 V6 H6 Legacy Outback vardı. İkisi de teknik olarak birbirinin aynısı gibiydi. İstediğini al dedi. Ben daha önce de Audi kullandığım için, bir de tüketim değerler Subaru Audi' ye göre daha yuksekti ve günlük 60-70km yapacağım için Audi seçmiştim. İkisini de kullandım. Subaru sürüş keyfi ve 4 çeker performansı olarak Audi' nin üstünde... Konfor olarak ise Audi daha iyi. Bir de sorun yaşanması halinde baş edebileceğimi göze alamadım açıkçası. Çünkü arkadaşım motor yedi. Parçaları Japonya' dan geldi ve tam 6 ay Bayraktar Otomotiv' de kaldı araç. Ve motor için çok yüksek bir bedel ödedi. Değişen parça + işçilik, sandık motor değil bile.
  • bu araçların 2 çekişli araca göre ciddi yakıt farkı varmı. lpg baz alarak değerlendirirmisiniz.

    yukarda biraz bilgi vermişsiniz ancak biraz daha kapsamplı bilgi verebilirmisiniz.

    4 çekişin avantajı ve dezavantajı nedir size göre mesela ?
  • Çok yakışıklı araç. Allah kaza bela göstermesin.

    Paul Walker'da iyi sürerdi be.
  • Ben hep bu araabayı merak ediyordum 23 kuruş bence iyi değer 1.5 arabaya göre. PEki sürekli 4 mü çekiyor yoksa 4*2yede alabiliyormuyuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkTime

    Şu an kullandığım araç Audi A4 3,0 V6 Avant (SW). Bu aracı alırken arkadaşımda 3,0 V6 H6 Legacy Outback vardı. İkisi de teknik olarak birbirinin aynısı gibiydi. İstediğini al dedi. Ben daha önce de Audi kullandığım için, bir de tüketim değerler Subaru Audi' ye göre daha yuksekti ve günlük 60-70km yapacağım için Audi seçmiştim. İkisini de kullandım. Subaru sürüş keyfi ve 4 çeker performansı olarak Audi' nin üstünde... Konfor olarak ise Audi daha iyi. Bir de sorun yaşanması halinde baş edebileceğimi göze alamadım açıkçası. Çünkü arkadaşım motor yedi. Parçaları Japonya' dan geldi ve tam 6 ay Bayraktar Otomotiv' de kaldı araç. Ve motor için çok yüksek bir bedel ödedi. Değişen parça + işçilik, sandık motor değil bile.

    Subaruların parça fiyatları yüksek maalesef. Bana da bir japon sağlamlık hissini vermiyor. Lpg de sorun yaşayan çok. Motor yağı vaktinde değişmeyince patlamaya hazır. Öyle motor yiyen çok var. Subaru alırken temiz kullanılmış, bakımları aksatılmamış almak lazım.



    Babamın toyotası yağ yakıyor, motorun sesi değişince bakıma gidiyor :) bir bardak falan yağ çıkıyor bazen. Ona rağmen 18 senedir sıkıntı çıkarmadı. Aynı şartlardaki bir subaru dayanamaz bence.



    Arkadaşınızın 6ay beklemesi de büyük şanssızlık olmuş. Lexus için Toyota servisine sipariş verdim, 2 hafta sonra geldi. 6 ay çok uzun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tam 19 bin TL ödedi gözümün önünde. Pistonlar falan Japonya' dan geldi. Gelen parçalar eksik geldi. Daha sonra yanlış geldi. Tam 6 ayda teslim edildi ve 19 bin TL faturası mevcut.
  • Benim araç 4*2 maalesef :)



    Ben subaruların 4*2 aracı olduğunu bilmiyordum. Aracı gördüm, beğendim. Kapora bıraktım.(yetkili bayii) Ertesi gün notere gitmeden önce 4*2 olduğunu öğrendim. O saate kadar 4*4 sanıyordum. Kısa süreli bir şok ve git geller sonrası aracın temizliğine güvenerek almaya karar verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Benim araç 4*2 maalesef :)



    Ben subaruların 4*2 aracı olduğunu bilmiyordum. Aracı gördüm, beğendim. Kapora bıraktım.(yetkili bayii) Ertesi gün notere gitmeden önce 4*2 olduğunu öğrendim. O saate kadar 4*4 sanıyordum. Kısa süreli bir şok ve git geller sonrası aracın temizliğine güvenerek almaya karar verdim.





    Demekki ondan az yakmış abi. çünkü 4 çekerler ve otomatiklşer çok yakıyor diye almamıştım. Bravoyu almadan önce bende düşünmüştüm bu arabayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Çok yakışıklı araç. Allah kaza bela göstermesin.

    Paul Walker'da iyi sürerdi be.

    2.5 turbo, 305hp 4*4 impreza sürmek ne kadar güzel bir duygudur acaba :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.