Şimdi Ara

Hyundai i20 Rezaleti (Kullanıcıları Konuya) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
4
Favori
39.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    beklentiniz yüksek olmamalı ; vasat bir b sınıfı uzakdoğulu bir araçtan
    eskinin unosu misali basit ama kullanışlı bir araç

    beklentim zaten yüksek değil çünkü öyle bi beklentiyi karşılicak şekilde kullanmıyorum aracı. beni en çok telaşlandıran ve araştırma gereği hissettiren olay e-5 güzergahında sabit hızla giderken yaşadığımdı çünkü ben en sağ şeritteydim sağ tekerlekler kabarık asfalta denk gelince araba savurdu ortaya attı kendini ve orta şeritte hızla gelen bir kamyon vardı Allah korudu.

    yavaş gitmekte fayda var her zaman,esp'de yok olsada garantisi yok bende hep beğenirim bu i20 leri makyajsız kasasını ama bence keyfini çıkar hocam küçük her yere sığan bu aracın

    haklısın araç küçük avantajlı park konusunda olsun trafikte olsun. kafamı kurcalayan bişey var acaba bunu satıp 2012 5-10 bin km de peugeout 207 almaya değermi ? hemde dizel avantajı elde etmiş olurum.

    i20 verip 207 almak tam bir skandal olur her gördüğüm 207 dökülüyor seçim senin ama bence i20 daha güzel




  • sanırsam araçla ilgili sıkıntılar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    beklentiniz yüksek olmamalı ; vasat bir b sınıfı uzakdoğulu bir araçtan
    eskinin unosu misali basit ama kullanışlı bir araç

    beklentim zaten yüksek değil çünkü öyle bi beklentiyi karşılicak şekilde kullanmıyorum aracı. beni en çok telaşlandıran ve araştırma gereği hissettiren olay e-5 güzergahında sabit hızla giderken yaşadığımdı çünkü ben en sağ şeritteydim sağ tekerlekler kabarık asfalta denk gelince araba savurdu ortaya attı kendini ve orta şeritte hızla gelen bir kamyon vardı Allah korudu.

    yavaş gitmekte fayda var her zaman,esp'de yok olsada garantisi yok bende hep beğenirim bu i20 leri makyajsız kasasını ama bence keyfini çıkar hocam küçük her yere sığan bu aracın

    haklısın araç küçük avantajlı park konusunda olsun trafikte olsun. kafamı kurcalayan bişey var acaba bunu satıp 2012 5-10 bin km de peugeout 207 almaya değermi ? hemde dizel avantajı elde etmiş olurum.

    i20 verip 207 almak tam bir skandal olur her gördüğüm 207 dökülüyor seçim senin ama bence i20 daha güzel


    onu bende 1-2 yerde duydum 206-207 ler için 2 senede dökülüo 4-5 yaşında arabaymış gibi gösterio diye sağdan soldan ama düşününce 207 nin birazdaha büyük olması otomatik klima çelik jant vs.vs. en önemliside dizel olması aklımı çelio hangisi daha mantıklı onuda araştırmak lazım tabi.




  • B sinifindan hep korkmusumdur...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıllardır c sınıfı araca binen birisi olarak geçenlerde b sınıfı bir araçla 3 saatlik bir seyahatim oldu.harbiden kendimi çok güvensiz hissettim,araba kuş gibi,sanki sert rüzgarda uçacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    Şimdi hocam elimden geldiğince sorununuza çözüm üretmeye ve kendi düşüncelerimi belirtmeye calışayım.

    Ben bu arabayı almadan önce Qashqai kullanıyordum sonra ona babam el koyunca bana bu düştü. İlk başlarda çok tedirgin ediyordu en ufak çukurda sekiyordu yüksek hızlarda zerre kadar güven vermiyordu. Bunda segment farkının çok büyük etkisi var.

    -Şimdi öncelikle arabanız yeni anladığım kadarıyla ve araç servisten çıktığında bana 48psi hava basılmıştı. Hava basınçlarını 36'ya düşürünce herhangi bir sıkıntı kalmadı. Lastik havalarınızı ayarlarsanız sekme sorunu düzelecektir. 140'tan sonra çok sekmeniz de muhtemelen aynı sebepten kaynaklanıyor.
    -Viraj alma kabiliyetine gelince arabaya alışmanızla alakalı forum buluşmalarında uslu durmayıp çok viraja sert girmişliğim vardır buluşmalara katılan arkadaşlarımız da şahitlik edebilir. He yok yine de tatmin olmadıysanız İtü'de okuyorum yolunuz düşerse bir gün buluşalım kendi aracımla istinye virajlarına girelim.
    -Bu arabayla çok hız yapan bir insan değilim. Yaz stajımı adapazarında yaptım ama izmitte arkadaşımın evinde kalıyordum bir gün geç kalmam neticesiyle izmit-adapazarı arasını 170-180 arası kesintisiz gittim, alışınca cidden hız konusunda sıkıntınız kalmayacaktır diğer b sınıfı arabalardan hiçbir farkı yok. Müsait zamanımda tek elle hatta çoğunda direksiyona el değmeden çekilmiş 0-170 hızlanma videomu koyabilirim.
    -Fren konusunda frenleri iyi değil yanlış bilmiyorsam 100-0 42m gibi rezalet bir sonucu var ama S çizme gibi bir durumu yok balatalarınızda veya diskinizde bir problem olabilir. Hatta titreme ve sekme ile bağlantılı olarak ön takımınızda, rotlarınızda hatta lastiğinizde bile bir sıkıntı olabilir baktırın derim.

    Şimdi gelelim benim i20 konusundaki şikayetlerime.

    1- Tıkırtılar artık gerçekten canımı sıkıyor.
    2- Şanzımanı geri vitese geçmede sıkıntı yaratıyor iki kere şanzıman indi ama düzelmedi.
    3- ABS'si öyle verimsiz ki bir gün kaza yaptıracak. Şöyle anlatayım. Örneğin sert fren yaptınız ama ABS devreye girmeden bir tık öncesindesiniz bir lastiğin çukur veya tümseye girdi veya yerde bir ıslaklığa denk geldi. Araba direk ABS'yi devreye sokuyor ve hiç fren yapılmamış gibi 2-3 metre fren boş devam ediyor. Ne yaptıysam düzelttiremedim. Hatta forumdan Enoman'la beraber test etmiştik o da farketmişti.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Onun dışında da i20 gerçekten 35 bin üstünü hak eden bir araba değil bence ama asla kalitesiz ve B segmentinin aşağısında bir araba değil hele çokca test ettim Polo'dan zerre kadar eksiği olan bir araba değil.

    Saygılar.

    Dipnot: Bu arabayla 4 kişi dolu bagaj istanbul-artvin arası karadeniz gezisi yapıp geri geldik. Ve biliyorsunuzdur belki Kastamonu-Sinop arası sahil yolunu kullandık gerçekten virajlarda bir sıkıntı yaşamanız beni çok şaşırttı ben gayet memnunum ve dediğim gibi isterseniz beraber 175-70-14 ölçülerine sahip olan arabamı da test edebiliriz.

    işte benim beklediğim tarzda bi cevaptı bu tşk ediyorum ben burada birlik olup i20 yi kötüleyelim demiyorum öğrenciyim işim gücüm yok oturup burada arabayı sizleremi kötülicem. Araç bana sıfır geldi ticaret yaptığımız firmanın hediyesi oldu bizde madem öyle kapıda dursun lazım oldumu kullanırız diye arabayı tuttuk şu andada ben kullanıyorum. Burda kendi kendine ahkam kesen arkadaşlar ben burda sizlerle şöförlük yarıştırmıyorum hanginizin ne olduğu ne kadar tecrübesi olduğu umurumda değil. e-5 te 80 km ile sabit giderken aracın savurmasında şöför veya tecrübesizlikle ilişkilendiricek kadar ego düşkünü koca insanlar olmanıza üzüldüm ben bu konuyu ACABA NEDEN OLABİLİR BAŞKA KULLANICILARDA YAŞIYORMU YOKSA BENİM ARACIMDAMI VAR SADECE SERVİSLİK Bİ DURUMU OLABİLİRMİ DİYE AÇTIM. Araçta benim için o kadar önemli değil sadece danışmak istedim bu sorunları aşabilirsem kalsın aşamazsam satarım gider. Ayrıca ben o yolu sürekli kullanıyorum 80km ile giderken ufak bi pürüz olduğunu nasıl anladın diye düşünen arkadaşlar ertesi gün tekrar aynı yerden geçtim süreklide geçiyorum zaten.

    Diger arkadaslarin aksine ben de kotu bir amaciniz oldugunu dusunmuyorum ama ben 1.2 sinden az cok memnunken, tum samimiyetimle soyluyorum sizin yasadiginiz sorunlar arabanin genel ozellikleri degil emin olabilirsiniz. Servise goturun, lastikleriniz ve on takim ayarlarinizi kontrol ettirin sonra rahat rahat kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    Herkese selamlar. Arkadaşlar bu konu içerisinde hem i20 hakkında 1-2 gözlemimden bahsedicem hemde elimden geldiğinde sorularınıza ve kıyaslamalarınıza cevap vermeye çalışıcam. Aşağı yukarı 3-4 ay önce elimize 1.4 cvvt 100 beygir bir hyundai i20 geçti aracı satın almadık bize gelişi biraz karışık oldu uzun lafın kısası araç bana kaldı sürekli ben kullanıyorum 21 yaşındayım öğrenciyim. Aracı genel olarak ele aldığımızda b sınıfı bi araç için hiçte fena sayılmaz iç dizaynı konforu özelliklede çekişi yeterince tatminkar. Ama araç baştan aşağı rezalet neden dicekseniz eğer;

    -Geçen gece sefaköy yenibosna yönünde aşağı yukarı 80 km ile giderken sağ şeritte asfalt kamyonlardan dolayı biraz kabarmış aracın sağ tarafı oraya geldi normal bi araç için kaale alınmicak bi pürüz ama aracı toparlayana kadar ecel terleri döktüm 80 km ile bir araç ufak bir yol pürüzünde eğer yolcusunu bu şekilde tehlikeye atabiliyosa onu yapanada güvenlik testlerinden geçirenede yazıkları olsun.

    - Araçta kesinlikle viraj alma kabiliyeti diye birşey yok senelerdir araba kullanırım yaşıma kanmayın acelem olmaıdğı sürece hayattan bıkmış 70 yaşındaki bi gurbetçi tarzında kullanırım araç hiçbir virajda güven vermiyor çok basit bir viraj bile olsa eğer dönüşte arabanın herhangi bir lastiği logar kapağına fln denk gelirse araç arkadan salıyo kendini hemde korkutucu derecede.

    - Araçta 1 kere kök fren yapmak durumunda kaldım şu ana kadar ondada çoğu kişinin başına gelmiştir çocukluktan bisikletin yanlışlıkla ön frenine asılıpta baş aşağı asfalta yapışmak işte bende bir ara araçla onu yaşıcağımın düşüncesine kapıldım araç 4bin küsür km de daha sıfır olmasına rağmen sert bir frende durana kadar S yaparak gidiyorsunuz.

    - 140 km den sonra yol dümdüzde olsa araç hoplamaya başlıyor ve bu süratte benim kanaatime göre 5cm lik bi çukurda asfaltı tersten görüceğimin düşüncesindeyim Allah korusun. Uzun lafın kısası bu araç hakkında bilgisi olan veyatta kullananlar varsa onlarında yorumlarını almak isterim ben kesinlikle araçtan soğudum beni bomboş yolda 80 km ile basit bi çukurda tehlikeye atabilen logar kapağına denk geldiği zaman savrulan bir araçtan hiçbir beklentim kalmadı kısacası benim düşüncem eğer bu tarz araçlar düşünenler varsa aman diyorum Allah korusun gidip 2. el bi c sınıfı alın hiç olmazsa hem güvende olun hemde arabaya biniyorum diyin. Sizlerinde yorumlarını almak isterim şimdiden herkese tşk ler...

    Bu arada merak eden olrsa son full depo ile şehir için (istanbul) 700 km gittim aşağı yukarı araç 6 ile 6.5 arası tüketiyor. İstanbulda yapılan gece yolculukları rahat e-5 trafiği vb ile 4-5 arasına düşürmek çok rahat.

    1.2 İ20 Troy 2012 model babamın aracını yaklaşık 8000 kilometre ben kullandım araç 10200 kilometrede.

    Aracı bahsettiğin güzergahta çok daha yüksek hızlarda kullanıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu konusunda diğer B sınıfı araçlardan bir farkı yok. Çok şey beklemek gerekir bu sınıftaki araçtan ama güveliği tehlikeye düşürecek bir durum da söz konusu değil.


    Bu zamana kadar çok keskin virajlara girdim hiç viraj alma kabiliyeti yok denecek bir durumla karşılaşmadım...

    Aracın frenleri bence bir B sınıfı araç için yeterli bahsettiğiniz durum ile hiç karşılaşmadım.

    Araç ile 170 kilometre hıza yaklaştım hoplamadım zıplamadım....


    Son olarak tüketim olarak başarılı bir araçtır fakat 1.4 motor ile bahsettiğiniz değerleri yakalamak pek mümkün değil zira aynı değerleri 1.2 araç ile çok dikkatli olmama rağmen anca yakalayabiliyorum...





    o zaman benim aracımın ya ön takımında yada lasiklerinde bi sorun var :/ garantisi devam ederken götürüp baktırmam en mantıklısı galiba. sürekli opet 97 oktan alıyorum son depo net 700 km gitti yakıt tüketimi 6-6.5 arası oynadı şehir içi.

    Aracınızı bir gösterin bence faydalı olur. Bahsettikleriniz çünkü çok uç noktalar. Bir sorun olabilir. Dediğim gibi B sınıfı araçlardan çok şey beklememek gerekir ama bu tüm segment için geçerli. A veya B markasının aracını da alsanız fark etmeyecektir. Fakat şunu söylemem gerekir ki eğer 1.4 motor şehir içinde 6-6,5 litre yakıyorsa ben olsam o araba tenekeden bile olsa yine de binerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzr

    Herkese selamlar. Arkadaşlar bu konu içerisinde hem i20 hakkında 1-2 gözlemimden bahsedicem hemde elimden geldiğinde sorularınıza ve kıyaslamalarınıza cevap vermeye çalışıcam. Aşağı yukarı 3-4 ay önce elimize 1.4 cvvt 100 beygir bir hyundai i20 geçti aracı satın almadık bize gelişi biraz karışık oldu uzun lafın kısası araç bana kaldı sürekli ben kullanıyorum 21 yaşındayım öğrenciyim. Aracı genel olarak ele aldığımızda b sınıfı bi araç için hiçte fena sayılmaz iç dizaynı konforu özelliklede çekişi yeterince tatminkar. Ama araç baştan aşağı rezalet neden dicekseniz eğer;

    -Geçen gece sefaköy yenibosna yönünde aşağı yukarı 80 km ile giderken sağ şeritte asfalt kamyonlardan dolayı biraz kabarmış aracın sağ tarafı oraya geldi normal bi araç için kaale alınmicak bi pürüz ama aracı toparlayana kadar ecel terleri döktüm 80 km ile bir araç ufak bir yol pürüzünde eğer yolcusunu bu şekilde tehlikeye atabiliyosa onu yapanada güvenlik testlerinden geçirenede yazıkları olsun.

    - Araçta kesinlikle viraj alma kabiliyeti diye birşey yok senelerdir araba kullanırım yaşıma kanmayın acelem olmaıdğı sürece hayattan bıkmış 70 yaşındaki bi gurbetçi tarzında kullanırım araç hiçbir virajda güven vermiyor çok basit bir viraj bile olsa eğer dönüşte arabanın herhangi bir lastiği logar kapağına fln denk gelirse araç arkadan salıyo kendini hemde korkutucu derecede.

    - Araçta 1 kere kök fren yapmak durumunda kaldım şu ana kadar ondada çoğu kişinin başına gelmiştir çocukluktan bisikletin yanlışlıkla ön frenine asılıpta baş aşağı asfalta yapışmak işte bende bir ara araçla onu yaşıcağımın düşüncesine kapıldım araç 4bin küsür km de daha sıfır olmasına rağmen sert bir frende durana kadar S yaparak gidiyorsunuz.

    - 140 km den sonra yol dümdüzde olsa araç hoplamaya başlıyor ve bu süratte benim kanaatime göre 5cm lik bi çukurda asfaltı tersten görüceğimin düşüncesindeyim Allah korusun. Uzun lafın kısası bu araç hakkında bilgisi olan veyatta kullananlar varsa onlarında yorumlarını almak isterim ben kesinlikle araçtan soğudum beni bomboş yolda 80 km ile basit bi çukurda tehlikeye atabilen logar kapağına denk geldiği zaman savrulan bir araçtan hiçbir beklentim kalmadı kısacası benim düşüncem eğer bu tarz araçlar düşünenler varsa aman diyorum Allah korusun gidip 2. el bi c sınıfı alın hiç olmazsa hem güvende olun hemde arabaya biniyorum diyin. Sizlerinde yorumlarını almak isterim şimdiden herkese tşk ler...

    Bu arada merak eden olrsa son full depo ile şehir için (istanbul) 700 km gittim aşağı yukarı araç 6 ile 6.5 arası tüketiyor. İstanbulda yapılan gece yolculukları rahat e-5 trafiği vb ile 4-5 arasına düşürmek çok rahat.

    dul bırakan lakabı




  • hyundai işte
  • 6 ay önce i20 aldım. yaklaşık 13 senedir aktif araba kullanıyorum, anlattıklarınızın bir tanesini yaşasam size hak verirdim ancak şundan eminim ki sizin aracınız ciddi sorunları olan bi arac.bence check up yaptırmanızda fayda var.Aracınız sizden önce ciddi kaza yapmış olabilir.mekanik orjinalliği bozulmuş olabilir.
  • Daha dün İzmir'den Uşak'a geldim. Uşak'a yaklaşırkenki o meşhur virajları herkes bilir, i20 1.2 ile 110 hızla gayet güvenli şekilde alıyor virajları.. ABS S çizdiriyormuş yalan. Hyundai işte diyenler halt etmiş. 140 dan fazla basmak zaten B sınıfının işi değil. Otoyollar bile düzgün değil bütün arabalar otoyolda bazı yerlerde sallanıyor. Bu arada lastikleri ben de servisi de lastikçiyi de dinlemedim. Hatta Hyundai yi aradım lastik basıncı için öneri de verdiler onları da dinlemedim kapıdaki yazan değer olan 33 bastım hepsine gayet güvenli, sağlam, düzgün bir 700 km yol yaptım her şekilde. Ve yakıt konusunda da burdan full ledim aynı firmadan bir de orda fulledim 45 TL lik LPG ile (2.54TL/LT) 276 km uzun yol yaptım. Varın gerisini siz hesaplayın ;)
  • valla ben 2012 model 1.2 jump kullanıcısıyım aracın amortisörleri biraz zayıf doğrudur sürmeyi yeni öğreniyordum kum yolda sertçe viraja girdim araç kendini bırakmadı arkadaşlarla antepten aydına gittik 150 yi gördük araçta ne bi havalanma ne bi sarsılma olmadı aksine yola yapıştı sanki bmw kullanıyorum dedim.
  • Aracimiz 2011 dizel 12 000de araç dedemin kendisi kullanamadigi için genelde ben götürürüm gidecegi yere onun dışinda garajda kitlidir ben şimdiye kadar bir eksigini görmedim yazdiklarinizin hiçbirinide yaşamadim mersinden batman a gidildi gelindi tik demedi bilmiyorum yeni ve bakimli oldugu için olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senınle yasıtım,6 ay kullandım.
    yakıt dısındakı hıc bır soyledıgine katılmıyorum.yakıta 6 dıyınce bana burda ama fabrıka verısı blabla yapan bır tıp vardı konuyu uzatmamıstım.

    aractan son derece memnundum hıc bır sıkayetım yoktu daha gosterıslı ve guclu bır arabaya gecmek ıcın sattım.kesınlık yasadıgın sorunlar benım aracımda yoktu

    edit:konu hortmus ya la



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NOSCE TE IPSUM -- 1 Ağustos 2014; 22:14:56 >
  • o kadar sorun olsa peynir ekmek gibi satarmı saçmalamış ,arızalı araba kullanmıstır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle herkese merhaba,


    2012 Model i20 Troy Mode 1.4 CVVT 100 PS manuel araç kullanıcısıyım ve şu an itibari ile araç 40.000 km ye yaklaştı...

    Bu araç ile şehir içi şehir dışı bir çok yere gittim... Denizli den tutun da Antalya-Konya virajlı yollarına kadar...

    Öncelikle araç B sınıfı şehir içi için kıvrak, konforlu ve ekonomi amaçlı üretilmiş bir araç... Herneyse 40.000 km boyunca yaşadıklarım,

    Olumlu yönler,

    - Araç bir çok markada olmayan bir konfor ve sessizliğe sahip... Denendi görüldü test edildi ve tecrübe ile sabitlendi... Punto alan arkadaş umarım pişman olmamıştır... Punto forumlarında orkestra dan bahsedilir...
    - ABS nin erken devreye girdiğini bende itiraf edebilirim... Ancak bu lastik durumu ile de alakalı... Dunlop larda çabuk devreye girerken Starmax kış lastiklerinde aynı durum çok söz konusu değil... Bazen ABS devreye girdiğinde sanki fren yokmuş hissiyatını aldığım oldu fakat durma konusunda herhangi bir problem yaşamadım... Araçta EBD+ABS+BAS mevcut çoğu marka B segmentine hepsini koymuyor bile...
    - Virajlarda sınırlarını bildiğin sürece ciddi sıkıntı oluşturmuyor... Aksine diğer markalardaki kendi segmentine göre daha stabil girdiğini de gördüm... Ama sen kalk 80 km/h hizla girilecek viraja 140 ile girerim dersen yada 90 derece dönüşlü yola 120 ile girecem diyorsan sonuçlarına her arabada olduğu gibi katlanırsın... Birisi yazmış virajda su olduğu zaman savrulma olduğunu görmedim gibi birşey... Eğer bir virajda incecik su birikintisi bile varsa araç üzerinde yazlık lastikle sabunun üzerindesin demektir... Aksini iddaa eden yalan söyler... Araç kullanmamıştır... Ancak PC oyunları oynamıştır...
    - Yakıt konusunda klimam sürekli açık 1 tam depo ile 791 km yol yaptım... Benzin 4.83 TL/Lt iken... Yolu da Aksaray-Konya-Alanya ve dönüş... klima açık bagaj ful dolu 3 kişi... Ekonominin daniskası...
    - Yedek parça konusunda birisi pahalı demiş... Örnek verirse memnun kalırım... Ben herşeyi garantiden hallettim hiç bir sorun olmadan... Yerli üretim araç her yerde servis + yansanayi varken neler pahalı mesela ???
    - Arkadaşın aracının evveliyatı belirsiz, ön düzen, lastikler, amortisötrler hepsine baktırtmalı bence... Ayrıca B sınıfı araçtan D-E sınıfı beklentisine girilmemeli...
    - Araç 140-150 den sonra evet biraz uçacak gibi oluyor... Bunu kabul ediyorum...

    Sen direksiyonu tutmazsan araç ne yapsın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Adama sormazlar mı

    İ30'un ne kadar viraj alma kabiliyeti varki İ20'nin ne kadar olsun


    Bu burada dursun. Sabıkalı bir direksiyon kutusu var.




  • İyi sallamışsın kardeşim 10 dan fazla b segment araç kullandım yeni cıkan modellerde en iyisi olmasada i20 ilk 3 e girer. Ha en iyisini soruyosan kesinlikle vw polo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Adama sormazlar mı

    İ30'un ne kadar viraj alma kabiliyeti varki İ20'nin ne kadar olsun


    Bu burada dursun. Sabıkalı bir direksiyon kutusu var.

    2012den beri yollarda binlerce kaza atlatmış bir araç için 1 adet geyik testi videosu geyik muhabbetinden başka birşey değildir. sadece türkiyenin i30 forumlarında bu geyik testine benzer yüzlerce durumla karşılaşan insan var, limitleri zorlamadıkça araç gayet güvenlidir.
    yağmurlu yolda 160la sert viraja girersen esp seni kurtarmaz da belki fatiha nas felak vs.. bişeyler olabilir... şehir içi o hızda i20 kaydıran arkadaş başarılı bir arkadaşmış tebrik ederim :=) millet yanlamak için ne uğraşlar veriyor senelerini veriyorlar bu işe demek ki yetenek bazen kendiliğinden ' oluveriyor '




  • quote:

    Orijinalden alıntı: G Man

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Adama sormazlar mı

    İ30'un ne kadar viraj alma kabiliyeti varki İ20'nin ne kadar olsun


    Bu burada dursun. Sabıkalı bir direksiyon kutusu var.

    2012den beri yollarda binlerce kaza atlatmış bir araç için 1 adet geyik testi videosu geyik muhabbetinden başka birşey değildir. sadece türkiyenin i30 forumlarında bu geyik testine benzer yüzlerce durumla karşılaşan insan var, limitleri zorlamadıkça araç gayet güvenlidir.
    yağmurlu yolda 160la sert viraja girersen esp seni kurtarmaz da belki fatiha nas felak vs.. bişeyler olabilir... şehir içi o hızda i20 kaydıran arkadaş başarılı bir arkadaşmış tebrik ederim :=) millet yanlamak için ne uğraşlar veriyor senelerini veriyorlar bu işe demek ki yetenek bazen kendiliğinden ' oluveriyor '



    Hocam ben işin şakasındayım. Yoksa Hyundai ile bir alıp veremediğim yok.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.