Şimdi Ara

i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT ile BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
12.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bize İ30 pahalı pahalı dedinsonra da birde gidip Style Plus CRDİ Otomatik mi aldın? Yani en pahalı İ30'u
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan
    üstadım tercihini yapmışsın, çok merak ediyorum fiyatını nasıl buldun?


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67
    TheGate arkadaşın bu konudaki görüşlerini bende merak ediyorum.


    hocam tofaş ürünleri için benim bazı özel indirimlerim var o ayrı konu.fiyat bayağı düşüyor ama liste fiyatı olarak çok cazip sayılmaz.biraz daha düşük tutulabilirdi.ama o tasarıma çoğu insan fazla mazla dinlemeyip verecektir.cidden dış ve iç tasarımı konuşuyor.çok sportif ruhu olan bir araba.

    birde şirkette 6500de i30 crdi style plus var.yani size çaktırmadan (ve sinir olacağınız kadar düşük bir fiyata) hyundai i30 aldım.ben konformist biri olduğum için klasik otomatik daha hoşuma gidiyor.forumda i30'un fiyatı yüksek kardeşim yüksek demek fayda verdi.siz kendi derdinize yanın....bravo'nun dualogic vitesi nasıl olacak bilmiyorum.ama klasik vites konforunu vermez diye düşünüyorum.2009'da bravo DSG tipi çift kavramalı otomatik bir vites ile gelince tadından yenmeyecek o ayrı konu.konforlu monforlu ama i30 dizel otomatik vites ile ciddi yakıyor hatta bizim mondeo dizelden bile fazla.şimdilik verdiği konfora bakıp katlanıyoruz bu arada servise girdi normal dediler....

    aslında benim arabada ilk baktığım ağırlıklı olarak dış tasarımdır...spor compact tasarımlar hep hoşuma gitmiştir.bravo'nun dış tasarımıda iç tasarımıda cidden çok hoş.arabada çok dinamik bir görünüm var.bravo daha genç arabası gibi dururken i30 bravo yanında orta yaş arabası gibi kaldı.bravo dururken kimse i30 a genç arabası demez bizde biraz genciz yani şu an dsg vites 150hp benzinli veya 120hp dizel bravo olsa i30'a dönüp bakmam yaniii

    elbette kimse bozulmasın zevkler ve renkler kişiden kişiye değişir bozulmaca mozulmaca yok

    sonuçta fiyat biraz yüksek gibi dursada (tabi neyle karşılaştırdığınızada bakar) arabanın dış ve iç tasarımı, yol tutuşu, motor seçenekleri ve opsiyonları fiyatını biraz unutturuyor gibi......birde fiatın servis üstünlüğü ve servis maliyetlerindeki avantajınıda düşünmek lazım.ayrıca euroncap de ilk hakkında 5 yıldız aldı.birde yabancı testlerde çok tutulan ve teknik olarakta üstün bir araba olduğunu gözönüne almak lazım.boş bir araba kesinlikle değil....bence kendi sınıfının en iddialı arabalarından biri oldu......

    sevgiler................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 10 Mart 2008; 22:39:35 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    Bize İ30 pahalı pahalı dedinsonra da birde gidip Style Plus CRDİ Otomatik mi aldın? Yani en pahalı İ30'u


    aynen
    şimdi birde genç arabası lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 11 Mart 2008; 20:09:22 >
  • Resimlerini bekliyoruz i30 forumuna
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    Bize İ30 pahalı pahalı dedinsonra da birde gidip Style Plus CRDİ Otomatik mi aldın? Yani en pahalı İ30'u


    aynen
    şimdi birde genç arabası lazım




  • hem sahip olduğu motorlar hemde tasarım olarak bravo i30 dan cok üstün. buna birde 5 yıldızlı güvenliği eklemek lazım.....

    ama i30'a kötü demiyorum,keşke tasarımı aynen bmw 1 serisi gibi olmasaymış.(hyundai yetkilileride söylüyor esinlendiklerini)
  • TheGate ne adamsın, o kadar laf söyledin gidip i30 almışsın, hayırlı olsun.. artık bu forumda olmaz olmaz

    Pek sıcak bakmasan da adını i30 sahipleri listesine ekliyorum i30 forumunda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    TheGate ne adamsın, o kadar laf söyledin gidip i30 almışsın, hayırlı olsun.. artık bu forumda olmaz olmaz

    Pek sıcak bakmasan da adını i30 sahipleri listesine ekliyorum i30 forumunda.

    hocam eğri oturup doğru konuşalım demişler.en doğrusunu konuştuğumu iddia etmiyorum ama bana göre doğru olanı ve objektif olmaya çalışarak yazdım.i30 ile ilgili eleştirilerimdede fanatik olmama gayreti içindeydim.elbette bu olay bazı i30 fanatiklerinin hoşuna gitmemiş olabilir

    sonuçta ben malın esiri biri değilim.mal gelip geçer.ben ona esir olacağıma o bana esir olsun.paramla satın aldığım şeye tapacak kadar aptal değilim.iyisinide kötüsünüde söylerim.bugün i30 yarın BRAVO.olay budur

    not: her ne kadar asıl sahibi ben olmasamda aile içinde birine i30 alınmasına sebep olduğum için adımı yazabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 12 Mart 2008; 17:17:34 >




  • sildim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 12 Mart 2008; 17:19:25 >
  • en iyi malzeme 308
    en iyi tasarim bravo
    en iyi donanim i30
  • En iyi motor ve en iyi donanım Bravo'da bence. Atmosferik motor yok, hepsi turbo

    Donanım olarak da , active donanımın iptal edilmesi ile süper zenginleşti. 16" alaşım jant, park sensörü, çift bölgeli otomatik klima, virajda dönen sis farı, 6 hava yastığı standart.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    hem sahip olduğu motorlar hemde tasarım olarak bravo i30 dan cok üstün. buna birde 5 yıldızlı güvenliği eklemek lazım.....

    ama i30'a kötü demiyorum,keşke tasarımı aynen bmw 1 serisi gibi olmasaymış.(hyundai yetkilileride söylüyor esinlendiklerini)



    İkisi de NCAP testinden 33 puan aldı.

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma




  • ben bu iki arabyıda uzun uzun inceleyip test ettim.bravo un 105 hp lik dizel motoru gerçekten çok güzeldi.araç gayet iyi hızlanıyordu ancak bence bravo nun işçiliği ve malzeme kalitesi öle bazı arkadaşların dediği gibi çok çok iyi değil.bence fena değil denebilir.iyi sayılabilir.ama golf astra ve yeni focus kadar kaliteli gelmedi.ayrıca arkada diz mesafesi bazri rapiklerinden dar geldi bana.kısaca bravo ya 40 milyar verilirmi ben emin değilim.gerçi 40 milyar verip gayet iyi bir dizel motor ve esp li bir araç alıyorsunuz.birde şu var bravo uzun dönemde nasıldır?mesela golf ve astra nın 200000km yol testlerinde bu araçların gayet başarılı olduğu ve dayanıklı olduğu tespit edildi.herkesin bildiği gibi 307 ilk çıktığında testlerde hep iyi puan alıyordu ve çok şekil bir araçtı ama iş uzun döneme gelince 307 çok kötü bir performans sergiledi.bugün autoshow aldım onda da bu konu yazıyo 307 in baş ağrıttığı.gelelim hyundai i30 a.bence kaliteli ve geniş bir araç olmuş.ve kalite olarak bana bravodan biraz daha iyi geldi.gerçi bravo da fena değil ama belkide tofaşlar aklıma geldiğinden bravo ya güvenemiyorum.ama şunu diyim bravo süspansiyon olarak hyundai i30 dan daha konforlu ve sessiz geldi.bravo da kasislerden geçerken bile ses gelmedi.eğer bravo uzun dönemde kaliteli bir araç olduğunu kanıtlarsa ozaman bravo yu bende almayı düşünürüm




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    hem sahip olduğu motorlar hemde tasarım olarak bravo i30 dan cok üstün. buna birde 5 yıldızlı güvenliği eklemek lazım.....

    ama i30'a kötü demiyorum,keşke tasarımı aynen bmw 1 serisi gibi olmasaymış.(hyundai yetkilileride söylüyor esinlendiklerini)



    İkisi de NCAP testinden 33 puan aldı.

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma





    İkisi de 33 puan aldıysa, nasıl 4 oluyor anlamadım?




  • i30'un çarpma testinde ön konsoldan ayrılan bir parca sürücünün sağ baldırını yaraladığı için oradan Weak puan aldı. Weak aldığınız zaman gerekli puanı yakalasanız da 5 yıldız alamıyorsunuz.

    Yukarıdaki grafiği incelerseniz hayati önem taşıyan organlarda genel olarak i30'un daha iyi bir koruma sağladığı söylenebilir. Muhtemelen bir sonraki makyajda konsoldaki o durum giderilecek ve daha yüksek bir puanla 5 yıldız alınacak.

    Örneğin çarpışma 80'le gerçekleşse yolcu konumundaki kişinin hayati yara alma olasılığı Bravo'da i30'a göre daha yüksek. Ya da yandan çarpmada sürücü için de i30'daki yan perde hava yastıkları daha iyi koruma sağlıyor ve başla birlikte en hayati organların bulunduğu göğüs bölgesinde ciddi yaralanma olasılığı i30'da Bravo'dan daha az. Aynı şekilde sürücü kaval kemikleri de i30'da çok daha iyi korunuyor.

    Gördüğünüz gibi 5-yıldızlı demek tek başına pek anlam ifade etmiyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    i30'un çarpma testinde ön konsoldan ayrılan bir parca sürücünün sağ baldırını yaraladığı için oradan Weak puan aldı. Weak aldığınız zaman gerekli puanı yakalasanız da 5 yıldız alamıyorsunuz.

    Yukarıdaki grafiği incelerseniz hayati önem taşıyan organlarda genel olarak i30'un daha iyi bir koruma sağladığı söylenebilir. Muhtemelen bir sonraki makyajda konsoldaki o durum giderilecek ve daha yüksek bir puanla 5 yıldız alınacak.

    Örneğin çarpışma 80'le gerçekleşse yolcu konumundaki kişinin hayati yara alma olasılığı Bravo'da i30'a göre daha yüksek. Ya da yandan çarpmada sürücü için de i30'daki yan perde hava yastıkları daha iyi koruma sağlıyor ve başla birlikte en hayati organların bulunduğu göğüs bölgesinde ciddi yaralanma olasılığı i30'da Bravo'dan daha az. Aynı şekilde sürücü kaval kemikleri de i30'da çok daha iyi korunuyor.

    Gördüğünüz gibi 5-yıldızlı demek tek başına pek anlam ifade etmiyor.



    Aklımdan geçenleri neredeyse kelimesi kelimesine yazmışsın özgür

    Zaten sadece "ikisi de 33 puan almış" yazamakla yetinmeyip karşılaştırmalı darbe-hasar resimlerini koymamın sebebi senin yazdıklarını bir çırpıda görsel olarak sunmaktı. Bazen paragraflar boyunca yazıp insanalara anlatamayacağınız, inandıramayacağınız şeyleri bir fotoğraf bir saniyede bütün çıplaklığı ile anlatır.

    Bravo 5 yıldız aldı, i30 4 yıldız aldı diyince insanlarda sanki Bravo i30'dan kat kat süper güvenlikli gibi bir imaj oluşuyor. Bu yönde bir çok mesaj yazıldı Bravo lehine. Sanki insanlar i30'a binince Bravo'ya göre hayati tehlike yaşıyorlar da Bravo'da son derece güvenlikli seyahat edeceklermiş gibi türde algılamalar, söylemler var.

    Fakat tam tersine, senin de yazdığın gibi hayati bölgelerde (göğüs kafesi), yolcu güvenliğinde, yan çarpmalarda i30 daha iyi. Ben lafı "biri diğerinden daha güvenlidir" e getirmek istemiyorum. Düşüncem bu yönde değil.
    İkisi de 33 puan almış ve yeterince güvenli araçlar.

    Ayrıca kaza olduğunda NCAP'in testleri yaptığı hızda ve biçimde çarpışma olacak diye bir şey yok. Biraz farklı bir açı ve 10 km daha fazla bir hızla yapılacak kazalar her iki modelinde sürücü ve yolcularına, yakınlarına büyük acılar yaşatacak sonuçlar çıkarabilir!

    Sözün kısası yıldız sayısına değil test detaylarına baktığınızda araçların güvenlik standardı konusunda daha sağlam bir fikir sahibi olursunuz. "Bravo 5 yıldız, i30 4 yıldız, o zaman Bravo i30'dan çok çok güvenlidir" yanılgısına düşmeyin. İkisiden aynı seviyede güvenlik standartlarda güvenli araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 13 Mart 2008; 18:10:18 >




  • ihg70,

    İyi hoş yazmışsın da, neden biri 4, biri 5 yıldız almış? Hala anlayamadım :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    ihg70,

    İyi hoş yazmışsın da, neden biri 4, biri 5 yıldız almış? Hala anlayamadım :)


    Özgür yazdı ya: i30'un testinde göğüsten bir parça kopup sürcünün sağ baldırına yaralama yapmış. Bu şekilde bir şey olunca vücüdun diğer her tarafı yemyeşil olsa bile veya 99 puan alsa da 5 yıldız alamıyor.

    Hyundai buradaki zayıflığı ya o parçanın mukavetini/bağlantılarını/sağlamlığını artırarak ya da o bölgeye hava yastığı koyarak aşacaktır bir dahaki testinde. benim tahminim 1.şık: Orayı daha sağlam yapcaklardır. Onun dışında diğer tüm NCAP testlerde oldukça başarılı.


    edit: kelime hataları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 13 Mart 2008; 18:16:16 >
  • diz hava yastiği cok önemli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    ihg70,

    İyi hoş yazmışsın da, neden biri 4, biri 5 yıldız almış? Hala anlayamadım :)

    hocam arkadaş çarpışma sonrası sürücünün ne hale geldiği ile ilgili resimleri koymuş

     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


    yani kısaca çarpışma sonrası i30 sürücüsü hadım kalınca i30 a sen 5 yıldız alamazsın al sana 4 yıldızda otur yerine demişler




  • Ben inceledim i30'u ve genel olarak oldukça beğendim. Şirketimizde kullanılan Getz'leri baz aldığımda kaliteli olarak gerçekten çok farklı bir yere gelmiş. Ayrıca son kampanyalar ile F/P oranı oldukça iyi bir araç. Ama ne yazık ki dış dizaynı konusunda aynı şeyleri söyleyemem. 10 adet arabanın parçalarından üretilmiş gibi duruyor. Bence daha özgün bir dizayna sahip olmalıydı. Bu benim görüşüm tabi. Ama Hyundai'nin genel olarak iyi iş çıkardığını söyleyebilirim.
  •  i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


     i30 1.6 CRDi VGT [115 PS] SELECT  ile  BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC karşılaştırma


    i30 Tasarımı yeter




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.