Şimdi Ara

İ30 test ederken başıma gelen olay... (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
7
Favori
35.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    (Bkz:Odaya girdigimde iyice sivazliyordu)

  • Yaklaş dedim.Düğmelerini acıyordum pıt pıt diye.
    Eee sonra noldu kaptan ?
    Nolcak zart diye verdim ağ....a
    Gemide filminden alıntı. Nedense yazıyı okuyunca bu fantezi sahnesi geldi aklıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama Adam çok güzel sallamiş yaa


  • Yahuuu okurken kendimden geçtim ! Hani 10 sayfa daha devam etse okuyacağım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolbro

    İŞTE O...
    İŞTE 4. VİTESLERİN HAKİMİİİ...
    İŞTE O .. VİTESİ ÇAAAAAAT DİYE 4'E ATAN USTA ŞOFÖR.
    EFSANE GERİ DÖNDÜÜÜÜÜ.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    sonra hırsla dudaklarına yapıştım, bedenlerimiz tirtir titrerken....

  • quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia

    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü. Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık. Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler. Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı. Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı. Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu. Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu. Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı. Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.


    Profil Özeti
    rotational intertia
    Teğmen
    Gerçek AdRecep Cem Altan
    Doğum Tarihi10 Mart 1980
    MeslekFizik Mühendisi
    Konumİstanbul,Maltepe


    Recep Cem Altan.

    Fizik mühendisliği mezunuyum.
    Özel bir yabancı şirkette çalışıyorum.
    Aslen İstanbulluyum.
    Araçlarım 2002 toyota supra m4 (kıbrısta) ve kia ceed 1.6 benzinli.

    çocuklar çok değişti azizim. eskiden babalarımız tel araba yapardı, sevinirdik. sonra oyuncak araba almalarını istedik. zaman geçti bisiklet, cep telefonu derken arabaya kadar geldi iş. şimdiki çocuklar babalarından araba istiyorlar. sonra da diyorlar "benim babam toyota gibi adam" diye. derler tabi. ama içim buruluyor böyle diyince onlar. biliyorsunuz ben arabalarla biraz ilgiliyim. içim buruluyor çocuklar "babam toyota gibi adam" diyince be. toyota da olsa baba babadır.


    Adam FULL atmasyon yaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro_g -- 3 Aralık 2012; 12:11:42 >




  • . Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı...
    özledik reis nerelerdesin..
  • Hahaha, iyiki okudum, moralim düzeldi şimdi. i30'da güzel arabadır ama, mavi rengini ve otomatiğini test etmiştim, dip gaz yaptım, dip fren yaptım ama çaat diye 4'e atamadım malesef!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking

    quote:

    Orijinalden alıntı: TURBO_131

    dua edinki scirocco 1.4 müş eğer 2.0 olsaydı ortada i30 falan kalmazdı

    1.4 le bile kalmazdı ama Roccocu acımış olmalı

    muhtemelen öyle. rocco cevirdiği devirle basını döndürüür korelinin :)




  • Sürdünüz mü de böyle makara kukara sallıyorsunuz? Adam sürmüş yaşadıklarını anlatıyor. Hyundai olmasa o övdüğünüz kibrit kutusu golflere 70 bin lirayı geçen paralar verecektiniz. Amerikada Iphone samsung'a dava açtı milyarlarca dolar zarar ettirdi diye. Hyundai'de o yolda ilerliyor vosvos'un hızını kesiyor günden güne. Ben tarafsız olarak destekliyorum koreli kardeşlerimizin arabasını.
  • vitesi çaaaaat diye dörde attım dünyam karardı ensemde ılık ılık vs vs ne gizli fantezilerin varmış arabayla çiftleşmişsin mübarek.

    Bu ay 31 çekiyor 07.12.2012
  • Noolmus ne anlatıyor??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hey allahım ya, yok görüşü blurlanmış falan, sanki enzo sürüyor.
  • Dikkat ette i30 aldığında roccolar öpmesin. İ30 la çok şansın yok roccoya karşı :)
  • Vay be ciddiye almış ya millet
  • özledik be hocam
  • Sonra iki çizik attım marketçinin alnına seseseseseeee :)
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.