Şimdi Ara

i20-polo-ibiza-clio sizce hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Modellerin hepsinin fiyatları birbirine yakın.tabi standart donanımdan bahsediyorum.benzinli düz vites
    siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
    bu modellerin giriş paketlerinden en dolusu hangisi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalic_wampire -- 3 Eylül 2015; 0:33:06 >



  • 1.5 Dci Clio
  • benzinlide clio hariç hepsi olur,poloda 1.0 sa onuda ele ,i20 1.2-84 bg kalır geriye rakipsiz bu sınıfta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düz vites demişsin ama bence en iyisi Fabia 1.2 TSi DSG 110 ps.
  • Ibiza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben fiyat açısından dedim yani bütçem 37 - 42 bin arası o yüzden yoksa otomatik tabiki iyi olur.ama herkes farklı bi şey demiş anlayamadım hangisinin donanım olarak en dolu oldugunu
  • kıa rıo yu yazmamışsın 1 yıl kullandım çok memnundum..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Corolla Hatchback vs Leon
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • B sınıfı araçların hemen hemen hepsini kullanmışımdır eğer sıfır olma şartı yoksa kesinlikle ikinci el c sınıfı araç almayı tercih ederim. Bence bu araçların hiçbiri paralarını hak etmiyor ama illa b sınıfı alınacaksa ama dizelde Clio, benzinlide 1.2 tsı Polo iç mekan genişliğinde i20`yi performans istersem cupra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xerker -- 5 Eylül 2015; 2:13:39 >
  • şuan türkiye standartlarında en iyisini hyundai yapıyor. i20 alın derim. Parçası diğerlerine göre ucuz ve en geniş iç hacme sahip ayrıca yeni kasası panoroma ile çok feci gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaplan261 -- 7 Eylül 2015; 5:27:23 >
  • i20 ye 2000 zam geldi alman arabalarıyla olan rekabetını kaybettı 42000 nedır ya 1,2 en bos i 20 için
  • Kia hiç aklıma gelmedi valla :)
    Benzinli düşünüyorum,renom vardı tövbe ettirdi yani,i20 cidden güzel ama alman olduğu için polı tercih edilir gibi geliyo,parça fiyatı önemli değil zaten garantili olucak araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sınıfta 1.5 dci clio ve i20 en mantıklı seçenekler. Sıfır bulamazsanız 2014 model ikinci ellere de bakabilirsiniz. Gayet temiz araçlar satılıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ¡20 tabiki de

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2014 Aralık ayında o dediğin araçlardan birisinin dizel manualini aldım ama hepsini inceledim sana izlenimlerimi anlatayım.
    1.2 Tsi Polo:
    Motor konusunda birşey diyemem. İç mekana gelirsek B sınıfına göre kaliteli hissettiriyor. Alüminyum çıtalar, dokunmatik ekran, yeni direksiyon vs... özellikler aracı her ne kadar dolu gösterde de aracın Comfortline versiyonu BOMBOŞ. Ancak şöyle bir durum var otomatik far, yağmur sensörü, ön sis farları, çelik jantlar, otomatik klima, park sensörü gibi donanımlar benim için önemsiz derseniz Polo iyi bir alternatif olabilir. Aracın kemikli bir vitesi, rahat bir oturma pozisyonu, diğer modellere göre sert bir debriyajı, yumuşak bir direksiyonu var. Görüş açısı iyi, karartmalı dikiz aynası olmaması gece rahatsız edici olabiliyor. Çoğu kişi MQB platformunun yol tutuşunu beğenmez ama ben hem frenlerden hem yol tutuşundan memnun kaldım. Araçta ESP kapanmıyor bunun iki sebebi olabilir ya platforma güvensizlik ya da güvenlik nedeni.
    1.2 Clio:
    Aracı internette ve elime katalogu geçince çok heyecanlanmıştım. 1.5 dCi Clio'yu gerçekten alıcı gözle inceledim ancak araç kırmızı yada mavi üzerine krom çıtaları olmadıktan sonra bana çirkin geldi. İç mekana gelirsem GT Line'ın iç mekanını beğendim malzeme kalitesi bir tık yukarıda ama bir Polo değil, diğer paketlerde iç mekan gerçekten rezalet. Ekranında Polo'nun ekranından daha çok özellik var. Donanım seviyesi Polo ile aynı para verilecekse Polo'nun çok çok üzerinde. Yol tutuşundan memnun kalmadım. Rahat bir vites kutusu var, geçişler Fiesta kadar olmasa da yumuşak denebilir, aynı şekilde debriyajı da yumuşak. Motora gelecek olursam ilk izlenimim alt devirlerde hantal bir motor olduğu yani devir çevirmeyi seviyor bunda atmosferik olmasının etkisi var. Ancak Renault kimseyi kandırmasın o araç 7L civarı tüketiyor. Motor teknolojisi 1.4 Symboller ile aynıymış(satış temsilcisi öyle söyledi) LPG ile güzel tüketim değerleri elde edilebilir ama sürekli 2000-3500 devir arası sürmeniz gerekir ki sesten rahatsız olabilirsiniz.
    1.2 TSi Ibiza:
    Dışardan şımarık bir tasarımı olsada aracın içine bindiğinde o ailenin şımarık tek çocuğu gidiyor yerine adeta bir dayı geliyor. Ben bu kadar kalitesiz bir iç mekan görmedim ki bindiğim araç Style'dı. İç mekan gerçek anlamda rezalet diyebilirim. Hem malzeme kalitesi düşük hem zevksiz. Sahip olduğu donanımlar konusunda bir fikrim yok ancak aracı Doğuş oto satıyor yani Polo'dan hallice olur diye tahmin ediyorum. Polo'dan 130kg daha hafif bu yüzden 0.2sn daha iyi ivmeleniyor ve 0.3-0.5L daha az tüketiyordur tahminimce.
    i20 için birşey diyemeyeceğim çünkü aracı sadece showroomda üstün körü inceleyip çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • i20
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Ben 2014 Aralık ayında o dediğin araçlardan birisinin dizel manualini aldım ama hepsini inceledim sana izlenimlerimi anlatayım.
    1.2 Tsi Polo:
    Motor konusunda birşey diyemem. İç mekana gelirsek B sınıfına göre kaliteli hissettiriyor. Alüminyum çıtalar, dokunmatik ekran, yeni direksiyon vs... özellikler aracı her ne kadar dolu gösterde de aracın Comfortline versiyonu BOMBOŞ. Ancak şöyle bir durum var otomatik far, yağmur sensörü, ön sis farları, çelik jantlar, otomatik klima, park sensörü gibi donanımlar benim için önemsiz derseniz Polo iyi bir alternatif olabilir. Aracın kemikli bir vitesi, rahat bir oturma pozisyonu, diğer modellere göre sert bir debriyajı, yumuşak bir direksiyonu var. Görüş açısı iyi, karartmalı dikiz aynası olmaması gece rahatsız edici olabiliyor. Çoğu kişi MQB platformunun yol tutuşunu beğenmez ama ben hem frenlerden hem yol tutuşundan memnun kaldım. Araçta ESP kapanmıyor bunun iki sebebi olabilir ya platforma güvensizlik ya da güvenlik nedeni.
    1.2 Clio:
    Aracı internette ve elime katalogu geçince çok heyecanlanmıştım. 1.5 dCi Clio'yu gerçekten alıcı gözle inceledim ancak araç kırmızı yada mavi üzerine krom çıtaları olmadıktan sonra bana çirkin geldi. İç mekana gelirsem GT Line'ın iç mekanını beğendim malzeme kalitesi bir tık yukarıda ama bir Polo değil, diğer paketlerde iç mekan gerçekten rezalet. Ekranında Polo'nun ekranından daha çok özellik var. Donanım seviyesi Polo ile aynı para verilecekse Polo'nun çok çok üzerinde. Yol tutuşundan memnun kalmadım. Rahat bir vites kutusu var, geçişler Fiesta kadar olmasa da yumuşak denebilir, aynı şekilde debriyajı da yumuşak. Motora gelecek olursam ilk izlenimim alt devirlerde hantal bir motor olduğu yani devir çevirmeyi seviyor bunda atmosferik olmasının etkisi var. Ancak Renault kimseyi kandırmasın o araç 7L civarı tüketiyor. Motor teknolojisi 1.4 Symboller ile aynıymış(satış temsilcisi öyle söyledi) LPG ile güzel tüketim değerleri elde edilebilir ama sürekli 2000-3500 devir arası sürmeniz gerekir ki sesten rahatsız olabilirsiniz.
    1.2 TSi Ibiza:
    Dışardan şımarık bir tasarımı olsada aracın içine bindiğinde o ailenin şımarık tek çocuğu gidiyor yerine adeta bir dayı geliyor. Ben bu kadar kalitesiz bir iç mekan görmedim ki bindiğim araç Style'dı. İç mekan gerçek anlamda rezalet diyebilirim. Hem malzeme kalitesi düşük hem zevksiz. Sahip olduğu donanımlar konusunda bir fikrim yok ancak aracı Doğuş oto satıyor yani Polo'dan hallice olur diye tahmin ediyorum. Polo'dan 130kg daha hafif bu yüzden 0.2sn daha iyi ivmeleniyor ve 0.3-0.5L daha az tüketiyordur tahminimce.
    i20 için birşey diyemeyeceğim çünkü aracı sadece showroomda üstün körü inceleyip çıktım.

    bu kadar detaylı yorum için teşekkür ederim.diğer arkadaşlarda sağ olsunlar şimdi yorumlara bakarak i20 veya polo ya kadar eledim




  • Giriş paketi olarak en dolusu Clio 4 tür hocam. Digerli o kadar fazla donanımı yok mesela clio 4 ün en boş olanında bile yan hava yastıkları var. Donanım olarak clio 4 1 gömlek üstte
  • Vw fanı olarak i20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanım ve dış görünüş olarak clio4
    Malzeme kalitesi olarak polo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • polo
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.