Şimdi Ara

Hyundai i20 Rezaleti (Kullanıcıları Konuya)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
198
Cevap
4
Favori
38.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar. Arkadaşlar bu konu içerisinde hem i20 hakkında 1-2 gözlemimden bahsedicem hemde elimden geldiğinde sorularınıza ve kıyaslamalarınıza cevap vermeye çalışıcam. Aşağı yukarı 3-4 ay önce elimize 1.4 cvvt 100 beygir bir hyundai i20 geçti aracı satın almadık bize gelişi biraz karışık oldu uzun lafın kısası araç bana kaldı sürekli ben kullanıyorum 21 yaşındayım öğrenciyim. Aracı genel olarak ele aldığımızda b sınıfı bi araç için hiçte fena sayılmaz iç dizaynı konforu özelliklede çekişi yeterince tatminkar. Ama araç baştan aşağı rezalet neden dicekseniz eğer;

    -Geçen gece sefaköy yenibosna yönünde aşağı yukarı 80 km ile giderken sağ şeritte asfalt kamyonlardan dolayı biraz kabarmış aracın sağ tarafı oraya geldi normal bi araç için kaale alınmicak bi pürüz ama aracı toparlayana kadar ecel terleri döktüm 80 km ile bir araç ufak bir yol pürüzünde eğer yolcusunu bu şekilde tehlikeye atabiliyosa onu yapanada güvenlik testlerinden geçirenede yazıkları olsun.

    - Araçta kesinlikle viraj alma kabiliyeti diye birşey yok senelerdir araba kullanırım yaşıma kanmayın acelem olmaıdğı sürece hayattan bıkmış 70 yaşındaki bi gurbetçi tarzında kullanırım araç hiçbir virajda güven vermiyor çok basit bir viraj bile olsa eğer dönüşte arabanın herhangi bir lastiği logar kapağına fln denk gelirse araç arkadan salıyo kendini hemde korkutucu derecede.

    - Araçta 1 kere kök fren yapmak durumunda kaldım şu ana kadar ondada çoğu kişinin başına gelmiştir çocukluktan bisikletin yanlışlıkla ön frenine asılıpta baş aşağı asfalta yapışmak işte bende bir ara araçla onu yaşıcağımın düşüncesine kapıldım araç 4bin küsür km de daha sıfır olmasına rağmen sert bir frende durana kadar S yaparak gidiyorsunuz.

    - 140 km den sonra yol dümdüzde olsa araç hoplamaya başlıyor ve bu süratte benim kanaatime göre 5cm lik bi çukurda asfaltı tersten görüceğimin düşüncesindeyim Allah korusun. Uzun lafın kısası bu araç hakkında bilgisi olan veyatta kullananlar varsa onlarında yorumlarını almak isterim ben kesinlikle araçtan soğudum beni bomboş yolda 80 km ile basit bi çukurda tehlikeye atabilen logar kapağına denk geldiği zaman savrulan bir araçtan hiçbir beklentim kalmadı kısacası benim düşüncem eğer bu tarz araçlar düşünenler varsa aman diyorum Allah korusun gidip 2. el bi c sınıfı alın hiç olmazsa hem güvende olun hemde arabaya biniyorum diyin. Sizlerinde yorumlarını almak isterim şimdiden herkese tşk ler...

    Bu arada merak eden olrsa son full depo ile şehir için (istanbul) 700 km gittim aşağı yukarı araç 6 ile 6.5 arası tüketiyor. İstanbulda yapılan gece yolculukları rahat e-5 trafiği vb ile 4-5 arasına düşürmek çok rahat.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai i20 Kronik Sorunları ve Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Hyundai i20, kompakt sınıf otomobiller arasında popüler bir seçenek olsa da kronik sorunları nedeniyle eleştirilere maruz kalmaktadır. İ20'yi satın almayı düşünenler, olası sorunların farkında olarak seçimlerini yapmalıdır.

    Hyundai i20'lerde Sık Rastlanan Kronik Sorunlar

    İ20 kullanıcıları tarafından yaygın olarak bildirilen kronik sorunlar şunlardır:

    • 1.4 CRDi Motor Sorunları: 1.4 litrelik dizel motorlu i20'lerde enjektör arızası, turbo arızası ve silindir kapağı hasarı gibi sorunlar yaşanabilmektedir.
    • Otomatik Vites Sorunları: Otomatik vitesli i20'lerde şanzıman arızası, vites geçişlerinde gecikme ve vites kayması gibi sorunlar görülebilmektedir.
    • Elektriksel Sorunlar: İ20'lerde elektrikli cam arızası, merkezi kilit arızası ve gösterge paneli sorunları gibi elektriksel arızalarla karşılaşılabilmektedir.
    • Süspansiyon Sorunları: Bazı i20 modellerinde süspansiyon sisteminde gürültü, sert sürüş ve dengesizlik gibi sorunlar bildirilmektedir.

    Hyundai i20 Alırken Nelere Dikkat Edilmeli?

    İ20 satın almayı düşünüyorsanız, aşağıdaki hususlara dikkat etmeniz önerilir:

    • Satın Alım Geçmişini İnceleyin: İkinci el i20 almayı düşünüyorsanız, aracın satın alma geçmişini ve bakım kayıtlarını dikkatlice inceleyin.
    • Test Sürüşü Yapın: Uzun ve kapsamlı bir test sürüşü yapın ve olası sorunlara dikkat edin.
    • Uzman Bir Mekanikten Muayene İsteyin: İ20 satın almadan önce, aracın bir uzman mekanik tarafından kapsamlı bir şekilde incelenmesini sağlayın.
    • Garanti ve Sigorta Durumunu Kontrol Edin: İ20'nizin geçerli bir garantisi ve kapsamlı bir sigortası olduğundan emin olun.

    Hyundai i20 kronik sorunlarını göz önünde bulundurmak, bilinçli bir satın alma kararı vermenize yardımcı olacaktır. Olası sorunlar hakkında bilgi sahibi olarak, riskleri en aza indirebilir ve i20'nizden uzun yıllar sorunsuz bir şekilde faydalanabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam dururken neden s çizdi. Abs yok muydu bu araçlarda? Devreyemi girmedi acaba?
  • eski kasa 1.2 benzinli modeli tam anlamıyla rezalet. araç park halindeyken koltuğunuzda doğrulurken bile araç sağa sola yalpalanıyor ki yolda daha fena.

    makyajlı kasa dizel olursa fena değil, yol tutuş ve frenajı makyajlı kasada daha iyi gibi.

    parçaları aşırı pahalıdır aklınızda olsun.
  • Bu araçların tune ve elit modellerinin güvenlik donanımlarını beğenmiştim ve geçen ay kız kardeşime aldık bu araçtan. kendisi memnunum diyor ama ( evinden işine işinden evine gidiyor ve bir bayan için memnun olma kriteri budur biliyorum ) bilemicem ben hiç kullanmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    HL0002 : Araçta abs var ama sert fren yapınca ya sağa yada sola çekiyor kendini sizde ona göre kontra yapınca s çizmeye başlıyor anlamsızca.


    Coşkun : bundan daha rezaleti nasıl olabilir tahmin edemiyorum o kdr yalpalanmaya karşılık bari yumuşak bi süspansiyon olsa sarsıntısız gitse bari içim gam yemicek


    mathematician_01: bir bayan için araç gayet hoş ve yeterli diye düşünüyorum bende agrasif kullanmam ama yinede bu tarz olayları yaşadım kardeşinizde her daim temkinli olsun derim kesinlikle güven oluşmasın araca karşı.

    gezginbur : öncelikle karşında çocuğun yok aklından geçeni değil mantıklı olanı yaz derim haddini aşma ben aracın sadece tipine iç görünümüne ve ivmelenmesine olumlu konuştum dezavantaj olarak yazdığım hiçbirşeyde bunlardan bahsetmedim. Ne almancıyım ne wv ciyim. Ayrıca şehir içinde 40 km ile alınan bi virajı sen kabiliyet olarak görüyorsan kendinde başarılarının devamını dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr


    HL0002 : Araçta abs var ama sert fren yapınca ya sağa yada sola çekiyor kendini sizde ona göre kontra yapınca s çizmeye başlıyor anlamsızca.


    Coşkun : bundan daha rezaleti nasıl olabilir tahmin edemiyorum o kdr yalpalanmaya karşılık bari yumuşak bi süspansiyon olsa sarsıntısız gitse bari içim gam yemicek


    mathematician_01: bir bayan için araç gayet hoş ve yeterli diye düşünüyorum bende agrasif kullanmam ama yinede bu tarz olayları yaşadım kardeşinizde her daim temkinli olsun derim kesinlikle güven oluşmasın araca karşı.

    gezginbur : öncelikle karşında çocuğun yok aklından geçeni değil mantıklı olanı yaz derim haddini aşma ben aracın sadece tipine iç görünümüne ve ivmelenmesine olumlu konuştum dezavantaj olarak yazdığım hiçbirşeyde bunlardan bahsetmedim. Ne almancıyım ne wv ciyim. Ayrıca şehir içinde 40 km ile alınan bi virajı sen kabiliyet olarak görüyorsan kendinde başarılarının devamını dilerim

    Bu konuyu açmandaki amacı anladım. Boş boş marka kötülemek peşindesin herkes bunun farkında. Saçma sapan şikayetler yazmışsın, hatta bulamamışsın yazacak bir şey. Şehir içi 40 kilometre ile keskin viraj al hele yağmurda, duvara toslarsın elinde bmw olsa bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezginbur -- 2 Nisan 2013; 1:38:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr


    HL0002 : Araçta abs var ama sert fren yapınca ya sağa yada sola çekiyor kendini sizde ona göre kontra yapınca s çizmeye başlıyor anlamsızca.


    Coşkun : bundan daha rezaleti nasıl olabilir tahmin edemiyorum o kdr yalpalanmaya karşılık bari yumuşak bi süspansiyon olsa sarsıntısız gitse bari içim gam yemicek


    mathematician_01: bir bayan için araç gayet hoş ve yeterli diye düşünüyorum bende agrasif kullanmam ama yinede bu tarz olayları yaşadım kardeşinizde her daim temkinli olsun derim kesinlikle güven oluşmasın araca karşı.

    gezginbur : öncelikle karşında çocuğun yok aklından geçeni değil mantıklı olanı yaz derim haddini aşma ben aracın sadece tipine iç görünümüne ve ivmelenmesine olumlu konuştum dezavantaj olarak yazdığım hiçbirşeyde bunlardan bahsetmedim. Ne almancıyım ne wv ciyim. Ayrıca şehir içinde 40 km ile alınan bi virajı sen kabiliyet olarak görüyorsan kendinde başarılarının devamını dilerim

    Bu konuyu açmandaki amacı anladım. Boş boş marka kötülemek peşindesin herkes bunun farkında. Saçma sapan şikayetler yazmışsın, hatta bulamamışsın yazacak bir şey. Şehir içi 40 kilometre ile keskin viraj al hele yağmurda, duvara toslarsın elinde bmw olsa bile.

    Alıntıları Göster
    valla sen herşeyi anlamışsın ama ben senin pskolojini anlayamadım. 21 yaşında öğrenciyim işim yok gecenin 2 sinde gelip burda millete markamı kötülücem bu arada imzanı yeni gördüm snn derdin belli oldu bende hyundai kullanıcısıym ama kendimi kandırmak yerine olanı söylüyorum burada ayrıca i30 u çok severim her konuda gerek tip gerek donanım veya motor eğer i20 hakkında ben bunları yazarken onunla kıyaslıyorsan yaptığın rüzgar boşa gidiyor söylim kıyaslanmicak kadar fark var arada kullandığın aracın farkına var. yağmurlu yağmursuz havayı sert yumuşak virajı bmw yi hyundai kıyaslayabilicek kadar tecrübem var emin ol. Git bigün test et bi tane i20 yi anlicaksın neyden bahsettiğimi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    valla sen herşeyi anlamışsın ama ben senin pskolojini anlayamadım. 21 yaşında öğrenciyim işim yok gecenin 2 sinde gelip burda millete markamı kötülücem bu arada imzanı yeni gördüm snn derdin belli oldu bende hyundai kullanıcısıym ama kendimi kandırmak yerine olanı söylüyorum burada ayrıca i30 u çok severim her konuda gerek tip gerek donanım veya motor eğer i20 hakkında ben bunları yazarken onunla kıyaslıyorsan yaptığın rüzgar boşa gidiyor söylim kıyaslanmicak kadar fark var arada kullandığın aracın farkına var. yağmurlu yağmursuz havayı sert yumuşak virajı bmw yi hyundai kıyaslayabilicek kadar tecrübem var emin ol. Git bigün test et bi tane i20 yi anlicaksın neyden bahsettiğimi.

    hocam ben de i20 dizel var dediklerinizi yaşamıyoruz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    valla sen herşeyi anlamışsın ama ben senin pskolojini anlayamadım. 21 yaşında öğrenciyim işim yok gecenin 2 sinde gelip burda millete markamı kötülücem bu arada imzanı yeni gördüm snn derdin belli oldu bende hyundai kullanıcısıym ama kendimi kandırmak yerine olanı söylüyorum burada ayrıca i30 u çok severim her konuda gerek tip gerek donanım veya motor eğer i20 hakkında ben bunları yazarken onunla kıyaslıyorsan yaptığın rüzgar boşa gidiyor söylim kıyaslanmicak kadar fark var arada kullandığın aracın farkına var. yağmurlu yağmursuz havayı sert yumuşak virajı bmw yi hyundai kıyaslayabilicek kadar tecrübem var emin ol. Git bigün test et bi tane i20 yi anlicaksın neyden bahsettiğimi.

    hocam ben de i20 dizel var dediklerinizi yaşamıyoruz .

    Alıntıları Göster
    Lastikler ne.Kesin sert lastik.Goodyear Duragrip mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rfssfr

    Lastikler ne.Kesin sert lastik.Goodyear Duragrip mi

    Alıntıları Göster
    Sizin aracınızın ya ön düzen ayarında problem var, ya lastiklerinizin havasında falan problem var, ve amortisörleriniz patlak. Frende dalma yapıyorsa sorun büyük olasılıkla amortisörlerinizde.

    Ayrıca araba bana kaldı, bize gelişi karışık demişsiniz.

    Eğer aracın evveliyatını bilmiyorsanız kazalı bir araç sürüyor olabilirsiniz. Bence aracı servise bir gösterin. Ne marka ne model olursa olsun bu hızlarda böyle şeyler yapamaz. Günümüz otomotiv dünyasına ters bir durum. Aracınıza özel bir durum bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Sizin aracınızın ya ön düzen ayarında problem var, ya lastiklerinizin havasında falan problem var, ve amortisörleriniz patlak. Frende dalma yapıyorsa sorun büyük olasılıkla amortisörlerinizde.

    Ayrıca araba bana kaldı, bize gelişi karışık demişsiniz.

    Eğer aracın evveliyatını bilmiyorsanız kazalı bir araç sürüyor olabilirsiniz. Bence aracı servise bir gösterin. Ne marka ne model olursa olsun bu hızlarda böyle şeyler yapamaz. Günümüz otomotiv dünyasına ters bir durum. Aracınıza özel bir durum bu.

    Alıntıları Göster
    Amaç markayı ve modelini karalamak besbelli.

    Anlattığın şeyler ile bu aracın B sınıfı satış adetlerinde ilk 5'te olması apayrı bir tezat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Sizin aracınızın ya ön düzen ayarında problem var, ya lastiklerinizin havasında falan problem var, ve amortisörleriniz patlak. Frende dalma yapıyorsa sorun büyük olasılıkla amortisörlerinizde.

    Ayrıca araba bana kaldı, bize gelişi karışık demişsiniz.

    Eğer aracın evveliyatını bilmiyorsanız kazalı bir araç sürüyor olabilirsiniz. Bence aracı servise bir gösterin. Ne marka ne model olursa olsun bu hızlarda böyle şeyler yapamaz. Günümüz otomotiv dünyasına ters bir durum. Aracınıza özel bir durum bu.

    Alıntıları Göster
    hyundai asla bir viraj canavarı değil ancak güvenliği tehlikeye sokan durumlar da yaratmıyor.

    bahsi geçen problemlerin araca özgü yada kişisel beklentilerle alakalı olduğunu düşünüyorum.

    ayrıca her ne olursa olsun esp'siz araç almayın aldırmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rfssfr

    Lastikler ne.Kesin sert lastik.Goodyear Duragrip mi

    Alıntıları Göster
    3 sene kullandım dediklerinizi hayretle okudum.

    Mugla yolunda araç sollarken hızla mucurada girdim hafif sapıtmasına ragmen panik yapmadan toparladım.

    Viraj konusuna katılmıyorum. Karadeniz sahil yolunda sık sık kullandım. Yolun geniş ve boş oldugu bi viraja kasıtlı olarak öyle bi sert girdimki sağ arkada oturan arkadasım sol kapıya kadar gitti ama araç bırakmadı arkasını. Lastik havalarıyla doğrudan ilişkili bu konu.

    Abs olan araçta S falan çizmiyo ne yazıkki.

    Virajda logara denk geldiğinde yaylar sert olduGU için zıplıyor o doğru.

    140 dan sonra hoplamada ilginç geldim. Tamam çok fazla güven vermiyor yüksek hızlarda b sınıfı araçlar ama o kadarda değil.

    Bence sizin araçta lastik vs vs sorunlar vardı. Başka türlü bu sorunların olması cok zor. İ20 klübü vardı oradaki arkadaşlardanda bu tür şikayet eden olmamıştı.

    Ben aracımı sattım. B sınıfı tekrar alacak olsam fiyat performans olarak alacağım ilk araçlardan birisi yine i20.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    3 sene kullandım dediklerinizi hayretle okudum.

    Mugla yolunda araç sollarken hızla mucurada girdim hafif sapıtmasına ragmen panik yapmadan toparladım.

    Viraj konusuna katılmıyorum. Karadeniz sahil yolunda sık sık kullandım. Yolun geniş ve boş oldugu bi viraja kasıtlı olarak öyle bi sert girdimki sağ arkada oturan arkadasım sol kapıya kadar gitti ama araç bırakmadı arkasını. Lastik havalarıyla doğrudan ilişkili bu konu.

    Abs olan araçta S falan çizmiyo ne yazıkki.

    Virajda logara denk geldiğinde yaylar sert olduGU için zıplıyor o doğru.

    140 dan sonra hoplamada ilginç geldim. Tamam çok fazla güven vermiyor yüksek hızlarda b sınıfı araçlar ama o kadarda değil.

    Bence sizin araçta lastik vs vs sorunlar vardı. Başka türlü bu sorunların olması cok zor. İ20 klübü vardı oradaki arkadaşlardanda bu tür şikayet eden olmamıştı.

    Ben aracımı sattım. B sınıfı tekrar alacak olsam fiyat performans olarak alacağım ilk araçlardan birisi yine i20.

    Alıntıları Göster
    Kullanıp denemediğim bir araç. Tarif edilenler bana lastik ya da lastik hava basıncı problemi gibi geldi.

    Araç nasıl geldi nereden geldi bilemiyorum ama, 40 km ile viraj dönemeyen, frene basınca S çizen bir otomobil üretilmez. Aracınızda bir sorun olduğu kesin. Şasilerine vs. baktırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Kullanıp denemediğim bir araç. Tarif edilenler bana lastik ya da lastik hava basıncı problemi gibi geldi.

    Araç nasıl geldi nereden geldi bilemiyorum ama, 40 km ile viraj dönemeyen, frene basınca S çizen bir otomobil üretilmez. Aracınızda bir sorun olduğu kesin. Şasilerine vs. baktırın.

    Alıntıları Göster
    yok basit problem değil. ben B sınıfı araç alacağımda, donanım ve teknoloji bakımından i20 ile aveo arasında kalmıstım. i 20 de bu tarz şeyleri gayet iyi hatıorlıyorum. gidip aveo almıstım.




  • Bkz:B sınıfından E sınıfı beklentisine giren kişi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahkbjk

    Bkz:B sınıfından E sınıfı beklentisine giren kişi
    Hyundai i20 1.2 Mode sahibiyim 2011 model.

    Aracı ilk aldığımda İzmir'i bilenler bilir Yeşildere yolunda 80-90 km civarı hızla viraja girdim virajda tümsek gibi bir bozukluk vardı araba resmen havalanıp yerine oturdu baya tırsmıştım.

    Yukarıda bahsettiğim sorunu 1 kez yaşadım bir daha yaşamadım. Neden mi?

    Arabanın üzerinde gelen Pirelli lastikleri söktürdüm yerine Michelin Energy Saver taktırdım. Servisi ve lastikçiyi dinlemedim lastiklere arabanın kapı içinde yazdığı gibi dördüne de 33 hava bastırdım (nitrojen). Sağ arkadan ses geldi bir ara garantiden amortisör değişti.

    Bu arabayı eski Accent'larla falan kıyaslamayın Class B'nin en oturaklı ve güvenli arabalarından birisidir. Ağırlığı da 1160 kg malum.

    Şu an virajların tabiri caizse anasını ağlatıyorum,170 km kadar hızlara çıkıyorum. Bunu yaparken de araca ve kendime güvenim tam oluyor.

    Fren konusunda dediğiniz problemi görmedim duymadım. ABS biraz erken devreye giriyor ama ben aracı sert kullanırım frenleri müthiş diyebilirim. Hiçbir sarsıntı kayma problemi yaşamadım.

    Bence servisle görüşün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi we.[AGRA] -- 2 Nisan 2013; 10:58:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahkbjk

    Bkz:B sınıfından E sınıfı beklentisine giren kişi
    Hyundai i20 hem troy hemde yeni hyundai i20 sense 1.4 otomatik vites versiyonunu 2 defa Antalya - Ankara arası kullandım gayette memnun kaldım.

    Araçtan tek şikayetim, otomatik şanzımanın aracın performansını biraz dizginlemesiydi. Bunun haricinde bahsettiğiniz problemlerin hiçbirini yaşamadım hatta ikinci yolculuğumda Afyon Köroğlu belinde yoğun kar yağışlı ve buzlu yolda bile gayet başarılı bir yol tutuşu sergiledi kayma s çizme gibi bir durumla hiç karşılaşmadım.

    Bence sizin aracınızın ön düzen ayarlarında yada kullandığınız lastiklerde bir problem olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lampedusa

    Hyundai i20 hem troy hemde yeni hyundai i20 sense 1.4 otomatik vites versiyonunu 2 defa Antalya - Ankara arası kullandım gayette memnun kaldım.

    Araçtan tek şikayetim, otomatik şanzımanın aracın performansını biraz dizginlemesiydi. Bunun haricinde bahsettiğiniz problemlerin hiçbirini yaşamadım hatta ikinci yolculuğumda Afyon Köroğlu belinde yoğun kar yağışlı ve buzlu yolda bile gayet başarılı bir yol tutuşu sergiledi kayma s çizme gibi bir durumla hiç karşılaşmadım.

    Bence sizin aracınızın ön düzen ayarlarında yada kullandığınız lastiklerde bir problem olabilir.

    Alıntıları Göster
    son kasa i20 çok kalitesiz malzemelden imal edilmiş.bu kanıya şöyle varmıştım.kardeşime sıfır b sınıfı alma arefesinde komşumun henüz 4000 km deki i20siyle test sürüşü yapmıştım ve hemen hemen her yerinden cızırtılar,tıkırtılar gelince i20 yi elemiş ve punto almıştık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avagadroo -- 2 Nisan 2013; 11:15:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr
    Git bigün test et bi tane i20 yi anlicaksın neyden bahsettiğimi.

    Böyle bir dünya yok. i20'nin kendi forumlarını da takip ediyordum bahsettiğiniz sorunları ilk kez sizden duyuyorum. Bir ara da tıkırtı geliyor (gelir..) söylentisi vardı ne hikmetse çıt ses çıkmıyor arabadan.

    Sizi tanımadığım için şoförlüğünüz hakkında yorum yapamam ama bence "sizin" aracınızda bir sorun var. i20'ler de değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi we.[AGRA] -- 2 Nisan 2013; 11:33:18 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.