Şimdi Ara

Hyundai Ioniq 6, Türkiye'ye özel Advance donanımıyla artık daha ucuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
2
Favori
4.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai, D-sedan segmentinde konumlanan IONIQ 6 modeline şimdi de “Advance” adıyla Türkiye’ye özel bir donanım seviyesi hazırladı. Bu yeni donanım seviyesi, %100 elektrikli Hyundai Ioniq 6'nın fiyatını 1.660.000 TL seviyesine kadar düşürüyor.



    Elektrikli modellere özel E-GMP platformuyla üretilen IONIQ 6, yüksek konfor öğeleriyle adeta mobilitenin sınırlarını zorluyor. IONIQ 6, 0.21cd gibi oldukça düşük bir sürtünme katsayısıyla da Türkiye’deki elektrikli otomobiller arasında en en verimli modellerden biri olarak listenin başında yerinde alıyor.



    Yeni Hyundai Ioniq 6 Advance, özellikleriyle neler sunuyor❓




    Arkadan itişli single motor seçeneğine sahip Advance donanım seviyesi, 53 kWh’lik standart bir batarya ile 429 km’lik bir menzile sahip. Kullanıcılar için oldukça ideal bir performans değeri sunan bu versiyonun gücü ise 111 kW (151 PS). Otomobilin ortalama enerji tüketimi ise 100 km’de 13,9 kWh (WLTP). Bu tüketim, IONIQ 6’yı otomotiv sektöründeki en tasarruflu elektrikli araçlardan biri yapıyor.



    IONIQ 6’nın 0-100 km/s hızlanması ise Advance donanım seviyesinde 8,8 saniye. Aracın ulaşabildiği maksimum hız da 185 km/s ile sınırlandırılmış. Üstün 800 voltluk batarya sistemine sahip olması sayesinde de 350 kW ultra hızlı DC şarj cihazına bağlandığında yalnızca 18 dakikada yüzde 10’dan yüzde 80 düzeyine kadar şarj edilebiliyor. WLTP normlarına göre, IONIQ 6 kullanıcılarının 100 km menzil kazanmak için aracı ultra hızlı şarj istasyonlarında yalnızca 5 dakika şarj etmeleri yeterli. 



    IONIQ 6 Advance, özellikle kış aylarında yaşanan menzil kaybını önlemek için ısı pompasıyla birlikte geliyor. Bu arada EV otomobillerde önemli bir yere sahip olan ısı pompası, Hyundai’nin Türkiye’de satışa sunduğu tüm modellerde standart olarak sunuluyor. 




    Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel, satışa sundukları yeni donanım seviyesiyle ilgili olarak görüşlerini şu şekilde dile getirdi:



    “Otomotiv sektöründe elektrifikasyona doğru oldukça hızlı bir dönüşüm var ve marka olarak biz de bu dönüşüme öncülük etmeye çalışıyoruz. Hyundai Motor Grubu olarak 2030 yılına kadar 30’dan fazla elektrikli modeli tanıtarak globaldeki EV satış gücümüzü artırmayı istiyoruz. Bu bağlamda, yeni modeller ve yeni tesis yatırımlarımız sayesinde dünyadaki ilk 3 elektrikli otomobil üreticisinden biri olma yönünde emin adımlarla ilerliyoruz.



    Ayrıca Bkz.Yeni BMW X2 sDrive20i ve BMW iX1 eDrive20 Türkiye'de ön rezervasyona açıldı



    Türkiye’de de 2030 yılına kadar EV satışlarımızı yüzde 30 seviyesine çıkararak elektrikli otomobil denilince akla gelen ilk markalardan biri olmayı hedefliyoruz. Satışına başladığımız IONIQ 6 Advance versiyonumuz da yüzde 10 ÖTV avantajı sayesinde Hyundai’nin Türkiye’deki EV pazarında varlığını 2024 yılında güçlendirecek. İçten yanmalı B-SUV modellerle neredeyse aynı fiyatta olan IONIQ 6 Advance, ülkemizde kullanıcılara hem D segmenti konforunu hem de üst düzey elektrikli mobilite deneyimini bir arada sunacak” dedi.



    Hyundai’nin IONIQ 6 ile Türkiye’de başlattığı her zevke ve her bütçeye özel elektrikli araç stratejisi, 2024 yılında satışa sunulacak diğer modellerle devam edecek.









  • Kör nokta görüntüleme, 360 derece çevre görüş, V2L özelliği, Park çarpışma önleme asistanı, güvenli çıkış uyarısı, kör nokta çarpışma önleme sistemi, koltuk ısıtma ve soğutma, Bose ses sistemi, akıllı park yardım asistanı, ısıtmalı direksiyon ve bel desteği gibi donanımlar yok.

    haberi düzgün yaptığınız için teşekkürler.


    şiftdelete fiyatı yarı yarıya düştü diye yazmış.

    peynirci ÖTV'si %10 olunca fiyatı 1.3 milyon TL düştü demiş.


    aracın şarj hızı 175kw . 350kw değil. araç çıktığından beri haber siteleri yanlış bilgi veriyor .

    yeni porscheler bile 320kw civarı.

    350kw değeri testin yapıldığı şarj istasyonlarının gücü



    175kw https://ev-database.org/car/1717/Hyundai-IONIQ-6-Standard-Range-2WD


    233kw https://ev-database.org/car/1719/Hyundai-IONIQ-6-Long-Range-AWD

  • Sudan ucuz. 🤌

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu aracın tasarımını begenıyorum

  • Bedava imiş ya hemen ailedeki her ferte birer adet almalıyım :))

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'ye özel dendigine göre baya bir özellikten kisip, kaliteden ödün vermişlerdir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 600 km menzili olan model olsa iyi olurdu. Şu anda bu koşullarda burada 400 Km ile tek otomobil olarak alınamaz. Millet 2.otomobil olarak alır ancak. Zaten orta direk unuttu arabaya

  • Araç çok özel ve güzel. Fiyatı da çok rekabetçi olmuş. Elektrikli araçlarda çinli firmalara göre fiyatları baya bi aşağıya çekiyorlar.

  • Aracın halihazırda 1.860.000 TL olan versiyonundan ne farkı olacak? Bunlarda olsaydı haberde daha açıklayıcı olurdu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • faniseyler kullanıcısına yanıt
    Çinli firmalara,%54 gümrük vergisi uygulanıyor,naaber!!!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Progresive'i %10 dan cıkarıp,bunu da birkaç aya o fiyata getirirler,demedi demeyin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cgdsshn C kullanıcısına yanıt
    Kör nokta görüntüleme, 360 derece çevre görüş, V2L özelliği, Park çarpışma önleme asistanı, güvenli çıkış uyarısı, kör nokta çarpışma önleme sistemi, koltuk ısıtma ve soğutma, Bose ses sistemi, akıllı park yardım asistanı, ısıtmalı direksiyon ve bel desteği gibi donanımlar yok.

  • brscnk17 B kullanıcısına yanıt
    Ne varmış ki ozmn :/

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • thanatosus kullanıcısına yanıt

    Donanımlısı bizim neyimize zaten. Ne haddimize de donanımlı araç isteyeceğiz. Bir direksiyon bir pedal neyimize yetmiyor. Murat 124 elektriklisini yapsınlar da hepimiz donanım kasmaktan kurtulalım.

  • brscnk17 B kullanıcısına yanıt

    şuanda kullandığım içten yanmalıya göre tek eksiği koltuk ısıtmanın gitmesi oluyor ama benim için v2l olmaması üzücü sadece.

  • bu arada nesi türkiyeye özel anlamadım. ioniq 5'ten beri abd vs ülkelerde zaten se, sel ve limited diye 3 donanım vardı, bize bugüne kadar hep tek donanım dolu paket geliyordu.

  • Arabanın 4 tane tekeri bir de direksiyonu kalmış, Türkiye'ye özel dedikleri herhalde elektrikli ve şık gözüken Renault Symbol.

  • brscnk17 B kullanıcısına yanıt
    Zaten geriye vites, direksiyon ve lastikler kalmış. Camları da Manuel yapsalarmış keşke.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • symbol yazan, geriye 4 teker kalmış yazan, acaba siz hangi araçları kullanıyorsunuz da bu kafaya ulaşıyorsunuz diye merak ettim.

    çıkartılan özellikler çoğu araçta zaten olmayan özellikler ve bu hali bile çoğu araçtan dolu


    hyundaı motors
    Hyundai IONIQ 6 : Teknik ve Donanım | Elektrikli Otomobil | Hyundai Türkiye
    https://www.hyundai.com/tr/tr/arac-modelleri/ioniq6/teknik-ozellikler
  • Bence 1.640.000 TL için bu donanım seviyesi hiç yeterli değil, yeterli bulan varsa aracı alabilir tabi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yalnız araba çok çirkin  

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.