Şimdi Ara

i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT ile BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
12.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    motor olarak i30 focus tdci dan iyiymiş demek,çok ilginç bunu nedense sizin gibi at gözlüğü takmış hyundai fanatikleri söyleyebilir sadece..kedi ve uzanamadaığı ciğer meselesi işte,biraz daha objektif olun


    Focus kendini kanıtlamış bir araba kim ne derse desin. Bugüne kadar bir çok kullanıcısı olmuş piyasada oturmuş bir model. Fakat sorunları olur ufak tefek onlar her araçtada olur. Fakat benim anlamadığım Fordun dizel motoru 109 PS. 240 Tork. Arkadaşın bir tanesi İ30'un dizel motorundan daha iyi demiş fakat 90 HP lik dizel motorundan iyi olabilir. Ancak 1,6 115 PS. 255 Torklu motorundan asla iyi olamaz. Focusun dizel 109 PS. motoru accent eralarda kullanılan 1,5 110 PS. 235 torklu motorla kıyaslanabilir ancak ondan iyi olabilir. Yani burada fanatiklik yapan kim daha çok belli oluyor. Tamam focus İ30'dan genel olarak iyi bir araç olabilir. Ancak motor konusunda değil tabiki...

    Saygılar...




  • Focus sınıfında referans gösterilebilcek araçlardan bir tanesidir. Bu herkesin kabul ettiği bir durum, buna bir itirazımız söz kanusu olamaz. Focus yol tutuşu, malzeme kalitesi ve marka imajı gibi özellikleriyle Hyundai'in tabiki önündedir. Fakat İ30'da başarılı dizel motoru CRDİ ile öne çıkar. Ancak Focus'ta kullanılan motor İ30'da kullanılan 115 PS lik CRDİ motordan daha iyidir görüşüne katılmıyorum. İ30'da kullanılan 115PS lik 255Nm torkla sahip motor Focus'da kullanılan 109 PS lik TDCİ motordan daha üstündür. Bunun marka fanatakliğiyle de ilgisi yoktur, araçların teknik verilere bakılması yeterlidir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp___

    quote:

    motor olarak i30 focus tdci dan iyiymiş demek,çok ilginç bunu nedense sizin gibi at gözlüğü takmış hyundai fanatikleri söyleyebilir sadece..kedi ve uzanamadaığı ciğer meselesi işte,biraz daha objektif olun


    Focus kendini kanıtlamış bir araba kim ne derse desin. Bugüne kadar bir çok kullanıcısı olmuş piyasada oturmuş bir model. Fakat sorunları olur ufak tefek onlar her araçtada olur. Fakat benim anlamadığım Fordun dizel motoru 109 PS. 240 Tork. Arkadaşın bir tanesi İ30'un dizel motorundan daha iyi demiş fakat 90 HP lik dizel motorundan iyi olabilir. Ancak 1,6 115 PS. 255 Torklu motorundan asla iyi olamaz. Focusun dizel 109 PS. motoru accent eralarda kullanılan 1,5 110 PS. 235 torklu motorla kıyaslanabilir ancak ondan iyi olabilir. Yani burada fanatiklik yapan kim daha çok belli oluyor. Tamam focus İ30'dan genel olarak iyi bir araç olabilir. Ancak motor konusunda değil tabiki...

    Saygılar...






  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    Focus sınıfında referans gösterilebilcek araçlardan bir tanesidir. Bu herkesin kabul ettiği bir durum, buna bir itirazımız söz kanusu olamaz. Focus yol tutuşu, malzeme kalitesi ve marka imajı gibi özellikleriyle Hyundai'in tabiki önündedir. Fakat İ30'da başarılı dizel motoru CRDİ ile öne çıkar. Ancak Focus'ta kullanılan motor İ30'da kullanılan 115 PS lik CRDİ motordan daha iyidir görüşüne katılmıyorum. İ30'da kullanılan 115PS lik 255Nm torkla sahip motor Focus'da kullanılan 109 PS lik TDCİ motordan daha üstündür. Bunun marka fanatakliğiyle de ilgisi yoktur, araçların teknik verilere bakılması yeterlidir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp___

    quote:

    motor olarak i30 focus tdci dan iyiymiş demek,çok ilginç bunu nedense sizin gibi at gözlüğü takmış hyundai fanatikleri söyleyebilir sadece..kedi ve uzanamadaığı ciğer meselesi işte,biraz daha objektif olun


    Focus kendini kanıtlamış bir araba kim ne derse desin. Bugüne kadar bir çok kullanıcısı olmuş piyasada oturmuş bir model. Fakat sorunları olur ufak tefek onlar her araçtada olur. Fakat benim anlamadığım Fordun dizel motoru 109 PS. 240 Tork. Arkadaşın bir tanesi İ30'un dizel motorundan daha iyi demiş fakat 90 HP lik dizel motorundan iyi olabilir. Ancak 1,6 115 PS. 255 Torklu motorundan asla iyi olamaz. Focusun dizel 109 PS. motoru accent eralarda kullanılan 1,5 110 PS. 235 torklu motorla kıyaslanabilir ancak ondan iyi olabilir. Yani burada fanatiklik yapan kim daha çok belli oluyor. Tamam focus İ30'dan genel olarak iyi bir araç olabilir. Ancak motor konusunda değil tabiki...

    Saygılar...






    focusun torkunun overboostla 260 nm ye cıkabildiği de unutulmamalıdır ayrıca benim de öyle bi fanatikliğim yok,o zaman bu focus ghia düşündüm ve aldım belki şimdi satıcam ve başka alıcam bu arabalar gelip geçici,focusla i30 dizel motorları arasında şu iyi bu iyi demek çok saçma olur arada bu kadar az fark farken,hatta fark bile yokken..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cardinal636


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    Focus sınıfında referans gösterilebilcek araçlardan bir tanesidir. Bu herkesin kabul ettiği bir durum, buna bir itirazımız söz kanusu olamaz. Focus yol tutuşu, malzeme kalitesi ve marka imajı gibi özellikleriyle Hyundai'in tabiki önündedir. Fakat İ30'da başarılı dizel motoru CRDİ ile öne çıkar. Ancak Focus'ta kullanılan motor İ30'da kullanılan 115 PS lik CRDİ motordan daha iyidir görüşüne katılmıyorum. İ30'da kullanılan 115PS lik 255Nm torkla sahip motor Focus'da kullanılan 109 PS lik TDCİ motordan daha üstündür. Bunun marka fanatakliğiyle de ilgisi yoktur, araçların teknik verilere bakılması yeterlidir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp___

    quote:

    motor olarak i30 focus tdci dan iyiymiş demek,çok ilginç bunu nedense sizin gibi at gözlüğü takmış hyundai fanatikleri söyleyebilir sadece..kedi ve uzanamadaığı ciğer meselesi işte,biraz daha objektif olun


    Focus kendini kanıtlamış bir araba kim ne derse desin. Bugüne kadar bir çok kullanıcısı olmuş piyasada oturmuş bir model. Fakat sorunları olur ufak tefek onlar her araçtada olur. Fakat benim anlamadığım Fordun dizel motoru 109 PS. 240 Tork. Arkadaşın bir tanesi İ30'un dizel motorundan daha iyi demiş fakat 90 HP lik dizel motorundan iyi olabilir. Ancak 1,6 115 PS. 255 Torklu motorundan asla iyi olamaz. Focusun dizel 109 PS. motoru accent eralarda kullanılan 1,5 110 PS. 235 torklu motorla kıyaslanabilir ancak ondan iyi olabilir. Yani burada fanatiklik yapan kim daha çok belli oluyor. Tamam focus İ30'dan genel olarak iyi bir araç olabilir. Ancak motor konusunda değil tabiki...

    Saygılar...






    focusun torkunun overboostla 260 nm ye cıkabildiği de unutulmamalıdır ayrıca benim de öyle bi fanatikliğim yok,o zaman bu focus ghia düşündüm ve aldım belki şimdi satıcam ve başka alıcam bu arabalar gelip geçici,focusla i30 dizel motorları arasında şu iyi bu iyi demek çok saçma olur arada bu kadar az fark farken,hatta fark bile yokken..


    Arkadaşım elbette gün gelecek hepimiz araçlarımızı satacağız başka markalar alacağı falan filan bunlara itirazımız yok hiçbir firmada babamızın malı değil. Ancak biz olması gerekeni değil olanı söylüyoruz sen şöyle böyle olur diyorsun. Ben size o zaman autoshow dergisinin 2008 yılının 8. sayısında İ30'un 10.000 km. testinde dizel 115 PS aracın dinanometre testinde motorun 123 hp güç ürettiği tespit edilmiş. Yani bir gerçek var Focus genel olarak İ30 dan iyi bir otomobil fakat motor olarak i30'unda hakkını yemeyelim.

    Saygılar...




  • ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM
     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 15 Mart 2008; 17:57:32 >




  • o zaman sen o yakışıklıyı alırsın dostum, herkes seçiminde özgürüdür
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate
    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    o zaman sen o yakışıklıyı alırsın dostum, herkes seçiminde özgürüdür
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate
    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM



    SAĞOL DOSTUM
    iyi yada kötü herkesin kendine göre bir tercihi vardır.
    önemli olan KEYİF ALMAK.gerisi hikaye
  • Hakikaten zevk ve renk meselesi...

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM


  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM



    yakışıklı olduğu kesin evet ama yine de zevk meselesidir..
  • Ben bu alttaki güzeli alırdım... Tercih meselesi...

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma





  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp___

    Ben bu alttaki güzeli alırdım... Tercih meselesi...

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma




     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma




  • gercekten zevk meselesi su i30 lar 10 yil once ciksaydi belki tasarimi iyi olabilirdi ama suan icin cok siradan gozukuyo tabi bana oyle gozukuyo

    gerci cogu testlerdede pek sevilmiyo ama herkese gore degisir tabiki bu
  • Testlerde sevilmiyor ne demek? Testlerde beğenilmiyor demek istedin galiba.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n
    gerci cogu testlerdede pek sevilmiyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 9 Mart 2008; 22:02:18 >
  • o zaman sen onu al dostum,i30 a bak diyen olmaz merak etme.ama dilim yakışıklı demeye gitmiyor daha çok yuvarlak tosbaha demeye gidiyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma





  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    Testlerde sevilmiyor ne demek? Testlerde beğenilmiyor demek istedin galiba.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n
    gerci cogu testlerdede pek sevilmiyo




    teknik olarak degil tasarimi demek istedim begenilmiyorda diyebilirsin
  • tabiki renkler zevkler tartışılmaz.fakat i 30 unda birçok dergide 1.sırada tutulduğu unutulmamalıdır.

    cardinal636@
    takdir yöneticilerin....ben size hakaret küfür etmedim siz kendi yazınıza bakınız.
  • üstadım tercihini yapmışsın, çok merak ediyorum fiyatını nasıl buldun?
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM

  • TheGate arkadaşın bu konudaki görüşlerini bende merak ediyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    üstadım tercihini yapmışsın, çok merak ediyorum fiyatını nasıl buldun?
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    ALTTAKİ YAKIŞIKLI DURURKEN İ30'UN YÜZÜNE BİLE BAKMAM



  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan
    üstadım tercihini yapmışsın, çok merak ediyorum fiyatını nasıl buldun?


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67
    TheGate arkadaşın bu konudaki görüşlerini bende merak ediyorum.


    hocam tofaş ürünleri için benim bazı özel indirimlerim var o ayrı konu.fiyat bayağı düşüyor ama liste fiyatı olarak çok cazip sayılmaz.biraz daha düşük tutulabilirdi.ama o tasarıma çoğu insan fazla mazla dinlemeyip verecektir.cidden dış ve iç tasarımı konuşuyor.çok sportif ruhu olan bir araba.

    birde şirkette 6500de i30 crdi style plus var.yani size çaktırmadan (ve sinir olacağınız kadar düşük bir fiyata) hyundai i30 aldım.ben konformist biri olduğum için klasik otomatik daha hoşuma gidiyor.forumda i30'un fiyatı yüksek kardeşim yüksek demek fayda verdi.siz kendi derdinize yanın....bravo'nun dualogic vitesi nasıl olacak bilmiyorum.ama klasik vites konforunu vermez diye düşünüyorum.2009'da bravo DSG tipi çift kavramalı otomatik bir vites ile gelince tadından yenmeyecek o ayrı konu.konforlu monforlu ama i30 dizel otomatik vites ile ciddi yakıyor hatta bizim mondeo dizelden bile fazla.şimdilik verdiği konfora bakıp katlanıyoruz bu arada servise girdi normal dediler....

    aslında benim arabada ilk baktığım ağırlıklı olarak dış tasarımdır...spor compact tasarımlar hep hoşuma gitmiştir.bravo'nun dış tasarımıda iç tasarımıda cidden çok hoş.arabada çok dinamik bir görünüm var.bravo daha genç arabası gibi dururken i30 bravo yanında orta yaş arabası gibi kaldı.bravo dururken kimse i30 a genç arabası demez bizde biraz genciz yani şu an dsg vites 150hp benzinli veya 120hp dizel bravo olsa i30'a dönüp bakmam yaniii

    elbette kimse bozulmasın zevkler ve renkler kişiden kişiye değişir bozulmaca mozulmaca yok

    sonuçta fiyat biraz yüksek gibi dursada (tabi neyle karşılaştırdığınızada bakar) arabanın dış ve iç tasarımı, yol tutuşu, motor seçenekleri ve opsiyonları fiyatını biraz unutturuyor gibi......birde fiatın servis üstünlüğü ve servis maliyetlerindeki avantajınıda düşünmek lazım.ayrıca euroncap de ilk hakkında 5 yıldız aldı.birde yabancı testlerde çok tutulan ve teknik olarakta üstün bir araba olduğunu gözönüne almak lazım.boş bir araba kesinlikle değil....bence kendi sınıfının en iddialı arabalarından biri oldu......

    sevgiler................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 10 Mart 2008; 2:56:39 >




  • ben bu sinir olacağımız düşük fiyatı merak ettim

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan
    üstadım tercihini yapmışsın, çok merak ediyorum fiyatını nasıl buldun?


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67
    TheGate arkadaşın bu konudaki görüşlerini bende merak ediyorum.


    hocam tofaş ürünleri için benim bazı özel indirimlerim var o ayrı konu.fiyat bayağı düşüyor ama liste fiyatı olarak çok cazip sayılmaz.biraz daha düşük tutulabilirdi.ama o tasarıma çoğu insan fazla mazla dinlemeyip verecektir.cidden dış ve iç tasarımı konuşuyor.çok sportif ruhu olan bir araba.

    birde şirkette 6500de i30 crdi style plus var.yani size çaktırmadan (ve sinir olacağınız kadar düşük bir fiyata) hyundai i30 aldım.ben konformist biri olduğum için klasik otomatik daha hoşuma gidiyor.forumda i30'un fiyatı yüksek kardeşim yüksek demek fayda verdi.siz kendi derdinize yanın....bravo'nun dualogic vitesi nasıl olacak bilmiyorum.ama klasik vites konforunu vermez diye düşünüyorum.2009'da bravo DSG tipi çift kavramalı otomatik bir vites ile gelince tadından yenmeyecek o ayrı konu.konforlu monforlu ama i30 dizel otomatik vites ile ciddi yakıyor hatta bizim mondeo dizelden bile fazla.şimdilik verdiği konfora bakıp katlanıyoruz bu arada servise girdi normal dediler....

    aslında benim arabada ilk baktığım ağırlıklı olarak dış tasarımdır...spor compact tasarımlar hep hoşuma gitmiştir.bravo'nun dış tasarımıda iç tasarımıda cidden çok hoş.arabada çok dinamik bir görünüm var.bravo daha genç arabası gibi dururken i30 bravo yanında orta yaş arabası gibi kaldı.bravo dururken kimse i30 a genç arabası demez bizde biraz genciz yani şu an dsg vites 150hp benzinli veya 120hp dizel bravo olsa i30'a dönüp bakmam yaniii

    elbette kimse bozulmasın zevkler ve renkler kişiden kişiye değişir bozulmaca mozulmaca yok

    sonuçta fiyat biraz yüksek gibi dursada (tabi neyle karşılaştırdığınızada bakar) arabanın dış ve iç tasarımı, yol tutuşu, motor seçenekleri ve opsiyonları fiyatını biraz unutturuyor gibi......birde fiatın servis üstünlüğü ve servis maliyetlerindeki avantajınıda düşünmek lazım.ayrıca euroncap de ilk hakkında 5 yıldız aldı.birde yabancı testlerde çok tutulan ve teknik olarakta üstün bir araba olduğunu gözönüne almak lazım.boş bir araba kesinlikle değil....bence kendi sınıfının en iddialı arabalarından biri oldu......

    sevgiler................




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.