Şimdi Ara

Hyundai i20 Rezaleti (Kullanıcıları Konuya) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
198
Cevap
4
Favori
38.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şirketimizin araçlarından biri i20 bilmiyorum viraj ve fren konusundaki şikayetlerinizin hiçbiriyle karşılaşmadım frenleri oldukça sert, s çizdiğinede denk gelmedim, virajlara yüksek hızla girme gibi bir deli cesaretinde bulunmadım ama normal hızlarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 140 da hoplama olayını denemedim otobana çıkarsam denerim.
  • B sinifi A sinifi ile belli bir hizdan sonrasi cidden riskli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iş arkadaşımın i20sini istanbul trafiğinde ve adana-ankara-istanbul yolunda sıkça kullanırım.. anlattıklarınızın hiçbirini yaşamadım aksine bana oldukça güven verdi virajlarda. sert frenlemede ve çukurlarda abs devreye hemen giriyor ve freni boşa alıyor sanırım tek sorunumuz buydu.. birde vites sorunları yaşıyoruz ara sıra.. bence sizin anlattıklarınız lastik sorunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haven -- 2 Nisan 2013; 18:16:37 >
  • çarpışma testleri tabiki çok önemli. Ancak bence Öncelikle yol tutuş ve bozukluklardaki stabilite çok daha önemli. Bir araç yere sağlam basmadıktan ve tutunmadıktan sonra çelik kafes olsa bile tehlikeli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    Golf alın sizi her anlamda memnun eder.


    wv gurubu süper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highflyeer

    dediklerin broadwayde bile olmuyor geç bunları

    Hocam tamam çoğu araçta olmaz da bu kadar olacağını sanmam
  • Ben de garande punto ile karşılaştırmak için arkadaşımın yeni aldığı i20 sini test etmiştim.Konfor,İç mekan plastik kalitesi, konsol tasarımı daha iyiydi. Yol tutuşu ve frenleme konusunda grande punto daha iyiydi.Ama gene de burda anlatıldığı gibi bir problem yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 2 Nisan 2013; 19:14:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr


    selam canımsın.
    sana i20 diye şahin satmışlar.
    i20lerde bahsettiğin özellikler yok.
    Milletle atışmasan artık diyorum?
    Veya bir video çek ekle şuraya bir görelim senin bu maceralarını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararver

    quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    Golf alın sizi her anlamda memnun eder.


    wv gurubu süper

    10BUÇUK numero
  • Sen araba kullanmayı bilmiyorsan araç ne yapsın (Diğer kullanıcı yorumlarından sonra çıkan sonuç bu)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    Şimdi hocam elimden geldiğince sorununuza çözüm üretmeye ve kendi düşüncelerimi belirtmeye calışayım.

    Ben bu arabayı almadan önce Qashqai kullanıyordum sonra ona babam el koyunca bana bu düştü. İlk başlarda çok tedirgin ediyordu en ufak çukurda sekiyordu yüksek hızlarda zerre kadar güven vermiyordu. Bunda segment farkının çok büyük etkisi var.

    -Şimdi öncelikle arabanız yeni anladığım kadarıyla ve araç servisten çıktığında bana 48psi hava basılmıştı. Hava basınçlarını 36'ya düşürünce herhangi bir sıkıntı kalmadı. Lastik havalarınızı ayarlarsanız sekme sorunu düzelecektir. 140'tan sonra çok sekmeniz de muhtemelen aynı sebepten kaynaklanıyor.
    -Viraj alma kabiliyetine gelince arabaya alışmanızla alakalı forum buluşmalarında uslu durmayıp çok viraja sert girmişliğim vardır buluşmalara katılan arkadaşlarımız da şahitlik edebilir. He yok yine de tatmin olmadıysanız İtü'de okuyorum yolunuz düşerse bir gün buluşalım kendi aracımla istinye virajlarına girelim.
    -Bu arabayla çok hız yapan bir insan değilim. Yaz stajımı adapazarında yaptım ama izmitte arkadaşımın evinde kalıyordum bir gün geç kalmam neticesiyle izmit-adapazarı arasını 170-180 arası kesintisiz gittim, alışınca cidden hız konusunda sıkıntınız kalmayacaktır diğer b sınıfı arabalardan hiçbir farkı yok. Müsait zamanımda tek elle hatta çoğunda direksiyona el değmeden çekilmiş 0-170 hızlanma videomu koyabilirim.
    -Fren konusunda frenleri iyi değil yanlış bilmiyorsam 100-0 42m gibi rezalet bir sonucu var ama S çizme gibi bir durumu yok balatalarınızda veya diskinizde bir problem olabilir. Hatta titreme ve sekme ile bağlantılı olarak ön takımınızda, rotlarınızda hatta lastiğinizde bile bir sıkıntı olabilir baktırın derim.

    Şimdi gelelim benim i20 konusundaki şikayetlerime.

    1- Tıkırtılar artık gerçekten canımı sıkıyor.
    2- Şanzımanı geri vitese geçmede sıkıntı yaratıyor iki kere şanzıman indi ama düzelmedi.
    3- ABS'si öyle verimsiz ki bir gün kaza yaptıracak. Şöyle anlatayım. Örneğin sert fren yaptınız ama ABS devreye girmeden bir tık öncesindesiniz bir lastiğin çukur veya tümseye girdi veya yerde bir ıslaklığa denk geldi. Araba direk ABS'yi devreye sokuyor ve hiç fren yapılmamış gibi 2-3 metre fren boş devam ediyor. Ne yaptıysam düzelttiremedim. Hatta forumdan Enoman'la beraber test etmiştik o da farketmişti.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Onun dışında da i20 gerçekten 35 bin üstünü hak eden bir araba değil bence ama asla kalitesiz ve B segmentinin aşağısında bir araba değil hele çokca test ettim Polo'dan zerre kadar eksiği olan bir araba değil.

    Saygılar.

    Dipnot: Bu arabayla 4 kişi dolu bagaj istanbul-artvin arası karadeniz gezisi yapıp geri geldik. Ve biliyorsunuzdur belki Kastamonu-Sinop arası sahil yolunu kullandık gerçekten virajlarda bir sıkıntı yaşamanız beni çok şaşırttı ben gayet memnunum ve dediğim gibi isterseniz beraber 175-70-14 ölçülerine sahip olan arabamı da test edebiliriz.

    işte benim beklediğim tarzda bi cevaptı bu tşk ediyorum ben burada birlik olup i20 yi kötüleyelim demiyorum öğrenciyim işim gücüm yok oturup burada arabayı sizleremi kötülicem. Araç bana sıfır geldi ticaret yaptığımız firmanın hediyesi oldu bizde madem öyle kapıda dursun lazım oldumu kullanırız diye arabayı tuttuk şu andada ben kullanıyorum. Burda kendi kendine ahkam kesen arkadaşlar ben burda sizlerle şöförlük yarıştırmıyorum hanginizin ne olduğu ne kadar tecrübesi olduğu umurumda değil. e-5 te 80 km ile sabit giderken aracın savurmasında şöför veya tecrübesizlikle ilişkilendiricek kadar ego düşkünü koca insanlar olmanıza üzüldüm ben bu konuyu ACABA NEDEN OLABİLİR BAŞKA KULLANICILARDA YAŞIYORMU YOKSA BENİM ARACIMDAMI VAR SADECE SERVİSLİK Bİ DURUMU OLABİLİRMİ DİYE AÇTIM. Araçta benim için o kadar önemli değil sadece danışmak istedim bu sorunları aşabilirsem kalsın aşamazsam satarım gider. Ayrıca ben o yolu sürekli kullanıyorum 80km ile giderken ufak bi pürüz olduğunu nasıl anladın diye düşünen arkadaşlar ertesi gün tekrar aynı yerden geçtim süreklide geçiyorum zaten.




  • Salla babam salla. Sorun aracta degil sende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Salla babam salla. Sorun aracta degil sende

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    Herkese selamlar. Arkadaşlar bu konu içerisinde hem i20 hakkında 1-2 gözlemimden bahsedicem hemde elimden geldiğinde sorularınıza ve kıyaslamalarınıza cevap vermeye çalışıcam. Aşağı yukarı 3-4 ay önce elimize 1.4 cvvt 100 beygir bir hyundai i20 geçti aracı satın almadık bize gelişi biraz karışık oldu uzun lafın kısası araç bana kaldı sürekli ben kullanıyorum 21 yaşındayım öğrenciyim. Aracı genel olarak ele aldığımızda b sınıfı bi araç için hiçte fena sayılmaz iç dizaynı konforu özelliklede çekişi yeterince tatminkar. Ama araç baştan aşağı rezalet neden dicekseniz eğer;

    -Geçen gece sefaköy yenibosna yönünde aşağı yukarı 80 km ile giderken sağ şeritte asfalt kamyonlardan dolayı biraz kabarmış aracın sağ tarafı oraya geldi normal bi araç için kaale alınmicak bi pürüz ama aracı toparlayana kadar ecel terleri döktüm 80 km ile bir araç ufak bir yol pürüzünde eğer yolcusunu bu şekilde tehlikeye atabiliyosa onu yapanada güvenlik testlerinden geçirenede yazıkları olsun.

    - Araçta kesinlikle viraj alma kabiliyeti diye birşey yok senelerdir araba kullanırım yaşıma kanmayın acelem olmaıdğı sürece hayattan bıkmış 70 yaşındaki bi gurbetçi tarzında kullanırım araç hiçbir virajda güven vermiyor çok basit bir viraj bile olsa eğer dönüşte arabanın herhangi bir lastiği logar kapağına fln denk gelirse araç arkadan salıyo kendini hemde korkutucu derecede.

    - Araçta 1 kere kök fren yapmak durumunda kaldım şu ana kadar ondada çoğu kişinin başına gelmiştir çocukluktan bisikletin yanlışlıkla ön frenine asılıpta baş aşağı asfalta yapışmak işte bende bir ara araçla onu yaşıcağımın düşüncesine kapıldım araç 4bin küsür km de daha sıfır olmasına rağmen sert bir frende durana kadar S yaparak gidiyorsunuz.

    - 140 km den sonra yol dümdüzde olsa araç hoplamaya başlıyor ve bu süratte benim kanaatime göre 5cm lik bi çukurda asfaltı tersten görüceğimin düşüncesindeyim Allah korusun. Uzun lafın kısası bu araç hakkında bilgisi olan veyatta kullananlar varsa onlarında yorumlarını almak isterim ben kesinlikle araçtan soğudum beni bomboş yolda 80 km ile basit bi çukurda tehlikeye atabilen logar kapağına denk geldiği zaman savrulan bir araçtan hiçbir beklentim kalmadı kısacası benim düşüncem eğer bu tarz araçlar düşünenler varsa aman diyorum Allah korusun gidip 2. el bi c sınıfı alın hiç olmazsa hem güvende olun hemde arabaya biniyorum diyin. Sizlerinde yorumlarını almak isterim şimdiden herkese tşk ler...

    Bu arada merak eden olrsa son full depo ile şehir için (istanbul) 700 km gittim aşağı yukarı araç 6 ile 6.5 arası tüketiyor. İstanbulda yapılan gece yolculukları rahat e-5 trafiği vb ile 4-5 arasına düşürmek çok rahat.

    1.2 İ20 Troy 2012 model babamın aracını yaklaşık 8000 kilometre ben kullandım araç 10200 kilometrede.

    Aracı bahsettiğin güzergahta çok daha yüksek hızlarda kullanıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu konusunda diğer B sınıfı araçlardan bir farkı yok. Çok şey beklemek gerekir bu sınıftaki araçtan ama güveliği tehlikeye düşürecek bir durum da söz konusu değil.


    Bu zamana kadar çok keskin virajlara girdim hiç viraj alma kabiliyeti yok denecek bir durumla karşılaşmadım...

    Aracın frenleri bence bir B sınıfı araç için yeterli bahsettiğiniz durum ile hiç karşılaşmadım.

    Araç ile 170 kilometre hıza yaklaştım hoplamadım zıplamadım....


    Son olarak tüketim olarak başarılı bir araçtır fakat 1.4 motor ile bahsettiğiniz değerleri yakalamak pek mümkün değil zira aynı değerleri 1.2 araç ile çok dikkatli olmama rağmen anca yakalayabiliyorum...




  • beklentiniz yüksek olmamalı ; vasat bir b sınıfı uzakdoğulu bir araçtan
    eskinin unosu misali basit ama kullanışlı bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    Herkese selamlar. Arkadaşlar bu konu içerisinde hem i20 hakkında 1-2 gözlemimden bahsedicem hemde elimden geldiğinde sorularınıza ve kıyaslamalarınıza cevap vermeye çalışıcam. Aşağı yukarı 3-4 ay önce elimize 1.4 cvvt 100 beygir bir hyundai i20 geçti aracı satın almadık bize gelişi biraz karışık oldu uzun lafın kısası araç bana kaldı sürekli ben kullanıyorum 21 yaşındayım öğrenciyim. Aracı genel olarak ele aldığımızda b sınıfı bi araç için hiçte fena sayılmaz iç dizaynı konforu özelliklede çekişi yeterince tatminkar. Ama araç baştan aşağı rezalet neden dicekseniz eğer;

    -Geçen gece sefaköy yenibosna yönünde aşağı yukarı 80 km ile giderken sağ şeritte asfalt kamyonlardan dolayı biraz kabarmış aracın sağ tarafı oraya geldi normal bi araç için kaale alınmicak bi pürüz ama aracı toparlayana kadar ecel terleri döktüm 80 km ile bir araç ufak bir yol pürüzünde eğer yolcusunu bu şekilde tehlikeye atabiliyosa onu yapanada güvenlik testlerinden geçirenede yazıkları olsun.

    - Araçta kesinlikle viraj alma kabiliyeti diye birşey yok senelerdir araba kullanırım yaşıma kanmayın acelem olmaıdğı sürece hayattan bıkmış 70 yaşındaki bi gurbetçi tarzında kullanırım araç hiçbir virajda güven vermiyor çok basit bir viraj bile olsa eğer dönüşte arabanın herhangi bir lastiği logar kapağına fln denk gelirse araç arkadan salıyo kendini hemde korkutucu derecede.

    - Araçta 1 kere kök fren yapmak durumunda kaldım şu ana kadar ondada çoğu kişinin başına gelmiştir çocukluktan bisikletin yanlışlıkla ön frenine asılıpta baş aşağı asfalta yapışmak işte bende bir ara araçla onu yaşıcağımın düşüncesine kapıldım araç 4bin küsür km de daha sıfır olmasına rağmen sert bir frende durana kadar S yaparak gidiyorsunuz.

    - 140 km den sonra yol dümdüzde olsa araç hoplamaya başlıyor ve bu süratte benim kanaatime göre 5cm lik bi çukurda asfaltı tersten görüceğimin düşüncesindeyim Allah korusun. Uzun lafın kısası bu araç hakkında bilgisi olan veyatta kullananlar varsa onlarında yorumlarını almak isterim ben kesinlikle araçtan soğudum beni bomboş yolda 80 km ile basit bi çukurda tehlikeye atabilen logar kapağına denk geldiği zaman savrulan bir araçtan hiçbir beklentim kalmadı kısacası benim düşüncem eğer bu tarz araçlar düşünenler varsa aman diyorum Allah korusun gidip 2. el bi c sınıfı alın hiç olmazsa hem güvende olun hemde arabaya biniyorum diyin. Sizlerinde yorumlarını almak isterim şimdiden herkese tşk ler...

    Bu arada merak eden olrsa son full depo ile şehir için (istanbul) 700 km gittim aşağı yukarı araç 6 ile 6.5 arası tüketiyor. İstanbulda yapılan gece yolculukları rahat e-5 trafiği vb ile 4-5 arasına düşürmek çok rahat.

    1.2 İ20 Troy 2012 model babamın aracını yaklaşık 8000 kilometre ben kullandım araç 10200 kilometrede.

    Aracı bahsettiğin güzergahta çok daha yüksek hızlarda kullanıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu konusunda diğer B sınıfı araçlardan bir farkı yok. Çok şey beklemek gerekir bu sınıftaki araçtan ama güveliği tehlikeye düşürecek bir durum da söz konusu değil.


    Bu zamana kadar çok keskin virajlara girdim hiç viraj alma kabiliyeti yok denecek bir durumla karşılaşmadım...

    Aracın frenleri bence bir B sınıfı araç için yeterli bahsettiğiniz durum ile hiç karşılaşmadım.

    Araç ile 170 kilometre hıza yaklaştım hoplamadım zıplamadım....


    Son olarak tüketim olarak başarılı bir araçtır fakat 1.4 motor ile bahsettiğiniz değerleri yakalamak pek mümkün değil zira aynı değerleri 1.2 araç ile çok dikkatli olmama rağmen anca yakalayabiliyorum...





    o zaman benim aracımın ya ön takımında yada lasiklerinde bi sorun var :/ garantisi devam ederken götürüp baktırmam en mantıklısı galiba. sürekli opet 97 oktan alıyorum son depo net 700 km gitti yakıt tüketimi 6-6.5 arası oynadı şehir içi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    beklentiniz yüksek olmamalı ; vasat bir b sınıfı uzakdoğulu bir araçtan
    eskinin unosu misali basit ama kullanışlı bir araç

    beklentim zaten yüksek değil çünkü öyle bi beklentiyi karşılicak şekilde kullanmıyorum aracı. beni en çok telaşlandıran ve araştırma gereği hissettiren olay e-5 güzergahında sabit hızla giderken yaşadığımdı çünkü ben en sağ şeritteydim sağ tekerlekler kabarık asfalta denk gelince araba savurdu ortaya attı kendini ve orta şeritte hızla gelen bir kamyon vardı Allah korudu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    beklentiniz yüksek olmamalı ; vasat bir b sınıfı uzakdoğulu bir araçtan
    eskinin unosu misali basit ama kullanışlı bir araç

    beklentim zaten yüksek değil çünkü öyle bi beklentiyi karşılicak şekilde kullanmıyorum aracı. beni en çok telaşlandıran ve araştırma gereği hissettiren olay e-5 güzergahında sabit hızla giderken yaşadığımdı çünkü ben en sağ şeritteydim sağ tekerlekler kabarık asfalta denk gelince araba savurdu ortaya attı kendini ve orta şeritte hızla gelen bir kamyon vardı Allah korudu.

    yavaş gitmekte fayda var her zaman,esp'de yok olsada garantisi yok bende hep beğenirim bu i20 leri makyajsız kasasını ama bence keyfini çıkar hocam küçük her yere sığan bu aracın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    beklentiniz yüksek olmamalı ; vasat bir b sınıfı uzakdoğulu bir araçtan
    eskinin unosu misali basit ama kullanışlı bir araç

    beklentim zaten yüksek değil çünkü öyle bi beklentiyi karşılicak şekilde kullanmıyorum aracı. beni en çok telaşlandıran ve araştırma gereği hissettiren olay e-5 güzergahında sabit hızla giderken yaşadığımdı çünkü ben en sağ şeritteydim sağ tekerlekler kabarık asfalta denk gelince araba savurdu ortaya attı kendini ve orta şeritte hızla gelen bir kamyon vardı Allah korudu.

    yavaş gitmekte fayda var her zaman,esp'de yok olsada garantisi yok bende hep beğenirim bu i20 leri makyajsız kasasını ama bence keyfini çıkar hocam küçük her yere sığan bu aracın

    haklısın araç küçük avantajlı park konusunda olsun trafikte olsun. kafamı kurcalayan bişey var acaba bunu satıp 2012 5-10 bin km de peugeout 207 almaya değermi ? hemde dizel avantajı elde etmiş olurum.




  • Adama sormazlar mı

    İ30'un ne kadar viraj alma kabiliyeti varki İ20'nin ne kadar olsun
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.