Şimdi Ara

Hyundai'ye Neden Herkes Düşman (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
83
Cevap
0
Favori
1.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Kirli Sermayenin bulaşmadığı, % 100 Koreli olan bir firmadır. Büyümesi durdurulamıyor, pazar payını arttırdıkça kirli firmalar kahroluyor. Batırmak için türlü yollar denedikçe ters tepti. Sanırım her türlü kötü yola başvurup toplumlarda bu şekilde bir algı da oluşturmak istiyorlar. Bundan sonraki aracım sıfır Hyundai olacak bu oyunlara inat

    bence tam tersi, bilindiği gibi 1945'te japonya'nın başına gelenler 1950'de kore'nin başına geldi iç savaş çıktı, bir yarısı komünistlerin diğer yarısı kapitalizmin pençesine düştü, nihayetinde berlin duvarı yıkıldı ama koredeki duvar hala yıkılmadı. kuzeyi inatla komünizmi sürdürürken g.kore kapitalizmin güdümünde gidiyor yani kirli sermaye buraya demir atmış pek çok ülkeyi yuttuğu gibi. g.korelilerin başarısız olduğunu söylemiyorum oldukça başarılılar ama bağımsız değiller.




  • Adamlar süper araba yapıyor garantileri falan uzun süreli guveniyorlar araçlarına.Yol tutus-konfor tasarım gibi konularda baya iyi adamların araçları sadece bir kaç modeli biraz ağır ama çok güzel araçlar donanım/fiyat oranlarida rakiplerine göre kesinlikle iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen Hyundai demişsin ama bu forumda asıl düşmalık VW'e karşıdır. Hatta bence Hyundai gene en çok bu forumda sevilmektedir.
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    ee cogu tampon oyle carpma esnasinda enerjiyi daha rahat elemesi icin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes her markayı sevmek zorunda değil.Tercih meselesi nihayetinde.Bende Hyundai sevmem ama teneke vs de demem.Neticede binlerce çalışan ürünü olan bir mühendislik ürününe teneke demek saçma olur.Ortada bir emek var.
  • Sene 98, o zamanlar arabam yok, ihtiyaç duydukça kiralıyorum. Bir gün sadece accent kalmıştı onu kiralamak zorunda kaldım. Arabaya biner binmez direksiyonu tutunca bu ne ya dedim, kuş serisinden bile kötü bir direksiyonu vardı, sanki araba direksiyonu değil de sihirli bir ışınla büyütülmüş plastik oyuncak araba direksiyonu tutuyor gibiydim. Her yerinden sesler geliyor, nereye dokunsan çatır çutur sesler çıkıyor. Gaza basınca gitmiyor, 80 km hızla giderken gürültüden arabada konuştuğunu duyamıyorsun.

    Yine o yıllarda zaman zaman kiralayıp kullandım ve her seferinde başka araba yoksa mecburen istemeyerek aldım. Çok kalitesiz bir arabaydı. Böylece benim aklıma hyundai dandik diye kazındı geçti.

    Aynı yıllarda kullanmış olduğum ford ve renault ise accent ile karşılaştırdığımızda fersah fersah üstün kalitedeydi.

    Böylelikle benim marka algım oluşmuş oldu. Şimdi Hyundainin beni kaliteli olduğuna ikna etmesi gerekiyor, hurmalar tırmalar olayı. Zamanında kalitesiz araba yapmasaydı ben de hyundai'ye önyargıyla yaklaşmazdım.

    Bu benim için de böyle o zamanlarda hyundai kullanmış herkes için de böyle. Hyundai marka olarak güven kaybetti, imajı bozuk başladı. Bunu düzeltmek zordur. Belki beni ikna edemez ama ilk kullandığı araç güncel hyundai olan genç ve yeni nesil için bende yaptığı etkiyi yapmayacaktır.

    Hyundai bugün çok kaliteli bir araba yapsa bile benim aklımda soru işaretleri oluşur güvenemem. Ama genç biri i20 i30 sürerek hyundai ile tanıştığında benim gibi düşünmez, onun için hyundai kaliteli olur.




  • areels kullanıcısına yanıt
    Bu görüşünüze katılmıyorum. 98 ve 2000 yılında çıkan kasaları 0 olarak almış her ikisinide 100.000 km kullanmış biriyim dediğiniz kadar bir kalite sorunu olmadı o araçlarda o zamanın kuş serileri ve Reno ları neydiki o araçtan iyi olsun heleki 2000 yılında çıkan accentler kullanım olsun konfor olsun çok iyi araçlardı.Gitmiyor dediğiniz o 1.3 motorlu accentle 189 km hızla otobanda radara girmişliğim var 1.5 Enjektörlü motorları söylemiyorum bile, o hızı reno veya tofaş ile yapmak hayaldi o zamanlar. 2000 yılında üretilen Accentler yol çizgisini iyi koruyan ve yolda rüzgar esince yalpalamayan nadir araçlardandı. Ha tutup o zamanın Opel veya WV ile kıyaslarsanız tabiki malzeme ve işçilik açısından geri idi ama bu onları dayanıksız olduğu anlamına gelmez. Ben her iki aracı 100 bin kilometre kullandığımda bir kere bile arıza için servise gitmemiştim ki çok hor kullanıp motoru çok zorlardım o yıllarda. Bu araçlara o zaman bile kötü demek için iyi bir Avrupa araca binmek gerekir, o zamana göre bu araçların fiyatları da Avrupa araçların çok altında idi. Hatta 2000 yılında aldığım Accent hala bizim mahallede bir amcada duruyor gelip geçerken bakıyorum araç lacivert olmasına rağmen dip diri ne çürük var nede boyada soyulma. Bence olay ön yargı ile ilgili Kore araçları avrupa araçlar gibi iri ve kemikli görüntü sergilemedikleri için insanar o zamanda ön yargı ile bu neya teneke gibi diye görüntüye bakarak konuşuyorlardı. Bir zamanlar aynı şey Toyota içinde söyleniyordu gençler bilmez Toyota lar türkiyeye ilk girdiğinde herkes kaportası ile direksiyonu ile dalga geçiyordu. Çünkü Almanya dan gelen iri kasa Opel Ascona ları Kadetleri Mercedes E200 leri görenler bunlara teneke diyordu.




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt

    Dünyaya bir defa geldim ve en büyük ilgi alanım da otomobiller; "2. eli yok", "teneke", "Avrupa da köylüler biniyor", "Türkiye de krolar biniyor" "o paraya onu alcaana 2. el şunu al" vs vs ...

    Belli bir gözlem kabiliyetime ve otomobillere dair tecrübelerime güvenerek bir modeli beğenirsem alıyorum kullanıyorum, çok da mutlu oluyorum!


    Buna Hyundai de dahil olabilir zira ilerlemek için çabalayıp başarılı olmayı hakediyorlar.
  • Eski arabalarındaki leğen plastiğinden dolayı bi önyargım var ama incelemek gerek yenilerini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda, öncelikle severek kullandığım Renault olmak üzere, Fiat ve sonrasında Hyundai üçlüsü her zaman tenekedir foruma takılmayın siz, foruma kalsa Bmw gibi sürüş dinamikleri, Volvo gibi güvenlik donanımı olan, Mercedes gibi kalite algısı ve konforu, Alfa Romeo gibi tasarımı olan ve fiyat olarak da Çin otomobilleri gibi olan bunları bir arada sunan otomobiller sevilir örneğin VW bunlara iyi bir örnektir. Geri kalan teferruattır.
  • Asla bu markaya arabalarına sahip olmak isteğim olmadı lakin düşmanlığım da yok hatta i30 ve tucson son kasası çok iyi buluyorum ve i20 de sınıfına göre çok başarılı bir araç ki çok satıyor son kasası ile birlikte. Herkes demeniz çok yanlış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzakdağ

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Kirli Sermayenin bulaşmadığı, % 100 Koreli olan bir firmadır. Büyümesi durdurulamıyor, pazar payını arttırdıkça kirli firmalar kahroluyor. Batırmak için türlü yollar denedikçe ters tepti. Sanırım her türlü kötü yola başvurup toplumlarda bu şekilde bir algı da oluşturmak istiyorlar. Bundan sonraki aracım sıfır Hyundai olacak bu oyunlara inat

    bence tam tersi, bilindiği gibi 1945'te japonya'nın başına gelenler 1950'de kore'nin başına geldi iç savaş çıktı, bir yarısı komünistlerin diğer yarısı kapitalizmin pençesine düştü, nihayetinde berlin duvarı yıkıldı ama koredeki duvar hala yıkılmadı. kuzeyi inatla komünizmi sürdürürken g.kore kapitalizmin güdümünde gidiyor yani kirli sermaye buraya demir atmış pek çok ülkeyi yuttuğu gibi. g.korelilerin başarısız olduğunu söylemiyorum oldukça başarılılar ama bağımsız değiller.

    Dediğininz gibi o savaştan sonra kirli sermaye Güney Kore'yi yıllarca sömürdü ancak hesapları dışında Koreliiler çok çalışarak aşırı büyüdüler. Bunun üzerine Kore'yi ve hızla gelişen diğer Asyalı firmaları batırmak için suni olarak çıkartılan1997 Asya Krizinde 3 büyük Kore otomotiv şirketinden Kia ve Daewoo iflas noktasına geldi. Hyundai , Kia'yı Amerikalıların elinden kurtararak satın aldı, Daewoo ise GM' ye yem oldu ve ortadan kayboldu gitti. Sonra tam hatırlamıyorum ancak 2006 filan oalbilir o dönemlerde ikinci bir Asya Krizi çıktı, GM önderliğindeki kirli sermaye bu sefer de her şeye rağmenfazla büyüyüen Hyundai'yi devralmak istedi , o dönem Hyundai'nin başkanı bu baskılara dayanamadı ve şirketi kurtarmak için intihar etti, gazeetelere filan çıkmıştı. Sonra yerine geçen aile üyesi şirketi satmadı GM'ye. Şu an halen bu firma hesap dışı büyüme sebebiyle kirli sermayenin batırmak istediği bir şirket. O yüzden favorim




  • Hyundai Amerikada tutuluyor cunku fiyat olarak, reklam olarak, sponsporluklarla ve cikardigi yeni otomobillerle herkesin dikkatini cekiyor. Bazen sacmaladiklarida oluyor. Mesela Turkiyede cikardiklari I20 ACTIVE modeli, ne kadarda sacma bir arac. Yani Tucson alamayanlar bunumu alsinlar demek istiyorlar. E ben neden alayim onu ki sif amortisorlerini yukselttikleri icin, SUV havasi vermisler. Boyle sacma islerle Hyundai ugrasmazsa cok daha iyi olur.

    en son olarak Yeni Hyundai Sonata yi surdum. Muhtesem bir araba. Keske Turkiye dede satisi olsa. Fiyat olarakta 75 - 95 bandinda olsa, bir cok rakibinin esamesi bile okunmaz. Lakin o arabayada 1.6 T-GDI yakisir. Ancak birak bu motoru Turkiye ye sokmayi, arabayi bile getirmiyor. Neler kacirdiklarinin farkinda bile degiller
  • Dusman olanlarin hepsinin, mutlaka bir kez accent era dan tokat veya sellektor yemisligi vardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben seviyorum ancak dizel motorlu arabalarinin fiyatlarini biraz daha asagi cekmeliler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Dusman olanlarin hepsinin, mutlaka bir kez accent era dan tokat veya sellektor yemisligi vardir

  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    Dünyaya bir defa geldim ve en büyük ilgi alanım da otomobiller; "2. eli yok", "teneke", "Avrupa da köylüler biniyor", "Türkiye de krolar biniyor" "o paraya onu alcaana 2. el şunu al" vs vs ...

    Belli bir gözlem kabiliyetime ve otomobillere dair tecrübelerime güvenerek bir modeli beğenirsem alıyorum kullanıyorum, çok da mutlu oluyorum!


    Buna Hyundai de dahil olabilir zira ilerlemek için çabalayıp başarılı olmayı hakediyorlar.


    Bende böyle olmalı diye düşünüyorum abi,Adam 15 sene önce bindiği accent'e bakıp TÜM HYUNDAİ'LER TENEKE diyorYabancı forumlara bakıyorum Bir sonata,genesis vs kullanıp kötü araba vs diyen yok.Bmw ile karşılaştırıyorlar hatta üstün bulup genesis felan tercih edenleri mevcut.

    Otomobil bu denersin,kullanırsın,arartırırsın hoşuna gittiyse alır keyifle binersin ama çok farklı kafada insanlar mevcut..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 5 Nisan 2016; 13:27:44 >




  • i30 aslında gayet güzel
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Hyundai'ye Neden Herkes Düşman
  • Burada tahmin edilenin çok altında bir yaş ortalaması mevcut, diğer yandan tecrübeli ve deneyim sahibi insanlarda az ve bu insanlar konuştuğunda zaten anlıyorsun...

    O yüzden bu foruma kafaya takacak bir durum yok, burada en fazla otomobil üstüne geyik muhabbeti yapılır gerisi boş
  • Bizde algıları değiştirmek deveye hendek atlatmaktan daha zor olduğu için Hyundai dendiğinde Accent akla gelmeye devam edecektir.
    Varsın öyle olsun, talebi fazla olmasın ki bir araştırıp da yatırım yapan insanlar daha f/p arabalara binebilsin.

    i30 mu Golf mü sorusuna hala ısrarla i30 diyenlerdenim :)

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GcGokhan -- 5 Nisan 2016; 15:07:27 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.