Şimdi Ara

Hyundai i20 Rezaleti (Kullanıcıları Konuya) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
4
Favori
39.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Komşum 0km i20 almıştı.araç 2 aylıkken kullanmıştım.aman allahım facia arabanın heryerinden sesler geliyordu.o gün hundayinin notunu vermiştim.yaramaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten arabadan anlayan undahaiyi almaz.avrupa arabalar etragimizda yeyetince var bu marka ülkemizde abartiliyor bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dardanel16 kullanıcısına yanıt
    2009 model i20 35bin km den 62bin km ye kullandım, konuyu açan arkadaşın dediği herşeye aynen katılıyorum. kesinlikle bende aynı problemleri yaşadım. ama şu da bir gerçekki hiç masraf açmadı ve çok ekonomik bir arbaydı. depoya 100 liralık mazot alınca uzun süre kullanıyordum.
  • Eski arabam. Ayrılırken içim yandı. Şunu bilin ki i20'ye mesnetsiz b.k atan ya ergen ruhludur ya da kötü niyetlidir.

    Piyasadaki en iyi fiyat/performans arabasıdır kendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç hakkında ya cok beğenenler var yada küfür edenler...
    muhtemelen beğenenler b sınıf araçlarına gore kıyaslama yapıp ne beklediğini ve ne verdiğini bilen mantıklı akli selim kişiler, beğenmeyenler ise b segmentinden c,d,e gibi sınıflarla kıyaslama yapan ne verdiğini ne alacağını bilmeyen hatta ve hatta i20 yi yalnızca rent a car olarak 50 100 km kullanan o esnada da alışamadığı için boş yorumlar yapan kişiler olarak görüyorum... komşumda yeni i20 1.25 motor var ve o kadar memnun ki hicbir sorunu da yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karizmatik_boy

    Masalı siz anlatıyorsunuz nice danışmanların arabadan anlamadığını sattıkları aracın donanımlarını bilmediğini gördük... senin yasadigin sorun sanki her araçta varmış gibi anlatıyor kasıtlı olarak marka karaliyorsunuz...yasal olarak da suç işliyorsunuz... i20 sahibi değilsiniz birde merak ediyorsunuz... gidin servise sorun... ben cevabi çoktan verdim halen yanıt bekliyorsunuz...

    siz benimle dalga mi geçiyorsunuz? Ben satış danışmanı değilim yetkili bayide çalışmış eski bir servis danışmanıyim. 4 yıl motor teknik 2 yıl otomotiv yüksek okul mezunu biriyim. Fabrika üretim hattından yetkili bayi servis danışmanligina kadar otomobil sektöründe birçok kademede 17 yıl çalıştım. Arabanızı getirin sabahtan akşama motorunuzu söküp toplayayım. Yani Geri vites geçer geçmez Sizden daha iyi anlarım. Size ısrarla 2012 mayıs ayında i20 1.2 sense sıfır km alıp 1.5 sene kullanıp sattım dememe rağmen hala i20 sahibi değilisiniz diyorsunuz. ben geri vites sorunu bütün i20 lerde var diye bir cümle kullandım mi? Ama sizin 2011 6. Aydan itibaren geri vites sorunu çözüldü diye bir cümleniz var. Eğer çözüldü ise benim 2012 mayıs ayında aldığım araçta neden bayiden çıktığım andan itibaren geri vites sorunu vardı? Yeni i20 ana konuya mobilden girin 70 ve 71. Sayfaları okuyun mevcut yeni kasada geri vites sorunu yaşayan var mi yok mu görün. Hadi size kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    adamın amacı karalamak siz de ciddiye alıp, muhatap alıp prim yaptırıyorsunuz.
    i20 sınıfının tartışmasız en iyi aracı oldu. kullanmasam neyse.

    bu mesaj benim içinse benim kendi aracımdan bildiğim geri vitese zorlanarak geçme sorunu mevcuttu. Tabiki bu bütün araçlarda var yada yok anlamına gelmez. Yeni i20 ana konusunda gördüğüm kadarıyla bu durumdan şikayetçi birkaç arkadaş var. Merak ediyorsanız mobilden yeni i20 ana konusuna girin 70 ve 71. Sayfaları okuyun. 35 yaşında çoluk çocuk sahibi adamım i20 yi kotuleyince elime ne geçecek bunu bir düşünün? Ama burada paylaşılan yapıcı birşeyi yarım anlayıp tam araştırma yapmadan yorum yaparsanız insanlara faydadan çok zarar vermiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 7 gün kiralik araç kullandim dışı çok şekil içide güzel sayilabilir arabanin ama aracin frenleri çok dengesiz frenleri soruluydu bu da guvensizlik hissi veriyor ses olarak 100 kadar hiç fena değil ama 100den sonra basliyor oradan buradan ses gelmeye fazla yakiyor süspansiyonlari yaramaz i30dan aldigim keyfin 10da 1ni bile vermedi i20 yaramaz teneke kullaniyormussun hissi verdi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni İ20 B segmentinin açı ara lideri burada her kimki yeni i20 ye laf atıyor bilinki karalama amaçlı buraya gelmiştir. Yok vitesi tam istediğim kalınlıkta değil yok direksiyonu okşarken ellerim yeterli tatminiyeti alamıyor bilmemne. en başta motoru hepsinin savunduğu arabalardan daha verimli ve performanslı ve vergi avantajı var tipi ve dizaynı çok hoş içi güzel dışı güzel öyle bilinen kronik bir sorunuda yok araç bukadar sattığına göre tutuluyorda satma kaygısıda yok 2.elde de rağbet görüyor hala burada çıkmış polo,clio,ibiza hayranları kalkmış arabaya çamur sürdüğünü zannediyor siz hergün güneşe çamur sıvasanız ne yazar anca elinize sürdüğünüzle kendi kendinizi rezil ettiğinizle kalırsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bla bla bla demogojiden başka birşey yapmiyorsunuz... 2012 den sonra kaç adet i20 üretildi kaç adet servise geri vites sorunu intikal etti kaç adeti çözümlendi kaç adeti halen devam ediyor hangi motor yada seriden hangi donem o esnada montaj bandında vardiya durumu neydi yan sanayi tedarikçi incelenmesi... sen burada sorun var imajı için uğraşıyorsun... soru boyle sorulur... 3 5 kişide bu sorun olması i20 de kronik geri vites sorunu varmış gibi imaj vermek büyük hata...su anda hyundaiclub da bile boyle bir sorun gündemde yok... demogoji demogoji...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 nin altı çok alçak almasaydı bende alırdım,beğenmeyen tipler heralde üç kuruşa beş köfte istiyorlar,önce büyüyünde bi araba parası kazanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya sorunlu bir araçmış, şöyle neti gezince anlaşılıyor. Ben de hanıma almayı düşünmüştüm. Vazgeçtim şimdi.


    5 aydır hyundai i 20 araç kullnıyorum. İlk hyundai aracım. Ancak geri ve 1. viteslere geçirmede zorluk yaşıyorum . Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşların görüşlerini bekliyorum teşekkürler.Ayrıca servise götürdüm ancak bir sorun olmadığnı söylediler.Yağlama yapıp gönderdiler.

    Hocam i20 kullanıcısı olarak bende bu problemle çok karşılaşıyorum. Sorunu şu şekilde çözebilirsiniz.
    1) Debriyaja tam basıp geri vitese birinci sefer atamadığınızda aynı işlemi ikinci kez uygulayın geri vitese geçecektir.
    2) Araç duruyorsa hafif ileri oynattıktan sonra geri vitese geçebilirsiniz.

    merhaba,
    1.vites ile ilgili sorun bende de var. yoğun trafikte kaldığım zaman 1. vitese geçiyor fakat aslında 3.vites geçiyor ve araç kalkmıyor.
    2.vites alıp tekrar 1.vites geçince oluyor.

    i20 1.2 benzinli 2009 çıkışlı 2010 team model. Yoğun trafikte kalınca sorun oluyor. Vites zaten boşta oluyor. kalkmak isteyince vites problemi yaşıyorum. araba kalkmıyor sonra tekrar boşa alıp 2. vites sonra 1. vites yapınca oluyor. İstanbul 'un yoğun trafiğinde bunla uğraşmak can sıkıcı bir durum..

    1 yılda 6 kez şanzıman, vites, debriyaj baskı balata seti sorunu nedeniyle Ankara Akbankta servise bıraktım her bırakışım da sorun devam etti bugün yine servise bıraktım genel müdürlükle görüşüyorlarmış merakla sonucu bekliyorum 1 yılda 5 kez debriyaj baskı balata seti, 2 kez vites senkronları ve göbeği değişti. 2 kez buji, 1 kez ateşleme ünitesi bobin, sınırsız motor ve şanzıman yağı değişti, elektrik aksamları kablo vb. ürünler, 1 kez şanzıman kapağı taşlanması toplam garanti masrafı, işçilik dahil 15.000 TL ile 20.000 TL arası masraf yaptınız milli hasılata yazık. Benim
    masrafım işçilik dahil 3.000 TL sonuç sıfır.

    SORUN 1- Araç sert çukurlara düştüğünde amortisör son haddine geldiğinde kapı gıcırtısı gibi bir gıcırtı sesi veriyor (hani turbo subaru 'larda gazı kökleyip bıraktığında gelen ince turbo sesi uğultusu gibi) . (Gazlı amortisör olduğundan ilk hareketten sonra parçalar ısınana kadar bu ses oluyormuş. Servis ısrarla sorun yok diyor. Teknik olarak olmayabilir fakat ses duymak rahatsızlık verici)

    SORUN 2- Geri vites özellikle sabahları geri geçmiyor. Vitesi neredeyse iki elimle bile zor geçiriyorum. Bazen oda yeterli olmuyor ve arabayı biraz ileri almam gerekiyor. Vitesler arasında geçiş sırasında garip kütürtüler geliyor.
    (Mevcut şanzımanla bu soruna çözüm yok. Şanzıman sistemi böyleymiş ve içinde iki adet çelik tel varmış. Tellerin gerilmesi sıcak ve soğuk havada farklı olduğundan böyle bir durum ortaya çıkıyormuş)

    SORUN 3- Öndeki iki otomatik cam son noktasına gelip fitili sıkıştırdığında düğmelerin bulunduğu kapı iç plastik döşemelerini dışa şişiriyor. Hemde gözle rahatça görülür şekilde ve 3-5 mm kadar. (Servis, cam krikosunun kapı içinde iç taraftaki saca bağlı olduğundan sacı kımıldattığını ve iç döşemeninde buna bağlı olarak kımıldadığını söylüyor. Çözümsüzmüş!)

    SORUN 4- Sağ ön camda boşluk olduğu için küçük titremelerde cam tıkırtılar yapıyor. (Ne hikmetse o tıkırtılar hala mevcut!)

    SORUN 5- Kazara arabaya yeterli gaz veremeyipte stop ettirdiğimizde ve kontağı tam kapatmadan gösterge ışıkları yanıkken tekrar marşa bastığınızda ve o anda teypte CD. varsa Radyo Teyp arızaya geçiyor ve kesinlikle çalışmıyor. Bu durum defalarca başıma geldi. Problemi ancak Akünün + kutup başını söküp 10 sn. bekleyip tekrar takarak çözebiliyorum. (Bu sorun bütün i20 'lerde olan birşey. Servisten içine ekstradan bir parça taktılar, ileride tekrar sorun olurmu garantisi yok dediler.)

    SORUN 6- Şöför tarafında oturduğum koltuğun sırt ve oturma yeri ile birleşen dip kısmında geniş yatay bir demir var ve dik durduğumda rahatsızlık verecek kadar bir durum. (Koltuğun o kısmına ilave sünger koydular. Sorun giderilmiş gibi görünse de sırt ve oturma kısmı arasında 2-3 cm. boşluk oluştu. Tam rezalet durum!)

    SORUN 7- Yolda 80-90 km. nin üstüne çıktığınızda arkada oturan birinin camı açmasıyla kabin içinde oluşan ses rezonansını bileniniz var mı? Kendi sesimi duyamıyorum! (Bunun da çözümü sadece o gümbürtü olduğunda ön sağ camı aralamak gerekiyormuş. Hyundai HIGHTECH mühendisleri bizzat gelip kontrol etmişler.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan3156 -- 24 Temmuz 2015; 9:33:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    Baya sorunlu bir araçmış, şöyle neti gezince anlaşılıyor. Ben de hanıma almayı düşünmüştüm. Vazgeçtim şimdi.


    5 aydır hyundai i 20 araç kullnıyorum. İlk hyundai aracım. Ancak geri ve 1. viteslere geçirmede zorluk yaşıyorum . Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşların görüşlerini bekliyorum teşekkürler.Ayrıca servise götürdüm ancak bir sorun olmadığnı söylediler.Yağlama yapıp gönderdiler.

    Hocam i20 kullanıcısı olarak bende bu problemle çok karşılaşıyorum. Sorunu şu şekilde çözebilirsiniz.
    1) Debriyaja tam basıp geri vitese birinci sefer atamadığınızda aynı işlemi ikinci kez uygulayın geri vitese geçecektir.
    2) Araç duruyorsa hafif ileri oynattıktan sonra geri vitese geçebilirsiniz.

    merhaba,
    1.vites ile ilgili sorun bende de var. yoğun trafikte kaldığım zaman 1. vitese geçiyor fakat aslında 3.vites geçiyor ve araç kalkmıyor.
    2.vites alıp tekrar 1.vites geçince oluyor.

    i20 1.2 benzinli 2009 çıkışlı 2010 team model. Yoğun trafikte kalınca sorun oluyor. Vites zaten boşta oluyor. kalkmak isteyince vites problemi yaşıyorum. araba kalkmıyor sonra tekrar boşa alıp 2. vites sonra 1. vites yapınca oluyor. İstanbul 'un yoğun trafiğinde bunla uğraşmak can sıkıcı bir durum..

    1 yılda 6 kez şanzıman, vites, debriyaj baskı balata seti sorunu nedeniyle Ankara Akbankta servise bıraktım her bırakışım da sorun devam etti bugün yine servise bıraktım genel müdürlükle görüşüyorlarmış merakla sonucu bekliyorum 1 yılda 5 kez debriyaj baskı balata seti, 2 kez vites senkronları ve göbeği değişti. 2 kez buji, 1 kez ateşleme ünitesi bobin, sınırsız motor ve şanzıman yağı değişti, elektrik aksamları kablo vb. ürünler, 1 kez şanzıman kapağı taşlanması toplam garanti masrafı, işçilik dahil 15.000 TL ile 20.000 TL arası masraf yaptınız milli hasılata yazık. Benim
    masrafım işçilik dahil 3.000 TL sonuç sıfır.

    SORUN 1- Araç sert çukurlara düştüğünde amortisör son haddine geldiğinde kapı gıcırtısı gibi bir gıcırtı sesi veriyor (hani turbo subaru 'larda gazı kökleyip bıraktığında gelen ince turbo sesi uğultusu gibi) . (Gazlı amortisör olduğundan ilk hareketten sonra parçalar ısınana kadar bu ses oluyormuş. Servis ısrarla sorun yok diyor. Teknik olarak olmayabilir fakat ses duymak rahatsızlık verici)

    SORUN 2- Geri vites özellikle sabahları geri geçmiyor. Vitesi neredeyse iki elimle bile zor geçiriyorum. Bazen oda yeterli olmuyor ve arabayı biraz ileri almam gerekiyor. Vitesler arasında geçiş sırasında garip kütürtüler geliyor.
    (Mevcut şanzımanla bu soruna çözüm yok. Şanzıman sistemi böyleymiş ve içinde iki adet çelik tel varmış. Tellerin gerilmesi sıcak ve soğuk havada farklı olduğundan böyle bir durum ortaya çıkıyormuş)

    SORUN 3- Öndeki iki otomatik cam son noktasına gelip fitili sıkıştırdığında düğmelerin bulunduğu kapı iç plastik döşemelerini dışa şişiriyor. Hemde gözle rahatça görülür şekilde ve 3-5 mm kadar. (Servis, cam krikosunun kapı içinde iç taraftaki saca bağlı olduğundan sacı kımıldattığını ve iç döşemeninde buna bağlı olarak kımıldadığını söylüyor. Çözümsüzmüş!)

    SORUN 4- Sağ ön camda boşluk olduğu için küçük titremelerde cam tıkırtılar yapıyor. (Ne hikmetse o tıkırtılar hala mevcut!)

    SORUN 5- Kazara arabaya yeterli gaz veremeyipte stop ettirdiğimizde ve kontağı tam kapatmadan gösterge ışıkları yanıkken tekrar marşa bastığınızda ve o anda teypte CD. varsa Radyo Teyp arızaya geçiyor ve kesinlikle çalışmıyor. Bu durum defalarca başıma geldi. Problemi ancak Akünün + kutup başını söküp 10 sn. bekleyip tekrar takarak çözebiliyorum. (Bu sorun bütün i20 'lerde olan birşey. Servisten içine ekstradan bir parça taktılar, ileride tekrar sorun olurmu garantisi yok dediler.)

    SORUN 6- Şöför tarafında oturduğum koltuğun sırt ve oturma yeri ile birleşen dip kısmında geniş yatay bir demir var ve dik durduğumda rahatsızlık verecek kadar bir durum. (Koltuğun o kısmına ilave sünger koydular. Sorun giderilmiş gibi görünse de sırt ve oturma kısmı arasında 2-3 cm. boşluk oluştu. Tam rezalet durum!)

    SORUN 7- Yolda 80-90 km. nin üstüne çıktığınızda arkada oturan birinin camı açmasıyla kabin içinde oluşan ses rezonansını bileniniz var mı? Kendi sesimi duyamıyorum! (Bunun da çözümü sadece o gümbürtü olduğunda ön sağ camı aralamak gerekiyormuş. Hyundai HIGHTECH mühendisleri bizzat gelip kontrol etmişler.)




    Hocam geçmiş olsun, saydıklarınızın yarısı için bile o araç satılabilirmiş, siz düşünmediniz mi satmayı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freemangroovy

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    Baya sorunlu bir araçmış, şöyle neti gezince anlaşılıyor. Ben de hanıma almayı düşünmüştüm. Vazgeçtim şimdi.


    5 aydır hyundai i 20 araç kullnıyorum. İlk hyundai aracım. Ancak geri ve 1. viteslere geçirmede zorluk yaşıyorum . Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşların görüşlerini bekliyorum teşekkürler.Ayrıca servise götürdüm ancak bir sorun olmadığnı söylediler.Yağlama yapıp gönderdiler.

    Hocam i20 kullanıcısı olarak bende bu problemle çok karşılaşıyorum. Sorunu şu şekilde çözebilirsiniz.
    1) Debriyaja tam basıp geri vitese birinci sefer atamadığınızda aynı işlemi ikinci kez uygulayın geri vitese geçecektir.
    2) Araç duruyorsa hafif ileri oynattıktan sonra geri vitese geçebilirsiniz.

    merhaba,
    1.vites ile ilgili sorun bende de var. yoğun trafikte kaldığım zaman 1. vitese geçiyor fakat aslında 3.vites geçiyor ve araç kalkmıyor.
    2.vites alıp tekrar 1.vites geçince oluyor.

    i20 1.2 benzinli 2009 çıkışlı 2010 team model. Yoğun trafikte kalınca sorun oluyor. Vites zaten boşta oluyor. kalkmak isteyince vites problemi yaşıyorum. araba kalkmıyor sonra tekrar boşa alıp 2. vites sonra 1. vites yapınca oluyor. İstanbul 'un yoğun trafiğinde bunla uğraşmak can sıkıcı bir durum..

    1 yılda 6 kez şanzıman, vites, debriyaj baskı balata seti sorunu nedeniyle Ankara Akbankta servise bıraktım her bırakışım da sorun devam etti bugün yine servise bıraktım genel müdürlükle görüşüyorlarmış merakla sonucu bekliyorum 1 yılda 5 kez debriyaj baskı balata seti, 2 kez vites senkronları ve göbeği değişti. 2 kez buji, 1 kez ateşleme ünitesi bobin, sınırsız motor ve şanzıman yağı değişti, elektrik aksamları kablo vb. ürünler, 1 kez şanzıman kapağı taşlanması toplam garanti masrafı, işçilik dahil 15.000 TL ile 20.000 TL arası masraf yaptınız milli hasılata yazık. Benim
    masrafım işçilik dahil 3.000 TL sonuç sıfır.

    SORUN 1- Araç sert çukurlara düştüğünde amortisör son haddine geldiğinde kapı gıcırtısı gibi bir gıcırtı sesi veriyor (hani turbo subaru 'larda gazı kökleyip bıraktığında gelen ince turbo sesi uğultusu gibi) . (Gazlı amortisör olduğundan ilk hareketten sonra parçalar ısınana kadar bu ses oluyormuş. Servis ısrarla sorun yok diyor. Teknik olarak olmayabilir fakat ses duymak rahatsızlık verici)

    SORUN 2- Geri vites özellikle sabahları geri geçmiyor. Vitesi neredeyse iki elimle bile zor geçiriyorum. Bazen oda yeterli olmuyor ve arabayı biraz ileri almam gerekiyor. Vitesler arasında geçiş sırasında garip kütürtüler geliyor.
    (Mevcut şanzımanla bu soruna çözüm yok. Şanzıman sistemi böyleymiş ve içinde iki adet çelik tel varmış. Tellerin gerilmesi sıcak ve soğuk havada farklı olduğundan böyle bir durum ortaya çıkıyormuş)

    SORUN 3- Öndeki iki otomatik cam son noktasına gelip fitili sıkıştırdığında düğmelerin bulunduğu kapı iç plastik döşemelerini dışa şişiriyor. Hemde gözle rahatça görülür şekilde ve 3-5 mm kadar. (Servis, cam krikosunun kapı içinde iç taraftaki saca bağlı olduğundan sacı kımıldattığını ve iç döşemeninde buna bağlı olarak kımıldadığını söylüyor. Çözümsüzmüş!)

    SORUN 4- Sağ ön camda boşluk olduğu için küçük titremelerde cam tıkırtılar yapıyor. (Ne hikmetse o tıkırtılar hala mevcut!)

    SORUN 5- Kazara arabaya yeterli gaz veremeyipte stop ettirdiğimizde ve kontağı tam kapatmadan gösterge ışıkları yanıkken tekrar marşa bastığınızda ve o anda teypte CD. varsa Radyo Teyp arızaya geçiyor ve kesinlikle çalışmıyor. Bu durum defalarca başıma geldi. Problemi ancak Akünün + kutup başını söküp 10 sn. bekleyip tekrar takarak çözebiliyorum. (Bu sorun bütün i20 'lerde olan birşey. Servisten içine ekstradan bir parça taktılar, ileride tekrar sorun olurmu garantisi yok dediler.)

    SORUN 6- Şöför tarafında oturduğum koltuğun sırt ve oturma yeri ile birleşen dip kısmında geniş yatay bir demir var ve dik durduğumda rahatsızlık verecek kadar bir durum. (Koltuğun o kısmına ilave sünger koydular. Sorun giderilmiş gibi görünse de sırt ve oturma kısmı arasında 2-3 cm. boşluk oluştu. Tam rezalet durum!)

    SORUN 7- Yolda 80-90 km. nin üstüne çıktığınızda arkada oturan birinin camı açmasıyla kabin içinde oluşan ses rezonansını bileniniz var mı? Kendi sesimi duyamıyorum! (Bunun da çözümü sadece o gümbürtü olduğunda ön sağ camı aralamak gerekiyormuş. Hyundai HIGHTECH mühendisleri bizzat gelip kontrol etmişler.)




    Hocam geçmiş olsun, saydıklarınızın yarısı için bile o araç satılabilirmiş, siz düşünmediniz mi satmayı?

    Gözüm ben almadım ama almayı düşünüyordum. Bu saydıklarım netten copy paste. Bunları görünce ve bu forumu okuyunca vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karizmatik_boy

    Çoğu kişiye şeyimle gülüyorum para ile tutsan boyle avukat bulamazsın... bilmediğiniz araçlar için yorum yapmayın... sınıfının en sessizine halen trim ses diyorlar punto da adamlar müzik açıyor sesten dolayı 70 le virajda fren yapma demiş bence senin ehliyetin yok işkembeden sallıyor sen viraja nasıl girilir onu öğren önce...
    birde jazzin segmentini öğren lütfen palio örneği ise çok komik... kullandık gördük siena palio nasılmış...
    meyve veren ağaç taşlanir sizler test bile etmeden kafadan yorum yapıyorsunuz... uzanamadiginiz ciğere....


    sizin hyundai i20 için laf edenlere karşı punto hakkında yazdıklarınızda abartı.bazı grande puntolarda var deniliyor forumlarda ama aradaşların arabalarında ben öyle abartacak bir ses duymadım. kasis veya bozuk satıhlarda geçerken çıtırtılar olabiliyor ki bunda da bir anormallik yok. kendi punto evomuda 1 ay oldu satalı 65000 kmde idi kesinlikle trim sesi yoktu.grande puntoda olan bozuk satıhdaki seslerde gelmiyordu.satmamış olsa idim var diye iddia edeni davet eder araçla gezdirirdim.eski kasa i20nin yol tutuşunun zayıf oluğunu bir çok farklı kullanıcı söylemişti.yeni kasa çok şık çok güzel ve "tok" duryor.yeni araç alma arefesindeyim listemin başındaki bir araç.eski kasaya ait olumsuz yorumlara bakıpda yeni kasa için tu kaka demekde saçmalığın daniskası.eski kasa için yol tutuş zayf diyenlerinde %100 haklı olmadığını biliyorum limitleri bilinerek kullanılan her araç güvenli bir şekilde kullanılır.çünkü bir araçtaki en önemli güvenlik unsuru fren-abs-esp değil şöförün sağ ayağıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 24 Temmuz 2015; 10:30:18 >




  • Karalamaya çalışanların yeni i20 kullandıklarını hiç zannetmiyorum.

    C3 uzun süre kullandım, defalarca fiesta kiraladım, bir kaç defa da clio kullandım. Yeni i20 bu araçların hepsinden çok daha iyi. Ancak fiesta özellikle yol tutuş, biraz da 1,4 motorun 10 beygir filan fazlalığı ile o konularda öne geçebilir ama tasarım, yalıtım, donanım ve tüketim olarak yine de yeni i20 öndedir.

    Marifetmiş gibi tüm neti tarayarak i20 arızalarını bulup algı yaratmaya çalışanlar sanırım diğer markalarda hiç arıza, sorun olmuyor diye düşünüyorlar ???
    İşim gücüm olmasa her marka model için ben de interneti kullanarak bir sürü sorun, şikayet bulurum. Sonuçta kul yapısı bu araçlar.

    Arabam i20 diye körü körüne savunuyorum diye bir şey çıkmasın. Benim de eleştirdiğim şeyleri var, özellikle daha bir kaç hafta önce açtığım i20 incelemesi konusunda uzun uzun artı ve eksilerini yazdım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_107466444/f_//tm.htm#108192405

    Eleştirmek ile karalamak, insanları sersem yerine koymaya çalışmak farklı şeylerdir.
    Beğenmeyen i20 kullanmasın, bu kadar basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi por favor -- 24 Temmuz 2015; 10:36:24 >




  • Cevap 1 hyundai araçlarının accent serilerinde amortisor yumuşakliktan ötürü bazı sorunlar oldu ayrıca elantra 2011 yilina kadar da bu oldu... servis zaten gerekeni yaptı... onun haricinde hicbir i20 de amortisör sorunu yok...
    cevap 2 geri vites konusunu defalarca kez cevaplandı... incecik zayıf kızlar bile i20 vitesinden şikayetçi değiller...
    cevap 3 cam konusu hepsinde var... kullanımı engelleyen sorun mu hayır değil dikkat çeken durum mu hayır değil eee neyin kafası bu
    cevap 4 sağ cam tıkırtı sesi şahsa özeldir gitsin serviste tamir ettirsin...
    cevap 5
    ilk kez duydum zaman zaman bende stop ettim ama boyle bir şey yaşamadım...
    cevap 6 koltuk inanılmaz rahat benim gibi bel sorunu olan 8 10 saat gibi uzun yolculuklarda bile bel ağrısı vermiyor c sınıfında bile çoğunda bel desteği yokken i20 de o bölgede koyduğu destek sayesinde inanılmaz rahatlık sunuyor...
    cevap 7 arka cam açıkken her araçta bahsettigin durum var... yuksek hızda hepsinde mevcutken bunu söylemek mesnetsiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2006 Hyundai Getz ile Başladım Şimdi 2015 i20 Aldım Hiç Bir Sikayetim yok .Beklentim Belli Wv Skoda Punto kıyaslamalarında fiyat açısından Her şeyiyle Güzel ibr araç yeni i20. Virajlarda savurmalar,Düzyolda Bariyere Çıkmalar Trafikte Sürücü odaklı hatalardır.Bknz Sanayiler Hasarlı Arabalarla Dolu :) En Kralı bile Kazayı engelleyemiyor. Siz Araçtan önce kendinize Güvenin. Araç Sürüş içinde Keyif veriyorsa ne mutlu size.
  • Bu konuda Polo daha başarılı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta > corsa > punto > polo > i20

    b segmentinde düşünülecek en son araba i20 dir. dayımın eşine yengeme aldık. Virajlarda savrulmasın diye extra efor sarfetmek gerekiyor. Zaten fiyatı ucuz diye aldılar. Çok satıyor olaması iyi araba olduğunu göstermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.