Bu da KIA EV3'ün kullanım kılavuzundaki bilgi. Yani DC şarj ve %100 şarj önerilmiyor. Buradaki AC-L2 11 kWh olan şarj cihazı. AC-L1 ise araç ile verilen 12A'lik 2.5 kWh ile şarj yapan cihaz (HYUNDAI I5'de vardı). İşin garibi, AC-L1 yavaş şarj cihazları da önerilmiyor. Gerçi KIA EV3'de artık ev tipi şarj cihazı (AC-L1) verilmiyor. Onun yerine 11 ve 22 kWh'lık AC şarj cihazları için gerekli 5m'lik kablo veriliyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 11 Ocak 2025; 12:58:34 > |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (201. sayfa)
-
-
L1 önrilmediğiyle ilgili bir şey okumadım i5 klavuzda, gözden mi kaçırdım acaba? Evden şarj ederken bunu kullanıyorum ve gani gani yetiyor
-
Hocam hangi bayiden aldınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
L1 önerilmiyor demeyelim. L2 daha çok öneriliyor diyebiliriz.
Şöyle düşünün. Ben kurduğum wall-box ile, 40 kw elektriği 11 kwh (L2 şarj cihazı) hız ile 4 saatte şarj ediyorum. Aynı miktar elektrik L1 şarj cihazı ile yaklaşık 16 saatte yapılıyor.
Şarj esnasında şebekeden alınan mono veya trifaze AC akım, L1 ve L2 şarj cihazları ile, araçtaki AC-DC konvertör (her ne varsa) vasıtasıyla aracın pillerini şarj ediyor. Sonuçta şarj cihazınızın hızına bağlı olarak, alınacak elektriğin miktarının gerektirdiği kadar araçtaki AC-DC konvertör çalışıyor. Belki de L2 (trifaze) şarj cihazları daha kısa sürede şarj yaptığı için daha fazla öneriliyordur.
Benimki sadece aracın kullanım kılavuzundaki açıklamalar ışığında bir tahmin. Yine de servise sormak lazım (bilen varsa tabii ki).
-
Tesla test ettiğim zaman direksiyon ve amortisorleri çok sert gelmişti. Koltukları terletiyordu. Cam tavan da perde olmadığı için çok ısınıyordu. Bunları düzeltmişlerdir umarım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İstanbul odak ioniq 6 1660
300 bin sıfır faiz
Şuanda en mantıklı elektrikli araçlardan biri
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Trim sesleri koltuklarda iyileştirme yapmışlar. Bu donanım ve teknolojiyle bu fiyata en mantıklısı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onurceliko -- 11 Ocak 2025; 18:1:38 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ceae. S5BLN. Atr Model kodlu Ioniq6’lar navigasyon güncellemesi almıyormuş
Bu konuda bilgisi olan var mı?
Güncelleme almayan araçların
ISLA (akıllı hız sabitleme ve tabela okuma) özellikleri çalışmıyor şeklinde şikayetvar’da şikayetler gördüm..
Ioniq6 sahibi arkadaşlar bilgilendirebilirse çok sevinirim 🙏🏼
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunu çözebildiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
rus birisi yazmıştı sizin dediğinize çok benzer bir şey demek ki doğruymuş. aracınızı ne kadar yavaş şarj ederseniz şarj esnasındaki enerji kaybı o kadar fazla oluyor. yani anladığım kadarıyla (işin asla uzmanı değilim haha) aracı 11kw ile şarj ederken enerji kaybı diyelim ki %5, 7.4 ile şarj ederken %10 ve 2.5 ile şarj ederken %15. sanırım buradaki enerji kaybı nedeniyle çok yavaş şarj etmek önerilmiyor. ama ne gibi zararı olur bilmiyorum.
-
S5BLN.ATR Ben güncelledim. Klima vs ara yüzü değişti. Navigasyonun değişip değişmediğini anlayamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mvd23 -- 11 Ocak 2025; 23:28:25 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
model y2 yılın son çeyreği gelebilir bize.
%10 ötv dilimi için daha fazla donanım kısabilirler.
türkiye'de beklemek de risk almak demek :) karar almak zor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben nisana kadar gelir diye düşünüyorum. Sarı sitede bile 2 milyon üstü arabalar 1900 bantlarına düşüyor. Herkes hyundai değil donanım niye kıssınlar. Çin fiyatını dolara çevirip ÖTV KDV Kar payı ekledin mi yine aynı fiyata geliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Yok ben de
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
araç donanımlarını ötv sınırına uydurmak ve aslında kâr payından taviz vermemek için kısıyorlar türkiye'de.
beklemek neden riskli.
+ enflasyon, döviz kuru artışı, tl değer kaybı.
+ türkiye'ye gelen araçların üretildiği berlin fabrikası'da aracın henüz olmaması.
+ yeni modelin kısa menzilinin henüz çin'de bile olmaması.
aracı alacaklar için inşallah gelir kısa sürede.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba, dün aracı (Ioniq 6) Kayseri'den teslim aldım. Konya'ya geldik. Havalardan mı kaynaklı bilmiyorum 20kw/100km altına inemedim. Hızımı maks 120km/h olarak ayarladım. Şerit takip çok güzel çalışıyor. Hız tabela sesli uyarısını menüden kapatmayı buldum ama bunun bir kısayolu yok mu ötüp duruyor. Bir de yorgunluk uyarısı çok sık verdi dün. Yan şeride azıcık taşsam uyarı veriyor. Tamam yorgunduk ama boş yolda da biraz serbest stiş kullanıyorum. Bu kadar karışmamasını isterdim. Aracı 2 defa DC ile şarj ettim bir yolda, bir gelince, hızlı şarj güzel ama batarya kondisyonlama yaptığım halde 150kw maks gördüm 180kwlikte. Navigasyon sanırım güncel değil Trugolar yok. Usb ile yapmam gerekiyor sanırım. ISLA olayı bende de yok galiba nasıl olacak bilmiyorum. Şu harcama oranını biraz düşürmem lazım şu haliyle çok harcıyor. İşe gelirken 75 e sabitledim geldim yine 18 19kw/100km gibi yaktı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysrykn -- 12 Ocak 2025; 14:39:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her türlü beklenir tesla... i5 uzun menzil 1920 olmakça rakibi de yok zaten. Sadece 1550 e i6 düşünülebilir. (1660 300/12 muhtemelen 1500 e falan gelir)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teslayı bekleyeceğim ama hep söylüyorum İ5 herzaman aklımın bir köşesinde olacak. Ben almak için uğraşırken onlar satmamak için ellerinden geleni yaptılar. 2023 proggressive zamanından beri araştırıp inceliyorum. Aracın oynamadık yeri kalmadı. Piyasa da 4 çeşit İoniq 5 oldu. Bir özellik birinde var diğerinde yok. Onda olsa diğer donanımda yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X