Şimdi Ara

Hyundai En Büyük Beş Sırasında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai Otomotiv Grubu, her yıl düzenli olarak hazırlanan Automotive News Global Pazar Verileri Raporu’na göre 2007 yılındaki 3 milyon 961 bin 629 adetlik toplam satışıyla dünyanın en büyük beşinci otomotiv üreticisi konumuna yükseldi.

    Son 8 yıl içinde sıra dışı bir ilerleme kaydeden ve 11’inci sıradan 2006 satışları itibariyle 6’ıncılığa kadar yükselen Hyundai Otomotiv Grubu, 2010 yılı itibariyle hedeflediği beşinciliğe 2007 satışlarıyla şimdiden ulaşmış oldu. Geçmişte grubun öncelikli hedefi nicel büyüme iken, şirket artık kurumsal sosyal sorumluluk, karlılık, teknolojik ilerleme ve marka gücü alanlarında gelişim göstererek nitelikli büyümeye odaklandı.

    Hyundai markası henüz 40 yaşında olmasına rağmen çok kısa sürede çok büyük ilerleme kaydetti. 1999 yılında grubun başına CEO olarak seçilen Mong-Koo Chung’un liderliğiyle, özellikle yüksek kalite ve güvenilirlik alanlarında önemli gelişim elde edildi. Hyundai’nin Kore dışındaki ilk üretim merkezi olan Hyundai Assan İzmit Fabrikası, 1997 yılında faaliyete geçmişti. Chung’un başkanlığıyla birlikte Hindistan, Çin, A.B.D., Çek Cumhuriyeti ve son olarak da Rusya’da üretim merkezleri kuruldu.

    Automotive News’in raporunda sadece doğrudan satışlar ele alındı. Ancak Hyundai’nin denizaşırı ülkelerden yaptığı 185 bin 114 adetlik üretilmeye hazır araç parçaları dikkate alındığında toplam satış rakamı 4 milyon 146 bin 743 adede çıkıyor.

    Hyundai, bu büyümesinde herhangi bir yavaşlama olmadan satışlarını artırmaya devam ediyor. Hyundai, 2008 yılının ilk 6 ayında toplam 1 milyon 481 bin 152 adet araç satarak, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre satışlarını tam yüzde 14,2 oranında yükseltti ve bu yılki satışlarda da önemli artış elde edeceğinin sinyallerini verdi.

    Automotive News’in raporuna göre 2007 yılı satışlarında ilk 10 üretici şöyle oldu:

    1. Toyota Motor Corp. 9,366,000
    2. General Motors 8,902,252
    3. Volkswagen AG 6,191,618
    4. Ford Motor Co. 5,964,000
    5. Hyundai Otomotiv Grubu 3,961,629
    6. Honda Motor Co. Ltd. 3,831,000
    7. Nissan Motor Co. 3,675,574
    8. PSA/Peugeot-Citroen SA 3,428,400
    9. Chrysler LLC 2,676,268
    10. Fiat S.p.A. 2,620,864


    Alıntıdır.








  • nabıza göre şerbet vermesini bilen en iyi firmalardan biri ve şimdi zamanında ektiklerini biçiyor

    firma 67'de kurulmuş 74'de ilk araçlarını yapmışlar ... adamlar çalışkan

    kısa zamanda bu başarıyı elde etmek her babayiğidin harcı değil

    bir baksanıza altında yer alan firmalara

  • Walla helal olsun Hyundai'ye
  • Sürekli kendilerini geliştiriyorlar, tebrik etmek gerek...
  • Bide araçlarını sağlam yapsalar tam olucak ama nerdeeeeeee
  • sağlamlıktan kastın nedr ?
  • Fiyatlarına göre kaliteli araçlar üreten bir marka olarak severim hyundai'yi. 97 model accent ls vardı 9 sene kadar önce bizde. Orta konsolu sert plastiktendi. Ve 2 sene kullanımdan sonra orta konsolun sol köşeye ve sağ köşeye yakın yerlerinde yaklaşık 10 cm. uzunluğunda 1 mm. genişliğinde çatlaklar olmuştu. Servise götürdüğümüzde güneşte çok bırakmışsınız dediler. Anladık ki servistekilerle muhatap olarak boşa zaman kaybediyoruz, hemen koreye bir formal mektup yazdık. 2-3 hafta sonra aracı yine aynı servise götürmemiz ve hiçbir ücret alınmadan orta konsolun değiştirileceği söylendi. Konsol değiştirildi ve ücret talep edilmedi. Evet excel ve ilk çıkan accentler çok kaliteli değildi ama mekanikleri iyi idi. Acemiliğimi attığım araçtı ve baya hırpalamıştım. Konsol çatlağı ve direksiyon kolonundan gelen tıkırtılar dışında bir sorun çıkarmamıştı.

    Bu sene yaklaşık 800 km hyundai i30 diesel kullandım ve hyundai deki gelişmeyi takdir ettim. Dizel motoru çok ekonomik olmasa da performansı iyiydi. Malzeme kalitesi sınıfına göre başarılıydı. Özellikle ses sistemi standart bir sisteme göre çok iyiydi. Ama hala bazı eksikleri olan bir marka. Tasarım konusunda daha orijinal olmalılar. Bir de ncap var. 4 yıldız alması o aracı çöpe atmak demek değil tabiki ama neden 5 yıldız olmasın.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    sağlamlıktan kastın nedr ?



    Saç kalınlığı Hyundai ile kaza yaptım yok böyle dandik bir araba
  • vala tebrikler kısa zamanda ilk beşe girmek büyük başarı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    sağlamlıktan kastın nedr ?



    Saç kalınlığı Hyundai ile kaza yaptım yok böyle dandik bir araba


    sen yaralandın mı ?

    ben ve babam birer defa kaza yaptık 98 model accent gl ile her ikisinde de aracı kafadan vurduk (kanala uçtum babamınki de benzer)

    Allah'a şükür ne babama ne de bana birşey olmadı

    arabanın şasisinde o ağır kazalara rağmen oynama yoktu

    eski accentın ncap sonucu 1.5 yıldız biz şanslıydık belki de

    ancak bir kez olsun yolda bırakmadı ve o senelere bakınca 1.5 90 beygir ciddi performansa sahipti

    çok pejonun, renonun canını yakmıştır




  • Ben de Serçe'yle taşın üstüne çıktım alt taban taşın şeklini alarak tamamen içe göçtü.. Fiat yaramaz ..
    Opel Vectra'yla kaza yaptık, burnumuz dahi kanamayan kazada pert oldu .. Yok Opel gibi dandik marka ..
    BMW 3.16i Compact'ın tümsekten geçerken egzostu düştü .. BMW de araba mı ..
    Audi A3'le otobanda sürat yaparken motor alev alıyordu, ölümden döndüm.. Audi alanın kafasını ..
    Skoda Fabia'yla 170'i geçince arabanın kıçı başı durmuyor, zaten ABS bile standart değil.. Skoda da marka mı ya ..

    Yukarıda yazdıklarımın hepsi de gerçek ve Vectra hariç kendi arabalarımdır.. ama sonundaki yorumları yapmak için baya bir dar kafalı ve at gözlüklü olmam gerekir .. gerçekleri görün derim biraz artık genelleme yapılabilecek devri geçtik ..

    quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon

    Saç kalınlığı Hyundai ile kaza yaptım yok böyle dandik bir araba




  • toyotaya bak.. helal olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    sağlamlıktan kastın nedr ?



    Saç kalınlığı Hyundai ile kaza yaptım yok böyle dandik bir araba


    sen yaralandın mı ?

    ben ve babam birer defa kaza yaptık 98 model accent gl ile her ikisinde de aracı kafadan vurduk (kanala uçtum babamınki de benzer)

    Allah'a şükür ne babama ne de bana birşey olmadı

    arabanın şasisinde o ağır kazalara rağmen oynama yoktu

    eski accentın ncap sonucu 1.5 yıldız biz şanslıydık belki de

    ancak bir kez olsun yolda bırakmadı ve o senelere bakınca 1.5 90 beygir ciddi performansa sahipti

    çok pejonun, renonun canını yakmıştır





    Allah korumuş hocam sizide.

    Yok banada bişe olmadı ya aslında benim vurduğum araç Hyundai accentti bende broadway vardı bi benim arabaya baktım bide hyundai'ye gözlerim doldu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23


    Ben de Serçe'yle taşın üstüne çıktım alt taban taşın şeklini alarak tamamen içe göçtü.. Fiat yaramaz ..
    Opel Vectra'yla kaza yaptık, burnumuz dahi kanamayan kazada pert oldu .. Yok Opel gibi dandik marka ..
    BMW 3.16i Compact'ın tümsekten geçerken egzostu düştü .. BMW de araba mı ..
    Audi A3'le otobanda sürat yaparken motor alev alıyordu, ölümden döndüm.. Audi alanın kafasını ..
    Skoda Fabia'yla 170'i geçince arabanın kıçı başı durmuyor, zaten ABS bile standart değil.. Skoda da marka mı ya ..

    Yukarıda yazdıklarımın hepsi de gerçek ve Vectra hariç kendi arabalarımdır.. ama sonundaki yorumları yapmak için baya bir dar kafalı ve at gözlüklü olmam gerekir .. gerçekleri görün derim biraz artık genelleme yapılabilecek devri geçtik ..

    quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon

    Saç kalınlığı Hyundai ile kaza yaptım yok böyle dandik bir araba







  • skoda pic kup lar tek gecerim
  • Net hatırlayamayacağım ama sanırım 8-10 sene önce adını hatırlayamadığım bir Amerikalı komedyen Hyundai için "bu araba sadece yokuş aşağı hızlanabiliyor" diyerek dalga geçmişti.Bu ve buna benzer cümleler sarfetmişti.O dönemin CEO'su Mong-Koo Chung’un muydu emin değilim ama kendisi bu sözlere çok sinirlenmişti ve "Dünya'nın en büyük 5 üreticisi arasına gireceğiz" şeklinde bir açıklama yapmıştı.

    Sözünü tuttu:P
  • bide tokyo drift te bi laf vardı....


    NEE yani beni temsil ediyorsun ... sana hyundai mi vermeliydim.. buna bnzer bi cümle vardı .. (EVO yu kapan cocuk haycana kaplnca)
  • Tebrik etmek ve kötüleyenlere duyurmak lazım
  • Fiat bizim ülkede çok satıyor...Diğer ülkelerde buradaki gibi değil.
  • bravo korelı dostlarımaza
    3 yıl accent kullandım tek bır sorun cıkarmadı(96 model)
    hellaweponun belırttıgı gıbı accent ve benzeri japon otomobıllerı bazı kazalarda daha cok hasar alabılıyor ama bence bu aracın yere yakın olmasından kaynaklanıyor. mesela bır broadwayle bır accentı (veya corollayı) kafa kafaya getırın accentın ne kadar alcak oldugunu ve broadwayın tamponunun accentın far hızasına geldıgını goreceksınız. ama tabı bunun karsılıgında broadwayde olmayan yol tutus accentın karı oluyor.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.