Şimdi Ara

i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT ile BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
12.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • bide bunların üstüne hyundaı sahibi objektif olamaz lafınıda ekliyorlar ya helal olsun.

    bu arada mkk1971 arkadaşım,en iyisini düşünmüşsün.hem ekonomi hem konfor hem performans hemde kalite....

    bravo alacaksın,yolda giderken geriden adamın diyeceği"acaba bu karşıdan gelen puntomu",iç mekan i 30 kadar geniş değil sıkıntı çektirir.308 ide inceledim oda 307 nin kopyası sadece makyaj yapıp 308 diye çıkarttılar.

    yani düşüncelerinde doğrusun

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    Neden insanlara Hyundai'nin kaliteli araç yapmış olması bu kadar dokunuyor anlamış değilim. Bakın Amerika'da geçen 10 segmentte yılın en iyi araçları açıklandı, 2 tanesi Hyundai. Avustralya ve İspanya'da yılın aracı i30 olarak açıklandı. Beğenmezseniz beğenmedim deme özgürlüğüne sahipsiniz ama yukarıda örnekleri verildiği gibi yok kasası değişiyor, yok iç donanımı dandik, yok frenleri kötü, yok ses geliyor diye dayanaksız sallama ve kötüleme hakkına sahip değilsiniz.






  • eski accentlerin kaporta kalınlıkları o kadar inceydiki,onu bizde kabul ediyoruz.ama yeni hyundaılerle kıyaslanmayacak kadar fark var.

    googleye i20 yazarsan accentin yeni kasası olmadığını göreceksin.ve accent en az 2011 yılına kadar bi evrim makyaj değişim geçirmiyecek.

    2000-2006 arası accentler aynı kasadır.sadece makyajlanma vardır.ve bu makyajlanma sadece ön ve arka kısma uygulanmıştır.aynı şekilde 95-2000 arası kasada(yumurta kasa)98 de makyajlanma görmüştür ve tr de üretilmeye başlanmıştır.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n


    quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n



    ben bravo olaganustu super bi araba demiyorum ama grande punto filan ayni demissin astra vectraya benzemiyomu audinin her modeli ayni bmw lere bak 207 308 e bi bak yeni focusla mondeoya bak artik her marka bir imaj belirliyo ve her modele bunu uyguluyo bu cok dogal bisey.

    merak etmeyin i30 1 sene sonra kasa degistirir hyundai bunu hep yapiyo cunku i30 kotu aracmi degil tabiki ama o kadar paraya degcek bi araba degil onun yerine alinabilecek o kadar araba varki ne diyim.







    Ne kadar boş boş edilmiş bir laf bu. Dayanaktan yoksun sallanmış bir laf. Yıllardır gözümüzün önünde olan şeyi bile bize "Hyundai sık sık kasa değiştiriyor" diye yutturacak. Şimdi böylesine destekten yoksun sallayan bu adamın hangi lafına güveneyim bundan sonra?

    Accent 6 yıl aynı kasa ile gitti.
    2002 yılında piyasaya çıkan Getz de 6 yıldır aynı kasa!
    Hyundai'nin piyasada en çok satan 2 aracı bunlar. Nerde hangi modeli sık sık kasa değiştriyor?



    96 yilinda accentin ilk kasalari gelmis
    98 makyajlaniyor
    2000 daha koseli yeni accent
    2003 makyajli accent admire
    2006 accent era
    2009 tahmini i20

    bu yillar arasinda avrupali rakipleri daha istikrarli bi yol izlemis

    hemen hemen 2 yilda bir operasyon geciriyo gibi tabi kasa degisimi demem belki yanlis olmustur makyajlarida katmistim, ama yinede daha dogru bi cevap beklerdim acikcasi

    arabayi sonucta oksijens arkadasimiz alacak herkesin kendi kriterleri farklidir bir seyin yanlis anlatildigini dusunuoysananiz yanlis dogrusu bu dersiniz egere yanlissa tabi ama boyle sacma sapan bir cevap yazan birindende zaten boyle bir cevap beklemem artik

    umarim yeni arabani alirsin ve bzimle paylasirsin

    benimde bi ara hyundai aracim vardi accent 99 belki ondan pek memnun kalmam nedeniyle hyundailere karsi pek sevgim kalmadi yeni hyundailerde hala bende plastik toplamasi bi araba izlenimi birakiyo benim gorusumdur bu katilan katilir katilmayan kendi fikrini soyler.







  • i30 u balıkesirde alışveriş merkezinde incelemiştim.güzel araç,kaliteli,içi geniş,donanımı zengin.keşke hız sabitleyici özelliğini de koysalarmış iyi olurmuş.uzun yolda hız sabitleyici çok işe yarıyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n


    96 yilinda accentin ilk kasalari gelmis
    98 makyajlaniyor
    2000 daha koseli yeni accent
    2003 makyajli accent admire
    2006 accent era
    2009 tahmini i20

    bu yillar arasinda avrupali rakipleri daha istikrarli bi yol izlemis

    hemen hemen 2 yilda bir operasyon geciriyo gibi tabi kasa degisimi demem belki yanlis olmustur makyajlarida katmistim, ama yinede daha dogru bi cevap beklerdim acikcasi

    arabayi sonucta oksijens arkadasimiz alacak herkesin kendi kriterleri farklidir bir seyin yanlis anlatildigini dusunuoysananiz yanlis dogrusu bu dersiniz egere yanlissa tabi ama boyle sacma sapan bir cevap yazan birindende zaten boyle bir cevap beklemem artik

    umarim yeni arabani alirsin ve bzimle paylasirsin

    benimde bi ara hyundai aracim vardi accent 99 belki ondan pek memnun kalmam nedeniyle hyundailere karsi pek sevgim kalmadi yeni hyundailerde hala bende plastik toplamasi bi araba izlenimi birakiyo benim gorusumdur bu katilan katilir katilmayan kendi fikrini soyler.




    Birincisi: i20 ile Accent'in ilgisi yok. i20 Getz'in velihatı.

    İkincisi: Kasa değişikliği ile makyajlanma apayrı şeylerdir. Daha terminolojiye hakim değilsin. Veya hiç bilmiyorsun. "Hyundai her yıl kasa değiştiriyor" veya "sık sık kasa değiştiriyor" dersen ya karalama amaçlı yazıyorsundur ya da bu işlerden hiç anlamıyorsundur.

    Üçüncüsü: Ben sık kasa değiştirlmesine karşı değilim. Artık teknoloji çok hızlı gelişiyor. Otomotiv dünyasına giren yeniliklerin ardı arkası gelmiyor. Artı olarak çok kıran kırana bir rekabet var. Bir model yapıp 6-10 yıl onu piyasada tutarsan diğer çekici modeller ve yenilikleri piyasaya süren markaların gerisinde kalabilirsin. Ben bu açıdan sık kasa değiştirmeyi yanlış bulmuyorum. Hyundai kasa değiştirmekte geç bile kalıyor denebilir. 3-4 yıl gayet makuldur. Yeni çizgiler, yeni teknolojiler bekletilmeden piyasaya sunulmalıdır.

    Her halde 15-20 yıl aynı kasa reno9-toros-doğan-şahin almaya alışmış bilinçli halkımız modern otomobil dünyasının bu gerçekliğine uyum sağlayamıyor. "Ben arabamı alayım, aldığım kasa en az 10 yıl değişmesin, çünkü değişirse arabamın değeri düşer" mantığı.




  • bu zamana kadar hem fiat fem ford aracım oldu bunların ikisindede zaman içinde aracın kendisini bıraktıgını düşünüyorum 50000 km geçtikden sonra sagından solundan küçükte olsa ufak sorunlar başlıyor özellikle ses alma ve iç döşemede yıpranma gibi bunun genel olarak türkiye içinde üretimden kaynaklandığını düşünüyorum opel aracımda oldu onda bu sorun yok fakat nedense motor şase uyumsuzluğu olduğunu düşünüyorum örnegin

    opel vectra 1,6 motor az geliyor
    astra 1,3 dizelde aynı şekilde yurt dışına sık olmasda çıkıyorum ordaki versiyonlar türkiyede yok türkiyedeki versiyonlar orda yok bunun bir politika olduğunu düşünüyorum

    ama i30 da bunun olmadığını düşünüyorum

    bu konuda fikirlerinizi bekliyorum





  • Bravo topiğini okuyorum fiyatı için bedava , süper fiyat yorumları gidiyor.
    bir fiyat karşılaştırması yapalım :

    Fiat Bravo 1.6 105hp Dynamic (Active opsiyonunun karşılığı i30 da yok) 35.500ytl
    Hyundai i30 1.6 90hp Select (ben aldım ) 34.000ytl

    Fiat Bravo 1.6 120hp Dynamic 39.500ytl
    Hyundai i30 1.6 115hp Select 35.000ytl ( volkan arkadaşımız aldığı fiyat,daha da aşağı almak mümkün)

    Bide i30 a çok pahalı denmesininde etkili olan Style - Style Plus versiyonu ile karşılaştıralım :

    Fiat Bravo 1.6 120hp Emotion + Deri döşeme 2000ytl + (sunroof da koymam lazım ama skydome var 2000ytl)+tekno paket lastik basınç kotrol sistemi 1000ytl 45.000ytl (skydome ile 47.000ytl)
    Hyundai i30 1.6 115hp Style plus ( katlanan aynalar,ön silecek buz çözücü,ısıtmalı koltuklar,alarm,ısı korumalı ön cam vs. gibi fazlalıklar var) 41.900ytl

    Bu karşılaştırmayı özellikle yaptım çünkü i30 forumunda çooook pahalı diyen bazı arkadaşlar bravo yu çoook ucuzz bulmuş, hemen bitane alıyım demişler ilgimi çekti.




  • benim önceki aracımda fiat'tı (brava) aynen senin gibi düşünüyorum, şayet neler çektiğimi bir Allah bir ben bilirim.
    Servisinden de, satarkende
    garanti süresi bittikten sonra öyle arızalar verdi ki aklınız almaz.
    yeni araba almama da fiat sebep oldu, linea satmak istediler çok cazip fiyatlar sundular,çok şükür tuzağa düşmedim. Koç indirimine sahip olduğumuzdan Ford Focus TDCi alıcaktım, i30 a binene kadar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mkk1971

    bu zamana kadar hem fiat fem ford aracım oldu bunların ikisindede zaman içinde aracın kendisini bıraktıgını düşünüyorum 50000 km geçtikden sonra sagından solundan küçükte olsa ufak sorunlar başlıyor özellikle ses alma ve iç döşemede yıpranma gibi bunun genel olarak türkiye içinde üretimden kaynaklandığını düşünüyorum opel aracımda oldu onda bu sorun yok fakat nedense motor şase uyumsuzluğu olduğunu düşünüyorum örnegin

    opel vectra 1,6 motor az geliyor
    astra 1,3 dizelde aynı şekilde yurt dışına sık olmasda çıkıyorum ordaki versiyonlar türkiyede yok türkiyedeki versiyonlar orda yok bunun bir politika olduğunu düşünüyorum

    ama i30 da bunun olmadığını düşünüyorum

    bu konuda fikirlerinizi bekliyorum






  • Dediğin gibi alpercan aslına bakarsan İ30 Bravo'ya göre daha ucuz görünüyor. Keşke İ30'un liste fiyatları 2000-3000 YTL aşağı çekilerek daha rekabetçi bir fiyat politikası benimsense. Birde hep İ30 Style Plus versiyonuna bakılarak pahalı deniyor. Birde Bravo'nun full versiyonuna bak 45.000-47.000 YTL arası. Ama kimse bu fiyat çok denmiyor nedense?

    quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    Bravo topiğini okuyorum fiyatı için bedava , süper fiyat yorumları gidiyor.
    bir fiyat karşılaştırması yapalım :

    Fiat Bravo 1.6 105hp Dynamic (Active opsiyonunun karşılığı i30 da yok) 35.500ytl
    Hyundai i30 1.6 90hp Select (ben aldım ) 34.000ytl

    Fiat Bravo 1.6 120hp Dynamic 39.500ytl
    Hyundai i30 1.6 115hp Select 35.000ytl ( volkan arkadaşımız aldığı fiyat,daha da aşağı almak mümkün)

    Bide i30 a çok pahalı denmesininde etkili olan Style - Style Plus versiyonu ile karşılaştıralım :

    Fiat Bravo 1.6 120hp Emotion + Deri döşeme 2000ytl + (sunroof da koymam lazım ama skydome var 2000ytl)+tekno paket lastik basınç kotrol sistemi 1000ytl 45.000ytl (skydome ile 47.000ytl)
    Hyundai i30 1.6 115hp Style plus ( katlanan aynalar,ön silecek buz çözücü,ısıtmalı koltuklar,alarm,ısı korumalı ön cam vs. gibi fazlalıklar var) 41.900ytl

    Bu karşılaştırmayı özellikle yaptım çünkü i30 forumunda çooook pahalı diyen bazı arkadaşlar bravo yu çoook ucuzz bulmuş, hemen bitane alıyım demişler ilgimi çekti.





  • teknoloji degisiyo diye araclari guncellemek pek dogru degil bence bi arac guncelleniyosa ya tutmamistir ya da belli eksikler kapatilmak icin yapilmistir demek sitedigim buydu.

    baslardada demistim hyundai benim zevkime uymuyo herkesin zevki farklidir bence verdiginiz parayi gostermiyo

    kia ceed ne zamann gelicek bi bilgisi olan varmi i30 ile hemen hemen ayni arac ama daha tipli bence bu aracida arastir derim yabanci testlerdede baya iyi sonuclar aliyodu.
  • Bu ay sonu gelecek sanırım. Bu konuyla ilgili bir başlık açılmıştı dün.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n

    teknoloji degisiyo diye araclari guncellemek pek dogru degil bence bi arac guncelleniyosa ya tutmamistir ya da belli eksikler kapatilmak icin yapilmistir demek sitedigim buydu.

    baslardada demistim hyundai benim zevkime uymuyo herkesin zevki farklidir bence verdiginiz parayi gostermiyo

    kia ceed ne zamann gelicek bi bilgisi olan varmi i30 ile hemen hemen ayni arac ama daha tipli bence bu aracida arastir derim yabanci testlerdede baya iyi sonuclar aliyodu.








  • benim kriterlerim amblem değil otomobil almak
    artık bravoda kafamı kurcalamıyor görünüşü ilk bakışta etkiliyor ama biraz daha bakınca yus yuvarlak birşey olmuş.lunaparktaki çarpışan arabalar gibi..

    mesela aşağıda focus trend donanımı var bu araç
    Yeni Focus Trend 5K 1.6 109PS TDCi 38.500,00 YTL (fazla indirim olacağını sanmıyorum)
    i30 nekadar 35.200 (indirimli hali)

    i30 donanım özelliklerini yazmıştım

    bu durumda kim gidip 3.300 YTL daha fazla verip focus alır. bu mantıklımıdır.

    inş alınca fotolarını koyarım ..







    Dış Özellikler Trend
    Metalik boya O
    Gövde rengi tamponlar S
    Gövde rengi kapı kolları S
    Gövde rengi yan aynalar S
    Alt ızgara çerçevesi - krom kaplama -
    Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar S
    195/65 lastikler - 15 inç çelik jantlar S
    205/55 lastikler - 16 inç dizayn jantlar SP
    205/50 lastikler - 16 inç alüminyum alaşımlı jantlar -
    Elektrikli sunroof -
    Halojen farlar S
    Sürüşe duyarlı ön farlar ( halojen farlarla) -
    Arka park sensörleri -
    Ön sis farları SP
    İç Özellikler Trend
    Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon S
    Deri kaplı direksiyon simidi SP
    Manüel yükseklik ayarlı sürücü koltuğu S
    Elektrikli yükseklik ayarlı sürücü koltuğu -
    Ön/arka tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli camlar S/S
    Manüel far yükseklik ayarı S
    Güneş gözlüğü haznesi -
    Hız kontrol sistemi SP
    Yol bilgisayarı S
    Manüel Klima S
    Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima -
    Fasılası ayarlanabilir ön cam silecekleri S
    Yağmur sensörü -
    Otomatik yanan farlar -
    Gecikmeli sönen ön farlar -
    Otomatik kararan iç dikiz aynası -
    Orta konsolda bardak tutacakları ve eşya bölmeleri S
    Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi -
    Torpido aydınlatması S
    Soğutmalı torpido -
    Direksiyondan kumandalı radyo CD çalar S
    Direksiyondan kumandalı Sony radyo/CD/MP3 çalar -
    Sürücü ve yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği -
    Spor koltuklar -
    Parçalı deri koltuklar -
    60/40 oranında katlanan arka koltuklar S
    Portatif müzikçalar bağlantı soketi S
    Arka kapıya entegre güneşlikler -
    Güvenlik Trend
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları S
    Ön ve arkada yan hava perdeleri -
    ABS + EBD (Elektronik fren gücü dağılımı) S
    ESP + TCS O
    EBA (Acil Durum Fren Desteği) S
    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları* S
    Disk frenler - ön / arka S/S
    Araç emniyeti Trend
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Çift kilitleme -
    Global kapama S
    Immobilizer S
    Alarm -
    S: Standart
    O: Opsiyonel
    SP: Stil Paketi







    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n


    quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n



    ben bravo olaganustu super bi araba demiyorum ama grande punto filan ayni demissin astra vectraya benzemiyomu audinin her modeli ayni bmw lere bak 207 308 e bi bak yeni focusla mondeoya bak artik her marka bir imaj belirliyo ve her modele bunu uyguluyo bu cok dogal bisey.

    merak etmeyin i30 1 sene sonra kasa degistirir hyundai bunu hep yapiyo cunku i30 kotu aracmi degil tabiki ama o kadar paraya degcek bi araba degil onun yerine alinabilecek o kadar araba varki ne diyim.







    Ne kadar boş boş edilmiş bir laf bu. Dayanaktan yoksun sallanmış bir laf. Yıllardır gözümüzün önünde olan şeyi bile bize "Hyundai sık sık kasa değiştiriyor" diye yutturacak. Şimdi böylesine destekten yoksun sallayan bu adamın hangi lafına güveneyim bundan sonra?

    Accent 6 yıl aynı kasa ile gitti.
    2002 yılında piyasaya çıkan Getz de 6 yıldır aynı kasa!
    Hyundai'nin piyasada en çok satan 2 aracı bunlar. Nerde hangi modeli sık sık kasa değiştriyor?



    96 yilinda accentin ilk kasalari gelmis
    98 makyajlaniyor
    2000 daha koseli yeni accent
    2003 makyajli accent admire
    2006 accent era
    2009 tahmini i20

    bu yillar arasinda avrupali rakipleri daha istikrarli bi yol izlemis

    hemen hemen 2 yilda bir operasyon geciriyo gibi tabi kasa degisimi demem belki yanlis olmustur makyajlarida katmistim, ama yinede daha dogru bi cevap beklerdim acikcasi

    arabayi sonucta oksijens arkadasimiz alacak herkesin kendi kriterleri farklidir bir seyin yanlis anlatildigini dusunuoysananiz yanlis dogrusu bu dersiniz egere yanlissa tabi ama boyle sacma sapan bir cevap yazan birindende zaten boyle bir cevap beklemem artik

    umarim yeni arabani alirsin ve bzimle paylasirsin

    benimde bi ara hyundai aracim vardi accent 99 belki ondan pek memnun kalmam nedeniyle hyundailere karsi pek sevgim kalmadi yeni hyundailerde hala bende plastik toplamasi bi araba izlenimi birakiyo benim gorusumdur bu katilan katilir katilmayan kendi fikrini soyler.







  • Herkes kendi kullandığı markanın aracını övmüş özellikle Hyundai kullananlar bakarmısınız
  • sen merak etme verdiğimiz parayı sonuna kadar hakediyor.1 ay sonra yeni H-1 alacağım full+full 37,000 ytl ye.bir araca baka(motoruna,garantisine,konforuna,donanımına,sağlamlığına v.s test sürüşü yap)bide fiyatına bak bakalım.değermi değmezmi?


    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n

    teknoloji degisiyo diye araclari guncellemek pek dogru degil bence bi arac guncelleniyosa ya tutmamistir ya da belli eksikler kapatilmak icin yapilmistir demek sitedigim buydu.

    baslardada demistim hyundai benim zevkime uymuyo herkesin zevki farklidir bence verdiginiz parayi gostermiyo

    kia ceed ne zamann gelicek bi bilgisi olan varmi i30 ile hemen hemen ayni arac ama daha tipli bence bu aracida arastir derim yabanci testlerdede baya iyi sonuclar aliyodu.








  • donanım ve motor olarak i30,focustan 2 gömlek üstde.ama focusada kötü araba diyemem(benzinlisine).fakat bu durumda tabiki i30 derim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oksijens

    benim kriterlerim amblem değil otomobil almak
    artık bravoda kafamı kurcalamıyor görünüşü ilk bakışta etkiliyor ama biraz daha bakınca yus yuvarlak birşey olmuş.lunaparktaki çarpışan arabalar gibi..

    mesela aşağıda focus trend donanımı var bu araç
    Yeni Focus Trend 5K 1.6 109PS TDCi 38.500,00 YTL (fazla indirim olacağını sanmıyorum)
    i30 nekadar 35.200 (indirimli hali)

    i30 donanım özelliklerini yazmıştım

    bu durumda kim gidip 3.300 YTL daha fazla verip focus alır. bu mantıklımıdır.

    inş alınca fotolarını koyarım ..







    Dış Özellikler Trend
    Metalik boya O
    Gövde rengi tamponlar S
    Gövde rengi kapı kolları S
    Gövde rengi yan aynalar S
    Alt ızgara çerçevesi - krom kaplama -
    Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar S
    195/65 lastikler - 15 inç çelik jantlar S
    205/55 lastikler - 16 inç dizayn jantlar SP
    205/50 lastikler - 16 inç alüminyum alaşımlı jantlar -
    Elektrikli sunroof -
    Halojen farlar S
    Sürüşe duyarlı ön farlar ( halojen farlarla) -
    Arka park sensörleri -
    Ön sis farları SP
    İç Özellikler Trend
    Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon S
    Deri kaplı direksiyon simidi SP
    Manüel yükseklik ayarlı sürücü koltuğu S
    Elektrikli yükseklik ayarlı sürücü koltuğu -
    Ön/arka tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli camlar S/S
    Manüel far yükseklik ayarı S
    Güneş gözlüğü haznesi -
    Hız kontrol sistemi SP
    Yol bilgisayarı S
    Manüel Klima S
    Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima -
    Fasılası ayarlanabilir ön cam silecekleri S
    Yağmur sensörü -
    Otomatik yanan farlar -
    Gecikmeli sönen ön farlar -
    Otomatik kararan iç dikiz aynası -
    Orta konsolda bardak tutacakları ve eşya bölmeleri S
    Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi -
    Torpido aydınlatması S
    Soğutmalı torpido -
    Direksiyondan kumandalı radyo CD çalar S
    Direksiyondan kumandalı Sony radyo/CD/MP3 çalar -
    Sürücü ve yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği -
    Spor koltuklar -
    Parçalı deri koltuklar -
    60/40 oranında katlanan arka koltuklar S
    Portatif müzikçalar bağlantı soketi S
    Arka kapıya entegre güneşlikler -
    Güvenlik Trend
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları S
    Ön ve arkada yan hava perdeleri -
    ABS + EBD (Elektronik fren gücü dağılımı) S
    ESP + TCS O
    EBA (Acil Durum Fren Desteği) S
    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları* S
    Disk frenler - ön / arka S/S
    Araç emniyeti Trend
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Çift kilitleme -
    Global kapama S
    Immobilizer S
    Alarm -
    S: Standart
    O: Opsiyonel
    SP: Stil Paketi







    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n


    quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n



    ben bravo olaganustu super bi araba demiyorum ama grande punto filan ayni demissin astra vectraya benzemiyomu audinin her modeli ayni bmw lere bak 207 308 e bi bak yeni focusla mondeoya bak artik her marka bir imaj belirliyo ve her modele bunu uyguluyo bu cok dogal bisey.

    merak etmeyin i30 1 sene sonra kasa degistirir hyundai bunu hep yapiyo cunku i30 kotu aracmi degil tabiki ama o kadar paraya degcek bi araba degil onun yerine alinabilecek o kadar araba varki ne diyim.







    Ne kadar boş boş edilmiş bir laf bu. Dayanaktan yoksun sallanmış bir laf. Yıllardır gözümüzün önünde olan şeyi bile bize "Hyundai sık sık kasa değiştiriyor" diye yutturacak. Şimdi böylesine destekten yoksun sallayan bu adamın hangi lafına güveneyim bundan sonra?

    Accent 6 yıl aynı kasa ile gitti.
    2002 yılında piyasaya çıkan Getz de 6 yıldır aynı kasa!
    Hyundai'nin piyasada en çok satan 2 aracı bunlar. Nerde hangi modeli sık sık kasa değiştriyor?



    96 yilinda accentin ilk kasalari gelmis
    98 makyajlaniyor
    2000 daha koseli yeni accent
    2003 makyajli accent admire
    2006 accent era
    2009 tahmini i20

    bu yillar arasinda avrupali rakipleri daha istikrarli bi yol izlemis

    hemen hemen 2 yilda bir operasyon geciriyo gibi tabi kasa degisimi demem belki yanlis olmustur makyajlarida katmistim, ama yinede daha dogru bi cevap beklerdim acikcasi

    arabayi sonucta oksijens arkadasimiz alacak herkesin kendi kriterleri farklidir bir seyin yanlis anlatildigini dusunuoysananiz yanlis dogrusu bu dersiniz egere yanlissa tabi ama boyle sacma sapan bir cevap yazan birindende zaten boyle bir cevap beklemem artik

    umarim yeni arabani alirsin ve bzimle paylasirsin

    benimde bi ara hyundai aracim vardi accent 99 belki ondan pek memnun kalmam nedeniyle hyundailere karsi pek sevgim kalmadi yeni hyundailerde hala bende plastik toplamasi bi araba izlenimi birakiyo benim gorusumdur bu katilan katilir katilmayan kendi fikrini soyler.









  • motor olarak i30 focus tdci dan iyiymiş demek,çok ilginç bunu nedense sizin gibi at gözlüğü takmış hyundai fanatikleri söyleyebilir sadece..kedi ve uzanamadaığı ciğer meselesi işte,biraz daha objektif olun
  • Ben samimi görüşüm olarak şunu söyleyebilirim. i30'un bir Golf veya Focus olması için zamana ihtiyacı vardır. Bu iki araç sınıfındaki tüm araçlardan iyidir ancak, ödediğiniz fiyata karşılık elde ettikleriniz konusunda bir değerlendirme yaparsanız, i30'un bu araçlara göre fiyatını daha hak eden bir donanıma sahip olduğu kesindir. i30'da dizelini alabileceğiniz donanımı Golf ve Focus'ta benzinli olarak alabiliyorsanız, tercih anlaşılır olmaktadır.

    Sınıftaki diğer araçlara bakarsak şahsi kanaatim i30'un Astra, C4 gibi rakiplerinden iyi olduğudur. Ben Astra almaya karar vermişken tesadüfen gördüğüm i30'u kullanınca kararımı değiştirmiştim. i30'u alırken takasa verdiğim aracım da Audi A3'tü. Kimsenin marka fanatikliği yapmasına gerek yok. Artısı ve eksisiyle herkes elbet kullandığı aracı beğeniyor, ya da yaptığı tercihin doğru olduğunu savunuyor. Ama kendi aracını savunduğu için marka fanatiği olarak adlandırılanlar, önce kendi ithamlarının gerisinde yatan nedenleri sorgulamalılar.

    En iyi diye birşey yoktur. Kimine göre iyi olan diğerine kötü gelebilir, birisi için "3bin daha veririm şunu alırım" diye kolay bir değerlendirmesi, bir diğerinin o 3bin YTL için fazladan 3 ay çalışması gerektiği için anlamsız olabilir. Herkes parasının en iyi karşılığını nasıl aldığını düşünüyorsa onu tercih eder, kimi fazla 10 BG için 2bin YTL daha verebilirken, kimisi için iPod bağlantısı 10BG'den önemli olabilir. Herkesin ihtiyacı ve değer yargıları aynı olsa, ne bu kadar marka olurdu, ne de bu kadar siyasi parti. Kimsenin burada sidik yarıştırmasına gerek yok.




  • Kimse burada fanatiklik yapmıyor. Zaten durumu özgür23 arkadaşım açıklamış.
    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN

    Herkes kendi kullandığı markanın aracını övmüş özellikle Hyundai kullananlar bakarmısınız
  • şahsen ben araba alırken bikaç ay önce linea ilk baktığım araç oldu,elemekte kolay oldu. astra cdti,auris d4d,kia cerato,citroen c4,ford focus inceledim.
    Eleye eleye Ford focus ve c4 kaldı. Ardından i30 u tavsiye ettiler. Bindim kullandım satan arkadaşla uzun uzun tartıştık, işte benim arabam bu dedim, bu araba benim olmalı dedim
    Hemen karar vermemiz mümkün değildi tabii,5 yıllık bir yatırım benim için. başladım yurtdışı sitelerinde araştırmaya araçların kronik problemlerini öğrenmeye, ingilteredeki kuzenimin YILLARDIR kia ceed kullanması da etkili oldu.
    Bir mal alırken Fiyat/Fayda olarak düşünmek lazım, şimdi 34-35 milyara Ford Focus verseler şu düşük donanımına rağzı olup alabilirdim. Ama arkadaşın yazdığı gibi 38.500ytl yi metalik boyasız -kol dayamasız - park sensörsüz - tam otomatik klimasız - far sensörsüz -mp3 çalarsız-bel desteksiz-PERDE HAVAYASTIKSIZ-alarmsız bir araca veremedim kusura bakmayın.




  • zaten dediğiniz gibi trend focus alınmaz..alınabiliniyorsa ghia olmalı,yada şuanki makyajlı kasalardaki ghia yerine getirilen titanium alınmalı..ben 44 milyar vermiştim imzamdaki araca,şuanki makyajlılar da öyle,ama bu fiyata çıkılamıyorsa trend focus yerine i30 full almanın daha mantıklı oldugunu aklı başında olan her insan söler
  • Bende imzamdaki aracımı bu şekilde düşünerek almıştım. Focus Ghia TDCİ bütçemi çok zorlayacaktı. Collection TDCİ ise çok boştu. Bende İ30 Select aldım ve donanımı Collection'dan kat kat üstündür. Ayrıca ben aracımı alırken Collection TDCİ için bayiler 38.000 YTL'den aşağıya inmiyordu. Ben ise aracmı 35.000 YTL'ye aldım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cardinal636

    zaten dediğiniz gibi trend focus alınmaz..alınabiliniyorsa ghia olmalı,yada şuanki makyajlı kasalardaki ghia yerine getirilen titanium alınmalı..ben 44 milyar vermiştim imzamdaki araca,şuanki makyajlılar da öyle,ama bu fiyata çıkılamıyorsa trend focus yerine i30 full almanın daha mantıklı oldugunu aklı başında olan her insan söler




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.