Şimdi Ara

Hyundai i20 Rezaleti (Kullanıcıları Konuya) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
4
Favori
40.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukilavuz

    Benim yakın arkadaşımda var sık sık kullanma şansım oluyor bu sıkıntıları görmedim

    çünkü böyle bir sıkıntı yok...

    Sorun yaşayanların temel sebepleri;

    1. yeni '0' lastik hiç bir zaman güvenli değildir
    2. yeni balata hiç bir zaman tesirli fren yapmaz
    3. yeni otomobilin direksiyonuna alışana kadar sert sürmekten kaçınmalı
    4. yeni aracın lastik basınçları kullanmadan önce ayarlanmalıdır
    5. yeni araba tahmin ettiğiniz performansı henüz vermeyebilir
    6. yeni araba ilk 1000 km kadar yüksek devirlerde yada düşük devirlerde kullanılmaz. mekanik aksam birbirine alışması gerekir...
    vs.
    vs.
  • karizmatik_boy kullanıcısına yanıt
    Bizim lastik basınç ayarı sıkıntılıydı onu düzeltince baya rahatladı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukilavuz

    Bizim lastik basınç ayarı sıkıntılıydı onu düzeltince baya rahatladı

    Bitti olay bu kadar basit işte... Sorun belli çözüm belli...

  • burada i20 yi karalayanların çoğu yeni i20 ye hayatında hiç binmemiş eski i20 yi karalayarak içindeki intikam ve hınç duygularını açığa çıkaran tiplerdir. yeni i20 sizin de sahibi olduğunuz çoğu B sınıfı aracını tokatlar hiç kimse oturduğu yerden bilgi kirliliği yaratmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: karizmatik_boy




    Darılma ama ben 5 yıl punto evo kullandım.şu an yeni i20 kullanıyorum.punto evo eski i20den fersah fersah önde bir araç.yeni i20 ise oldukça iyi.sıralamanız çok subjektif.


    Neden darılayım herkesin kendi görüşü ve beklentisidir...

    Puntoyu da çok detaylı inceledim araştırdım vakti zamanında...

    Bir çok sebep var vazgeçmemde tek tek açıklamaya gerek yok...

    Ama gözlemler bir çok tecrübe ve araştırmaya dayalı... Sıralama da öyle..

    punto forumunuda üyeydim.bir çok puntocu ile muhataptım.gezilere gittik.birbirimizin aracçlarını inceledik.grandelerde biraz tıkırtı vardı.ama sürüş,motor ve yol tutuş olarak yanlışınız var.evolarda ise iç mekan çok kaliteli.75000kmde sattım.arabada ses yoktu.80km hızdan sonra yol sesi alıyor ama bunu inkar edemem.
  • Bende çok detaylı inceledim bu yüzden i20 troy seçtim ve verdiğim kararın ne kadar isabetli olduğunu defalarca kez tecrübe ettim...
    Punto forumunu takip ettiğim donem de oldu... hyundai forumu ve diğerlerini de... özellikle şikayet sorun kısımlarına çok dikkat ederdim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen birkac yil sonra acemiligi uzerinden atinca onlarin hicbiri kalmaz. Rahat ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karizmatik_boy kullanıcısına yanıt
    Her yeni araç alışımda bayiye bunu özellikle belirtirim; "lastik basınçları fazla olabilir, kontrol edin"

    Geçen sene İstanbul Vw Altur a bu uyarıyı yapmama rağmen Golf ü bana verdiklerinde basınçlar 50 küsürlerdeydi misal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Her yeni araç alışımda bayiye bunu özellikle belirtirim; "lastik basınçları fazla olabilir, kontrol edin"

    Geçen sene İstanbul Vw Altur a bu uyarıyı yapmama rağmen Golf ü bana verdiklerinde basınçlar 50 küsürlerdeydi misal.


    Araca çamur atmak kolay... İnsanlar ne sanıyor bilmiyorum ki... O kadar mühendis o kadar teknik adam çalışıyor onlarca test kmlerce sürüş sonrası bir model çıkıyor ama kalkıyor burada 3-5 kişi yok efendim 90 la viraja girmiyor, yok düz yolda sekiyor yok bilmem ne... kendi acemiliklerini araca buluyorlar...Adama sorarlar ehliyetin var mı senin diye...

    Yukarıda yazdım yeni araba da yeni fren balatasında yeni lastikte oluşabilecek sıkıntıları...

    Lastik basıncı 50 kusur bu araba yolda hoplar da zıplar da taş gibi sek sek seker...

    Neticede insanlar malesef egolarına hakim olamıyorlar ya elde edemedikleri malı belli süre sonra kötülemeye çalışıyorlar, yada ellerindeki malın değerinin artacağını düşünüp başkalarının mallarına üstelik hiç kullanmadan binmeden çamur atıyorlar...

    Ne diyelim herkes kendi bilir...




  • Bugün Hyundai ye uğrayıp i20 yi tekrar inceledim.

    Herkesin görüş ve tecrübesine saygım sonsuz, şahsen aracı daha önceleri incelediğimdeki gibi gene çok beğendim.

    Test sürüşüne çıktığımda ise (ilk defa kullandım, 1.2 motorluydu) aracın kullanım kolaylığı ve hemen akabinde artan hıza rağmen sınıfını aşan yalıtım seviyesi çok dikkatimi çekti, yani geri dönerken kendi aracım makyajlı kasa Insignia da yol ve motor sesi olarak olmasa da rüzgar sesi olarak az daha fazla ses vardı diyebilirim.


    Tabi araç ilerleyen km lerde tıkırtı vb yapar mı bilemem, bendeki genel intibası çok olumluydu ama sorun çıkarıyorsa böyle bir güzelliğe yazık gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bugün Hyundai ye uğrayıp i20 yi tekrar inceledim.

    Herkesin görüş ve tecrübesine saygım sonsuz, şahsen aracı daha önceleri incelediğimdeki gibi gene çok beğendim.

    Test sürüşüne çıktığımda ise (ilk defa kullandım, 1.2 motorluydu) aracın kullanım kolaylığı ve hemen akabinde artan hıza rağmen sınıfını aşan yalıtım seviyesi çok dikkatimi çekti, yani geri dönerken kendi aracım makyajlı kasa Insignia da yol ve motor sesi olarak olmasa da rüzgar sesi olarak az daha fazla ses vardı diyebilirim.


    Tabi araç ilerleyen km lerde tıkırtı vb yapar mı bilemem, bendeki genel intibası çok olumluydu ama sorun çıkarıyorsa böyle bir güzelliğe yazık gerçekten.


    merak edip tekrar inceleme yapmanız çok nazikçe bir davranmış olmuş... Bundan ötürü sizi kutlarım...

    Sözün bittiği yerdeyiz...




  • Dediklerinize doğru veya yanlış demiyorum ancak beklentilerinizin yüksek olduğunu düşünüyorum.Kilosu belii,yapısı belli bir araç tüm b sınıflar gibi.Limitlerde kullanılmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Her yeni araç alışımda bayiye bunu özellikle belirtirim; "lastik basınçları fazla olabilir, kontrol edin"

    Geçen sene İstanbul Vw Altur a bu uyarıyı yapmama rağmen Golf ü bana verdiklerinde basınçlar 50 küsürlerdeydi misal.


    Bende sıfır olarak Hyundai değil ama Peugeot marka aracımı ilk aldığımda direksiyon kuş gibiydi. Çok zevkliydi ama zıplama ve hafif kaymaya meyilli olma durumu da var gibiydi. 1,5 yıl sonra lastik basınçlarını rotasyonda 32-33 psi civarına indirdim ve direksiyon kazık gibi oldu ama sanırım olması gereken buydu zira bayiden çıkmadan araca 37-40 psi hava basmışlar ve sahte bir yumuşaklık yaratmıştı direksiyonda. Oradan anladım durumu bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bence dijital basınç ölçer alıp en az haftada bir basınçları kontrol edin.

    Değerlerin değişken olabildiğini ve düzeltildiklerinde etkilerinin ne kadar fazla olduğunu göreceksiniz, güvenlik açısından da ertelenmemesi gereken bir durumdur.
  • Birileri atıp tutuyordu i20 şöyle böyle kötü diye falan filan fıstık işte...

    Satış rakamlarında B segmenti HB grubunda i20 2. sırada tamamladı üstelik sizlerin öve öve bitiremediği diğer markaları geride bırakarak...

    İspat rakamlarla olur...

    Söz Bitti Susma Sırası Sizde...




  • i20 dediğin araç şuan sınfıının en iyi araçı sizde bir hyundai düşmanlıgı var :D
  • Cok kullanmadim ama 150 ile hareket halinde hic hoplama ziplama yoktu aracta.Gayet stabil bir arac sinifina gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 1.4 cvvt otomatiği test ettim şanzımanı ile ilgili bilgim yoktu danışman 4 ileri olduğunu söyleyince şaşırdım bu devirde 4 ileri mi olur diye ama aracı kullanınca gerçekten hoşuma gitti.Bahsedildiği gibi yok araç ağır gitmiyor belli hızdan sonra güven vermiyor arkayı sallıyo gibi yorumlar tamamen saçmalık bugün aynı zamanda Yaris, Fabia, İbiza ve Corolla 1.33'ü test ettim hiçbiri i20deki rahatlığı sağlayamadı bende aracı gayet başarılı buldum.Laf açılmış iken yaris ve corolla 1.33 life'da o ne motor sesidir öyle olduğu gibi içerde Life donanımı ucuza satmak için baya bir kısmışlar masraftan...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.