Şimdi Ara

Hyundai İ20 Troy 1.2 Mode aldım doğru mu yaptım? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
36.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hyunda nin arızasızlıkta ilk 5 te olduğu kesin. ve yeni bir araştırmadada 3. dür.

    yani arıza sorunsuzlukta çok yol aldılar, 5 yıl garanti ,
    servis memmuniyeti,
    uygunsa lpg ile ciddi yakıt tasarrufu


    göz önüne alınırsa fiyat kalite oranlarında ciddi başarılı olduğunu düşünüyorum..

    bu arada.. diğer b sınıfı araçlardan daha sessiz bir araç kanımca.. çünkü araç içi yabanları ses yalıtımı için desteklenmiştir..
    bagajı kaldırın içinde o bölgelerin hoporler gibi sesi içeri iletmesini engellemek amaçlı yapıştırılmış bir malzeme göreceksinizdir..

    ayrıca güvenlikte bu sınıfın lideridir..

    artıları bunlar.. ama sonuçta b sınıfıdır..
    daha güçlü daha iyii yol tutuşlu araçlar da vardır..

    mesele tercih ve öncelikler meselesidir.. ve fiyat kalite oranıdır. ancak öncelikleri içerisinde fiyat kalite oranı olmayan birisi lüks segmentlere de bakabilir elbette....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtxpp

    hyunda nin arızasızlıkta ilk 5 te olduğu kesin. ve yeni bir araştırmadada 3. dür.

    yani arıza sorunsuzlukta çok yol aldılar, 5 yıl garanti ,
    servis memmuniyeti,
    uygunsa lpg ile ciddi yakıt tasarrufu


    göz önüne alınırsa fiyat kalite oranlarında ciddi başarılı olduğunu düşünüyorum..

    bu arada.. diğer b sınıfı araçlardan daha sessiz bir araç kanımca.. çünkü araç içi yabanları ses yalıtımı için desteklenmiştir..
    bagajı kaldırın içinde o bölgelerin hoporler gibi sesi içeri iletmesini engellemek amaçlı yapıştırılmış bir malzeme göreceksinizdir..

    ayrıca güvenlikte bu sınıfın lideridir..

    artıları bunlar.. ama sonuçta b sınıfıdır..
    daha güçlü daha iyii yol tutuşlu araçlar da vardır..

    mesele tercih ve öncelikler meselesidir.. ve fiyat kalite oranıdır. ancak öncelikleri içerisinde fiyat kalite oranı olmayan birisi lüks segmentlere de bakabilir elbette....

    Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.

    Evet aracın sorun çıkarma olasılığının az olması beni bu aracı seçmeye yöneltti.

    Sanırım tüketim konusunda beni üzmeyecek. LPG düşünmüyorum. Çok mecbur kalmadıkça.

    Muhakkak daha iyi araçlar mevcut. Fakat bütçemiz şuan bu araç için uygun. Doğru bir seçim yaptığımın kanısındayım.

    Saygılar.




  • Bugün aracı biraz daha kullanma fırsatım oldu. Sabah 8 de sahil yolunu kullanarak Emirgan korusuna kadar gittim. Akşam dönüşte ise akşam trafiğine yakalandım E5 üzerinden Avcılara kadar gittim. Yol tarifini İstanbulu bilenler için yazıyorum trafik konusunda az çok fikirleri olacaktır.

    Yakıt tüketimi 6,5 litreyi hiç geçmedi çok yoğun trafikte bile. Yer yer 4.3 rakamını gördüm. Bu gün araç ile 100 Km yol gittim ve şuan ortalama tüketimim 6,3 Litre görünüyor.

    Toplamda araç 250 KM'ye ulaştı.
  • İlk 550kilometrelik yakıt ortalamam 6,4 litre. Aracı genelde şehir içinde kullandım. Bir kez Bahçelievler'den Silivri'ye gittim. Sanırım iyi bir rakam. Zaman zaman çok sıkışık trafiğe girdiğim oldu.
  • yakıt tüketimi gayet iyi ben üniyi kazandım ailem araba olarak ikinci el 2010 model aldı sanırım 2010 lar troy değil az bir miktar daha fazla yakıyor 1.2 benzinli body kitli benimkide ama 8 den aşağıya düşmüyor yakıt tüketimi acaba vites değişimlerim mi kötü anlamadım servise götürmeyi düşünüyorum ..
  • Araçta aynı motor var ise ki tam bilmiyorum. Biraz tüketim değeriniz yüksek gibi ben aracı genelde düşük devirde kullanıyorum. Bunun da etkisi olabilir. Genelde ekonomik araç kullanmaya özen gösteririm.
  • sınıfının en az yakan araclarindan değildir..
    sınıfının büyük araçlarındandır.
    görünüşüde kalıplıdır. ( ben begenirim ama görecelidir..)
    bu nedenle nisbeten fazla yakacaktır.... daha az yakması için daha hafif ve daha basık olmalıdır. rüzgar direnci düşürülmeli, küçültülerek kilosu azaltılmalıdır... yada daha küçük araç tercih edilmelidir..


    içi ferahtır...
    güvenliği iyidir.
    sınıfı içinde sessiz araçlardandır..

    hayırlı olsun...

    konfor konusunda diğer b sınıfı araçlarla kıyaslayın, fikirlerinizi yazın...
  • Haıyrlı olsun buraya sormadan kafana yatan aracı aldığınız için tebrik ederim.Umarım güzel günlerde sorunsuzca kullanırsınız.
    Ancak aracı aldıktan sonrada sormasaydınız keşke.Belki aracı kötüleyenler çıkar ne gerek var aldıktan sonra can sıkmaya.Yeni araçların hepsi taş gibi merak etmeyin
  • Hayirli olsun dostum istedigim araci almissin. Ben bu yil alacagim cok arastirmistim, sinifina gore en ucuz a anki. Benim alacagim bu siralar etsin beklemedigim borc cikti aylik taksitte sorun yasarim diye vazgectim. Kismet olmadi seneye attim bu sefer vergi cikti arabanin fiyati artti umarim seneye fiyat ayni kalirda alirim hayirlisiyla. Rabbim kaza vermesin.
  • Koreli Samsung nasıl kendini aştıysa, vatandaşı Hyundai de aynı şekilde kendini aşmaya çalışıyor. Bu serilerle atak yaptığı kesin. Zaten aldığı ödüller gösteriyor bunu.
  • Arkadaşlar araç 2000 kilometreye ulaştı. Şehir dışına çıkma fırsatım olmadı. 580 liralık yakıt aldım. Yani kilometrede 29 kuruş yapıyor. 100 kilometrede 6,5 litre. Aracı İstanbul şehir içinde kullanıyorum. Ortalama hızım saatte 28 kilometre. Sanırım değerler fena değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Arkadaşlar araç 2000 kilometreye ulaştı. Şehir dışına çıkma fırsatım olmadı. 580 liralık yakıt aldım. Yani kilometrede 29 kuruş yapıyor. 100 kilometrede 6,5 litre. Aracı İstanbul şehir içinde kullanıyorum. Ortalama hızım saatte 28 kilometre. Sanırım değerler fena değil.

    Dostum güle kullan kazasız belasız, değerler cok iyi, bizim 2012 i20 troy daha 600 de ve sizin degerlere yakin, bu arada bana motor acmaya gerek yok dediler serviste ama yine de hic surat yapmadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58


    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Arkadaşlar araç 2000 kilometreye ulaştı. Şehir dışına çıkma fırsatım olmadı. 580 liralık yakıt aldım. Yani kilometrede 29 kuruş yapıyor. 100 kilometrede 6,5 litre. Aracı İstanbul şehir içinde kullanıyorum. Ortalama hızım saatte 28 kilometre. Sanırım değerler fena değil.

    Dostum güle kullan kazasız belasız, değerler cok iyi, bizim 2012 i20 troy daha 600 de ve sizin degerlere yakin, bu arada bana motor acmaya gerek yok dediler serviste ama yine de hic surat yapmadim

    Teşekkür ederim. Sizinde kazasız belasız kullanmanızı diliyorum. Tüketim konusunda fabrika değerlerine yaklaşıyor açıkçası bu beni sevindirdi. Ben de pek sürat yapmıyorum. Bir kere denedim araç 1500 kilometrede iken. 160 a kadar çıktım. Onun dışında 100 ü geçmiyorum.




  • Arkadaşlar uzun zamandan sonra araç ile uzun yola çıktım tüketim değerleri şöyle gerçekleşti:
    80 Kilometre hız ile 4,5L/100 KM
    140 Kilometre hız ile 5,6/100 KM

    Araç ile en fazla 170 KM sürate çıkabildim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızı güle güle kullanın. 1 yıl önce ben de i20 sahibiydim kısa bir süreliğine, sonra sattım. Aracın performansı 1.4 motorları aratmıyor, tüketimi de 1.2 bu diyerek az yakar diyerek fazla yüklendiğim için 7-8 lt civarında geziyordu. Ama sakin kullanımlarda tüketimi gayet hoştu. Aracın tek beğenmediğim yanı uzun yolda tır otobüs sollamalarında rüzgardan çok etkilenerek burnunu sola doğru çevirmesiydi. Ama bu sınıf otomobillerin neredeyse tamamında var hafiflikten dolayı. Hoş bir araba, usb girişi olması da ayrı bir güzellik. i20 insanı mutlu ediyor, beklemediğiniz şekilde iyi bir otomobil bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.C.k. -- 8 Nisan 2012; 12:20:23 >
  • hayırlı olsun aynı dönemlerde arkadaşımda aynı arabayı aldı 29bin ödedi iyi fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Arkadaşlar uzun zamandan sonra araç ile uzun yola çıktım tüketim değerleri şöyle gerçekleşti:
    80 Kilometre hız ile 4,5L/100 KM
    140 Kilometre hız ile 5,6/100 KM

    Araç ile en fazla 170 KM sürate çıkabildim.

    Sn. lifeanddead, i20 süper seçim, hele ki o fiyata...

    Ben 6 sene Getz kullandım -ki i20'ler Getz'den daha iyi şu anki teknoloji ile- süper bir araçtı fiyatına göre...
    Sorun çıkarmaz, bakımlarını zamanında yaptırın sadece... Yaz-kış dere-tepe kullandım ben Getz'imi ve üzülerek sattım...

    i20'de de vites aralıkları kısadır, yani şehirdışı sollamalarda falan bir veya duruma göre iki vites küçülterek çok rahat sürüş elde edersiniz... Yoksa diğer türlü bas bas gitmiyor nasıl iş bu der durursunuz

    Keyfini çıkarın, 5 sene garanti, yüksek donanım, uygun fiyat... Daha ne




  • İyi dilekleri olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Bütçeme en uygun araç olduğunu düşünüyorum. Dizel araçlar beni çok zorlayacaktı ilk etapta. Benzinli araçların ise tüketimi fazla sanırım benzinli olup da en az yakan araçlardan birisini tercih etmiş bulunmaktayım.
  • İ 20 troy 1.2 troy 2012 model aracım 5500 km civarına geldi. Bu siteden alırken faydalandığım için kısa bir not ve izlenimlerimi aktarmak istiyorum.

    1) Benzin sarfiyatı öncelikle:-))

    kış koşullarında genelde şehir içi 2 ayda bir şehir dışı yaptığım göz önüne alınırsa yaklaşık bir depo dolduru ışık yanana kadar benzinliğe gitmiyorum ortalama 500-650 km arası yol yapabiliyorum. -depo 45 litredir-

    yaz aylarında 800-850 km leri şehirdışı yollarda gördüm.

    Bence LPG yerine aracı orjinalinde tutmak uygun geldi bunu yapcağımı tahmin bile etmiyordum:-))

    Sürekli benzin aldığım oldukça yoğun bir istasyonda, benzin dolduran arkadaş bana doğru tercihi yaptığımı ve bu aracın çok yüksek sattığını ve en az benzinlğe gelen olduğunu söyledi:-))) ilginçtir:-)))

    2) Araç segmentinin en sağlam ve en genişlerinden biri hatta biçok konuda lider. Bunun negatif tarafı ağır yaklaşık 1100 küsür kilo olması.

    3) Kullanım keyfi elbetteki zayıf bir süre farklı segment araçlar kullandığım için bu araç bana daha çok "beyefendi" bir sürüş sağladı:-)) ama gözünüz karardığında vites düşürüp gayette devirli kullanırsanız bir nebze keyif alabileceğiniz bir 1.2 motor:-)

    4) 1996 yılında babamın aldığı elantra modeli araç 300 bin km ye geldi ve halen bir problem yaşamadı. Bu size hyundai kalitesini anlatmak için kısa bir bilgi.

    5) Bir arkadaş sesinin fazla olduğunu yazmış. Ben bazen ışıkta durduğumda arabanın çalışıp çalışmadığından emin olamıyorum. Uzun yolda ise 120 üstünde evet sesi geliyor ama ne bekliosunuz ki..? C sınıfı mercedes alın ses istemiyorsanız:-)

    6) Hayatında 1.2 motor araç kullanmamış arkadaşlara- Bu aracın yönergesini mutlaka okuyun, pıtır pıtır vites değiştirmek gerekiyor, bütün 1.2 araçlar için böyleymiş ben biraz uyum sorunu çektim. Uzun yolda ise daha önceleri 6 ileri şanzımanlı bir emanet araca biniyordum iyi bir markaydı oldukça pahalı bir araç 200le şehirlerarası saatlerce yol teptim.. bu araçlar 80-90 la gitmenin keyfini gördüm, tanıdım:-)) hem ekonomik hem çevrenize bakınarak seyahat imkanı sunuyor:-)


    SONUÇ: Araba almayı düşünürken dizelle araştırmaya başladım. 2. el baktım, 0 araç batım 2 senelik araştırma sonunda az parama kıyıp İ 20 aldım hemde 2 günde karar verdim. En ufak bir endişem, memnuniyetsizliğim olmadı.

    konuyu açan arkadaşa hayırlı olsun, umarım sende bir süre sonra benimle aynı fikirde olursun




  • bu aracların beygiri önemli mseala 75 90 57 beygir secenekleri var 1.2 de sen 1.2 alıp 90 beytgir bir arac alırsan çok yakar tabi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.