Şimdi Ara

Hyundai Tucson 4x4 nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
26.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4x4 otomatik ve güçlü bir suv arıyoruz.0-100'ü 11sn'den fazla olmamalı.benzinli olacak.hyundai tucson T-GDI 177bg (265NM) otomatik seçeneği çekici görünüyor.peki bu aracın genel kullanımı nasıldır? bir de 4x4 kabiliyeyi nasıl bilen var mı?

    önceki araç tiguan TSI'dı(122bg).düz vites ve önden çekiş olması nedeniyle değiştiricez.tiguan iyi aslında ama 4x4 seçeneği sadece 2lt dizelde sununuyor olunca elendi.bu sınıfta benzinli ve 1.6 motorlu pek de alternatif yok gibi sanki



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai Tucson 4x4: Kapsamlı Bir İnceleme

    Hyundai Tucson, kompakt bir SUV olarak öne çıkan, popüler bir araçtır. 4x4 seçeneğiyle sunulan Tucson, arazi koşullarında üstün performans sergiler.

    Performans ve Yakıt Tüketimi

    Hyundai Tucson 4x4, 2.0 litrelik CRDi dizel motorla güçlendirilmiştir. Bu motor, 185 beygir gücü ve 400 Nm tork üreterek etkileyici bir performans sunar. Tucson'un yakıt tüketimi ise karma koşullarda ortalama 6,5 litre/100 km olarak belirtilmektedir. Kullanıcı yorumları, gerçek dünya yakıt tüketiminin bu rakamdan biraz daha yüksek olabileceğini göstermektedir.

    Arazi Kabiliyeti

    Tucson 4x4, dört tekerlekten çekiş sistemi ve 19 cm yerden yüksekliğiyle arazi sürüşü için tasarlanmıştır. Akıllı dört tekerlekten çekiş sistemi, araca kaygan ve engebeli zeminlerde güvenli ve dengeli bir sürüş sağlar.

    İç Mekan ve Donanım

    Hyundai Tucson'un iç mekanı ferah ve ergonomiktir. Kullanıcı yorumları, kabinin kaliteli malzemelerden yapıldığını ve iyi bir şekilde monte edildiğini vurgulamaktadır. Tucson 4x4, klima, dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi ve geri görüş kamerası gibi standart donanımlara sahiptir.

    Neden Tutarlılığı Azalıyor?

    Son yıllarda Hyundai Tucson'un tutarlılığının azaldığı gözlemlenmiştir. Bunun nedenleri arasında artan rekabet, yeni araçların piyasaya sürülmesi ve Tucson'un tasarımındaki bazı değişiklikler gösterilebilir.

    Sonuç

    Hyundai Tucson 4x4, arazi sürüşü yetenekleri, yakıt verimliliği ve konforlu iç mekanıyla öne çıkan sağlam bir SUV'dur. Ancak, yakıt tüketiminin gerçek dünya koşullarında biraz daha yüksek olabileceği ve son yıllarda tutarlılığının azaldığı unutulmamalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Tiguan nı tek arayacağınız yönü yakıt olacak.

    Onun haricinde hiç ahh tiguan ahh demezsiniz bile.

    Diğer anlamda her yönden iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru xv de 4x4 sanırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet tiguan'a göre tüketimi 1lt/100km yüksek görünüyor ama yılda 8-10bin km yapacağı için çok farketmez.tucson'da eski tiguan'a göre 100kg ağırlık fazlası var,bir de 4x4 ve otomatik farkı eklenince fark 170kg'ya ulaşıyor.tiguan full donanımdı.tucson'un da full olanına bakıyoruz.akıllı park asistanı,eletronik bagaj kapağı,elektrikli kırmızı deri koltuklar falan var bunda fazladan.baya dolu görünüyor.cam tavan falan arıza yapıp vw'i aratmaz inşallah.

    subaru vx'te de 4x4 var ama atmosferik 114bg çok düşük.çekmez o kasayı.zaten 0-100 de 14sn çok zayıf.eski tiguan 122bg'di ama 200NM turbo torku sayesinde yüklü bagajla bile zorlanmıyordu.tiguan'da 0-100 11sn idi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 26 Ekim 2017; 14:10:4 >
  • Bende 2015 Tucson Elite 4x4 dct şanzumanlı.Uzun yolda az yakıyor ama şehir içinde biraz yakıtı artıyor ama normal 1750 kilo 4x4 turbolu ve güçlü bir araba.Basarsanız araba başka bir hale bürünüyor sanki bir c segmenti güçlü bir araba kullanıyorsunuz.4x4 sistemi güzel çalışıyor.Kullanım olarak önceden tiguan kullandığınız için rahat rahat kullanırsınız.Görünüşü büyük gelse de kullanımı çok rahat arabadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meitu1

    Bende 2015 Tucson Elite 4x4 dct şanzumanlı.Uzun yolda az yakıyor ama şehir içinde biraz yakıtı artıyor ama normal 1750 kilo 4x4 turbolu ve güçlü bir araba.Basarsanız araba başka bir hale bürünüyor sanki bir c segmenti güçlü bir araba kullanıyorsunuz.4x4 sistemi güzel çalışıyor.Kullanım olarak önceden tiguan kullandığınız için rahat rahat kullanırsınız.Görünüşü büyük gelse de kullanımı çok rahat arabadır.

    Tucson benim de merceğimde olan bir model.

    5-6 defa kullandığım üzere aracın gücü - aktarması ve ağırlığı ile beklenenden daha ekonomik ya da hızla müsrifleşebilen bir karakteri var.

    Kesin olansa kullanım rahatlığı, kabin ferahlığı ile fiyat/donanım dengesiyle başarılı bir model olduğu.




  • 1750 kiloluk arabada 177 beygiri birden koşturup sonra tasarruf beklemek olmaz zaten yükselikten dolayı dünya kadar rüzgar direnci yiyecek, yakıtın büyük kısmı rüzgar direncine gidiyor. Bence kendi kategorisinde en güzel araç gerek sağlamlık gerek konfor gerekse tasarım olarak.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FİAT 500L nasıldır?
    12 yıl önce açıldı
    Kia Sportage vs Hyundai Tucson
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İyi bir 4x4 sistemi arıyorsanız kuga 1.5 ecoboost otomatik 4x4'ü de değerlendirin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    İyi bir 4x4 sistemi arıyorsanız kuga 1.5 ecoboost otomatik 4x4'ü de değerlendirin bence.

    Hocam fordların içi çok dar ve basık.dıştan heybetli görünüyor ama içi tam tersi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4x4 araçların MTV'si normal 1.6 araçlarla aynı mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elite donanım 4x4 aldık.

    Bu araçların 4x2 sini almak bana göre gereksiz.

    Yol tutuş atikllik gerçekten iyi.

    Tiguandan biraz daha fazla yakar ama orta ve üst donanım tucson baz ve orta donanım tiguandan daha kaliteli duruyor.

    Alacaksanız bir an önce karar verip alın çünkü fiyatı zamlanır ise üst vergi dilimine girecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    İyi bir 4x4 sistemi arıyorsanız kuga 1.5 ecoboost otomatik 4x4'ü de değerlendirin bence.

    Hocam fordların içi çok dar ve basık.dıştan heybetli görünüyor ama içi tam tersi.

    4x4 açısından kuga subaru kadar tatmin eder. iç hacmini bayide görmenizi tavsiye ederim zira oldukça geniş bir yaşam alanı sunuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techturch

    4x4 araçların MTV'si normal 1.6 araçlarla aynı mı acaba?

    Aynı.mtv için tek kriter motor hacmi.çeker sistemi fark etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Tiguan nı tek arayacağınız yönü yakıt olacak.

    Onun haricinde hiç ahh tiguan ahh demezsiniz bile.

    Diğer anlamda her yönden iyidir.

    Son okuduğum bir testte tiguan birinciydi. Tucson komşumda var. Su gibi içiyor benzini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamolsun1

    Subaru xv de 4x4 sanırım

    Subarunun 4x4 sistemine bayiliyorum.Ama bir yandada Tuscon turbo benzinli nin heybetli durusu var.



    Cidden cok kafa karistirici secenekler mevcut.Konu sahibine seciminde kolayliklar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segmentin krali tigudur

    Sakin populer kulture aldanip cop 3008 tucson falan alma Vw Vwdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tucson 1.6 dizel motorla gelecek bilginize.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    İyi bir 4x4 sistemi arıyorsanız kuga 1.5 ecoboost otomatik 4x4'ü de değerlendirin bence.

    Hocam fordların içi çok dar ve basık.dıştan heybetli görünüyor ama içi tam tersi.

    Bayiye gidip kuga'nın içine oturdunuz mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, Hyundai'deki 4x4 sistemi görece basit bir sistem, belli basit işlerde sorun çıkarmaz fakat zorlamaya gelmeyecektir, asıl sorun çift kavrama şanzıman. Kesinlikle hafif de olsa patinaja uygun değil kavramaları çok narin. Çok kolay ısı uyarısı veriyor zaten. 4x4 sistemi önemli diye belirttiğiniz için yazıyorum bunları, bu konuda markalı bir diferansiyel kavrama sistemine sahip, tam otomatik Kuga ile rekabet edemez. Eğer hafif bir 4 çeker işimi görür fazla zorlamam diyorsanız Tucson işinizi hayli hayli görür.
  • Subaru Forester XT
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.