Şimdi Ara

HYUNDAİ ERA 1.4 SELECT DE BİTMEYEN SORUNLAR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
3.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28 şubat 2006 tarhinde hyundai accent era 1.4 select araç aldım ve yaşadığım sorunları sizlerle paylaşmak istedim.şu anda Hyundai Assan ile mahkemeliğiz bakalım karar ne çıkacak.Tüketici mahkemesi ne karar verecek.





    1.28.042006 tarihinde aracımı yıkattırtığımda sol farın içine su aldığını tespit ettim.Yetkili servis olan Gaziantep Hyundai Ayıntap Servisine başvurdum serviste yapılan incelemede sol farın üretim hatası sonucu içine su aldığı tespit edildive garanti kapsamında değiştirildi.

    2. Yaz aylarının Başlaması nedeni ile bana aracımda standart olarak sunulan klimayı kullanmak istedim fakat klimam soğutmayı bırakın dışarıdaki sıcak havayı alıp aynen iç mekana veriyordu klimanın soğutmadığını yetkili servis olan Gaziantep Hyundai ayıntap servisine başvurdum serviste yapılan incelemede klimaya fabrikasyon çıkışı gaz basılmadığı ve klima borularının gevşek bırakıldığı tespit edildi.Serviste klimaya gaz basıldı ve klima boruları sıkıldı.



    3.25.07 2006 tarihinde aracımdan gelen ses üzerine ikamet ettiğim ilçe olan Oltu’dan Erzurum merkezde bulunan yetkili servis olan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum.Serviste yapılan incelemede direksiyon milinin üretim hatası nedeniyle arızalandığı servis tarafında tespit edildi ve yetkili serviste aracın direksiyon milinin yedek parça stoklarında bulunmadığı sipariş verildiği bidirildi. Aracım servis tarafından şahsıma arızalı olarak teslim edilmiştir ben yine 120 km yolu tekrar geri dönerek ikamet ettiğim ilçeye döndümDaha sonra servisle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 04.08 2006 tarihinde direksiyon milinin geldiğini öğrendim ve tekrardan ikamet ettiğim ilçe olan Oltu’dan 120 Km mesafede bulunan Erzurum merkezde bulunan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada direksiyon mili garanti kapsamında değiştirildi fakat aracımla şehir içinde seyahat halinde iken aracın direksiyon sisteminde kitleme meydana geldi yine aracı zor şartlar altında yürüterek servise götürdüm burada direksiyon milim aynı gün içinde ikinci kez yetkili serviste değiştirildi ama bu konuda servistebelge istediğimde hiçbir belge verilmeyeceği söylendi fakat tüm uzun uğraşlarım sonucu Hyundai müşteri tesilcilerinde Uğur Ateş Beyden e mail olarak alabildim.


    4.16.09.2006 tarihinde aracımın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu servise başvurdum serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürülerek şahsıma teslim edilmiştir.

    5.25.09.2006 tarihinde cd çaların çalışmaması sonucu yine yetkili servis olan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada yapılan incelemede cd çaların üreti hatası sonucu arıza yaptığı tespit edildi ve arac üzerinden onarılmak üzere söküldü29.09.2006 tarihide cd çaların onarımı yapılarak arç üzerine takılmıştır.



    6.25.09.2006 tarihinda aracımdan gelen ses üzerine Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada yapılan incelemede sol ön amartisörün üretim hatası sonucu arıza yaptığı tespit edildi ve servis yedek parça stoklarında amartisörün bulunmadığı ve sipariş verildiği bildirildi.(Belgesi Ek G)Daha sonra servisle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 29.09 2006 tarihinde amartisörün geldiğiniöğrenerek yine servise gittim ve amartisör garanti kapsamında değiştirildi.




    7.29 09 20006 tarhinde aracımda gelen sesler üzerine yine servise başvurdum serviste yapılan incelemede 04 08 2006 tarihinde aynı gün içinde iki kez değişen direksiyon milinin yine üretim hatası nedeniyle arıza yaptığı servis tarafından tespit edildi fakat direksiyon milinin servis yedek parça stoklarında bulunmadığı için sipariş verildi ve aracım şahsıma arızalı olarak teslim edildi.yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 11.10 2006 tarihinde direksiyon milinin geldiğini öğrenim veservisegittim direksiyon mili garanti kapsamında değiştirildi.



    8.24.10 2006 tarihinde aracın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu Hyundai yo yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracımın çekilerek servise götürülmesine karar verildi.Hyundai yol yardımının 1276A271998 nolu dosya numarası ile servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakat tüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    9.08 11 2006 tarihinde aracın checklambası yandı ben tekrara Hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracın çekilerek servise götürülmesine karar verildi. .Hyundai yol yardımının 1276A287579 nolu dosya numarası ile servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakat tüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    10.21.11 2006 tarihinde Mahkeme Heyeti ve bilirkişi ninde tespit ettiğ üzere check(motor Arıza lambası)lambası tekrardan yandı.araç servise götürüldüğünde lamba yine Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakattüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    11.09.01 2007 tarihinde aracıncehck(motor arıza lambası)lambasının yanması üzerine hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmelerde aracın çekilerek servise götürülmesine karar verildi. .Hyundai yol yardımının aracılığıyla servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü serviste tespit edilen arıza bilirkişi raporu ile birebir tutmaktadır




    12.15.01 2007 tarihindearacın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu Hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracın çekilerek servise götürlmesine kara verildi araç hyundai yol yardımı aracılığıyla servise götürüldüğünde serviste yapılan kontrolde arıza bilirkişi raporu ile birebir tutmaktadır.


    araç şu an mahkemelik ve 28 şubatta mahkeme sona erecek umarım ERA alacaklar bu yazıyı okuyup vazgeçerler benyandım arkadaşlar siz yanmayın.







  • Geçmiş olsun Era'ya
  • geçmiş olsun kardeş.ben de neredeyse era alacaktım.ama pahalı olduğu için almadım.Okuyunca dehşete düştüm.Bundan sonra da tercihim kesinlikle hyundai olmaz.Zaten o donanımla corolla fiyatına satıyorlar.neyse...
  • Era kul yapısı arıza yapabilir.Toyota gökten zembille inmiş kesinlikle arıza yapmaz. aynı para ne de olsa neden Hyundai alacaksınız ki.??

    bir rivate göre Toyota'nın benzin mazot gibi fosil artığı yakıt yakmadığıda söyleniyor, haberiniz olsun belki bilmiyorsunuzdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevizkabugu -- 6 Şubat 2007; 23:36:27 >
  • benmi okumadım anlamadım ne istemişiniz mahkemeye vererek. para iadesimi arabayı değişmekmi.
  • dostum geçmiş olsun çok sabırlı bir insansınız,ben şimdiye çoktaan yakmıştım o arabayı
  • ya ben de hyundai kullanıcısıyım...
    araba arıza yapabilir ama sizinki biraz fazla bela çıkarmış...
    Ama bu yinede bu hyundainn kötü toyotanın iyi olduğu anlamına gelmez...
    Bizim arkadaş geçen yıl corolla yı sıfır aldığı gün araba arızalandı... yatak sardı...
    Yani 1000 de bir de olsa oluyor geçmiş olsun...
    inşallah kazanırsınız...
  • DUMURMANA KATILIYORUM.BENDE OCAK 2006 DA ÜÇ ADET ALDIM. HİÇ BİR TEKNİK SORUNLA KARŞILAŞMADIM(1,5CRDİ)SELECT)
    HEMDE ARACIMIN BİRİ ŞU ANDA 50,000İ GEÇTİ SANIRRIM......BİRİ İSE 35,000DE
    quote:

    Orjinalden alıntı: dumurman

    ya ben de hyundai kullanıcısıyım...
    araba arıza yapabilir ama sizinki biraz fazla bela çıkarmış...
    Ama bu yinede bu hyundainn kötü toyotanın iyi olduğu anlamına gelmez...
    Bizim arkadaş geçen yıl corolla yı sıfır aldığı gün araba arızalandı... yatak sardı...
    Yani 1000 de bir de olsa oluyor geçmiş olsun...
    inşallah kazanırsınız...



     HYUNDAİ ERA 1.4 SELECT DE BİTMEYEN SORUNLAR




  • valla ben elantra kullanıyorum bu 2.si daha önce de 2000 model vardı taş gibi arabaydı...
    Bu da öyle zaten memnun kalmasam bi dahanie elantra alayım?
    gayet memnunum... elbette bi gün arıza yapacak...
    Yenisini aldığım ilk hafta lastik inip duruyordu ben de böyle sinirlendim ama götürüp baktırdım benden kaynaklanan bi sorun.. Köye gitmiştim ince bişey batmış iki gün uğraşıp buldular küçücük bi yerden hava kaçırıyormuş... Yaptılar şimdi gayet iyi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mdogular




    28 şubat 2006 tarhinde hyundai accent era 1.4 select araç aldım ve yaşadığım sorunları sizlerle paylaşmak istedim.şu anda Hyundai Assan ile mahkemeliğiz bakalım karar ne çıkacak.Tüketici mahkemesi ne karar verecek.





    1.28.042006 tarihinde aracımı yıkattırtığımda sol farın içine su aldığını tespit ettim.Yetkili servis olan Gaziantep Hyundai Ayıntap Servisine başvurdum serviste yapılan incelemede sol farın üretim hatası sonucu içine su aldığı tespit edildive garanti kapsamında değiştirildi.

    2. Yaz aylarının Başlaması nedeni ile bana aracımda standart olarak sunulan klimayı kullanmak istedim fakat klimam soğutmayı bırakın dışarıdaki sıcak havayı alıp aynen iç mekana veriyordu klimanın soğutmadığını yetkili servis olan Gaziantep Hyundai ayıntap servisine başvurdum serviste yapılan incelemede klimaya fabrikasyon çıkışı gaz basılmadığı ve klima borularının gevşek bırakıldığı tespit edildi.Serviste klimaya gaz basıldı ve klima boruları sıkıldı.



    3.25.07 2006 tarihinde aracımdan gelen ses üzerine ikamet ettiğim ilçe olan Oltu’dan Erzurum merkezde bulunan yetkili servis olan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum.Serviste yapılan incelemede direksiyon milinin üretim hatası nedeniyle arızalandığı servis tarafında tespit edildi ve yetkili serviste aracın direksiyon milinin yedek parça stoklarında bulunmadığı sipariş verildiği bidirildi. Aracım servis tarafından şahsıma arızalı olarak teslim edilmiştir ben yine 120 km yolu tekrar geri dönerek ikamet ettiğim ilçeye döndümDaha sonra servisle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 04.08 2006 tarihinde direksiyon milinin geldiğini öğrendim ve tekrardan ikamet ettiğim ilçe olan Oltu’dan 120 Km mesafede bulunan Erzurum merkezde bulunan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada direksiyon mili garanti kapsamında değiştirildi fakat aracımla şehir içinde seyahat halinde iken aracın direksiyon sisteminde kitleme meydana geldi yine aracı zor şartlar altında yürüterek servise götürdüm burada direksiyon milim aynı gün içinde ikinci kez yetkili serviste değiştirildi ama bu konuda servistebelge istediğimde hiçbir belge verilmeyeceği söylendi fakat tüm uzun uğraşlarım sonucu Hyundai müşteri tesilcilerinde Uğur Ateş Beyden e mail olarak alabildim.


    4.16.09.2006 tarihinde aracımın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu servise başvurdum serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürülerek şahsıma teslim edilmiştir.

    5.25.09.2006 tarihinde cd çaların çalışmaması sonucu yine yetkili servis olan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada yapılan incelemede cd çaların üreti hatası sonucu arıza yaptığı tespit edildi ve arac üzerinden onarılmak üzere söküldü29.09.2006 tarihide cd çaların onarımı yapılarak arç üzerine takılmıştır.



    6.25.09.2006 tarihinda aracımdan gelen ses üzerine Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada yapılan incelemede sol ön amartisörün üretim hatası sonucu arıza yaptığı tespit edildi ve servis yedek parça stoklarında amartisörün bulunmadığı ve sipariş verildiği bildirildi.(Belgesi Ek G)Daha sonra servisle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 29.09 2006 tarihinde amartisörün geldiğiniöğrenerek yine servise gittim ve amartisör garanti kapsamında değiştirildi.




    7.29 09 20006 tarhinde aracımda gelen sesler üzerine yine servise başvurdum serviste yapılan incelemede 04 08 2006 tarihinde aynı gün içinde iki kez değişen direksiyon milinin yine üretim hatası nedeniyle arıza yaptığı servis tarafından tespit edildi fakat direksiyon milinin servis yedek parça stoklarında bulunmadığı için sipariş verildi ve aracım şahsıma arızalı olarak teslim edildi.yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 11.10 2006 tarihinde direksiyon milinin geldiğini öğrenim veservisegittim direksiyon mili garanti kapsamında değiştirildi.



    8.24.10 2006 tarihinde aracın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu Hyundai yo yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracımın çekilerek servise götürülmesine karar verildi.Hyundai yol yardımının 1276A271998 nolu dosya numarası ile servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakat tüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    9.08 11 2006 tarihinde aracın checklambası yandı ben tekrara Hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracın çekilerek servise götürülmesine karar verildi. .Hyundai yol yardımının 1276A287579 nolu dosya numarası ile servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakat tüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    10.21.11 2006 tarihinde Mahkeme Heyeti ve bilirkişi ninde tespit ettiğ üzere check(motor Arıza lambası)lambası tekrardan yandı.araç servise götürüldüğünde lamba yine Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakattüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    11.09.01 2007 tarihinde aracıncehck(motor arıza lambası)lambasının yanması üzerine hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmelerde aracın çekilerek servise götürülmesine karar verildi. .Hyundai yol yardımının aracılığıyla servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü serviste tespit edilen arıza bilirkişi raporu ile birebir tutmaktadır




    12.15.01 2007 tarihindearacın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu Hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracın çekilerek servise götürlmesine kara verildi araç hyundai yol yardımı aracılığıyla servise götürüldüğünde serviste yapılan kontrolde arıza bilirkişi raporu ile birebir tutmaktadır.


    araç şu an mahkemelik ve 28 şubatta mahkeme sona erecek umarım ERA alacaklar bu yazıyı okuyup vazgeçerler benyandım arkadaşlar siz yanmayın.









    BABA ARABA KOMPLE HATALI.. (VİZONTELEDEN ALINTI YAPILIP ERA'YA UYARLANMIŞ HALİDİR)

    BU ARADA ŞAKA BİR YANA,HARBİ ÇOK PROBLEM ÇIKARMIŞ..PEKİ ARABANIN DEĞİŞTİRİLMESİNİ Mİ İSTEYECEKSİNİZ?




  • dostum hiç bi araba o kadar sorun çıkaramaz bence
    muhakkak sana denk gelmiştir
  • çok geçmiş olsun..Allah sabır versin..tonla para ver servisten çıkama..yazık günah..
  • bence de bu kadar sorunu aynı araçta görmek ihtimal dışı gibi geliyor.

    bende de era var şu ana kadar farlarına su felan kaçmadı.
    kliması da açar açmaz buz soğuk hava veriyor, gazı felan tamam heralde.
    dreksiyon milinden tıkırtı gelmedi daha.
    mp3 çalar filanda daha bozulmadı.
    orasından burasından ses gelmedi.
    şimdiye kadar motor chec-up arıza lambası yanmadı.

    bunlar yeni araçta her zaman olabilecek şeyler. binlerce araç çıkıyor üretim bantından. garanti denilen şey neden veriliyor dersiniz.. üretimden çıkan araçların binde 5 'in de hatalar olsa 10.000 araçta 50 araç üretimden problemli olabilir bu gayet normaldir. geriye 9950 memnuniyet var demektir.
  • valla büyük şansızlıklar bunlar.. bende mayıstan beri kullanıyorum selecti.. bir kere servis çağırarak (1 ay önce) direksiyon servosunu değiştirdi ama herhangi bir sorunum yoktu yada ses filan gelmiyordu..

    konsoldan ara sıra çıtırtılar geliyor sağ taraftan airbagin oralardan,bi ara gideceğim unutuyorum.. ciddi bir şey hepimizin başına her marka otomobilde gelebilir..

    sadece 1 şikayetten dolayı araç almaktan vazgeçilmez..www.sikayetimvar.com a bir girinde bakın citroene,forda,renoya aklınız almaz.. motoru düşen megane2 ler var

    bana sorarsanız eranın ciddi tek sorun cant kapaklarının boyalarının dökülmesidir .. servisin dediği hocam biraz daha belirgin olsun dökülme fotoğrafını çekelim değiştirelim.. bir tanesinde çok az soyulma var acelesi yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 20 Şubat 2007; 18:59:54 >




  • @the engine

    baba bende jantlar alaşım olduğundan öyle bir sorunda yok. verdiğimiz paralara göre iyi araç era'lar. diğer benzerlerinden (albea ve symbol) daha üstün ve donanımlı. motor daha güçlü ve atak. hatta toyota d4-d dizel den daha atak, ben o aracıda denedim hyundai era gibi atak değildi.
  • evet bende çok memnunum aslında genel olarak araç değerini fazlasıyla hakediyor.. şöyle bide üstüne adam gibi lastik taksalarmış .. ne pirelli p6000 ne de bridgestone B250 benim tercih edeceğim lastikler değil..kazık gibiler maşallah hele soğukta karton oluyolar yol tutuş sıfır valla güven vermiyor yağmurda çamurda..ilk fırsatta yumuşak hamurlu bi dunlop,goodyear yada michelin aklımda..
  • benim lastikler bridgestone h serisiydi galiba bi bakayım yazarım buraya.
  • 1-FARIN İÇİNE SU GİREBİLİR.....ÇOK SICAK SUYLA YIKATIRSAN VEYA TAZİKLİ SUYU ÇOK SIKTIRIRSAN....
    2-6 AY İÇİNDE KLİMAYI HİÇ ÇALIŞTIRMASSAN GAZI BOŞALIR.....DEVİRDAİM GEREKİR...
    3-DİREKSİYON MİLİ ERALARDA FAB.HATALI OLARAK ÇIKIYOR....SES GELİYOR SADECE...DİREKSİYONDA HERHANGİ BİR OYNAMA VEYA KIRILMA GİBİ YOLDA BIRAKACAK ŞEYLER OLMUYOR......SANKİ TOYOTADA HİÇ FAB.HATASI YOKKKKKKKKKKKKKKKKK
    4-MOTOR ARIZA YAPTIMI?YOOO SADECE LAMBASI YANMIŞ...OLABİLİR....
    5-CD ÇALAR KESİNLİKLE FAB.HATASI OLAMAZ.......CDYİ KULLANIRKEN KORSAN VEYA TERS SOKMADAN KAYNAKLANABİLİR....
    6-BENİMDE ARKA AMORTİSÖR PATLAK ÇIKTI HEMEN TESLİM ETMEDEN DEĞİŞTİRDİLER....ŞU AN İYİ.....
    7-3 ÜNCÜ....
    8-4ÜNCÜ .....
    9-HEPPP AYNI .....
    10-....
    11-....
    12-......

    BEN ERA KULLANIYORUM ARAÇ 15,000DE ÇOK SIK KULLANIYORUM GÜNDE 150 KM YAPARIM KESİNLİKLE Bİ PROBLEM ÇIKMADI....

    VW T5 E BAK İSTERSEN O ZAMAN HERALDE AÇMADIĞIN MAHKEME KALMAZ....İŞİNE GÜCÜNE BAKAMAZSIN.......

    BENİM ESKİ T 5 5 AY ÖNCE SATTIM GALERİYE....GALERİDEN Bİ ADAM ALMIŞ İNTERNETTE BAKARKEN AYNI GALERİNİN İLANLARI ARASINDA OLDUĞUNNU GÖRDÜM.......
    ARAÇLA ADAM 4.500 KM FALAN YAPMIŞ49,500DE TEKRAR GALERİYE VERMİŞ TAHMİN EDİYORUM 5 AY KULLANIMA KARŞILIK 4,000YTL ZARARI VARDIR.....
    50,000KM BAKIMINDAN KAÇMIŞ 4 DİSKİN DEĞİŞİMİNDEN VE SERVİSE GÖTÜRMEKTEN BIKTIĞI İÇİN SATMIŞ DİYE DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ BEN O ARABADAYKEN SERVİSTEN ÇIKMADIM......
    1,5 SENEDE 54 KERE ARIZA VERDİĞİ KANITI ELİMDEKİ SERVİS TUTANAĞINDA YAZMAKTADIR......


    ŞANS MESELESİ BİRAZDA .........AŞAGIDAKİ ADRESE BAK.....
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=871589

    quote:

    Orjinalden alıntı: mdogular




    28 şubat 2006 tarhinde hyundai accent era 1.4 select araç aldım ve yaşadığım sorunları sizlerle paylaşmak istedim.şu anda Hyundai Assan ile mahkemeliğiz bakalım karar ne çıkacak.Tüketici mahkemesi ne karar verecek.





    1.28.042006 tarihinde aracımı yıkattırtığımda sol farın içine su aldığını tespit ettim.Yetkili servis olan Gaziantep Hyundai Ayıntap Servisine başvurdum serviste yapılan incelemede sol farın üretim hatası sonucu içine su aldığı tespit edildive garanti kapsamında değiştirildi.

    2. Yaz aylarının Başlaması nedeni ile bana aracımda standart olarak sunulan klimayı kullanmak istedim fakat klimam soğutmayı bırakın dışarıdaki sıcak havayı alıp aynen iç mekana veriyordu klimanın soğutmadığını yetkili servis olan Gaziantep Hyundai ayıntap servisine başvurdum serviste yapılan incelemede klimaya fabrikasyon çıkışı gaz basılmadığı ve klima borularının gevşek bırakıldığı tespit edildi.Serviste klimaya gaz basıldı ve klima boruları sıkıldı.



    3.25.07 2006 tarihinde aracımdan gelen ses üzerine ikamet ettiğim ilçe olan Oltu’dan Erzurum merkezde bulunan yetkili servis olan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum.Serviste yapılan incelemede direksiyon milinin üretim hatası nedeniyle arızalandığı servis tarafında tespit edildi ve yetkili serviste aracın direksiyon milinin yedek parça stoklarında bulunmadığı sipariş verildiği bidirildi. Aracım servis tarafından şahsıma arızalı olarak teslim edilmiştir ben yine 120 km yolu tekrar geri dönerek ikamet ettiğim ilçeye döndümDaha sonra servisle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 04.08 2006 tarihinde direksiyon milinin geldiğini öğrendim ve tekrardan ikamet ettiğim ilçe olan Oltu’dan 120 Km mesafede bulunan Erzurum merkezde bulunan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada direksiyon mili garanti kapsamında değiştirildi fakat aracımla şehir içinde seyahat halinde iken aracın direksiyon sisteminde kitleme meydana geldi yine aracı zor şartlar altında yürüterek servise götürdüm burada direksiyon milim aynı gün içinde ikinci kez yetkili serviste değiştirildi ama bu konuda servistebelge istediğimde hiçbir belge verilmeyeceği söylendi fakat tüm uzun uğraşlarım sonucu Hyundai müşteri tesilcilerinde Uğur Ateş Beyden e mail olarak alabildim.


    4.16.09.2006 tarihinde aracımın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu servise başvurdum serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürülerek şahsıma teslim edilmiştir.

    5.25.09.2006 tarihinde cd çaların çalışmaması sonucu yine yetkili servis olan Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada yapılan incelemede cd çaların üreti hatası sonucu arıza yaptığı tespit edildi ve arac üzerinden onarılmak üzere söküldü29.09.2006 tarihide cd çaların onarımı yapılarak arç üzerine takılmıştır.



    6.25.09.2006 tarihinda aracımdan gelen ses üzerine Erzurum Hyundai Kuzey servisine başvurdum burada yapılan incelemede sol ön amartisörün üretim hatası sonucu arıza yaptığı tespit edildi ve servis yedek parça stoklarında amartisörün bulunmadığı ve sipariş verildiği bildirildi.(Belgesi Ek G)Daha sonra servisle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 29.09 2006 tarihinde amartisörün geldiğiniöğrenerek yine servise gittim ve amartisör garanti kapsamında değiştirildi.




    7.29 09 20006 tarhinde aracımda gelen sesler üzerine yine servise başvurdum serviste yapılan incelemede 04 08 2006 tarihinde aynı gün içinde iki kez değişen direksiyon milinin yine üretim hatası nedeniyle arıza yaptığı servis tarafından tespit edildi fakat direksiyon milinin servis yedek parça stoklarında bulunmadığı için sipariş verildi ve aracım şahsıma arızalı olarak teslim edildi.yaptığım telefon görüşmeleri sonucu 11.10 2006 tarihinde direksiyon milinin geldiğini öğrenim veservisegittim direksiyon mili garanti kapsamında değiştirildi.



    8.24.10 2006 tarihinde aracın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu Hyundai yo yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracımın çekilerek servise götürülmesine karar verildi.Hyundai yol yardımının 1276A271998 nolu dosya numarası ile servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakat tüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    9.08 11 2006 tarihinde aracın checklambası yandı ben tekrara Hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracın çekilerek servise götürülmesine karar verildi. .Hyundai yol yardımının 1276A287579 nolu dosya numarası ile servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakat tüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    10.21.11 2006 tarihinde Mahkeme Heyeti ve bilirkişi ninde tespit ettiğ üzere check(motor Arıza lambası)lambası tekrardan yandı.araç servise götürüldüğünde lamba yine Hi-scan cihazıyla söndürüldü fakattüm uğraşlarıma rağmen servis belge vermekten kaçındı.




    11.09.01 2007 tarihinde aracıncehck(motor arıza lambası)lambasının yanması üzerine hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmelerde aracın çekilerek servise götürülmesine karar verildi. .Hyundai yol yardımının aracılığıyla servise çekildi serviste arıza lambası Hi-scan cihazıyla söndürüldü serviste tespit edilen arıza bilirkişi raporu ile birebir tutmaktadır




    12.15.01 2007 tarihindearacın check(motor arıza lambası)lambası yanması sonucu Hyundai yol yardımını aradım servisle yapılan görüşmede aracın çekilerek servise götürlmesine kara verildi araç hyundai yol yardımı aracılığıyla servise götürüldüğünde serviste yapılan kontrolde arıza bilirkişi raporu ile birebir tutmaktadır.


    araç şu an mahkemelik ve 28 şubatta mahkeme sona erecek umarım ERA alacaklar bu yazıyı okuyup vazgeçerler benyandım arkadaşlar siz yanmayın.











  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    DUMURMANA KATILIYORUM.BENDE OCAK 2006 DA ÜÇ ADET ALDIM. HİÇ BİR TEKNİK SORUNLA KARŞILAŞMADIM(1,5CRDİ)SELECT)
    HEMDE ARACIMIN BİRİ ŞU ANDA 50,000İ GEÇTİ SANIRRIM......BİRİ İSE 35,000DE
    quote:

    Orjinalden alıntı: dumurman

    ya ben de hyundai kullanıcısıyım...
    araba arıza yapabilir ama sizinki biraz fazla bela çıkarmış...
    Ama bu yinede bu hyundainn kötü toyotanın iyi olduğu anlamına gelmez...
    Bizim arkadaş geçen yıl corolla yı sıfır aldığı gün araba arızalandı... yatak sardı...
    Yani 1000 de bir de olsa oluyor geçmiş olsun...
    inşallah kazanırsınız...



     HYUNDAİ ERA 1.4 SELECT DE BİTMEYEN SORUNLAR



    Yaşa... Eylül 06'dan beri benimde hiç sorunum olmadı Allah'a şükür.




  • OLEYYY...!!

    ben de kasım da aldım 2007 model Dizel şu an 10.000 km'de sorun yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.