İyi akşamlar 2017 model 50.000 de boyasız sıkıntısı olmayan i20 aracım var. Sıfır i20 alma niyetim var. Benim kimin 750 bin civarı alıcısı var. 350 bin daha verip sıfırını veya 150 bin civarı verip daha yeni modelini alabiliyorum. Mantıklı mıdır??? Yoksa araçta sıkıntı yok devam edeyim mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İ20 model yükseltme





-
-
Sizin ve almayı düşündüğünüz araçların motorlarından, paketlerinden bahsederseniz daha iyi fikir verilebilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.0 motorlusunu alabilirsiniz. daha atik güzel bir motor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benimki 1.4 motor 4 ileri 8L yakıyor sıfır olan 1.0 turbo 7 ileri şanzuman 6L yakıyor.Sıfırda paket olarak haliyle birsürü ekstra özellikleri var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mvlt42 -- 10 Ağustos 2024; 22:27:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler.Bu şekilde mantıklı mıdır? Aradaki farka değer mi? Bu açıdan sordum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O aralarda fiyatlarda bir dengesizlik var. 750 ye satabilirseniz 100 daha koyup 2022 modeli almak çok mantıklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçilir bence. Yenilerde çarpışma önleme gibi güvenlik donanımları da standart.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İstersem arkadaşım alacak sarı sitede fiyatlar bu civarda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bende 2017 model 1.4 dizel i20 vardı bir dönem, yakın zamanda da 1.4 yeni kasa (makyajlı 2023) mpi otomatik aracım oldu. İnanın eskisi bana daha iyi geliyordu. Gerek kalite gerek sürüş anlamında. Yeni kasanın bariz üstün olduğu tek konu yol tutuş idi. Kalan her şey için öncekini tercih ederim. Mesela yeni kasa i20 bence dönmüyor. Arabayı park etmesi ciddi zor. Evde Peugoet 3008 aracımız da var, i20'den nerdeyse yarım metre daha uzun araç. 3008 ile tek hamlede girdiğim yere i20 ile 2-3 hamlede anca girebiliyordum arabada bence dönüş çapı sorunu var, dönüş çapı kötü. Eski kasasında böyle bir durum yoktu eski kasa daha rahat park ediliyordu.
-
Ödeyecek bütçeniz var ise her zaman model yükseltmek mantıklıdır. Hyundai bilioyorsunuz ki 100. bin km 5 yıl garanti sunuyor. Sıfır olmasa bile garantisi hala devam eden araç tercih edilebilir.
Bende de şuan Tucson var 2021. Biraz birikmişim olsa gidip sıfırını alacağım tekrar kredi ile ekstra x2 borçlanmak istemiyorum
-
1.0 turbo çift kavramanın gidişi ve çekişi sizdeki atmosferik 1.4, tork konvertörlü otomatiğe göre çok bariz daha iyidir. Hem de daha az yakar daha keyifle kullanırsınız. Bütçenizi zorlamayacaksanız bence yenileyebilirsiniz.
-
Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- debriyaj sertleşmesi
- mga balata
- fiorino bagaj kilidi arızası
- honda civic en çok tutulan modeli hangisi
- dizel rölanti dalgalanması çözümü
- renault austral 1.2 e-tech full hybrid kullanıcı yorumları
- zeekr 009 fiyat
- byd dolphin menzil
- toyota corolla cross 1.8 hybrid kullanıcı yorumları
- kia sportage 2025
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X