Şimdi Ara

HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (166. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.419
Cevap
150
Favori
171.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Onurceliko O kullanıcısına yanıt

    Eger evde sarj imkaniniz yoksa, uzaktan calistirma ile bu dediginizi yaparsiniz. Arkadasin bahsettigi gibi araci kapatmadan once isitmayi klimayi vs en sona alirsiniz. Sabah da uzaktan kumandadan once 1-2 kez kilitleme, sonra remote start tusuna 5-10 saniye basili tutarak aracin 5 dakika boyunca calismasini ve isinmasini saglayabilirsiniz. Kapaninca zaten on taraftaki panjurlardan belli oluyor, tekrar acarsiniz. Keske Hyundai Bluelink artik gelse de telefondan istedigimiz gibi kontrol edebilsek...

    Eger kis gunlerini dert ediyorsaniz, koltuk isitma en onemlisi bence. Klimadan cok o koltuk isitma fayda ediyor sicacik yapiyor. Yeni makyajli PE modellerde arka koltuk isitmayi kaldirmislar maalesef.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akcanca2 -- 2 Kasım 2024; 15:24:25 >
  • arkadaşlar normalde şarjı %80'e kadar yapıyorum ama yazın bi kere fullemiştim ve menzili 401 km göstermişti. dün uzun yola çıkacağım diye yine fulledim bu kez 355 gösterdi. bunun sebebi ne hava sıcaklığı mı?

    bu sabah full şarjla beylikdüzünden yola çıktım bolu highway'e vardığımda yüzde 0 gösteriyordu batarya. normalde oraya varmadan da şarj ederdim de menzille hedef arasında gayet makul bir fark vardı. gel gelelim sürekli yokuş yukarı yol çıkmak aradaki farkı gittikçe eritti ve rejenerasyonla bonus kazanma şansım da kalmayınca kuru yük taşıyan kamyon gibi sağ şeritten tırmandım yolu.
    2-3 km. kala tırstım baya o kadar yaklaşmışken tünelde kalacağım diye. neyse ki kitapçığı okumuştum da yüzde 0'a geldiğinde bi 10 km. daha gidebileceği yazıyordu.
    neticede sağ salim vardım üniteye hemen dayadım kabloyu kana kana içti elektriği garibim :) full şarjla toplam 275 km. gitmişim bu arada. sollamalar dışında çok nadir yüksek hız yaptım oysa. ortalama 110-120 arasıydı hızım. bu kadar fire vermesi hoşuma gitmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • akcanca2 A kullanıcısına yanıt
    Advance modellerde bluelink altyapısı yok diye Facebook’ta ioniq 6 konusunda konuşulmuştu. Gerçekliği varsa bluelink gelse de mağdur bir kesim sayıca çok olacaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • inspiron6000 kullanıcısına yanıt
    Sarj etmeden onceki kullaniminiza ve hava sartlarina gore, tahmini menzili cok oynayabilir bu normal. Ben yeni erzurum yapip geldim. Gidisi amasyada kaldik, donusu 1200 km yi tek seferde geldik. Erzurumda mesela hava -5 civariyken menzil 300 gosteriyordu. Sabah actigimda 350 gosteriyordu. Sehir icinde fulledigimde 456 yi bile gordum cunku 12kwh ortalamayla sehir ici gitmisim. Ama sehir disi 130 la basip geldigim icin bugun fulledim 306 gosteriyor. Degisimler normal. Bilgi vereyim istanbul erzurum arasi cok sarj aleti var fakat iyi planlama yapmaniz lazim. Cok farkli marka aletler 180kwh yazmasina ragmen 20-30 veriyor. Trugo fazlaydi ama onlarda 80 i gecmiyor hizlari. Gidiste full cikip 3 kez sarj ettim donuste full cikip 4 kez 1200 km icin. Yokuslarda su gibi iciyor. Yokus asagi gazdan kesip sarj ediyordum. HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • inspiron6000 kullanıcısına yanıt
    hocam araç sizin yakın geçmişteki kullanım tarzınıza göre tahmini bir menzil verir. rotadaki trafik yoğunluğu, rakım farkı, hava şartlarını, rotanın şehiriçi ne kadar şehirdışı ne kadar olduğunu hesaba katmaz. bunu tesla yapıyor ama bizim araçta böyle bir özellik yok. bunun için daha profesyonel ve online canlı verileri de hesaba katan çözümler var. obd2 + abrp uygulamasını birlikte kullanırsanız rotayı belirleyince varacağınız yere % kaç şarj ile ulaşacağınızı gösteriyor. kullanım şeklinize göre de kalacak şarj miktarı %1-3 değişebiliyor tabi ama bu bile çok iyi bir tahmin. rotayı oluştururken de sizin önceden girdiğiniz kıstasları baz alıyor. misal şarj istasyonu firmalarını seçiyorsunuz sadece onları gösteriyor, şarj yerlerine ya da varış yerine en az yüzde kaçla varmak istiyorsanız, en az kaç şarj istasyonunda durmak istiyorsanız ona göre şarj istasyonlarında kaç dk durup yüzde kaç şarj edeceğinizi dahi hesaplıyor. bunları yaparken de iniş çıkışları, nerde ne kadar şehir içi ne kadar şehir dışı kullanacağınızı, canlı trafik ve hava durumu gibi etkenleri internetten alıp obd2 cihazıyla da araçtan verileri alıp hesaplamayı yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 3 Kasım 2024; 2:1:45 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • sağolun arkadaşlar, şimdi anlaşıldı menzil konusu.
    şehir içi ben de verimli kullanmayı seviyorum ama uzun yolda tin tin gitmek ruhuna yakışmıyor bu arabanın. hele ki spor modda verdiği uçan halı hissiyatının tadını aldıktan sonra. neyse ki DC şarj hızımız çok iyi, işkenceye dönmüyor dolmasını beklemek.

    bir de iki farklı yerde başıma geldi belirlediğim seviyeye gelmeden (%80) yarıda kestiler şarj işlemini "tamamlandı" deyip. diğer ünitenin kablosunu takıp öyle tamamladım kaldığım yerden. adil kullanım kotası gibi bir durum mu var nedir bu olay bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 1500 nakit 300 sıfır faiz ionic5 advance 1800 e mantıklı mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dürüstmezarci -- 3 Kasım 2024; 11:8:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Makyajlı ise mantıklı, makyajlı değilse menzil gerçekten düşük. Donanım olarak makyajsız olan iyi ancak bu menzil verisiyle pek önermem.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    makyajlı midir

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Makyajsız hocam. Her şeyi iyidir, ancak menzil durumu iyi değil. Sadece şehir içi ya da kısa mesafe kullanacaksanız öneririm. Kendim ioniq 6 kullanıcısıyım, tüketimin düşüklüğü belirgin rahatlatıyor. Dün mesela %80 ile günübirlik bir seyahat gerçekleştirdim. Şarj alırım diye hesap yaptığım yolda şarj almadan, zorlanmadan döndüm.

    İoniq 5 adına araç güzel, ancak aerodinamik yapı biraz zayıf. 5 pe (makyajlı) biraz pil büyüklüğü ile bu tüketim farkını kapatıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler peki belirttiğim bütçe civarında alınabilecek elektrikli tavsiyeniz var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam fırsat kollayın, kendi aracım olan ioniq 6 aracımı advance paket 2. Elde 1500’e denk getirip aldım. 7000 km’de idi. Satıcı başka bir elektrikliye geçecekti, diğer aracı almak için uyguna bıraktı.

    İoniq 6 advance bence fena bir donanımda değil, tabi ısıtmalı soğutmalı koltuk olsa güzel olurdu ama bu fiyata almak bana çok mantıklı geldi.

    Advance paket ioniq 6’ aracı max 100.000 kredi kullanarak alabilirsiniz. Tabi şehir içinde kullanışsız bir araç, o yüzden zorlanabilirsiniz.

    Suv ve kompakt tarz olan araç ioniq 5, onda da durum bu anlattığım gibi. Makyajlısını alabilirseniz çok keyifli bir şekilde uzun süre bineceğiniz bir elektrikli olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler. Araştırmaya devam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Zor süreç hocam, Allah kolaylık versin. Tek diyebileceğim şarj altyapısı nedeniyle Hyundai - Kia - Tesla üçlüsünün dışını pek önermem. 800 volt mimarisi gerçekten şarj anlamında çok avantaj sağlıyor, Hyundai Kia bu işi gerçekten iyi başarmış diyebilirim.

    Mg, ssangyong vs güzel bir menzil verisi veriyor gibi görünüyor ama genel seyahata bakmak lazım, 1 saat şarj beklemekle 15 dk beklemek bir değil. O yüzden bu markaları öneriyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle katılıyorum siz daha tecrübelisi bu yoldan geçen birisiniz zor sürecin içine girdim ama dediğiniz gibi alt yapıda iyi olanlar arasında kovalamak daha mantıklı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    Yanlış bilgi,



    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Aracin bu renk kombinasyonunu ilk kez görüyorum. 2024 advance in ayni renk fotosunu cekmistim. Aynalar ve tavan govde rengindeydi. Burda cam tavan var gibi, aynalar siyah fakat on park sensoru yok. cam tavan var mi aracta baktiniz mi? Jantlar onceki advance mesela. arada kalmis bir model gibi. HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Burada bulunan ioniq 5 advance sahiplerinin cogu 2024 yili icinde araclari 1550-1650 seviyelerinde satin aldi. Su an onceki advance i 1700 den asagi vermiyorlar diye goruyorum bayiler. Yeni model 1800 ise, eger ki modeli sevdiyseniz, en dogru secim ikinci el progressive paketine yonelmeniz. ilandakilerin cogu 1750 lere gidiyordu yeni paket gelmeden once. Simdi yine 1800 lere 10 bin kmde bulursunuz. Goruyorum bir iki ilan. 2300 yazanlar tamamen cakallik pesinde 2022 model 2 yil olmus araclara o.fiyatlar verilmez. Zaten onlar da araclari 1700 civarlarinda aldilar yanlis hatirlamiyorsam. Zorlasaniz 1800 lere verirler. Progressive de yine iki paket var. Biri 58 kw tek motor advancele ayni ama donanimi daha gelismis. Bir de 75 kwh ti sanirim ona ortalam 430 km menzil biciyorlar. 4x4 olanlar daha pahali elbet. Ben olsam yeni pakete 1800 verecegime, 2023 progressive pakete 1800 veririm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    2.elde 1.5 ay önce 1350 ye bulup almayan benHYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Ödeme koşullarıyla cezbeden T10X'ten sonra en yakın olduğum grup. Sıfırda 1.5M(yine 300bin faizsiz taksit), ikinci elde Progressive 1.4-1.5M alınabilir(10bkm altı) bence. Bakalım son 2 ayda hangi seviyelere düşecek.

    Ama 1.5M seviyesi geçilecekse kesinlikle makyajlı bakılmalı, elektrikli makyajı ile içten yanmalı makyajı kesinlikle aynı olmayacaktır, gözle görülmeyen çok iyileştirmeler yapılmıştır bence. Belki aranırsa yurt dışı sitelerde tam geliştirme listesi bulunabilir diye düşünüyorum.

  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.