Şimdi Ara

i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT ile BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
173
Cevap
0
Favori
12.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT ,
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC,


    karşılaştırma

    bu iki aracı her yönden karşılaştırmak gerekirse
    iç tasarım kalite,sağlamlık,sevis vs..
    birbirine üstünlükleri nelerdir.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oksijens -- 1 Nisan 2008; 15:50:26 >



  • aşağı yukarı birbirlerine yakın araçlar,dizayn olarak bravonun albenisi yüksek sağlamlık ve kalite olarak birbirlerine yakın araçlar bu karşılaştırmada mantıktan çok duygusal davranmak gerekir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    aşağı yukarı birbirlerine yakın araçlar,dizayn olarak bravonun albenisi yüksek sağlamlık ve kalite olarak birbirlerine yakın araçlar bu karşılaştırmada mantıktan çok duygusal davranmak gerekir bence.
    bravo'yu test edeyim yazacağım bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    bravo'yu test edeyim yazacağım bende

    Alıntıları Göster
    Bravo'nun henüz canlısını inceleyemedim ancak i30'yi pek beğenmediğimi söyleyebilirim. Aracın tasarım anlayışı pek uygun gelmedi bana. İkisini de gidip incele ve öyle karar ver.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgod

    Bravo'nun henüz canlısını inceleyemedim ancak i30'yi pek beğenmediğimi söyleyebilirim. Aracın tasarım anlayışı pek uygun gelmedi bana. İkisini de gidip incele ve öyle karar ver.

    Alıntıları Göster
    Ben i30 da beni heyecanlandıran, "bu benim olmalı" dedirten bir imaj göremedim. Peugeot un 308 modeli 307 kadar tutulmayacak gibi görünüyor tr de. Geniş servis ağı ve dizaynından dolayı bravo yu tercih ederdim şahsen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Ben i30 da beni heyecanlandıran, "bu benim olmalı" dedirten bir imaj göremedim. Peugeot un 308 modeli 307 kadar tutulmayacak gibi görünüyor tr de. Geniş servis ağı ve dizaynından dolayı bravo yu tercih ederdim şahsen.

    Alıntıları Göster
    Bravo için erken bence, bekle biraz satılsın kalitesi ortaya çıksın daha sonra düşün...i30'u zaten pek sevmedim ben olsam biraz bekleyip 308 yada Bravo alırdım...(Hem donanımları güncellenir...)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreezeTheLife

    Bravo için erken bence, bekle biraz satılsın kalitesi ortaya çıksın daha sonra düşün...i30'u zaten pek sevmedim ben olsam biraz bekleyip 308 yada Bravo alırdım...(Hem donanımları güncellenir...)

    Alıntıları Göster
    bravoya bindim bugun adana otoshowda çok güzel olmuş bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    bravoya bindim bugun adana otoshowda çok güzel olmuş bence

    Alıntıları Göster
    İç mekan kalitesi üçünün de iyi. Bravo ve 308 euroNcap'te 5 yıldız aldı. İ 30 4 yıldız.
    tasarım olarak bence Bravo en etkileyicisi. Ama 308 de iç-dış tasarım olarak baya başarılı.
    Ben olsam;

    1.Bravo
    2. 308
    .
    .
    .

    99. i 30

    alırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    İç mekan kalitesi üçünün de iyi. Bravo ve 308 euroNcap'te 5 yıldız aldı. İ 30 4 yıldız.
    tasarım olarak bence Bravo en etkileyicisi. Ama 308 de iç-dış tasarım olarak baya başarılı.
    Ben olsam;

    1.Bravo
    2. 308
    .
    .
    .

    99. i 30

    alırdım

    Alıntıları Göster
    dış tasarım olarak bakarsak,bravo fiatın klasikleşmiş yuvarlak tip modellerinden.grande punto arkasından linea ve son olarak bravo.bence dış tasarımı o kadarda güzel olmamış.geçen baktım,iç malzeme kaliteside beklendiği gibi değil.hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.hemde 1,6 105 bg gücü iyi denilebilir ama bana biraz güçsüz gibi geldi.308 ise,307 nin ön kaputuna iki çizgi atılmış hali...özgün bir tasarımı yok.bide pugu alıpta hergün servise gitmektense....
    arka koltuk mesafesi çok az,albea,clio symbol ile mesafesi aynı.

    i 30 bence kendini aşmış,dizayni kalitesi konforu özellikle motoru mükemmel.türkiyye genelinde 98 adet servisi var.parça sıkıntısı olmadığı gibi parçalarıda ucuzdur.sorunsuzdur.

    1- İ30
    2-...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    9999-308
    10000-BRAVO






  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    dış tasarım olarak bakarsak,bravo fiatın klasikleşmiş yuvarlak tip modellerinden.grande punto arkasından linea ve son olarak bravo.bence dış tasarımı o kadarda güzel olmamış.geçen baktım,iç malzeme kaliteside beklendiği gibi değil.hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.hemde 1,6 105 bg gücü iyi denilebilir ama bana biraz güçsüz gibi geldi.308 ise,307 nin ön kaputuna iki çizgi atılmış hali...özgün bir tasarımı yok.bide pugu alıpta hergün servise gitmektense....
    arka koltuk mesafesi çok az,albea,clio symbol ile mesafesi aynı.

    i 30 bence kendini aşmış,dizayni kalitesi konforu özellikle motoru mükemmel.türkiyye genelinde 98 adet servisi var.parça sıkıntısı olmadığı gibi parçalarıda ucuzdur.sorunsuzdur.

    1- İ30
    2-...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    9999-308
    10000-BRAVO




    Alıntıları Göster
    i30 da motor var başka bişey yok. bravo valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    i30 da motor var başka bişey yok. bravo valla

    Alıntıları Göster
    Fiyat olarak i30 crdi select 'i hiç birşey söylemeden 35.200 e bırakıyorlar.

    bravo liste fiyatı 38.000 daha görüşmedim ama sanırım 35 civarına indirmezler.(koç indirimim yok)

    308 listemde yoktu zaten son anda yazdım benimde kafamda pek yok


    bütçem sınırlı olduğundan(35.000 civarı) fiyat kalite açısından düşündüğümde i30 ağır basıyor yanılıyormuyum acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oksijens

    Fiyat olarak i30 crdi select 'i hiç birşey söylemeden 35.200 e bırakıyorlar.

    bravo liste fiyatı 38.000 daha görüşmedim ama sanırım 35 civarına indirmezler.(koç indirimim yok)

    308 listemde yoktu zaten son anda yazdım benimde kafamda pek yok


    bütçem sınırlı olduğundan(35.000 civarı) fiyat kalite açısından düşündüğümde i30 ağır basıyor yanılıyormuyum acaba.

    Alıntıları Göster
    Bravo'yu da iyi bir pazarlıkla 37'ye bırakırlar. Bence değer. Üstelik daha güvenli daha güncel daha "kendine baktıran" bir araç.
    i30'un select donanımında alaşım jant falan var mı? otomatik klima vs?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Bravo'yu da iyi bir pazarlıkla 37'ye bırakırlar. Bence değer. Üstelik daha güvenli daha güncel daha "kendine baktıran" bir araç.
    i30'un select donanımında alaşım jant falan var mı? otomatik klima vs?

    Alıntıları Göster
    bende inceleme fırsatı buldum bravo yu gerçekten fiata bravo yani adamlar çok kral araba yapmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLMVER

    bende inceleme fırsatı buldum bravo yu gerçekten fiata bravo yani adamlar çok kral araba yapmışlar

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC modelinin donanım özelliklerini bulabilen olursa yazabilirmi karşılaştıralım


    aşağıdakiler i30 select donanım özlellikleri . yanlışım varsa düzeltin lütfen...



    o Otomatik klima 1 ısı kontrol bölgesi
    o Önde ve arkada sürücü ve yolcu tarafı tek dokunmalı elektrikli camlar
    o Sürücü tarafında: ve yolcu tarafında: elektrikli, ısıtmalı, gövde rengi yan ayna
    o Manuel 5-ileri şanzıman ve yerden vites kolu manuel
    o Kumaş koltuk döşemesi
    o Hıza duyarlı hidrolik direksiyon ve değişken rack
    o Yükseklik ayarlı, derinlik ayarlı, çok fonksiyonlu, deri kaplı direksiyon simidi
    o Radyo tekli CD çalar MP3 çalabilme özelliği
    o 6 hoparlör
    o Sürücü tarafında: tekli yükseklik ayarlı, bel ayarlı, ön koltuk, yolcu tarafında: tekli ön koltuk
    o 5 kişilik oturma kapasitesi
    o Tavanda anten
    o Direksiyondan kumandalı müzik sistemi
    o 12v güç çıkışı ön
    o Önde çakmak
    o Önde küllük
    o Ön okuma lambaları
    o Yük bölümü ışıklandırması
    o Sürücü tarafında yolcu tarafında aydınlatmalı güneşlik aynası
    o Motor devir göstergesi
    o Yağ basınç göstergesi
    o Elektrik sistemi göstergesi
    o Dış ısı göstergesi
    o Saat
    o Ortalama yakıt tüketimi göstergeli menzil göstergeli yol bilgisayarı
    o
    o Entegre hazneli ön kol dayama
    o Entegre hazneli arka kol dayama
    o Parçalı sıralı 3 kişilik oturma kapasiteli, asimetrik katlanan, , sabit koltuk tabanlı arka koltuk
    o Soğutmalı torpido gözü ve klimadan
    o Sürücü tarafında (ön), yolcu tarafında (ön) ve arkada kapı cepleri
    o Ön koltukların arkasında cepler
    o Önde ve arkada sabit bardaklık
    o Polen filtreli, dijital kontrollü havalandırma sistemi
    o Dış eğlence bağlantısı mp3 sistemi, ipod, AUX girişi ve USB girişi
    Güvenlik
    o Sürücü tarafında ön hava yastığı, yolcu tarafında, hava yastığı iptal düğmeli ön hava yastığı
    o Önde yan hava yastığı
    o Ön ve arka yan perde hava yastıkları
    o Sürücü tarafında ve yolcu tarafında ön gerilmeli, yükseklik ayarlı, 3-nokta tip, makaralı ön emniyet kemeri
    o ABS
    o EBD (Electronic Brake Distribution)
    o 4 adet fren diski 2'si havalandırmalı
    o Ön koltuklarda, 2 adet, yükseklik ayarlı, aktif kafalık, arka koltuklarda, 3 adet, yükseklik ayarlı kafalık
    o Sürücü tarafında, yolcu tarafında ve ortada 3-nokta tip, makaralı arka emniyet kemeri
    o Uzaktan kumandalı bagaj açabilen merkezi kilit hız sensörlü
    o Immobilizer
    o Arkada radar tip park mesafe sensörü
    o Uzaktan kumandalı alarm
    o Isofix hazırlığı
    Dış
    o Önde ve arkada 15' (alüminyum değil)
    o Önde arkada 205 X 55 H dört mevsim lastikler broşürde belirtilen
    o Gövde rengi ön arka tampon
    o Tavanda spoiler
    o Poli karbon, çift yuvalı, halojen farlar
    o Ön sis farları
    o Yükseklik ayarlı farlar, karanlık sensörü manuel
    o 3. Stop lambası
    o Metalik boya
    o
    Elektrikli katlanabilen yan aynalar
    o Sabit arka cam fiks hızlı arka silecek
    o Renkli camlar
    o otomatik ön cam silecekleri

    Performans
    o 1.582 cc, 1,6 litre, çap (mm): 77,2, strok (mm): 84,5, sıkıştırma oranı ( /1): 17,3, sıralı tip, 4 silindirli, 4 valf/silindir, DOHC motor
    o Önden çekiş
    o Yakıt tipi: dizel
    o Turbo kompresör
    o Maksimum hız (km): 188 ve 0-100 km/h hızlanma (sn): 11,6
    o EEC standardında 4.000 devirde: maksimum güç (kW): 85, maksimum güç (hp/PS): 115, 1.900 devirde: maksimum tork (Nm): 255
    o Egzost emisyon standardı: EU4, CO2 seviyesi: 125, 0,019, 0,307, 0,022, 0,191 ve 125
    o 5,7 l/100 km şehir içi, 4,1 l/100km şehir dışı, 4,7 l/100km ortalama yakıt tüketimi 17,5, 24,4, 21,3, 50, 69 ve 60
    o Katalitik konvertör dizel
    o Dizel common rail
    o Önde bağımsız, strut süspansiyon ve viraj denge çubuğu ve helezon yaylar, arkada bağımsız, çok nokta bağlantılı süspansiyon ve viraj denge çubuğu ve helezon yaylar
    Boyutlar
    o Yakıt tankı hacmi: 53 litre ve 11,7
    o Uzunluk (mm): 4.245, genişlik (mm): 1.775, yükseklik (mm): 1.480, dingil mesafesi (mm): 2.650, ön iz genişliği (mm): 1.546 ve arka iz genişliği (mm): 1.544
    o Boş ağırlık (kg): 1.366, (boş ağırlığa sürücü dahil)
    o Arka koltuk dik;pencere altına kadar bagaj hacmi (litre): 340, arka koltuk yatık;pencere altına kadar bagaj hacmi (litre): 680 ve arka koltuk yatık;tavana kadar bagaj hacmi (litre): 1.250
    o Baş mesafesi ön (mm): 1.015, baş mesafesi arka (mm): 980, bel mesafesi ön (mm): 1.366, bel mesafesi arka (mm): 1.352, diz mesafesi ön (mm): 1.105, diz mesafesi arka (mm): 890, omuz mesafesi ön (mm): 1.405 ve omuz mesafesi arka (mm): 1.390
    o Sert tip bagaj örtüsü/arka paket rafı
    o File tip yük sabitleme(yükleme bölümü)
    Temel bilgiler
    o 60 ay araç garantisi
    o 60 ay güç aksamı garantisi
    o 72 ay paslanmazlık garantisi
    o 24 ay boya garantisi
    o 60 ay yol yardım garantisi
    o Ara bakım (km): 15.000, ara bakım (ay): 12
    o Ana bakım (km): 30.000, ana bakım (ay): 36




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oksijens

    arkadaşlar BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC modelinin donanım özelliklerini bulabilen olursa yazabilirmi karşılaştıralım


    aşağıdakiler i30 select donanım özlellikleri . yanlışım varsa düzeltin lütfen...



    o Otomatik klima 1 ısı kontrol bölgesi
    o Önde ve arkada sürücü ve yolcu tarafı tek dokunmalı elektrikli camlar
    o Sürücü tarafında: ve yolcu tarafında: elektrikli, ısıtmalı, gövde rengi yan ayna
    o Manuel 5-ileri şanzıman ve yerden vites kolu manuel
    o Kumaş koltuk döşemesi
    o Hıza duyarlı hidrolik direksiyon ve değişken rack
    o Yükseklik ayarlı, derinlik ayarlı, çok fonksiyonlu, deri kaplı direksiyon simidi
    o Radyo tekli CD çalar MP3 çalabilme özelliği
    o 6 hoparlör
    o Sürücü tarafında: tekli yükseklik ayarlı, bel ayarlı, ön koltuk, yolcu tarafında: tekli ön koltuk
    o 5 kişilik oturma kapasitesi
    o Tavanda anten
    o Direksiyondan kumandalı müzik sistemi
    o 12v güç çıkışı ön
    o Önde çakmak
    o Önde küllük
    o Ön okuma lambaları
    o Yük bölümü ışıklandırması
    o Sürücü tarafında yolcu tarafında aydınlatmalı güneşlik aynası
    o Motor devir göstergesi
    o Yağ basınç göstergesi
    o Elektrik sistemi göstergesi
    o Dış ısı göstergesi
    o Saat
    o Ortalama yakıt tüketimi göstergeli menzil göstergeli yol bilgisayarı
    o
    o Entegre hazneli ön kol dayama
    o Entegre hazneli arka kol dayama
    o Parçalı sıralı 3 kişilik oturma kapasiteli, asimetrik katlanan, , sabit koltuk tabanlı arka koltuk
    o Soğutmalı torpido gözü ve klimadan
    o Sürücü tarafında (ön), yolcu tarafında (ön) ve arkada kapı cepleri
    o Ön koltukların arkasında cepler
    o Önde ve arkada sabit bardaklık
    o Polen filtreli, dijital kontrollü havalandırma sistemi
    o Dış eğlence bağlantısı mp3 sistemi, ipod, AUX girişi ve USB girişi
    Güvenlik
    o Sürücü tarafında ön hava yastığı, yolcu tarafında, hava yastığı iptal düğmeli ön hava yastığı
    o Önde yan hava yastığı
    o Ön ve arka yan perde hava yastıkları
    o Sürücü tarafında ve yolcu tarafında ön gerilmeli, yükseklik ayarlı, 3-nokta tip, makaralı ön emniyet kemeri
    o ABS
    o EBD (Electronic Brake Distribution)
    o 4 adet fren diski 2'si havalandırmalı
    o Ön koltuklarda, 2 adet, yükseklik ayarlı, aktif kafalık, arka koltuklarda, 3 adet, yükseklik ayarlı kafalık
    o Sürücü tarafında, yolcu tarafında ve ortada 3-nokta tip, makaralı arka emniyet kemeri
    o Uzaktan kumandalı bagaj açabilen merkezi kilit hız sensörlü
    o Immobilizer
    o Arkada radar tip park mesafe sensörü
    o Uzaktan kumandalı alarm
    o Isofix hazırlığı
    Dış
    o Önde ve arkada 15' (alüminyum değil)
    o Önde arkada 205 X 55 H dört mevsim lastikler broşürde belirtilen
    o Gövde rengi ön arka tampon
    o Tavanda spoiler
    o Poli karbon, çift yuvalı, halojen farlar
    o Ön sis farları
    o Yükseklik ayarlı farlar, karanlık sensörü manuel
    o 3. Stop lambası
    o Metalik boya
    o
    Elektrikli katlanabilen yan aynalar
    o Sabit arka cam fiks hızlı arka silecek
    o Renkli camlar
    o otomatik ön cam silecekleri

    Performans
    o 1.582 cc, 1,6 litre, çap (mm): 77,2, strok (mm): 84,5, sıkıştırma oranı ( /1): 17,3, sıralı tip, 4 silindirli, 4 valf/silindir, DOHC motor
    o Önden çekiş
    o Yakıt tipi: dizel
    o Turbo kompresör
    o Maksimum hız (km): 188 ve 0-100 km/h hızlanma (sn): 11,6
    o EEC standardında 4.000 devirde: maksimum güç (kW): 85, maksimum güç (hp/PS): 115, 1.900 devirde: maksimum tork (Nm): 255
    o Egzost emisyon standardı: EU4, CO2 seviyesi: 125, 0,019, 0,307, 0,022, 0,191 ve 125
    o 5,7 l/100 km şehir içi, 4,1 l/100km şehir dışı, 4,7 l/100km ortalama yakıt tüketimi 17,5, 24,4, 21,3, 50, 69 ve 60
    o Katalitik konvertör dizel
    o Dizel common rail
    o Önde bağımsız, strut süspansiyon ve viraj denge çubuğu ve helezon yaylar, arkada bağımsız, çok nokta bağlantılı süspansiyon ve viraj denge çubuğu ve helezon yaylar
    Boyutlar
    o Yakıt tankı hacmi: 53 litre ve 11,7
    o Uzunluk (mm): 4.245, genişlik (mm): 1.775, yükseklik (mm): 1.480, dingil mesafesi (mm): 2.650, ön iz genişliği (mm): 1.546 ve arka iz genişliği (mm): 1.544
    o Boş ağırlık (kg): 1.366, (boş ağırlığa sürücü dahil)
    o Arka koltuk dik;pencere altına kadar bagaj hacmi (litre): 340, arka koltuk yatık;pencere altına kadar bagaj hacmi (litre): 680 ve arka koltuk yatık;tavana kadar bagaj hacmi (litre): 1.250
    o Baş mesafesi ön (mm): 1.015, baş mesafesi arka (mm): 980, bel mesafesi ön (mm): 1.366, bel mesafesi arka (mm): 1.352, diz mesafesi ön (mm): 1.105, diz mesafesi arka (mm): 890, omuz mesafesi ön (mm): 1.405 ve omuz mesafesi arka (mm): 1.390
    o Sert tip bagaj örtüsü/arka paket rafı
    o File tip yük sabitleme(yükleme bölümü)
    Temel bilgiler
    o 60 ay araç garantisi
    o 60 ay güç aksamı garantisi
    o 72 ay paslanmazlık garantisi
    o 24 ay boya garantisi
    o 60 ay yol yardım garantisi
    o Ara bakım (km): 15.000, ara bakım (ay): 12
    o Ana bakım (km): 30.000, ana bakım (ay): 36

    Alıntıları Göster
    Linkte donanım tablosuna tıklayın. Tüm donanım seviyeleri var.

    http://www.fiat.com.tr/bravo_donanim.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oksijens

    arkadaşlar BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC modelinin donanım özelliklerini bulabilen olursa yazabilirmi karşılaştıralım


    aşağıdakiler i30 select donanım özlellikleri . yanlışım varsa düzeltin lütfen...



    o Otomatik klima 1 ısı kontrol bölgesi
    o Önde ve arkada sürücü ve yolcu tarafı tek dokunmalı elektrikli camlar
    o Sürücü tarafında: ve yolcu tarafında: elektrikli, ısıtmalı, gövde rengi yan ayna
    o Manuel 5-ileri şanzıman ve yerden vites kolu manuel
    o Kumaş koltuk döşemesi
    o Hıza duyarlı hidrolik direksiyon ve değişken rack
    o Yükseklik ayarlı, derinlik ayarlı, çok fonksiyonlu, deri kaplı direksiyon simidi
    o Radyo tekli CD çalar MP3 çalabilme özelliği
    o 6 hoparlör
    o Sürücü tarafında: tekli yükseklik ayarlı, bel ayarlı, ön koltuk, yolcu tarafında: tekli ön koltuk
    o 5 kişilik oturma kapasitesi
    o Tavanda anten
    o Direksiyondan kumandalı müzik sistemi
    o 12v güç çıkışı ön
    o Önde çakmak
    o Önde küllük
    o Ön okuma lambaları
    o Yük bölümü ışıklandırması
    o Sürücü tarafında yolcu tarafında aydınlatmalı güneşlik aynası
    o Motor devir göstergesi
    o Yağ basınç göstergesi
    o Elektrik sistemi göstergesi
    o Dış ısı göstergesi
    o Saat
    o Ortalama yakıt tüketimi göstergeli menzil göstergeli yol bilgisayarı
    o
    o Entegre hazneli ön kol dayama
    o Entegre hazneli arka kol dayama
    o Parçalı sıralı 3 kişilik oturma kapasiteli, asimetrik katlanan, , sabit koltuk tabanlı arka koltuk
    o Soğutmalı torpido gözü ve klimadan
    o Sürücü tarafında (ön), yolcu tarafında (ön) ve arkada kapı cepleri
    o Ön koltukların arkasında cepler
    o Önde ve arkada sabit bardaklık
    o Polen filtreli, dijital kontrollü havalandırma sistemi
    o Dış eğlence bağlantısı mp3 sistemi, ipod, AUX girişi ve USB girişi
    Güvenlik
    o Sürücü tarafında ön hava yastığı, yolcu tarafında, hava yastığı iptal düğmeli ön hava yastığı
    o Önde yan hava yastığı
    o Ön ve arka yan perde hava yastıkları
    o Sürücü tarafında ve yolcu tarafında ön gerilmeli, yükseklik ayarlı, 3-nokta tip, makaralı ön emniyet kemeri
    o ABS
    o EBD (Electronic Brake Distribution)
    o 4 adet fren diski 2'si havalandırmalı
    o Ön koltuklarda, 2 adet, yükseklik ayarlı, aktif kafalık, arka koltuklarda, 3 adet, yükseklik ayarlı kafalık
    o Sürücü tarafında, yolcu tarafında ve ortada 3-nokta tip, makaralı arka emniyet kemeri
    o Uzaktan kumandalı bagaj açabilen merkezi kilit hız sensörlü
    o Immobilizer
    o Arkada radar tip park mesafe sensörü
    o Uzaktan kumandalı alarm
    o Isofix hazırlığı
    Dış
    o Önde ve arkada 15' (alüminyum değil)
    o Önde arkada 205 X 55 H dört mevsim lastikler broşürde belirtilen
    o Gövde rengi ön arka tampon
    o Tavanda spoiler
    o Poli karbon, çift yuvalı, halojen farlar
    o Ön sis farları
    o Yükseklik ayarlı farlar, karanlık sensörü manuel
    o 3. Stop lambası
    o Metalik boya
    o
    Elektrikli katlanabilen yan aynalar
    o Sabit arka cam fiks hızlı arka silecek
    o Renkli camlar
    o otomatik ön cam silecekleri

    Performans
    o 1.582 cc, 1,6 litre, çap (mm): 77,2, strok (mm): 84,5, sıkıştırma oranı ( /1): 17,3, sıralı tip, 4 silindirli, 4 valf/silindir, DOHC motor
    o Önden çekiş
    o Yakıt tipi: dizel
    o Turbo kompresör
    o Maksimum hız (km): 188 ve 0-100 km/h hızlanma (sn): 11,6
    o EEC standardında 4.000 devirde: maksimum güç (kW): 85, maksimum güç (hp/PS): 115, 1.900 devirde: maksimum tork (Nm): 255
    o Egzost emisyon standardı: EU4, CO2 seviyesi: 125, 0,019, 0,307, 0,022, 0,191 ve 125
    o 5,7 l/100 km şehir içi, 4,1 l/100km şehir dışı, 4,7 l/100km ortalama yakıt tüketimi 17,5, 24,4, 21,3, 50, 69 ve 60
    o Katalitik konvertör dizel
    o Dizel common rail
    o Önde bağımsız, strut süspansiyon ve viraj denge çubuğu ve helezon yaylar, arkada bağımsız, çok nokta bağlantılı süspansiyon ve viraj denge çubuğu ve helezon yaylar
    Boyutlar
    o Yakıt tankı hacmi: 53 litre ve 11,7
    o Uzunluk (mm): 4.245, genişlik (mm): 1.775, yükseklik (mm): 1.480, dingil mesafesi (mm): 2.650, ön iz genişliği (mm): 1.546 ve arka iz genişliği (mm): 1.544
    o Boş ağırlık (kg): 1.366, (boş ağırlığa sürücü dahil)
    o Arka koltuk dik;pencere altına kadar bagaj hacmi (litre): 340, arka koltuk yatık;pencere altına kadar bagaj hacmi (litre): 680 ve arka koltuk yatık;tavana kadar bagaj hacmi (litre): 1.250
    o Baş mesafesi ön (mm): 1.015, baş mesafesi arka (mm): 980, bel mesafesi ön (mm): 1.366, bel mesafesi arka (mm): 1.352, diz mesafesi ön (mm): 1.105, diz mesafesi arka (mm): 890, omuz mesafesi ön (mm): 1.405 ve omuz mesafesi arka (mm): 1.390
    o Sert tip bagaj örtüsü/arka paket rafı
    o File tip yük sabitleme(yükleme bölümü)
    Temel bilgiler
    o 60 ay araç garantisi
    o 60 ay güç aksamı garantisi
    o 72 ay paslanmazlık garantisi
    o 24 ay boya garantisi
    o 60 ay yol yardım garantisi
    o Ara bakım (km): 15.000, ara bakım (ay): 12
    o Ana bakım (km): 30.000, ana bakım (ay): 36

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle İ30 tercih ederdim ben olsam bu üçü arasında. Fakat Opel Astra veya Golf olsaydı onları söylerdim. Birkere İ30'un içinin kalitesiz olduğunu söyleyenler var neresi kalitesiz anlamadım daha ne yapacaklardı ki kaliteli olması için altın döşeme mi olacaktı. Ben Bravoyu gidip incelemedim fakat gördüğüm kadarıyla yine arka süspansiyonu çok bağlantılı sistem değil koymuşlar lineadaki gibi puntodaki gibi torksiyon bağlantılı sistemi 308 desen yine aynı sistem. Ben herşeyden önce sırf süspansiyonu multi link olmadığı için elerdim bu iki aracıda. İ30'un dizel motoruda gayet sorunsuz ve güçlü. Baz modelinde bile çoğu araçtan çok donanım var fiyatıda uygun pekala alınabilir bir araç. İkinci el değerlerini söylerseniz bravonun ve 308'in İ30 dan iyi ikinci el değerine sahip olacağıda şu aşamada söylenilemez. İ30 kullananlarda memnunlar araçlarından geçenlerde İ30'un 10.000 km. testine bakmıştım gayet başarılı bulunmuş araç. Kesinlikle İ30 derim ben..
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Kesinlikle İ30 tercih ederdim ben olsam bu üçü arasında. Fakat Opel Astra veya Golf olsaydı onları söylerdim. Birkere İ30'un içinin kalitesiz olduğunu söyleyenler var neresi kalitesiz anlamadım daha ne yapacaklardı ki kaliteli olması için altın döşeme mi olacaktı. Ben Bravoyu gidip incelemedim fakat gördüğüm kadarıyla yine arka süspansiyonu çok bağlantılı sistem değil koymuşlar lineadaki gibi puntodaki gibi torksiyon bağlantılı sistemi 308 desen yine aynı sistem. Ben herşeyden önce sırf süspansiyonu multi link olmadığı için elerdim bu iki aracıda. İ30'un dizel motoruda gayet sorunsuz ve güçlü. Baz modelinde bile çoğu araçtan çok donanım var fiyatıda uygun pekala alınabilir bir araç. İkinci el değerlerini söylerseniz bravonun ve 308'in İ30 dan iyi ikinci el değerine sahip olacağıda şu aşamada söylenilemez. İ30 kullananlarda memnunlar araçlarından geçenlerde İ30'un 10.000 km. testine bakmıştım gayet başarılı bulunmuş araç. Kesinlikle İ30 derim ben..
    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    kalite açısından hyundai kendini çok geliştirmiş olabilir ancak, i30 isimli aracın C sütunu tam anlamıyla felaket gözüküyor. o kadar yatırım yapılıp, golf'e rakip diye piyasaya sürülen aracın daha şık olması gerekirdi bence.

    kia cee'd, hyundai i30'a göre çok daha bütün gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    kalite açısından hyundai kendini çok geliştirmiş olabilir ancak, i30 isimli aracın C sütunu tam anlamıyla felaket gözüküyor. o kadar yatırım yapılıp, golf'e rakip diye piyasaya sürülen aracın daha şık olması gerekirdi bence.

    kia cee'd, hyundai i30'a göre çok daha bütün gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    Bencede i30 biraz daha özgün tasarlanmalıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    dış tasarım olarak bakarsak,bravo fiatın klasikleşmiş yuvarlak tip modellerinden.grande punto arkasından linea ve son olarak bravo.bence dış tasarımı o kadarda güzel olmamış.geçen baktım,iç malzeme kaliteside beklendiği gibi değil.hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.hemde 1,6 105 bg gücü iyi denilebilir ama bana biraz güçsüz gibi geldi.308 ise,307 nin ön kaputuna iki çizgi atılmış hali...özgün bir tasarımı yok.bide pugu alıpta hergün servise gitmektense....
    arka koltuk mesafesi çok az,albea,clio symbol ile mesafesi aynı.

    i 30 bence kendini aşmış,dizayni kalitesi konforu özellikle motoru mükemmel.türkiyye genelinde 98 adet servisi var.parça sıkıntısı olmadığı gibi parçalarıda ucuzdur.sorunsuzdur.

    1- İ30
    2-...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    9999-308
    10000-BRAVO




    Alıntıları Göster
    @mehmet_0606 arkadaşımız
    "hemde 1,6 105 bg gücü iyi denilebilir ama bana biraz güçsüz gibi geldi" demiş
    ben bunu anlamadım

    Maksimum tork CE Nm (kgm) / dd: 290(29.5)/1500


    bu motora güçsüz denebilirmi benim bilmedğim birşeymi var ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oksijens

    @mehmet_0606 arkadaşımız
    "hemde 1,6 105 bg gücü iyi denilebilir ama bana biraz güçsüz gibi geldi" demiş
    ben bunu anlamadım

    Maksimum tork CE Nm (kgm) / dd: 290(29.5)/1500


    bu motora güçsüz denebilirmi benim bilmedğim birşeymi var ?

    Alıntıları Göster
    1.6 dizel 290nm torktan daha başarılı değerleri olan araç bulsun onu alsın. "Gücü iyi ama biraz güçsüz gibi geldi" arkadaş kendi içinde çelişiyor sanırım.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.