Şimdi Ara

Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
4
Favori
40.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siteleri gezerken bir e dergide Hyundai Ioniq hakkında bazı yazılar okudum.

    Bu otomobilin teknolojisi ile Toyota'nın Hibrit teknolojisi karşılaştırılırsa ortaya nasıl bir sonuç çıkar?

    HYUNDAI, TÜM ZAMANLARIN EN TEKNOLOJİK VE EN YENİLİKÇİ HİBRİT TEKNOLOJİSİNE İMZA ATARAK IONIQ HYBRID MODELİNİ TÜRKİYE’DE SATIŞA SUNDU.
    Doğrudan benzinli veya dizel herhangi başka bir versiyonu olmadan doğuştan hibrit olarak üretilen Hyundai IONIQ, tamamen yeni bir otomobil olarak Hyundai’nin Türkiye’deki zengin model gamına iddialı bir şekilde katılıyor. Yeni bir platform ve esnek motor özellikleri sayesinde eğlenceli bir sürüş sağlayan IONIQ, geleceğe yönelik etkileyici tasarımıyla Hyundai’nin geleneksel çizgilerine bambaşka bir bakış açısı da getiriyor. IONIQ Hybrid, sınıf liderliğini hedeflediğinden yakıt verimliliği haricinde konforlu iç mekanı, çekici tasarımı, eğlenceli sürüş özellikleri ve üst düzey donanımlarıyla da öne çıkıyor.

    Gücünü Nereden Alıyor?
    IONIQ Hybrid, yeni geliştirilen 1.6 GDI, dört silindirli Kappa benzinli motora sahip. Fakat bu benzinli motora ek olarak son teknoloji Lityum-İyon Polimer pil ile beslenen 43,5 beygirlik bir elektrik motoru daha bulunuyor. Her iki motorun birleşmesiyle toplam 141 beygir güç üreten IONIQ, 265 Nm toplam maksimum tork değerine de sahip. Yeni geliştirilen ve yüzde 96 güç transfer verimliliği ile sınıfında en üst seviyede konfor sunan çift kavramalı 6 ileri DCT şanzımanla donatılan otomobil, oldukça iyi bir yakıt ekonomisi sağlarken aynı zamanda keyifli bir sürüş vaad ediyor. Klasik hibritlerdeki CVT şanzımanın aksine çok daha gerçek bir performans ve sürüş hissi veren 6 ileri DCT, sport sürüş moduna da sahip.



    DCM Hyundai Ioniq Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz?Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz?Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz?Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz?







  • 2 aydır toplam 4.000 km yaptım. Bu aracı keşfettiğim ve aldığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Boğazına kadar donanımla dolu bir araç. D sınıfı sportback tasarım. sportif agresif kaslı bir görünüm. Ve tüm bu mükemmelliğin inanılmaz bir yakıt tasarrufu ile harmanlanması.

    Aracımla şehirçinde 3.8 litreler civarında bir kullanım değerine sahibim. Agresif kullanıma açık torku yüksek bir araç Spor moda aldığınızda 150 beygire yakın bir güç sunuyor. Çift kavrama şanzuman olması da performansı ciddi oranda pozitif yönde etkiliyor. Bagaj 600lt civarında çok geniş. İçi de oldukça geniş ve ferah.

    Ioniq ilk defa Lityum-İon pil kullanarak hem çok daha uzun ömürlü bir pil teknolojisine geçmiş. Hem de bu pillerin hızlı şarj olması nedeniyle ciddi bir yakıt tasarruf avantajı elde etmiş. Ioniq'in pilleri 1.59 kW.

    Toyota'ya gelince 1.8 motor olduğu için mtv çok yüksek. Tek kavrama şanzuman. Geçişler çok rahatsız ve performansı olumsuz etkiliyor. Pil teknolojisi eski. Nikel piller kullanıyor. Bu piller Ioniq pilleri gibi hızlı şarj olmadığından yakıt değerleri 5 litreler civarında. Modellerine gelince CHR'nin arka kısmı taput gibi. Bagaj çok ufak. Auris ise sıradan bir araç görünümünde. Hibrite özel hiçbir albenisi yok. Ayrıca yakında yeni kasası gelecek.

    Çok uzun araştırmalar sonucu Ioniq almış biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.
    Merhabalar,öncelikle forumları okurum ama belli konularda yazarım biri de bu konu.Genelde insanımız yeniliği hemen benimseyemiyor sabit bir düşüncemiz var ya da kulaktan duyduklarına göre hareket edebiliyor.Şimdi İstanbul da bir İoniq kullanıcısı olarak yazıyorum 33 bin km yaptım 2 yılda.Daha önce kullandığım araçlar 2010 üzeri opel,nissan,bmw,audi şimdi 2017 model ioniq kullanıcısıyım marka takıntım yok 2 yıl oldu gayet memnunum tabi kişiye göre değişir beğeni bir şey diyemem ama Ncap 5 yıldız,iç malzeme kalitesi iyi,genişliği kullandığım araçlardan daha iyi bmw audi tarzı araçların arkaları bana dar geliyor onlarla kıyaslarsak gayet geniş,bagajın hb gibi açılmasını ben sevdim ve 440 lt bagaj hacmi gayet yeterli alt kısmında da şemsiye,şişe,plastik tabak,bardak koyulabilen sert bagaj katmanı işinizi görüyor.Ayak freni bence el freni olmasından daha iyi ilk başlarda garip gelebilir.Elektronik park freni yoksa ayak freni olmalı el freni hem yer kaplıyor hemde çok mu çektim 2 tık mı yapsaydım teli gerildi mi derdi yok ve ayağınızı etkilemiyor gayet rahat uzatabiliyorsunuz takılma derdi yok.Arka 2 cam olayı ilk başta sıkıntı yaratabilir ama 1 hafta sonra alışıyorsun şimdi yazılanları okumasam aklıma gelmezdi.Sürüş olarak bu boyutlarda araç yol tutuşu virajlarda savurur gibi düşünüyorsunuz ama yol tutuşu ve frenlemesi iyi.Yakıt olarak ben kışın 5.4 yaktım kar lastiği ile yazın klimalı 4.3 lt şuan 4.6lt normal kullanımda.Şanzıman tork konvertörlü olsaymış bence süper araba olurmuş ama dct düzgün kullanırsanız problem çıkarmaz.(vw ve audilerin en büyük dezavantajı dsg şanzımanların arızalanması 6 bin km de dsg değişmişti) Hyundai ve kia nın dct lerde sıkıntı yaşandığını pek duymadım düzgün kullanmak önemli.Pil olayı yokuş yukarı uzun mesafe giderseniz pil tek dişe kadar düşebilir ve sadece benzinli motora kalırsınız orada güç düşüşünü hissedersiniz 141hp den 105 hp düşer o durumda ben manuele çekip vites düşürüp ivmelenmeyi koruyorum o sırada zaten hızla piller doluyor otomatiğe al devam.Geçen haberlerde vardı ioniq taksi 180 bin km yapmış bakımdan başka bir şey için gitmedim servise dedi bence önemli bir detay..Bakım maliyetleri 400-600-850tl oluyor genelde bakımına göre indirimli hali.Elektrik geri kazanımı olduğu için tekerlerde balatalar aşınmıyor yani tasarruf sağlıyor.İnsanımız yeniliğe uyum sağlasa ülkemize çok çeşit hibrit araçlar gelirdi abd,avrupa hibrit,elektrikli araçlara geçiyor VW elektrik motoru olan araç sayısını %70 e çıkarmayı düşünüyor avrupa,amerika da bizim ülkeye dizel,benzinli araç için fabrika düşünüyor.Bu arada toyota nın hibritleri bence çok tasarruflu olmuyor chr bakmıştım vergi dilimi(toyotaya özel 1.6 ya düşmese),fiyatı,yakıt tüketimi hep yukarıda ioniq ten,1 2 sene daha kullanmayı düşünüyorum ondan sonra alacağım araç kia niro ya da hyundai tucson hibrit olursa o olabilir.Elektrikli araçları hesaplamıştım 100km de 2.5 lt gibi bir tüketime denk geliyor(elektrik parası),plug in hibritlerde de 3.5-4lt arası oluyor ama fiyatları normal hibritlerden çok daha pahalı değmez bence + olarak fişe takma derdi yok..çoğu noktaya değinmek istedim kusura bakmayın sormak istediğiniz bir şey olursa sorun Umarım gönlünüzce olur herşey
    Merhaba ben de 1,5 senelik kullanıcı olarak bilgi paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 17 bim km deyim. İstanbul şehiriçi ortalamam 4,8 lt. Kışın biraz artıyor, yazın düşüyor doğal olarak. Sloganı olan doğuştan hybrid lafı, var olan modellere elektrik motoru (basitçe toyotanın yaptığı) eklemek için değil bayağı elektrikli araç üretmek için. İşim gereği yurtdışına çok çıkıyorum. Ekim ayında dünyanın en zengin ülkelerinden biri olan Katar'da dünya kadar ioniq gördüm. Elektrikli motor aracın olağan ömrüne göre dizayn edilmiş, nasıl ki benzin motorun bir ömrü varsa, ekeltriğin de var. Ama şu var ki ikisini de kullandığınız ve benzin motoru çok az kullandığınız için yıpranmadığı da bir gerçek. Şimdi gelelim gerçek kullanıcının objektif yorumlarına:

    Ben aracın dış tasarımını çok beğenenlerdenim. Fastback araçlar iyi tasarlanırlarsa harika oluyorlar, a5, yeni 508 gibi. Bu araç da öyle. Gösterge ekranları ve ekranı bence gayet güzel, öyle çin seddi gibi çıkmamış nefis şekilde konsola yerleştirilmiş ve dokunmatiği çok iyi. İç mekanda geri dönüşümlü malzemeden sanırım şeker kamışından yapılan yumuşak bir materyal var, konsol ve tavan bunlarla kaplı. Gayet iyi hissi var. Kapılarda plastik var evet, ama öyle rahatsız edecek hiç bir şeyi yok. Çok muhteşem mi hayır. Kalitesiz mi hayır. Parası ne kadar 125 bin. Eee?

    Arka camın ortasından geçen çıta aslında daha önce hondanın bir modelinde de vardı ha keza dünyanın en çok satan hibrit aracı pirius da da öyle. ilk gün bir gariplik olabilir, ama çok kolay alışılıyor hatta genelde arkadaki aracın farı oraya denk geliyor :)

    Bagajı bence harika üç katmanlı, en altta stepne, üstünde gözlü sert plastik bölümler, üstünde keçe. Ben bir de bagaj havuzu da aldım mis gibi. Ailecek 4-5 bavulla çok uzun yol yaptık. Stepnenin haricinde bakım kiti ve yangın tüpü de var. Stepne bu arada orijinal lastik primacy 3. Önemli bence.

    Şimdi iç mekanda insanların kaçırdığı bir nokta var. Bu araç hibrit ve genelde düz yolda 40-50 km'ye kadar EV modda gittiği için motor sesi yok. O nedenle de iç yalıtım malzemelerini azaltmışlar ki araba hafiflesin. Unutmayın hibrit araçlar çevreciliğinden daha çok ekonomik oldukları için alınır. Benzini fullersiniz 1034-35 km menzil görünür. Alır almaz trafiğe girersiniz dur kalk trafikte menzil artar. Geçen temmuz ayında aracı aldım bir ay sonra dolar 7 ye fırladı. O gün bu gündür toplam 15 kere benzin aldım. Yalan söylemiyorum. İstanbul'dan full depo çıkıp Bursa'ya benzin göstergesi bir çıt azalarak varıyorum.

    Özellikle EV modda giderken, ejder meyveli smoothiesporların vergi alamadığı her saniye için keyifleniyorum.

    Ayak freni bence de saçma olmuş çünkü araç elektrikli, yani yap bi dokunmatik el freni. Değil mi? Onun harici kol dayama ve altı, bölümler gayet yeterli. En sevdiğim özellik, sadece sürücü ayarllı klima. Tekseniz boşu boşuna tüm aracı ısıtmak soğutmak zorunda kalmıyorsunuz. Ses Sitemi "harika". İnfinitiv zaten. Kliması çok randımanlı. Donduracak kadar soğutabiliyor ciddiyim.

    Spor modu: Araba kendinden geçiyor. EV nin ne kadar torku varsa kesintisiz verdiği için araç inanılmaz serileşiyor. Yani şöyle izah edeyim, spor modda kalkışta çoğu aracı sollarsınız, ama 100 mt de geçerler o ayrı :)

    Ben alan kişilerden memnun olmayan duymadım. Evet belki çok satmadı ama verilere bakarsanız özel bir araç için az da satmadı. Bu kadar az 2.el ilanı kullananların memnuniyetini gösterir. Bakımları pahalı falan değil, hatta dediğim gibi motorlar daha az yıpranıyor. Adamlar 5 sene 100.000 km yada 7 sene 80.000 km garanti veriyor. Hyundainin servisleri bence ülke genelinde çok iyi. Çok sıkı takip ediliyor ve müşteri memnuniyetine inanılmaz önem veriliyor. Ben iyi niyet garantisi hikayelerini dinlemem. Otomatik araç bozulursa, yaparsın. Bu kadar. Yok N ye al, yok kalkışta minnoş bir kedi ol...

    Şu anda piyasada 120-130 bin liraya bu araç kadar donanımı olan, bu kadar genç araç sayısı ya yoktur yada çok çok azdır. Milletin opsiyon diye dayadığı pek çok şey var. Aklıma gelenleri bir çırpıda sayayım: Otomatik kapanan ayna. Anahtarsız giriş. Sunroof. Otomatik far. Otomatik silgeç yağmur sensörü. Kararan aynalar. Projeksiyon far. Tavanda gözlük bölümü. Üç bölgeli klima. Car Play. Wireless şarj. Önde arkada ve bagajda usb ve 12v çıkışlar. Usb kol dayamanın altında da var. Lastik basınç sensörü. Elektrikli ön koltuklar.

    Biz başkası için araba alma hastalığında olduğumuz için başımıza bunlar geliyor. Ben mitsubishi colt cz3 gibi, saab gibi, polo gt gibi çok "zor" satılan araçlar da i30 gibi, jetta gibi peynir ekmekler de kullandım. Hepsini en fazla 1 haftada sattım. Çünkü aracıma iyi bakarım. Aracı da kendime alırım.

    Bizim milletimiz hep her şeyi en son ona dayadıklarında "eh naapalım" der. Adamlar kademe kadame dizeli ülkelerinden çıkarıyorlar. Üretimi duranlar var. Eninde sonunda, çok değil 5 sene sonra elektrikli araçlar piyasayı domine edecek. Kaçınılmaz çünkü.

    Ben aracı aldığımdan bu yana benzin tasarrufum ile en azından Mtv yi falan çıkarmışımdır. Eminim. Yazın 1 ay 1 hafta ile 1,5 ay arası, kışın ise 25 gün 30 gün arası benzin alıyorum. Hesabı siz yapın işte. Özetle gönül rahatlığı ile alınır, uzun yıllar binilir. Parasının hakkını veren ecnebilerin value for money dedikleri ender araçlardan biridir.

    Umarım faydası olur.
    Bu araç benim de hoşuma gidiyor. Ama şunu belirtmek lazım. Bu araç HEV yani prize baglanmiyor. Bu sebeple EV modda menzili sanırım 10km yi gecmez. Ulkemize gelmeyen PHEV modelde priz bağlantısı mevcut sanırım onun menzili 40-50km. Hic fena değil.



    Ancak ne olursa olsun hybrid bir araç istanbul trafiğinde ilaç olur diye düşünüyorum. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai Ioniq Hybrid Hakkında Bilmeniz Gerekenler

    Hyundai Ioniq Hybrid, yakıt verimliliğini lüks ve konforla birleştiren popüler bir hibrit otomobildir. İşte bu araç hakkında bilmen gerekenler:

    Performans ve Verimlilik

    Hyundai Ioniq Hybrid, 141 beygir güç üreten 1,6 litrelik dört silindirli bir motora ve 43 beygir güç üreten bir elektrik motoruna sahiptir. Bu kombinasyon, 0'dan 100 km/s hıza 10,8 saniyede ulaşmasını sağlar. Araç, 4,4 litre/100 km'lik etkileyici bir yakıt ekonomisi sunar.

    Özellikler ve Teknoloji

    Hyundai Ioniq Hybrid, Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonu, navigasyon sistemi ve 10,25 inç dokunmatik ekran gibi çeşitli özelliklerle donatılmıştır. Ayrıca, kör nokta uyarı sistemi, şeritten ayrılma uyarı sistemi ve otomatik acil durum freni gibi bir dizi güvenlik özelliği sunar.

    Tasarım ve İç Mekan

    Ioniq Hybrid, aerodinamik bir tasarıma sahiptir ve geniş bir iç mekana sahiptir. Koltuklar rahat ve destekleyicidir ve kabin yüksek kaliteli malzemelerle döşenmiştir.

    Hyundai Ioniq 4

    Hyundai, Ioniq serisinin tamamı elektrikli bir üyesi olan Ioniq 4'ü de üretiyor. Ioniq 4, Ioniq Hybrid ile aynı platformu paylaşıyor ancak daha uzun bir dingil mesafesine ve daha sportif bir profile sahip.

    Hyundai Ioniq Hybrid Neden Satılmıyor?

    Hyundai Ioniq Hybrid, bazı pazarlarda satışları düştü. Bunun nedenleri arasında artan elektrikli araçların popülaritesi ve bütçe dostu hibrit modellerin rekabeti yer alıyor.

    Genel olarak Hyundai Ioniq Hybrid, yakıt verimliliği, güvenilirlik ve özellikleri nedeniyle popüler bir hibrit otomobil olmaya devam ediyor. İhtiyaçlarına ve bütçesine uygun bir hibrit araç arıyorsan, Ioniq Hybrid mutlaka değerlendirmen gereken bir seçenek.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • fiyatı ve donanımları çok mantıklı bence alınabilir bir model olmuş
    rakibi yok denecek kadar az bir tek toyota chr var
    chr'den geniş ve daha kullanışlı bir araç
  • Yakıt tüketim değeri inanılmaz. Yakıt ekonomisini ön planda tutanların kesinlikle en önce incelemesi gereken bir araç.
  • cumartesi günü test ettim. malzeme kalitesi çok iyi. arka diz mesafesi çok geniş. sadece arkada tavan biraz alçalarak geldiği için biraz basık geldi bana. rüzgar direncini azaltmak için profili öyle tasarlanmış. yakıt olarak elektrik motor sizi 250-350 km götüreceğini belirtiyorlar. düz yolda elektrik motorun devreye girmesi için hafif fren yapıp tekrar gaza basmak gerekiyor. ben aracı konya yolunda test ettim. ortalama 6,2 lt yaktı. aynı güzergahta yeni civic rs testinde ortalama 6,5 lt idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sckarinca

    cumartesi günü test ettim. malzeme kalitesi çok iyi. arka diz mesafesi çok geniş. sadece arkada tavan biraz alçalarak geldiği için biraz basık geldi bana. rüzgar direncini azaltmak için profili öyle tasarlanmış. yakıt olarak elektrik motor sizi 250-350 km götüreceğini belirtiyorlar. düz yolda elektrik motorun devreye girmesi için hafif fren yapıp tekrar gaza basmak gerekiyor. ben aracı konya yolunda test ettim. ortalama 6,2 lt yaktı. aynı güzergahta yeni civic rs testinde ortalama 6,5 lt idi.

    Tam dolu şarj için ne kadar süre gerekiyor biliyor musun? Bir de Youtube'daki inceleme videolarında 120-150 km gideceği söyleniyor. Sanırım ortalama değerler için fikir sahibi olmak için biraz erken.
  • the flying dutchman kullanıcısına yanıt
    yurtdışında kullananların yorumlarını okumak, videolarına bakmak gerekiyor. detaylı incelemeler gelecektir.
  • Bu araç benim de hoşuma gidiyor. Ama şunu belirtmek lazım. Bu araç HEV yani prize baglanmiyor. Bu sebeple EV modda menzili sanırım 10km yi gecmez. Ulkemize gelmeyen PHEV modelde priz bağlantısı mevcut sanırım onun menzili 40-50km. Hic fena değil.



    Ancak ne olursa olsun hybrid bir araç istanbul trafiğinde ilaç olur diye düşünüyorum. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnizca

    Bu araç benim de hoşuma gidiyor. Ama şunu belirtmek lazım. Bu araç HEV yani prize baglanmiyor. Bu sebeple EV modda menzili sanırım 10km yi gecmez. Ulkemize gelmeyen PHEV modelde priz bağlantısı mevcut sanırım onun menzili 40-50km. Hic fena değil.



    Ancak ne olursa olsun hybrid bir araç istanbul trafiğinde ilaç olur diye düşünüyorum. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim.

    Bugün test sürüşü yaptım. 4,8lt yaktım. Araç çok güzel, çok dolu. 2 donanım seviyesinden şu anda sadece ELITE PLUS için sipariş alınabiliyor zaten fiyat listesinden diğerini kaldırmışlar. Sadece EV modu seçip kullanamıyorsunuz. Satıcı beyefendi ülkemize ileride PEHV (prize takılabilen) model de gelecek dedi bu iyi haber. inşallah bana kısmet olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalnizca -- 26 Ağustos 2017; 13:37:10 >
  • Şu an Türkiye şartlarında en mantıklısı PHEV. Elektrik şarjıyla 42 km kadar gidiyor sanırım. Şehir içi kullananlar için büyük nimet. Fakat müstakil eviniz yoksa şarj etmek sıkıntı olacaktır.
  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt
    IONIQ 3 versiyonu var. Bunlardan sadece hybrid HEV olanı ülkemizde mevcut.
    Bu 3 modelin pil kapasiteleri şöyle.

    Full Electric olan EV -- 28 kWh
    Fabrika verisi olarak Menzili 280km olarak verilmiş. Evdeki priz ile 12 saat , şarj istasyonunda 4 saat 25 dakikada %100 doluyor.
    DC şarj istasyonunda 30 dakikada %80 doluyor bu müthiş bir süre bence. Nerede bulunur ülkemizde var mıdır bilgim yok.

    Plug-in-Hybrid olan PHEV -- 8,9 kWh
    EV modda (sadece elektrik ile) 60km gidebiliyor. Dolu depo+Full Şarj ile 1050km den fazla gidiyormuş.

    Bizdeki Hybrid olan HEV -- 1,56 kWh
    www.hyundai.co.uk
    Discover the Hyundai IONIQ Hybrid - Specs & Colours | Hyundai UK
    http://www.hyundai.co.uk/new-cars/ioniq



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalnizca -- 1 Ekim 2017; 15:0:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnizca

    IONIQ 3 versiyonu var. Bunlardan sadece hybrid HEV olanı ülkemizde mevcut.
    Bu 3 modelin pil kapasiteleri şöyle.

    Full Electric olan EV -- 28 kWh
    Fabrika verisi olarak Menzili 280km olarak verilmiş. Evdeki priz ile 12 saat , şarj istasyonunda 4 saat 25 dakikada %100 doluyor.
    DC şarj istasyonunda 30 dakikada %80 doluyor bu müthiş bir süre bence. Nerede bulunur ülkemizde var mıdır bilgim yok.

    Plug-in-Hybrid olan PHEV -- 8,9 kWh
    EV modda (sadece elektrik ile) 60km gidebiliyor. Dolu depo+Full Şarj ile 1050km den fazla gidiyormuş.

    Bizdeki Hybrid olan HEV -- 1,56 kWh
    www.hyundai.co.uk
    Discover the Hyundai IONIQ Hybrid - Specs & Colours | Hyundai UK
    http://www.hyundai.co.uk/new-cars/ioniq


    Şarj istasyonları Türkiye'de var, ancak hem sayıları kısıtlı hem de fiyatları çok avantajlı değil.




  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt
    Evet hocam sarj istasyonları var , navigasyonlarda bile yerleri gösteriliyor ancak hızlı dolum sağlayan DC şarj istasyonu var mı orasını bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnizca

    Evet hocam sarj istasyonları var , navigasyonlarda bile yerleri gösteriliyor ancak hızlı dolum sağlayan DC şarj istasyonu var mı orasını bilmiyorum.

    Avcılar Borusan Oto'da var bir tane bildiğim kadarıyla, ancak o da sadece BMW kullanıcılarına açık.

    Soket 01: 500 V, 120 A, DC
    Tip: DCCOMBOTYP2 / MODE4

    Eşarj Web
    Eşarj Elektrikli Araçlar/Arabalar Şarj Sistemleri A.Ş.
    https://esarj.com/harita




  • Ülkemizde çok yeni bir teknoloji olduğu için insanlar çekingen sanırım. Tahmin ettiğimden çok daha az fikir beyan edilmiş forumlarda. İkinci elde satış sıkıntısı düşündürüyor galiba insanları.

    Çok ilgileniyorum bu araçla. Bütçemi denkleştirdiğimde bir test sürüşü yapmak istiyorum. Tabii ki ben alana kadar daha gelişmiş modelleri de gelecektir.
  • the flying dutchman kullanıcısına yanıt
    Satma kaygısı içinde olmayıp, uzun süre kullanmak isteyenler ve kullanım yoğunluğu şehir içi olan kimseler için Hybrid arabalar çok mantıklı. Tek düşündüğüm batarya maliyetleri. İllaki değişim gerekecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinquanta

    Satma kaygısı içinde olmayıp, uzun süre kullanmak isteyenler ve kullanım yoğunluğu şehir içi olan kimseler için Hybrid arabalar çok mantıklı. Tek düşündüğüm batarya maliyetleri. İllaki değişim gerekecektir.

    Hocam tam da beni tarif etmişsin. Yeni havalimanı açıldığında işim gereği günlük 100 km yapmak zorunda kalacağım. O yüzden tamamen yakıt ekonomisini ön planda tutuyorum.

    Batarya maliyetleri neden düşündürüyor? Değişim maliyetleriyle ilgili bir bilgi var mı?
  • out kullanıcısına yanıt
    Hocam ben plug-in hibritle ilgilenmiyorum zaten ki ülkemizde o modelin satışı yok.
  • Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama bu aracın fiyatı 189.000 lira olmuş. İlk çıkış fiyatı 130-140 bin bandında degilmiydi. Hatırlayan varsa bu zahmet yazarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahir26

    Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama bu aracın fiyatı 189.000 lira olmuş. İlk çıkış fiyatı 130-140 bin bandında degilmiydi. Hatırlayan varsa bu zahmet yazarsa sevinirim.
    İki üç gün önce bunu yazacaktım ben de. Çıkış fiyatı 123.900 TL idi bu aracın.
    Üstelik test videolarındaki araçla aynı donanıma sahip değil satılan araçlar. Test araçlarında koltuk soğutma, adaptif cc falan var ama satışa sunulan versiyonlarda bu özellikler yok maalesef.
  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim dostum cevap için. Artık araç almak hayallerin üstü dereceye geldi. Daha bir sene önce ülkeye gelmesine rağmen bu kadar zamlanma çok kötü bir durum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.