Şimdi Ara

i10 ilk bakım ücreti (korkunç)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
1
Favori
11.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu gün hanımın i10 bir yılı doldurdu dolayısıyla bakım zamanıda gelmiş oldu. Bir çok bayiden fiyat aldım avuç kadar araca 900tL periyodik bakım fiyatı verdiler. En son Bosch car servisten fiyat aldım 450TL olur dediler bu bile bana çok geldi. Artık bu ülkede sıfır araca binilmez.



  • Arabanın büyük ya da küçük olması çok bişe değiştirmez. Yani i10 diye düşük çıkacak diye bir şey yok 3-3,5 litre yağ alacak minimum. 1 yıldır çoğu aracın yetkili servis bakım fiyatı 1000 lira üstü zaten. Sizinki de boyuttan dolayı bir tık altında işte. Korkunç falan yazınca bende 1500 lira üstü sandım.
    900e ucuz bedava diyenlerin nası bi kafası var arkadaş.Tamam arabadan anlamıyosunuz belli ama parayıda sokakta mı buluyorsunuz be kardeşim! Garantiden de çıkarsa çıksın ilk sene sorun çıkartmayan araç sonraki sene de çıkartmaz zaten.Bir de kendi araçlarının fiyatlarını yazıp da sizin yine iyiymiş diyenler var.Araç i10 ha i10 sen neyle neyi kıyaslıyorsun? Bakımda yapılacaklar belli maliyeti de belli internetten bakılabilir sırf garantiden çıkmasın diye de bu soyguna ortak olmayın arkadaşlar.
    Ülkedeki ekonomi belli. Vergiler ve döviz kuru ortada. Bunun savunulacak bir durumu yok. Ancak yılda şu kadar buna, şu kadar şuna, şu kadar şöyle-böyle şeklinde söylenmenin de anlamı yok.
    Yıllık bakımı, vergisini, sigortasını yürütmeyeceksen veya bu kadar dert edeceksen araba almayacaksın bu ülkede. Bu kadar basit. Arabanın durduğu yerde masraf çıkardığını 15 yaşındaki çocuk biliyor. Bu giderlerin bir kısmını azaltmak kullanıcının elinde olan bir durum. En basitinden garantiyi bozmayı göze alıp dışarıdan alınan ürünler ile özel serviste yıllık bakım yapılır, 1.3 ve altı bir motor tercih eder. Eğer riski almayı seven biriyse de kasko yaptırmaz :))
  • yılda bir defa vereceğiniz 900 tl günümüzde resmi servis için çok değil.
    garantiden çıkmasın, yaptırın gitsin.
  • korkunç bişey göremedim çoğu vergiye gidiyor,zaten bakımda küçük büyük pek farketmiyor.
  • Toyota'da 10.000 bakımı için 900 TL çıkarttı...
  • Bosch servislerde araç garantiden çıkmıyor bu kanunu var. Bosch serviste yaptıracağım. Ekonomi amaçlı alınmış bir araca boyle bir fiyat vermemeleri gerek biz bu paraları ödedikçe bu adamlar bunların üzerine koymaya devam edecekler. Değişecek parçalar yağ ve filtreler.
  • Arabanın büyük ya da küçük olması çok bişe değiştirmez. Yani i10 diye düşük çıkacak diye bir şey yok 3-3,5 litre yağ alacak minimum. 1 yıldır çoğu aracın yetkili servis bakım fiyatı 1000 lira üstü zaten. Sizinki de boyuttan dolayı bir tık altında işte. Korkunç falan yazınca bende 1500 lira üstü sandım.
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Araç nedir?
    Ben Focus için bile bu paraları ödemiyor avuç kadar araca bu parayı vermem soygun bu.
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Benzinli Avensis...
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Bosch car servis sözde garantiyi bozmuyor ama en ufak sorunda servise derdini anlatmak ve kabul etmediklerinde yasal hskkını kullanmaya çalışmaya zamanınız ve gücünüz varsa problem yok :) bence yetkili servise devam edin.
  • insignia benzinli 3. yıl bakımı 600 tl yetkili servis.
    filtre yağ bakımı.
  • Sizin yine iyi. Honda 1200 tl istiyor periyodik bakıma

    Bütün firmalar uçtu. Her sektör böyle. Ülke baştan aşağı sahipsiz gibi sanki. Herkes tutturabildiğine geçiriyor.

    LPG fiyatları bile öyle oynak ki biri 3.20 derken diğeri 3.90 yazıyor. iki istasyon arasında 2 km bile yok.
  • Mb a180 d 2.800
    Ssangyong korando sports 1.800
    Tl tuttu.
  • Bence normal ben geçen ay qq 2016 model aracıma 1150 verdim 900 bedava
  • Kalan 3 yıllık garantiyi yaktım ben fiatta

    Garanti ayağına soyulamam, zaten 5-6 bin fazladan vereceğim servise bakıma gitsem, bana ne verecek karşılığında, 2 yılda hiç işim olmadı garanti ile, kalan 3 yıl da olmaz inşallah
  • Fiyatlar artık böyle hiç şaşırmadım. Otokoça fiesta için triger kayış değişimi sordum 3bin dediler. Sanayide 1000 tl ye değiştirttim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFV -- 16 Aralık 2019; 16:44:56 >
  • aracın büyük olmasıyla parası arasında ne fark var ki hocam?

    s600 de olsa değişen parçalar standart. filtreler falan filan.
  • Arkadaşlar bu araç giriş sınıfı bir araç cürmü ne ki zaten. Ha Elentra olur i30 olur eyvallah ta bu aracı alan adamın durumu zaten belli yoksa niye bunu alsın gider C sınıfı alır. Ben sınıfına göre hitan ettiği kitleye göre çok fazla diyorum.
  • Normal fiyat. Hatta muadillerine göre uygun bile sayılır.
  • 900e ucuz bedava diyenlerin nası bi kafası var arkadaş.Tamam arabadan anlamıyosunuz belli ama parayıda sokakta mı buluyorsunuz be kardeşim! Garantiden de çıkarsa çıksın ilk sene sorun çıkartmayan araç sonraki sene de çıkartmaz zaten.Bir de kendi araçlarının fiyatlarını yazıp da sizin yine iyiymiş diyenler var.Araç i10 ha i10 sen neyle neyi kıyaslıyorsun? Bakımda yapılacaklar belli maliyeti de belli internetten bakılabilir sırf garantiden çıkmasın diye de bu soyguna ortak olmayın arkadaşlar.
  • ben 2012 c4 e 900 verdim ya
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.