Şimdi Ara

Hyundai İ20 Aracımı Aldım. Kısa Bilgilendirme.. (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
539
Cevap
3
Favori
37.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu zamanda 0 araç almak
    2.el almak en mantıklısı olurdu her türlü kar bile ederdin sattığında
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-hyundai-i20-1.4-mpi-benzin-otomatik-orjinal-degisen-boya-yok-447754327/detay

    58.000 TL
  • ciddi bir donanım göremedim, sis farı ve navigasyondan başka bir fazlası yok jump'tan.. otomatik klima bile parayla. 70 bin cidden çok. jump daha mantıklı.
  • bir kaç sene önce 42bin tl ye golf 6 almıştım(2. el) bir kişi "o paraya 2006 audi alırdım" falan demişti. bu laflar rahatsız edici olsa da tercihiniz asla kabul etmeyeceğim bir seviyede hocam maalesef. daha 2 ay önce arkadaşım 2012 bmw 116i aldı. konfor desen konfor var. e bastımı gidiyor. içi dışı muhteşem bir araba. bmw kalitesini hissettiriyor binince. i20'de bir süre kullandığım bir araç. ikisini kıyaslamak şahsım açısından komik olur. tamam biri 2017 model biri 2012 ama teknoloji olarak aralarında bir 20 sene rahat var.

    Güle güle kullanın. Allah tekerine taş değdirmesin.
  • o paraya 2012 1.6 fd7 elegance civic alırsın be, yazık olmuş.
  • wmtürk kullanıcısına yanıt
    devire dikkat etmedim hiç ama isteyince araba değiştiriyorum. farkın sebebi gittiğimiz yol olabilir. Ben çoğu zaman eğimsiz yollardayım zorlayacak bir durum yok, bir de sabah çok erken çıktığımdan tüm ışıklar yeşil ve trafik yok. Onunda etkisi vardır. Hoyrat da kullanmıyorum. Start-Stop etkisi de olabilir. Kişiden kişiye değişebilir. Yakıtın tam oturması için rodaj süresini tamamlaması gerekiyor arabanın bu her araba için geçerli. İlk aldığımda 6.5-6.9 arasında yükseldi tüketim. Zamanla düştü.
  • Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Fiyatlar baya arttı normal diyorum bu fiyata.

    Ama bu fiyata c segmentide araç alınabilirdi. Fakat ikinci el maksimum 10.000 kilometrede olurdu. Astra mesela hatcback yeni kasa full paket alabilirdiniz.

    Sonuçta sıfır her zaman daha iyidir iyi günlerde kullanırsınız inşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hayırlı olsun , kazasız belasız kullanın, bana kalsa asla yapmayacağım bir tercih. 70bine b sınıfı mı olur muhabbetini bir yana bırakalım fiyatlar malum, bence sıkıntı o parayı çok eski teknolojiye vermiş olmanız. 2017 yılında 70bin lira para vereceğim küçük hacim tork fakiri atmosferik motor ve 4 ileri en eski tip tork konvertörlü şanzıman alacağım. Araba 5,7 litre hemi motor olupr dersin 4 ileri gider buna da 1.4 130küsür torku son nefesinde veren bir araca koymak nasıl bir zihniyetin sonucudur bilmiyorum. Bazıları bu arabayı savunmak için motorla, şanzıman biraz eski tip ama kalanında çok iyi araba diyorlar. La ne kaldı ki başka zaten. Bir arabada en önemli şey mootor ve şanzımandır. Gerisi teferruattır. Bu ikisi kötüyse o arabadan cacık olmaz.


    Araba hem basınca istediğini gibi gitmeyecek. Hem bassanda basmasanda çok yakacak. Hem gaza tepkileri kötü olacak, ani manevralarda tepkisi yetmeyecek. Üstüne 70bin olacak. Keşke gidip 1.0 t-gdi star motorlu i20 alsaydınız da turbo motorun nimetinden faydalansaydınız.

    Polo, ibiza gibi araçlar 7.vitesle 1600 devirlerle hafif meyilleri rahatça çıkarken, sizin aracınız 4. vitesten 2ye düşük bağıra bağıra çıkacak ve anlık tüketiminiz 16 litre olacak. İşte o zaman aldığınız aracın ne led farının, ne cam tavanının önemi kalacak. Ama para sizin bizi ilgilendirmez, ben dediğim gibi asla böyle bir tercih yapmazdım, ikinci elde de bu i20lerin çok fena patlayacağını düşünüyorum. Tekrar kazasız belasız sürmenizi dilerim.

    Okuduğum en aklı başında yorum.

    otomatik alan adama 1.0 turbo manuel alsaydın demiş. Yıllardır satılan 4 ileri için ikinci elde patlayacak demiş. 70 bin çok gelmiş. Aynı aracin polo da karşılığı all star opsiyonsuz standart donanım 78 bin TL ama bunu soylememis. Evet gerçekten bende böyle bir yorum uzun zamandır okumamıştim.

    Paşam 3-4bin kmdeki lounge poloları 60-65 aralığına alabiliyorsun sıfırdan hallice olarak. Bu aracı ikiye katlar. Git sende ibiza al, fabia al sana polo al diyen mi var illa ki? Evet i20 otmler patlayacak çünkü herkes biliyor ne kadar performanssız olup ne kadar yaktıklarını. Sizin gibi donanıma tav olup arabalara 70-80bin veren adamlar oldukça hyundai gibi markalar daha çok 20 yıllık teknolojiyi kakalarlar. Sende git comfortline olanını al polonun istiyorsan. En azından motor şanzıman, gidiş, performans olarak araba kullandığını anlarsın. Diyorum ya led farım var diye sevinip 2017 yılında 70bin verip 10 litre benzin yakıp kendinizi tatmin edersiniz.

    Arabadan azıcık anlayan adama "sana 1.4 atmosferik motorlu arabayı 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla vereceğim, üsteli bunu b sınıfı bir araca yapıp 70bin isteyeceğim" deseler güler geçer, ama sizin gibi donanım fetişistleri tav oluyor işte. Boşuna dememişler her koyun kendi bacağından asılır diye, ondan sonra artık bu araçları kime satarsanız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 6 Haziran 2017; 20:25:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AcetoBalsamico

    Şu ' bu arabaya o kadar para verilir mi ? ' cilerin coğu hayatında araç saihibi olmamış yada babasının arabasıyla gezen tipler maalesef.

    2013 Polo arabam var Ve 2002 den beri arabam Var.Hakkaten Bu bu fiyata Alinmaz..



    Neyse Konu sahibi Arkadas Gule gule kullan Ama ben Ayni paraya Sifir Honda jazz 1.3 premium Otomatik alirdim.Benzinli hemde 2.eli harika

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hayırlı olsun , kazasız belasız kullanın, bana kalsa asla yapmayacağım bir tercih. 70bine b sınıfı mı olur muhabbetini bir yana bırakalım fiyatlar malum, bence sıkıntı o parayı çok eski teknolojiye vermiş olmanız. 2017 yılında 70bin lira para vereceğim küçük hacim tork fakiri atmosferik motor ve 4 ileri en eski tip tork konvertörlü şanzıman alacağım. Araba 5,7 litre hemi motor olupr dersin 4 ileri gider buna da 1.4 130küsür torku son nefesinde veren bir araca koymak nasıl bir zihniyetin sonucudur bilmiyorum. Bazıları bu arabayı savunmak için motorla, şanzıman biraz eski tip ama kalanında çok iyi araba diyorlar. La ne kaldı ki başka zaten. Bir arabada en önemli şey mootor ve şanzımandır. Gerisi teferruattır. Bu ikisi kötüyse o arabadan cacık olmaz.


    Araba hem basınca istediğini gibi gitmeyecek. Hem bassanda basmasanda çok yakacak. Hem gaza tepkileri kötü olacak, ani manevralarda tepkisi yetmeyecek. Üstüne 70bin olacak. Keşke gidip 1.0 t-gdi star motorlu i20 alsaydınız da turbo motorun nimetinden faydalansaydınız.

    Polo, ibiza gibi araçlar 7.vitesle 1600 devirlerle hafif meyilleri rahatça çıkarken, sizin aracınız 4. vitesten 2ye düşük bağıra bağıra çıkacak ve anlık tüketiminiz 16 litre olacak. İşte o zaman aldığınız aracın ne led farının, ne cam tavanının önemi kalacak. Ama para sizin bizi ilgilendirmez, ben dediğim gibi asla böyle bir tercih yapmazdım, ikinci elde de bu i20lerin çok fena patlayacağını düşünüyorum. Tekrar kazasız belasız sürmenizi dilerim.

    Okuduğum en aklı başında yorum.

    otomatik alan adama 1.0 turbo manuel alsaydın demiş. Yıllardır satılan 4 ileri için ikinci elde patlayacak demiş. 70 bin çok gelmiş. Aynı aracin polo da karşılığı all star opsiyonsuz standart donanım 78 bin TL ama bunu soylememis. Evet gerçekten bende böyle bir yorum uzun zamandır okumamıştim.

    Paşam 3-4bin kmdeki lounge poloları 60-65 aralığına alabiliyorsun sıfır km olarak. Bu aracı ikiye katlar. Git sende ibiza al, fabia al sana polo al diyen mi var illa ki? Evet i20 otmler patlayacak çünkü herkes biliyor ne kadar performanssız olup ne kadar yaktıklarını. Sizin gibi donanıma tav olup arabalara 70-80bin veren adamlar oldukça hyundai gibi markalar daha çok 20 yıllık teknolojiyi kakalarlar. Sende git comfortline olanını al polonun istiyorsan. En azından motor şanzıman, gidiş, performans olarak araba kullandığını anlarsın. Diyorum ya led farım var diye sevinip 2017 yılında 70bin verip 10 litre benzin yakıp kendinizi tatmin edersiniz.

    Arabadan azıcık anlayan adama "sana 1.4 atmosferik motorlu arabayı 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla vereceğim, üsteli bunu b sınıfı bir araca yapıp 70bin isteyeceğim" deseler güler geçer, ama sizin gibi donanım fetişistleri tav oluyor işte. Boşuna dememişler her koyun kendi bacağından asılır diye, ondan sonra artık bu araçları kime satarsanız..

    donanım fetişisti demişsiniz de kusura bakmayın sizde vag fetişisti olmuşsunuz farkında değilsiniz. vw harici verdiğiniz örnekler bile vag dan öteye geçemiyor.

    2017 de 2 havayastıklı poloları kakalayan marka "ouuvv büyük alman markası", donanım ve güvenlik ekipmanları tam olan araba "patlar bu".

    kusura bakmada 2 havayastıklı polo satıp bana 3. ülke muamelesi yapan vw ye bu kadar sevgi saygı neden besleniyor anlamak zor.

    arma yuvarlak markada alman diye mersedes sanıyorsunuz herhalde.

    adam sıfır araç başka örnek verin diyor siz 4 bin km de araç alsaydı diyorsunuz.

    4 bin sıfırdan biraz büyük gibi sanki sizce?

    atmosferik motorlar patlayacaksa; tsi ler 2 kez patlayacak gelecekte. hem lspi, hem yağ yakma, hemde turbo bakım masrafları ilerleyen km lerde sahiplerine yüzünü gösterecek. arabalar hep 100 bin altında kalmayacak malum.

    üslupta süper paşam, ağam; profilde akademisyen yazıyor; bölüm neydi? osmanlı tarihi filan mı?

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 6 Haziran 2017; 20:18:23 >




  • Şu vergileri, arabalar üzerinden alınan iki araba paralarını görünce sinirlerim fırlıyor.



    Hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddsmurat -- 6 Haziran 2017; 20:8:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Vay arkadaş Yollar zebil gibi i20 kaynıyor arasan 1 tane ibiza bulamazsın hala seat diyorlar yahu. Bu forumdaki herkes iyi maldan anlıyor da diğer vatandaşlar boşa yaşıyor.


    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    İşte o yüzden ilk mesajımda ve şimdiki gibi cevapladığım mesajlarda kimseyi kırmamaya çalıştım. Herkes mutlu mesut kullansın. Biz daha 2006 fiesta ile devam edelim :) .d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hayırlı olsun , kazasız belasız kullanın, bana kalsa asla yapmayacağım bir tercih. 70bine b sınıfı mı olur muhabbetini bir yana bırakalım fiyatlar malum, bence sıkıntı o parayı çok eski teknolojiye vermiş olmanız. 2017 yılında 70bin lira para vereceğim küçük hacim tork fakiri atmosferik motor ve 4 ileri en eski tip tork konvertörlü şanzıman alacağım. Araba 5,7 litre hemi motor olupr dersin 4 ileri gider buna da 1.4 130küsür torku son nefesinde veren bir araca koymak nasıl bir zihniyetin sonucudur bilmiyorum. Bazıları bu arabayı savunmak için motorla, şanzıman biraz eski tip ama kalanında çok iyi araba diyorlar. La ne kaldı ki başka zaten. Bir arabada en önemli şey mootor ve şanzımandır. Gerisi teferruattır. Bu ikisi kötüyse o arabadan cacık olmaz.


    Araba hem basınca istediğini gibi gitmeyecek. Hem bassanda basmasanda çok yakacak. Hem gaza tepkileri kötü olacak, ani manevralarda tepkisi yetmeyecek. Üstüne 70bin olacak. Keşke gidip 1.0 t-gdi star motorlu i20 alsaydınız da turbo motorun nimetinden faydalansaydınız.

    Polo, ibiza gibi araçlar 7.vitesle 1600 devirlerle hafif meyilleri rahatça çıkarken, sizin aracınız 4. vitesten 2ye düşük bağıra bağıra çıkacak ve anlık tüketiminiz 16 litre olacak. İşte o zaman aldığınız aracın ne led farının, ne cam tavanının önemi kalacak. Ama para sizin bizi ilgilendirmez, ben dediğim gibi asla böyle bir tercih yapmazdım, ikinci elde de bu i20lerin çok fena patlayacağını düşünüyorum. Tekrar kazasız belasız sürmenizi dilerim.

    Okuduğum en aklı başında yorum.

    otomatik alan adama 1.0 turbo manuel alsaydın demiş. Yıllardır satılan 4 ileri için ikinci elde patlayacak demiş. 70 bin çok gelmiş. Aynı aracin polo da karşılığı all star opsiyonsuz standart donanım 78 bin TL ama bunu soylememis. Evet gerçekten bende böyle bir yorum uzun zamandır okumamıştim.

    Paşam 3-4bin kmdeki lounge poloları 60-65 aralığına alabiliyorsun sıfır km olarak. Bu aracı ikiye katlar. Git sende ibiza al, fabia al sana polo al diyen mi var illa ki? Evet i20 otmler patlayacak çünkü herkes biliyor ne kadar performanssız olup ne kadar yaktıklarını. Sizin gibi donanıma tav olup arabalara 70-80bin veren adamlar oldukça hyundai gibi markalar daha çok 20 yıllık teknolojiyi kakalarlar. Sende git comfortline olanını al polonun istiyorsan. En azından motor şanzıman, gidiş, performans olarak araba kullandığını anlarsın. Diyorum ya led farım var diye sevinip 2017 yılında 70bin verip 10 litre benzin yakıp kendinizi tatmin edersiniz.

    Arabadan azıcık anlayan adama "sana 1.4 atmosferik motorlu arabayı 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla vereceğim, üsteli bunu b sınıfı bir araca yapıp 70bin isteyeceğim" deseler güler geçer, ama sizin gibi donanım fetişistleri tav oluyor işte. Boşuna dememişler her koyun kendi bacağından asılır diye, ondan sonra artık bu araçları kime satarsanız..

    donanım fetişisti demişsiniz de kusura bakmayın sizde vag fetişisti olmuşsunuz farkında değilsiniz. vw harici verdiğiniz örnekler bile vag dan öteye geçemiyor.

    2017 de 2 havayastıklı poloları kakalayan marka "ouuvv büyük alman markası", donanım ve güvenlik ekipmanları tam olan araba "patlar bu".

    kusura bakmada 2 havayastıklı polo satıp bana 3. ülke muamelesi yapan vw ye bu kadar sevgi saygı neden besleniyor anlamak zor.

    arma yuvarlak markada alman diye mersedes sanıyorsunuz herhalde.

    adam sıfır araç başka örnek verin diyor siz 4 bin km de araç alsaydı diyorsunuz.

    4 bin sıfırdan biraz büyük gibi sanki sizce?

    atmosferik motorlar patlayacaksa; tsi ler 2 kez patlayacak gelecekte. hem lspi, hem yağ yakma, hemde turbo bakım masrafları ilerleyen km lerde sahiplerine yüzünü gösterecek. arabalar hep 100 bin altında kalmayacak malum.

    üslupta süper paşam, ağam; profilde akademisyen yazıyor; bölüm neydi? osmanlı tarihi filan mı?

    hayırlı günler.





    Vag fetişi değilim ama piyasada şu an vag grupları dışında b sınıfı araçlarda mantıklı seçenek göremiyorum da ondan. Misal modern motor ve şanzıman istiyoruz. Corsa da var mı yok? Bir ara çok güzel bir 1.0 turbo getirmişlerdi şimdi satmıyorlar. Renault desek o kalitenin o parayı hak etmediğini düşünüyorum ve 1.2turbosu az yakmıyor clionun. Fiesta desek 1.0 ecoboost ve powershift titanium seçeneği vardı kaldırdılar, st linbe çıkardılar 83bin insaf. jazz desek 1.3 atmosferik motor ve cvt aynısının laciverti yani. Bir tek mantıklı seçenek 208de var 110hp puretech ve eat6 ama ondan da 75bin ucuz değil ve peugeot çok değer kaybederken 75bin lirayı 208e vermek yanlış. Hal böyle olunca bana tsi+dsg kombineli polo, ibiza, fabia üçlüsünden başka alternatif kalmıyor önermek için. Ha durum bu diye ben vag fetişiysem tamam olayım , ama o zaman benim göremediğim alternatifleri gösterin piyasadaki. Bastı mı giden, az yakan turbo motorlu araçları gösterin.

    Bu arada bahsettiğm lounge polo 2 değil 4 havayastık. Mercedes de kullandım aradaki farkı gayet net biliyorum. Bir hatam "sıfır km olarak" yazmışım ki düzelttim şimdi sıfırdan hallice yazacaktım, yazım hatam olmuş. Çoğu kullanıcı ayda 1-1500km yapıyor. Buna göre 3 aylık sayılıyor ki kendim sattım aracımı 5bin altı araç sıfır gibi oluyor zaten. Bu bakımdan sıfır diye 70bin verileceğine aynı senenin 5bindeki daha mantıklı araca 65 vermeyi tercih ederim.

    Atmosferik motorlar patlamayacak, anlamadıysan yine yazayım 4 ileri şanzımanlı i20ler patlayacak diyorum. Bunda da patlamayı arıza olarak algılamayın ikinci elde gitme olarak algılayın. İkinci elde çok yakan, iyi kaçmayan araba sevilmez, kolay satılmaz ve çok değer düşer. Bu ülkede ta 206ların ön takın sorunlarından dolayı yıllarca peugeot dandik, peıgeot saplam değil diye milet almadı, peugeotların değeri hala düşük. i20 otmler de aynı şey olacak işte. Aman hocam uzak dur 10 litre yakıyor, gitmiyor, şanzımanı çok eski tip denilecek. İşte böyle böyle patlayacak bu araçlar. Gti harici tsilar normal değerlerde muadili turbo motorlar seviyesinde yağ yakıyor, anormal bir yağ yakma durumları yok, boşuna ağzına sakız edip insanları yanıltma. Yağ yakıp motor değişimine götüren "sorunsuz" dizel corollalardan haber edin.

    Paşamda gayet güzel bir uslup, argo yok, küfür yok, neden alındınız paşam? Doğru söylenenler işinize mi gelmedi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 6 Haziran 2017; 20:28:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hayırlı olsun , kazasız belasız kullanın, bana kalsa asla yapmayacağım bir tercih. 70bine b sınıfı mı olur muhabbetini bir yana bırakalım fiyatlar malum, bence sıkıntı o parayı çok eski teknolojiye vermiş olmanız. 2017 yılında 70bin lira para vereceğim küçük hacim tork fakiri atmosferik motor ve 4 ileri en eski tip tork konvertörlü şanzıman alacağım. Araba 5,7 litre hemi motor olupr dersin 4 ileri gider buna da 1.4 130küsür torku son nefesinde veren bir araca koymak nasıl bir zihniyetin sonucudur bilmiyorum. Bazıları bu arabayı savunmak için motorla, şanzıman biraz eski tip ama kalanında çok iyi araba diyorlar. La ne kaldı ki başka zaten. Bir arabada en önemli şey mootor ve şanzımandır. Gerisi teferruattır. Bu ikisi kötüyse o arabadan cacık olmaz.


    Araba hem basınca istediğini gibi gitmeyecek. Hem bassanda basmasanda çok yakacak. Hem gaza tepkileri kötü olacak, ani manevralarda tepkisi yetmeyecek. Üstüne 70bin olacak. Keşke gidip 1.0 t-gdi star motorlu i20 alsaydınız da turbo motorun nimetinden faydalansaydınız.

    Polo, ibiza gibi araçlar 7.vitesle 1600 devirlerle hafif meyilleri rahatça çıkarken, sizin aracınız 4. vitesten 2ye düşük bağıra bağıra çıkacak ve anlık tüketiminiz 16 litre olacak. İşte o zaman aldığınız aracın ne led farının, ne cam tavanının önemi kalacak. Ama para sizin bizi ilgilendirmez, ben dediğim gibi asla böyle bir tercih yapmazdım, ikinci elde de bu i20lerin çok fena patlayacağını düşünüyorum. Tekrar kazasız belasız sürmenizi dilerim.

    Okuduğum en aklı başında yorum.

    otomatik alan adama 1.0 turbo manuel alsaydın demiş. Yıllardır satılan 4 ileri için ikinci elde patlayacak demiş. 70 bin çok gelmiş. Aynı aracin polo da karşılığı all star opsiyonsuz standart donanım 78 bin TL ama bunu soylememis. Evet gerçekten bende böyle bir yorum uzun zamandır okumamıştim.

    Paşam 3-4bin kmdeki lounge poloları 60-65 aralığına alabiliyorsun sıfır km olarak. Bu aracı ikiye katlar. Git sende ibiza al, fabia al sana polo al diyen mi var illa ki? Evet i20 otmler patlayacak çünkü herkes biliyor ne kadar performanssız olup ne kadar yaktıklarını. Sizin gibi donanıma tav olup arabalara 70-80bin veren adamlar oldukça hyundai gibi markalar daha çok 20 yıllık teknolojiyi kakalarlar. Sende git comfortline olanını al polonun istiyorsan. En azından motor şanzıman, gidiş, performans olarak araba kullandığını anlarsın. Diyorum ya led farım var diye sevinip 2017 yılında 70bin verip 10 litre benzin yakıp kendinizi tatmin edersiniz.

    Arabadan azıcık anlayan adama "sana 1.4 atmosferik motorlu arabayı 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla vereceğim, üsteli bunu b sınıfı bir araca yapıp 70bin isteyeceğim" deseler güler geçer, ama sizin gibi donanım fetişistleri tav oluyor işte. Boşuna dememişler her koyun kendi bacağından asılır diye, ondan sonra artık bu araçları kime satarsanız..

    donanım fetişisti demişsiniz de kusura bakmayın sizde vag fetişisti olmuşsunuz farkında değilsiniz. vw harici verdiğiniz örnekler bile vag dan öteye geçemiyor.

    2017 de 2 havayastıklı poloları kakalayan marka "ouuvv büyük alman markası", donanım ve güvenlik ekipmanları tam olan araba "patlar bu".

    kusura bakmada 2 havayastıklı polo satıp bana 3. ülke muamelesi yapan vw ye bu kadar sevgi saygı neden besleniyor anlamak zor.

    arma yuvarlak markada alman diye mersedes sanıyorsunuz herhalde.

    adam sıfır araç başka örnek verin diyor siz 4 bin km de araç alsaydı diyorsunuz.

    4 bin sıfırdan biraz büyük gibi sanki sizce?

    atmosferik motorlar patlayacaksa; tsi ler 2 kez patlayacak gelecekte. hem lspi, hem yağ yakma, hemde turbo bakım masrafları ilerleyen km lerde sahiplerine yüzünü gösterecek. arabalar hep 100 bin altında kalmayacak malum.

    üslupta süper paşam, ağam; profilde akademisyen yazıyor; bölüm neydi? osmanlı tarihi filan mı?

    hayırlı günler.





    Vag fetişi değilim ama piyasada şu an vag grupları dışında b sınıfı araçlarda mantıklı seçenek göremiyorum da ondan. Misal modern motor ve şanzıman istiyoruz. Corsa da var mı yok? Bir ara çok güzel bir 1.0 turbo getirmişlerdi şimdi satmıyorlar. Renault desek o kalitenin o parayı hak etmediğini düşünüyorum ve 1.2turbosu az yakmıyor clionun. Fiesta desek 1.0 ecoboost ve powershift titanium seçeneği vardı kaldırdılar, st linbe çıkardılar 83bin insaf. jazz desek 1.3 atmosferik motor ve cvt aynısının laciverti yani. Bir tek mantıklı seçenek 208de var 110hp puretech ve eat6 ama ondan da 75bin ucuz değil ve peugeot çok değer kaybederken 75bin lirayı 208e vermek yanlış. Hal böyle olunca bana tsi+dsg kombineli polo, ibiza, fabia üçlüsünden başka alternatif kalmıyor önermek için. Ha durum bu diye ben vag fetişiysem tamam olayım , ama o zaman benim göremediğim alternatifleri gösterin piyasadaki. Bastı mı giden, az yakan turbo motorlu araçları gösterin.

    Bu arada bahsettiğm lounge polo 2 değil 4 havayastık. Mercedes de kullandım aradaki farkı gayet net biliyorum. Bir hatam "sıfır km olarak" yazmışım ki düzelttim şimdi sıfırdan hallice yazacaktım, yazım hatam olmuş. Çoğu kullanıcı ayda 1-1500km yapıyor. Buna göre 3 aylık sayılıyor ki kendim sattım aracımı 5bin altı araç sıfır gibi oluyor zaten. Bu bakımdan sıfır diye 70bin verileceğine aynı senenin 5bindeki daha mantıklı araca 65 vermeyi tercih ederim.

    Atmosferik motorlar patlamayacak, anlamadıysan yine yazayım 4 ileri şanzımanlı i20ler patlayacak diyorum. Bunda da patlamayı arıza olarak algılamayın ikinci elde gitme olarak algılayın. İkinci elde çok yakan, iyi kaçmayan araba sevilmez, kolay satılmaz ve çok değer düşer. Bu ülkede ta 206ların ön takın sorunlarından dolayı yıllarca peugeot dandik, peıgeot saplam değil diye milet almadı, peugeotların değeri hala düşük. i20 otmler de aynı şey olacak işte. Aman hocam uzak dur 10 litre yakıyor, gitmiyor, şanzımanı çok eski tip denilecek. İşte böyle böyle patlayacak bu araçlar. Gti harici tsilar normal değerlerde muadili turbo motorlar seviyesinde yağ yakıyor, anormal bir yağ yakma durumları yok, boşuna ağzına sakız edip insanları yanıltma. Yağ yakıp motor değişimine götüren "sorunsuz" dizel corollalardan haber edin.

    Paşamda gayet güzel bir uslup, argo yok, küfür yok, neden alındınız paşam? Doğru söylenenler işinize mi gelmedi?

    gayet güzel anladım;

    dsg ve tsi öneriyorsunuz. diğer tüm seçenekler dsg ve tsi olmadığı için kötüdür.

    dsg tsi de vagdan başka grupta olmadığı için mecburen vag öneriyorsunuz.

    yani diğer markaların bütün mühendisleri boş çalışmış; bi dsg +tsi yapamamışlar.

    dsg+tsi almayan milyonlarca kişi büyük yanılgı içinde.

    nede olsa bir insan arabası dsg+tsi değilse asla arabasından mutlu olamaz. hatta ona araba dersek dsg+tsi ye başka bir şey dememiz gerekir.

    dsg-tsi alanlar ise adeta kutsanmış doğru yolu bulmuş dünyadaki amaçlarını gerçekleştirmiş. nede olsa dsg+tsi leri var.

    kusura bakmayın ama mesajınızda yukarıda da kısaca takıldığım üzere dsg ve tsi den başka bir şey görmedim.

    ne dsg+tsi miş arkadaş.

    ha unutmadan tanımadığım biri bana paşam ağam derse ne kadar görgüsüz biri olduğunu düşünürüm. size normal geliyor demek o konuda da anlaştık.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 6 Haziran 2017; 20:38:24 >




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Zaten araç alacak herkes şanzıman dan anlıyor. Civic de 10 lt yakıyor neden alıyor millet aptal mi? Lpg diye bir şey var tüm civic ler Lpg li. Şu An aracım 23 kr yakıyor. 70 TL gaz ile 300 km gidiyorum. Hem de otomatik zevkiyle. Burda hala debriyaj basmaktan ayağı kopanlar yorum yapıyor ya gülüyorum. Gerçi çoğunda araba bile yoktur.



    Ayrıca da keşke millet araştırma yapsa. Ben kaç ay araştırdım özellikle i20 araç aldım. Çok yaktığını biliyordum ama LPG uyumlu olduğu için yinede aldım .tam otomatik olduğu için özellikle aldım. Dsg den uzak durdum.



    Araç peynir ekmek gibi gidiyor sen ikinci elde gitmez diyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hayırlı olsun , kazasız belasız kullanın, bana kalsa asla yapmayacağım bir tercih. 70bine b sınıfı mı olur muhabbetini bir yana bırakalım fiyatlar malum, bence sıkıntı o parayı çok eski teknolojiye vermiş olmanız. 2017 yılında 70bin lira para vereceğim küçük hacim tork fakiri atmosferik motor ve 4 ileri en eski tip tork konvertörlü şanzıman alacağım. Araba 5,7 litre hemi motor olupr dersin 4 ileri gider buna da 1.4 130küsür torku son nefesinde veren bir araca koymak nasıl bir zihniyetin sonucudur bilmiyorum. Bazıları bu arabayı savunmak için motorla, şanzıman biraz eski tip ama kalanında çok iyi araba diyorlar. La ne kaldı ki başka zaten. Bir arabada en önemli şey mootor ve şanzımandır. Gerisi teferruattır. Bu ikisi kötüyse o arabadan cacık olmaz.


    Araba hem basınca istediğini gibi gitmeyecek. Hem bassanda basmasanda çok yakacak. Hem gaza tepkileri kötü olacak, ani manevralarda tepkisi yetmeyecek. Üstüne 70bin olacak. Keşke gidip 1.0 t-gdi star motorlu i20 alsaydınız da turbo motorun nimetinden faydalansaydınız.

    Polo, ibiza gibi araçlar 7.vitesle 1600 devirlerle hafif meyilleri rahatça çıkarken, sizin aracınız 4. vitesten 2ye düşük bağıra bağıra çıkacak ve anlık tüketiminiz 16 litre olacak. İşte o zaman aldığınız aracın ne led farının, ne cam tavanının önemi kalacak. Ama para sizin bizi ilgilendirmez, ben dediğim gibi asla böyle bir tercih yapmazdım, ikinci elde de bu i20lerin çok fena patlayacağını düşünüyorum. Tekrar kazasız belasız sürmenizi dilerim.

    Okuduğum en aklı başında yorum.

    otomatik alan adama 1.0 turbo manuel alsaydın demiş. Yıllardır satılan 4 ileri için ikinci elde patlayacak demiş. 70 bin çok gelmiş. Aynı aracin polo da karşılığı all star opsiyonsuz standart donanım 78 bin TL ama bunu soylememis. Evet gerçekten bende böyle bir yorum uzun zamandır okumamıştim.

    Paşam 3-4bin kmdeki lounge poloları 60-65 aralığına alabiliyorsun sıfır km olarak. Bu aracı ikiye katlar. Git sende ibiza al, fabia al sana polo al diyen mi var illa ki? Evet i20 otmler patlayacak çünkü herkes biliyor ne kadar performanssız olup ne kadar yaktıklarını. Sizin gibi donanıma tav olup arabalara 70-80bin veren adamlar oldukça hyundai gibi markalar daha çok 20 yıllık teknolojiyi kakalarlar. Sende git comfortline olanını al polonun istiyorsan. En azından motor şanzıman, gidiş, performans olarak araba kullandığını anlarsın. Diyorum ya led farım var diye sevinip 2017 yılında 70bin verip 10 litre benzin yakıp kendinizi tatmin edersiniz.

    Arabadan azıcık anlayan adama "sana 1.4 atmosferik motorlu arabayı 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla vereceğim, üsteli bunu b sınıfı bir araca yapıp 70bin isteyeceğim" deseler güler geçer, ama sizin gibi donanım fetişistleri tav oluyor işte. Boşuna dememişler her koyun kendi bacağından asılır diye, ondan sonra artık bu araçları kime satarsanız..

    donanım fetişisti demişsiniz de kusura bakmayın sizde vag fetişisti olmuşsunuz farkında değilsiniz. vw harici verdiğiniz örnekler bile vag dan öteye geçemiyor.

    2017 de 2 havayastıklı poloları kakalayan marka "ouuvv büyük alman markası", donanım ve güvenlik ekipmanları tam olan araba "patlar bu".

    kusura bakmada 2 havayastıklı polo satıp bana 3. ülke muamelesi yapan vw ye bu kadar sevgi saygı neden besleniyor anlamak zor.

    arma yuvarlak markada alman diye mersedes sanıyorsunuz herhalde.

    adam sıfır araç başka örnek verin diyor siz 4 bin km de araç alsaydı diyorsunuz.

    4 bin sıfırdan biraz büyük gibi sanki sizce?

    atmosferik motorlar patlayacaksa; tsi ler 2 kez patlayacak gelecekte. hem lspi, hem yağ yakma, hemde turbo bakım masrafları ilerleyen km lerde sahiplerine yüzünü gösterecek. arabalar hep 100 bin altında kalmayacak malum.

    üslupta süper paşam, ağam; profilde akademisyen yazıyor; bölüm neydi? osmanlı tarihi filan mı?

    hayırlı günler.





    Vag fetişi değilim ama piyasada şu an vag grupları dışında b sınıfı araçlarda mantıklı seçenek göremiyorum da ondan. Misal modern motor ve şanzıman istiyoruz. Corsa da var mı yok? Bir ara çok güzel bir 1.0 turbo getirmişlerdi şimdi satmıyorlar. Renault desek o kalitenin o parayı hak etmediğini düşünüyorum ve 1.2turbosu az yakmıyor clionun. Fiesta desek 1.0 ecoboost ve powershift titanium seçeneği vardı kaldırdılar, st linbe çıkardılar 83bin insaf. jazz desek 1.3 atmosferik motor ve cvt aynısının laciverti yani. Bir tek mantıklı seçenek 208de var 110hp puretech ve eat6 ama ondan da 75bin ucuz değil ve peugeot çok değer kaybederken 75bin lirayı 208e vermek yanlış. Hal böyle olunca bana tsi+dsg kombineli polo, ibiza, fabia üçlüsünden başka alternatif kalmıyor önermek için. Ha durum bu diye ben vag fetişiysem tamam olayım , ama o zaman benim göremediğim alternatifleri gösterin piyasadaki. Bastı mı giden, az yakan turbo motorlu araçları gösterin.

    Bu arada bahsettiğm lounge polo 2 değil 4 havayastık. Mercedes de kullandım aradaki farkı gayet net biliyorum. Bir hatam "sıfır km olarak" yazmışım ki düzelttim şimdi sıfırdan hallice yazacaktım, yazım hatam olmuş. Çoğu kullanıcı ayda 1-1500km yapıyor. Buna göre 3 aylık sayılıyor ki kendim sattım aracımı 5bin altı araç sıfır gibi oluyor zaten. Bu bakımdan sıfır diye 70bin verileceğine aynı senenin 5bindeki daha mantıklı araca 65 vermeyi tercih ederim.

    Atmosferik motorlar patlamayacak, anlamadıysan yine yazayım 4 ileri şanzımanlı i20ler patlayacak diyorum. Bunda da patlamayı arıza olarak algılamayın ikinci elde gitme olarak algılayın. İkinci elde çok yakan, iyi kaçmayan araba sevilmez, kolay satılmaz ve çok değer düşer. Bu ülkede ta 206ların ön takın sorunlarından dolayı yıllarca peugeot dandik, peıgeot saplam değil diye milet almadı, peugeotların değeri hala düşük. i20 otmler de aynı şey olacak işte. Aman hocam uzak dur 10 litre yakıyor, gitmiyor, şanzımanı çok eski tip denilecek. İşte böyle böyle patlayacak bu araçlar. Gti harici tsilar normal değerlerde muadili turbo motorlar seviyesinde yağ yakıyor, anormal bir yağ yakma durumları yok, boşuna ağzına sakız edip insanları yanıltma. Yağ yakıp motor değişimine götüren "sorunsuz" dizel corollalardan haber edin.

    Paşamda gayet güzel bir uslup, argo yok, küfür yok, neden alındınız paşam? Doğru söylenenler işinize mi gelmedi?

    gayet güzel anladım;

    dsg ve tsi öneriyorsunuz. diğer tüm seçenekler dsg ve tsi olmadığı için kötüdür.

    dsg tsi de vagdan başka grupta olmadığı için mecburen vag öneriyorsunuz.

    yani diğer markaların bütün mühendisleri boş çalışmış; bi dsg +tsi yapamamışlar.

    dsg+tsi almayan milyonlarca kişi büyük yanılgı içinde.

    nede olsa bir insan arabası dsg+tsi değilse asla arabasından mutlu olamaz. hatta ona araba dersek dsg+tsi ye başka bir şey dememiz gerekir.

    dsg-tsi alanlar ise adeta kutsanmış doğru yolu bulmuş dünyadaki amaçlarını gerçekleştirmiş. nede olsa dsg+tsi leri var.

    kusura bakmayın ama mesajınızda yukarıda da kısaca takıldığım üzere dsg ve tsi den başka bir şey görmedim.

    ne dsg+tsi miş arkadaş.

    ha unutmadan tanımadığım biri bana paşam ağam derse ne kadar görgüsüz biri olduğunu düşünürüm. size normal geliyor demek o konuda da anlaştık.

    hayırlı günler.

    yav he he, bir de o kadar üşenmeyip yazmışım diğerlerinin neden dezavantajlı olduklarını da okuyana tabi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinan

    31 Mayis 2016 tarihinde 59200 tl ye Lounge donanim 1.2 tsi dsg Polo almistim. 15000 devirdim. Suan i20 ye verilen paraya acidim cidden.

    1) O arabaya o para cidden fazla.

    2) Sanziman cop.

    3) Turbo benzinli bir arac sahibi olarak 5 litre/ 100 km tuketim gorunce cok yakmisim fazla mi gaza yuklendim diyorum ise gidip gelirken falan. Ortalamam 4.4 4.9 arasi yogun olmayan saatlerde. Bu arabayla 10 litrenin altini zor gorursun akici trafikte belki 8-9 lt falan.

    4) 1.0 1.2 litre arac mtv si senelik 600 kusur lirayken sen 1000 tl mtv odeyeceksin. 400 tl nerdeyse 2 depo benzin yapar.

    5) Benim param var. Tipi hosuma gitti ne yakarsa yaksin sikinti degil diyorsan zaten burda kimsenin bir soz soylemeye hakki olmaz.

    Gule gule kullan.

    Sen 1 sene önce 60000 lira vermişsin 2gün sonra dsg patlayınca ağlarsın.

    Ortalama 4.4-4.9 yakıyormuş sen kimi kandırıyorsun ya

    Kibrit kutu kadar araban var Polo son savunulucak araçlardan biridir hacimsiz çirkin ruhsuz bir B segmenti araç

    dostum neden yalan attığımı düşünüyorsun. polo 1.2 tsi dsg akıcı trafikte küçükçekmece şişli arasında 5.0 litreyi görmüyorum bile. çoğu zaman 4.4. 4.7 o civarda seyrediyor. arabam büyük geniş demedim. b segmenti araba sonuçta. sadece i20 ile poloyu kıyaslayan adamı ciddiye almam diyorum. arabanın gidişi yol tutuşu sessizliği takıt tüketimi şanzımanı falan düşününce i20 bisiklet gibi kalıyor. kimse kusura bakmasın.

    gerçekler acıtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hayırlı olsun , kazasız belasız kullanın, bana kalsa asla yapmayacağım bir tercih. 70bine b sınıfı mı olur muhabbetini bir yana bırakalım fiyatlar malum, bence sıkıntı o parayı çok eski teknolojiye vermiş olmanız. 2017 yılında 70bin lira para vereceğim küçük hacim tork fakiri atmosferik motor ve 4 ileri en eski tip tork konvertörlü şanzıman alacağım. Araba 5,7 litre hemi motor olupr dersin 4 ileri gider buna da 1.4 130küsür torku son nefesinde veren bir araca koymak nasıl bir zihniyetin sonucudur bilmiyorum. Bazıları bu arabayı savunmak için motorla, şanzıman biraz eski tip ama kalanında çok iyi araba diyorlar. La ne kaldı ki başka zaten. Bir arabada en önemli şey mootor ve şanzımandır. Gerisi teferruattır. Bu ikisi kötüyse o arabadan cacık olmaz.


    Araba hem basınca istediğini gibi gitmeyecek. Hem bassanda basmasanda çok yakacak. Hem gaza tepkileri kötü olacak, ani manevralarda tepkisi yetmeyecek. Üstüne 70bin olacak. Keşke gidip 1.0 t-gdi star motorlu i20 alsaydınız da turbo motorun nimetinden faydalansaydınız.

    Polo, ibiza gibi araçlar 7.vitesle 1600 devirlerle hafif meyilleri rahatça çıkarken, sizin aracınız 4. vitesten 2ye düşük bağıra bağıra çıkacak ve anlık tüketiminiz 16 litre olacak. İşte o zaman aldığınız aracın ne led farının, ne cam tavanının önemi kalacak. Ama para sizin bizi ilgilendirmez, ben dediğim gibi asla böyle bir tercih yapmazdım, ikinci elde de bu i20lerin çok fena patlayacağını düşünüyorum. Tekrar kazasız belasız sürmenizi dilerim.

    Okuduğum en aklı başında yorum.

    otomatik alan adama 1.0 turbo manuel alsaydın demiş. Yıllardır satılan 4 ileri için ikinci elde patlayacak demiş. 70 bin çok gelmiş. Aynı aracin polo da karşılığı all star opsiyonsuz standart donanım 78 bin TL ama bunu soylememis. Evet gerçekten bende böyle bir yorum uzun zamandır okumamıştim.

    Paşam 3-4bin kmdeki lounge poloları 60-65 aralığına alabiliyorsun sıfır km olarak. Bu aracı ikiye katlar. Git sende ibiza al, fabia al sana polo al diyen mi var illa ki? Evet i20 otmler patlayacak çünkü herkes biliyor ne kadar performanssız olup ne kadar yaktıklarını. Sizin gibi donanıma tav olup arabalara 70-80bin veren adamlar oldukça hyundai gibi markalar daha çok 20 yıllık teknolojiyi kakalarlar. Sende git comfortline olanını al polonun istiyorsan. En azından motor şanzıman, gidiş, performans olarak araba kullandığını anlarsın. Diyorum ya led farım var diye sevinip 2017 yılında 70bin verip 10 litre benzin yakıp kendinizi tatmin edersiniz.

    Arabadan azıcık anlayan adama "sana 1.4 atmosferik motorlu arabayı 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla vereceğim, üsteli bunu b sınıfı bir araca yapıp 70bin isteyeceğim" deseler güler geçer, ama sizin gibi donanım fetişistleri tav oluyor işte. Boşuna dememişler her koyun kendi bacağından asılır diye, ondan sonra artık bu araçları kime satarsanız..

    donanım fetişisti demişsiniz de kusura bakmayın sizde vag fetişisti olmuşsunuz farkında değilsiniz. vw harici verdiğiniz örnekler bile vag dan öteye geçemiyor.

    2017 de 2 havayastıklı poloları kakalayan marka "ouuvv büyük alman markası", donanım ve güvenlik ekipmanları tam olan araba "patlar bu".

    kusura bakmada 2 havayastıklı polo satıp bana 3. ülke muamelesi yapan vw ye bu kadar sevgi saygı neden besleniyor anlamak zor.

    arma yuvarlak markada alman diye mersedes sanıyorsunuz herhalde.

    adam sıfır araç başka örnek verin diyor siz 4 bin km de araç alsaydı diyorsunuz.

    4 bin sıfırdan biraz büyük gibi sanki sizce?

    atmosferik motorlar patlayacaksa; tsi ler 2 kez patlayacak gelecekte. hem lspi, hem yağ yakma, hemde turbo bakım masrafları ilerleyen km lerde sahiplerine yüzünü gösterecek. arabalar hep 100 bin altında kalmayacak malum.

    üslupta süper paşam, ağam; profilde akademisyen yazıyor; bölüm neydi? osmanlı tarihi filan mı?

    hayırlı günler.





    Vag fetişi değilim ama piyasada şu an vag grupları dışında b sınıfı araçlarda mantıklı seçenek göremiyorum da ondan. Misal modern motor ve şanzıman istiyoruz. Corsa da var mı yok? Bir ara çok güzel bir 1.0 turbo getirmişlerdi şimdi satmıyorlar. Renault desek o kalitenin o parayı hak etmediğini düşünüyorum ve 1.2turbosu az yakmıyor clionun. Fiesta desek 1.0 ecoboost ve powershift titanium seçeneği vardı kaldırdılar, st linbe çıkardılar 83bin insaf. jazz desek 1.3 atmosferik motor ve cvt aynısının laciverti yani. Bir tek mantıklı seçenek 208de var 110hp puretech ve eat6 ama ondan da 75bin ucuz değil ve peugeot çok değer kaybederken 75bin lirayı 208e vermek yanlış. Hal böyle olunca bana tsi+dsg kombineli polo, ibiza, fabia üçlüsünden başka alternatif kalmıyor önermek için. Ha durum bu diye ben vag fetişiysem tamam olayım , ama o zaman benim göremediğim alternatifleri gösterin piyasadaki. Bastı mı giden, az yakan turbo motorlu araçları gösterin.

    Bu arada bahsettiğm lounge polo 2 değil 4 havayastık. Mercedes de kullandım aradaki farkı gayet net biliyorum. Bir hatam "sıfır km olarak" yazmışım ki düzelttim şimdi sıfırdan hallice yazacaktım, yazım hatam olmuş. Çoğu kullanıcı ayda 1-1500km yapıyor. Buna göre 3 aylık sayılıyor ki kendim sattım aracımı 5bin altı araç sıfır gibi oluyor zaten. Bu bakımdan sıfır diye 70bin verileceğine aynı senenin 5bindeki daha mantıklı araca 65 vermeyi tercih ederim.

    Atmosferik motorlar patlamayacak, anlamadıysan yine yazayım 4 ileri şanzımanlı i20ler patlayacak diyorum. Bunda da patlamayı arıza olarak algılamayın ikinci elde gitme olarak algılayın. İkinci elde çok yakan, iyi kaçmayan araba sevilmez, kolay satılmaz ve çok değer düşer. Bu ülkede ta 206ların ön takın sorunlarından dolayı yıllarca peugeot dandik, peıgeot saplam değil diye milet almadı, peugeotların değeri hala düşük. i20 otmler de aynı şey olacak işte. Aman hocam uzak dur 10 litre yakıyor, gitmiyor, şanzımanı çok eski tip denilecek. İşte böyle böyle patlayacak bu araçlar. Gti harici tsilar normal değerlerde muadili turbo motorlar seviyesinde yağ yakıyor, anormal bir yağ yakma durumları yok, boşuna ağzına sakız edip insanları yanıltma. Yağ yakıp motor değişimine götüren "sorunsuz" dizel corollalardan haber edin.

    Paşamda gayet güzel bir uslup, argo yok, küfür yok, neden alındınız paşam? Doğru söylenenler işinize mi gelmedi?

    gayet güzel anladım;

    dsg ve tsi öneriyorsunuz. diğer tüm seçenekler dsg ve tsi olmadığı için kötüdür.

    dsg tsi de vagdan başka grupta olmadığı için mecburen vag öneriyorsunuz.

    yani diğer markaların bütün mühendisleri boş çalışmış; bi dsg +tsi yapamamışlar.

    dsg+tsi almayan milyonlarca kişi büyük yanılgı içinde.

    nede olsa bir insan arabası dsg+tsi değilse asla arabasından mutlu olamaz. hatta ona araba dersek dsg+tsi ye başka bir şey dememiz gerekir.

    dsg-tsi alanlar ise adeta kutsanmış doğru yolu bulmuş dünyadaki amaçlarını gerçekleştirmiş. nede olsa dsg+tsi leri var.

    kusura bakmayın ama mesajınızda yukarıda da kısaca takıldığım üzere dsg ve tsi den başka bir şey görmedim.

    ne dsg+tsi miş arkadaş.

    ha unutmadan tanımadığım biri bana paşam ağam derse ne kadar görgüsüz biri olduğunu düşünürüm. size normal geliyor demek o konuda da anlaştık.

    hayırlı günler.

    Alismissiniz Plaza diline Agam pasam gorgusuz geliyor..Bu kelimeler argodur Gorgusuzlukle alakasi yoktur.Size oyle geliyorsa sizde bir durum var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinan


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinan

    31 Mayis 2016 tarihinde 59200 tl ye Lounge donanim 1.2 tsi dsg Polo almistim. 15000 devirdim. Suan i20 ye verilen paraya acidim cidden.

    1) O arabaya o para cidden fazla.

    2) Sanziman cop.

    3) Turbo benzinli bir arac sahibi olarak 5 litre/ 100 km tuketim gorunce cok yakmisim fazla mi gaza yuklendim diyorum ise gidip gelirken falan. Ortalamam 4.4 4.9 arasi yogun olmayan saatlerde. Bu arabayla 10 litrenin altini zor gorursun akici trafikte belki 8-9 lt falan.

    4) 1.0 1.2 litre arac mtv si senelik 600 kusur lirayken sen 1000 tl mtv odeyeceksin. 400 tl nerdeyse 2 depo benzin yapar.

    5) Benim param var. Tipi hosuma gitti ne yakarsa yaksin sikinti degil diyorsan zaten burda kimsenin bir soz soylemeye hakki olmaz.

    Gule gule kullan.

    Sen 1 sene önce 60000 lira vermişsin 2gün sonra dsg patlayınca ağlarsın.

    Ortalama 4.4-4.9 yakıyormuş sen kimi kandırıyorsun ya

    Kibrit kutu kadar araban var Polo son savunulucak araçlardan biridir hacimsiz çirkin ruhsuz bir B segmenti araç

    dostum neden yalan attığımı düşünüyorsun. polo 1.2 tsi dsg akıcı trafikte küçükçekmece şişli arasında 5.0 litreyi görmüyorum bile. çoğu zaman 4.4. 4.7 o civarda seyrediyor. arabam büyük geniş demedim. b segmenti araba sonuçta. sadece i20 ile poloyu kıyaslayan adamı ciddiye almam diyorum. arabanın gidişi yol tutuşu sessizliği takıt tüketimi şanzımanı falan düşününce i20 bisiklet gibi kalıyor. kimse kusura bakmasın.

    gerçekler acıtır.

    hah belkide komşuyuz bende halkalı şişli arası gidiyorum

    bende aynı değerleri görüyorum güzergahta aynı, ama saat gece 23 te filan bu değerler oluyor. işe gidiş saatlerinde işe 6,1 ile filan varmış oluyorum

    siz hangi saatlerde bu değerleri görüyorsunuz?

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    Zaten araç alacak herkes şanzıman dan anlıyor. Civic de 10 lt yakıyor neden alıyor millet aptal mi? Lpg diye bir şey var tüm civic ler Lpg li. Şu An aracım 23 kr yakıyor. 70 TL gaz ile 300 km gidiyorum. Hem de otomatik zevkiyle. Burda hala debriyaj basmaktan ayağı kopanlar yorum yapıyor ya gülüyorum. Gerçi çoğunda araba bile yoktur.



    Ayrıca da keşke millet araştırma yapsa. Ben kaç ay araştırdım özellikle i20 araç aldım. Çok yaktığını biliyordum ama LPG uyumlu olduğu için yinede aldım .tam otomatik olduğu için özellikle aldım. Dsg den uzak durdum.



    Araç peynir ekmek gibi gidiyor sen ikinci elde gitmez diyorsun.



    Kardeşim 70bini b sınıfı en önemli komponentleri eski teknoloji olan arabaya verip bir de lpg ile kullanmak "zorunda kalıyorsun" marifet gibi bana anlatmışsın. Sorun bu işte. Hani biraz modeli geçmiş ikinci el araç olur lpg takılır anlarım da. Alırken kimse seni lpgye mahkum edecek arabaya mahkum etmiyor sonuçta, sen seçiyorsun.




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.