Şimdi Ara

Hyundai I20 1.2 Style Manuel Sürüş ve Donanım Incelemem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yakın bir arkdaşım almış 6000 km kullandıktan sonra prince tüp de taktırmış. Ziyaretime gelmişti baya bir kullanıp inceleme imkanım oldu.

    Donanım: Led far+xenon+stoplar olukça şık ve güzel.
    Manuel klima gayet başarılı. (Nedense hyundailerin klimalarını hep başarılı bulmuşumdur.)
    Ses hoparlör donanımı bir hyundai klasiği vasat ve bayağı.
    Debriyaj direksiyon pamuk gibi. Yalnız artan hızlarda da direksiyon pamuk gibi kalmaya devam ediyor güvenlik hissi zayıf kaldı.
    İç Mekan: B segmente göre oldukça geniş ve rahat buldum aracı. Bagajı doğal olarak küçük ama arka koltuk diz mesafesi sınıfına göre iyi ön koltuklar ve oturma pozisyonu da sınıfıa göre etkilyeci geldi bana.
    Ön konsol ve plastik malz: Sert ve tırtıklı plastik severler için (!!) ideal dizayna sahip linea ile aynı tip te plsitk aksam kullanılmış. Hiç yumuşak plastik yok araçta zaten beklemeiyordum ama tırtıklı plastik kol dayamada vb can sıkıcı ve yakıcı oluyor. Kahverengi+siyah kombinasyon karışık renkli bir ön konsol var. Fena görünmüyor, havadar duruyor, ekranlar, küçük dijital hız göstergeli bilgisayar ekranı, ekran renklendirmesi falan iyi modern duruyor. Aux,usb girişlerinin olması gayet iyi yerleride vites konsolunun önünde ki cepte iyi bir yerde.
    Vitesler: Bir hyundai klasiği ve hastalığı olan uzuuuun geçişli vitesler nostalji yaptırdı. Ulan 20-25 yıldır hala aynı tip kronik uzun geçişli (mesafe olarak) viteslere devam ediyor hyundai buna şaşırmadım desem yeri ama pamuk gibi debriyaj bu klasik özürün üstünü kısmen de olsa örtüyor.
    Süspansiyonlar: Çok sert değil ama biraz tangur tungur sanırım sürekli kullanan alışır.
    MOtor Sesi: Rolantide ş.içi kullanımda vb gayet sessiz buldum. Ses izolasyon olarak başarılı bence 100-110 dan sonra gelen rüzgar/lastik sesi kombinasyonu da çok kötü değil iş görür.
    Yol tutuş: Fazla zorlanmadıkça iş görür ama virajlara hızlı girişte güven vermiyor net olarak.

    Motor/performans: 1200 cc 84 beygirlik bu motoru çok güçsüz ölü ve sıkıcı buldum. Tüpte de benzinde de bariz bir performans farkı hissetmedim. Bunun otomatiğini düşünemiyorum bile kullanıcısına Allah sabır versin, aracı hizlansın diye inip arkasından ittirme hissi veriyordur muhtemelen.
    Araç çok ağırda değil 1055 kg ama sanki ölü eşşek gibi kalkıyor ara hızlanmalar falan berbat. Malesef hyundai bu atmosferik motorda hayatından bezmiş sütçü beygirleri kullanmış. 1990 model excel 90 küsür model accent lar bile bu araçtan daha seri ve tatminkardır bence.
    Araçta ciddi bir ölü devir boşluğu var, biraz yavaşlayıp hafif fren dokunduktan sonra 1 vites küçültmek yetmiyor illa 2 vites düşürmek lazım ki devrini tuttursun yoksa baygınlık geçiren motor kendien gelemiyor. Malesef aracın en beğenmediğim yanı motor/sütçü beygir gücü performansı oldu.

    Tüketim: Araç benzinde çok sakin ve ekonomik kullanımla 6 bin km ağrılıklı ş.içi ttl.de 100 km de ort 6 lt olmuş. Bence yeni bir araç, atmosferik motor için fena bir değer değil. Tüp takıldıktan sonra 900 km.lik mesafe 120 tl gaz ile katedilmiş. 13 kuruş km gibi gayet iyi bir rakam çıkıyor ortaya.

    Fİyat donanım olarak muadillerine göre iyi duran bir araç ama bir polo veya fiesta kadar tok araç hissiyatı asla vermiyor. Tip,donanım ve tüpte tüketim ekonomisi ile gayet alınabilir bir araç ancak muadillerine göre kalite/konfor ve motor performansı olarak halen daha birkaç tık geride.







  • atmosferik dediğin en az 1.6 olmalı, 1.2 falan filan ömür törpüsü...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.